Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet luulee, että ulkonäkö on se millä naisia saa.

Vierailija
04.07.2026 |

Väärin. Karisma on se juttu, jota toisilla on ja toisilla ei.

Kommentit (291)

Vierailija
181/291 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestymisyrityksen onnistumisen todennäköisyys kasvaa, jos muistuttaa ulkonäöltään Henry Cavillia.

Toki! Mutta ei se riitä jos luonne on kauhea.

Vierailija
182/291 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin.
Pulma tässä on siinä, että niaset projisoivat komeaan mieheen positiivisia ominaisuuksia. Sama pätee merkittävästi rahaa tai statusta omaavaan mieheen.
Pitkän ja raamikkaan mies ottaa tilanteen miehekkäästi haltuun, lyhyellä ja hintelällä on Napoleon-syndrooma.
Komean miehen epävarmuus on söpöä, ruman miehen creepyä.
Matalaäänisen miehen tyhmä juttu on hauska, korkealla ja narisevalla äänellä puhuvan herättää myötähäpeää.
Jne.

Naulan kantaan. Jokainen mies tietää että kun mies on pitkä ja komea niin kaikki hänen juttunsa ovat naisten mielestä tosi hauskoja. Sitten kun tavis kertoo samat jutut yksikään nainen ei naura.

Kun näiltä naisilta kysyy miksi pitää siitä ensiksi mainitusta mutta ei jälkimmäisestä niin he sanovat että se eka oli hauska mutta jälkimmäinen ei.

Näin nainen on huijannut itsensäkin luulemaan että ulkonäöllä ei ollut paljon väliä.

Status toimii samalla tavalla. Case in point, tuntemani mies joka on nykyään suht tunnetussa bändissä.
Ennen kuin bändi menestyi, mies oli se hörhö jonka naiset ajoivat pöydästä pois. Miehen juttuja on useinkin kuvattu "autistisiksi", mikä on varmaankin osuvaa koska diagnoosikin lievästä autismista löytyy.
Menestyksen myötä samat jutut muuttuivat yhtäkkiä hauskoiksi kun tämä mies osaa kertoa ne niin hyvin. Bändiä fanittavat feministit kikattavat kuin pikkutytöt miehen vitseille joista 99% on sovinistisia ja seksistisiä pläjäyksiä kuin suoraan 80-luvun sketsiohjelman roskakorista. Ja tottakai naisystävä löytyy. Kaunis, hoikka, fiksu ja korkeakoulutettu. Ei haittaa vaikka miehellä on taustalla vain kesken jätetty ammattikoulu.

Ne samat naisetko ensin ajoi miehen pois ja sitten myöhemmin nauroi miehen hauskoille jutuille?

Yläasteella kaikki pojat oli sen tytön perään, jonka isä oli tehtaanjohtaja. Tytöllä oli käytössä ison omakotitalon alakerta, oma levysoitin ja jääkaappi, jossa oli aina cokista ja tietenkin välillä viikonloppuisin iskän baarikaappi. Jännä juttu.

Myös samat naiset, kyllä. Kummasti monikin ennen miestä täytenä idioottina pitänyt nainen tuppautuukin nyt tilaisuuden tulleen samaan pöytään nauramaan miehen sovinistisille aivopieruille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/291 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ja status ovat kuin kerroin. Mitä enemmän näitä löytyy, sitä suurempi kerroin positiivisille ja pienempi negatiivisille ominaisuuksille. 
Tämä toki vähän yksinkertaistetusti, koska samat ominaisuudet voivat olla positiivisia tai negatiivisia riippuen miehen ulkonäöstä ja statuksesta. Esim. pitkän ja raamikkaan miehen käytös voi olla ihanaa itsevarmuutta ja tilanteen haltuun ottamista, kun taas lyhyen ja hintelän täysin samanlainen käytös onkin Napoleon-syndroomaa. Sama pätee muihinkin esimerkkeihin, kuten:
Ihanan söpö ujostelu vs epämiehekäs käytös joka ei sytytä naista
Eksentrinen vs weirdo
Luonnollisesti nainen uskoo ihastuneensa miehen luonteeseen. Se oli itsevarmuus eikä status joka herätti huomion. Rakastuihan Minttukin Kimi Räikkösen tavallisuuteen ja verbaaliseen ilotulitukseen (perään lähetetty tekstari "sä olet dynamiittia"). 

Vierailija
184/291 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha se on, kyllä kaikki miehet sen tietää. 

Tää on vähän hassu juttu. Miehet sanoo pelkäävänsä naisia, kun ne on rahan perässä.

Sitten kun niiltä miehiltä kysyy, että onko sulla sitten rahaa, niin vastaus on: ei ole.

Päättäkää ny jo!

Vierailija
185/291 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai ulkonäkö on merkittävin yksittäinen seikka. Onpas naisille nyt taas vaikeaa myöntää, että ovat pinnallisia, niin kuin miehetkin kykenevät itsestään myöntämään. Hellanlettas. Ihmiset ovat pinnallisia. Näin se vain menee. 

Miehet nyt ovatkin pinnallisempia kuin naiset. Naiset ovat henkisesti kehittyneempiä.

Jaahas. No tuo nyt ei ainakaan ollut lainkaan kypsä kommentti. Minkä ikäinen olet? 

Vierailija
186/291 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha se on, kyllä kaikki miehet sen tietää. 

Tää on vähän hassu juttu. Miehet sanoo pelkäävänsä naisia, kun ne on rahan perässä.

Sitten kun niiltä miehiltä kysyy, että onko sulla sitten rahaa, niin vastaus on: ei ole.

Päättäkää ny jo!

Noinhan miehen tuleekin sanoa. Jos nainen on tuonkin jälkeen kiinnostunut, pääsee tämä eteenpäin seuraavalle kierrokselle.

Vierailija
187/291 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestymisyrityksen onnistumisen todennäköisyys kasvaa, jos muistuttaa ulkonäöltään Henry Cavillia.

Ehei. Kyse ei ole ulkonäöstä. Cavillista vain huokuu "karisma" ja että on, ööh, mukava. Ulkonäkö nyt vain on täysin sattumanvarainen.

Vierailija
188/291 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet luulee, että ulkonäkö on se millä naisia saa.

Väärin. Karisma on se juttu, jota toisilla on ja toisilla ei."

Komeus ja sen avulla saatu palaute ajan myötä parantaa kummasti karismaa, kuten myös itsevarmuutta ja subliikkia.

Vierailija
189/291 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olin nuoresta lähtien sosiaalisesti kömpelö, epävarma, ujo ja jopa jokseenkin puhevikainen, tytöt/naiset ovat aina lähestyneet minua. Arvatkaa kahdesti miksi. 

Vierailija
190/291 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset luulee että miehet luulee. Valitettavasti me miehet tiedämme että on pyhä 6

Naisia kiinnostaa pyhä 6. Jos yksikin puuttuu ei jatkoon.
1. status

2. vauraus

3. pituus yli 185cm

4. iso muna

5. atleettinen kroppa

6. miehen kattava kokemus seksistä.

6 asiaa väärin.

Eli osuu ja uppoo jos nainen kieltää. Näinhän se menee

Vierailija
191/291 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset luulee että miehet luulee. Valitettavasti me miehet tiedämme että on pyhä 6

1. status

2. vauraus

3. pituus yli 185cm

4. iso muna

5. atleettinen kroppa

Sinäkin raukka luulet tietäväsi mitä naiset haluavat. Luettelemastasi pyhästä kuusikosta sinulla ei ole mitään.

Eli sen sijaan että asiallisesti perustelet miksi väittämä ei pidä paikkaansa; et kykene siihen, päädyt solvaamaan viestin kirjoittajaa. Tyypillistä naisilta.

Vierailija
192/291 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina saanut naisia vaikka olen lyhyt ja en ole komea. Osaan puhua naisille ja olen hauska ja huumorintajuinen. Olen jopa suoraan sanonut naiselle baarissa että etsin panoseuraaja ja nainen lähteny kotiini yöksi.

Kyllä kännistä panoseuraa saa aina mutta parisuhde onkin eri asia.

Vierailija
193/291 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta. Suomessa on tuhansittain yksinäisiä, kunnollisia ja hyviä miehiä. Eivät ryyppää, käyvät töissä ja noudattavat sekä sääntöjä että vuoroaan. Käyttäytyvät kunnollisesti eivätkä örvellä. Silti naisille ei kelpaa.

Suomessa on tuhansittain kunnollisia ja hyviä naisia. Eivät ryyppää, käyvät töissä ja noudattavat sekä sääntöjä että vuoroaan. Käyttäytyvät kunnollisesti eivätkä örvellä. 

Nimen omaan. käyvät töissä. Ei siihen mahdu sitten muuta.

Vierailija
194/291 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. status

2. vauraus

3. pituus yli 185cm

4. iso muna

5. atleettinen kroppa

🤣🤣

Jos näin olisi ei meidänkään suhde olisi ollut olemassa jo 30v.

1. sama koulutus, suunnilleen sama positio 30v sitten. Nyt mies on hyvätuloinen johtaja mutta eihän sitä voinut tietää. 

2. minä toin paremman palkan ja omaisuutta suhteeseen.

3. 193cm. Ainoa mikä täsmää. 

4. sopivan kokoinen kyllä mutta tärkeämpää on miten sitä käyttää. Jos penis on kiinni mulkussa ei koolla ole väliä!

5. no ei

6. parannettavaa on aina, vielä näin vuosien jälkeenkin. Huomaavainen ja teknisesti erittäin taitava kyllä.

Ne asiat mitkä OIKEASTI vaikuttivat suhteeseemme: huomaavaisuus, älykkyys, optimismi, huumorintaju, tasa-arvoisuus, oikeudenmukaisuus ja rehellisyys. Ihana isä ja puoliso!

30 vuotta sitten tilanne oli ihan eri. silloin rikas, kalju, lyhyt vanha mies sai helposti naisen. nykyään ei. Tuo ei enää riitä. Tämä ketju ei koske enää sinua olet ns. asian jo käynyt 30 vuotta sitten.

Vierailija
195/291 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. status

2. vauraus

3. pituus yli 185cm

4. iso muna

5. atleettinen kroppa

Minulla ei aikanaan ollut mitään näistä. Siitä huolimatta olen ollut yli 40 vuotta naimisissa kauniin naisen kanssa.  Statusta elämä ei tuonut, mutta kohtalaisen toimeentulon. Ja olen aina tullut hyvin toimeen niin naisten kuin miestenkin kanssa.

Lista olikin 40 vuotta sitten erilainen nyt eletään vuotta 2026. et kuulu kohdeyleisöön. Voidaan myös puhua ohi aiheen vaikka millainen oli tilanne 1800 luvulla?

Vierailija
196/291 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on varmaan maailman helpoin maa pariutumiseen luuserimiehille. Täällä naisilla ei oikeasti ole minkäänlaisia standardeja maailmanlaajuisesti verrattuna. Obeesit, työttömät ruikuttajatkin kelpaavat täällä jollekin. Ja jotkut naiset vielä elättävätkin nämä lapamadot 🙄 Helppo erottua joukosta jos on perussiisti (monet kompastuvat jo tässä kohtaa), omaa selkärangan ja juttelee kiinnostaville naisille kuin ihmisille eikä mene nurkan taakse piiloon. 

suomessa naiset määrittelee miehen siten että pitää olla narsisti, itsekäs ja iso ego. muita ei edes nähdä miehinä. siksi monella kunnon wt vaimon hakkaaja joka pieree kaivaa napaa ja ryyppää jne. 

pikee paitaiset fiksut miehet joutuu hakee vaimonsa ulkomailta.

Vierailija
197/291 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. status

2. vauraus

3. pituus yli 185cm

4. iso muna

5. atleettinen kroppa

Olet inceli täysin pihalla. 

1. Nainen ei tiedä mitää satuksesta kun nähdään kaupassa/baarissa/festareilla jne. 

2. Nainen ei tiedä mitää vauraudesta kun nähdään kaupassa/baarissa/festareilla jne. 

3. Minun pituus on 178cm ja se ei haittaa naisia. 

4. Naisilla ei ole röntgenkatsetta jolla näkee vaatteiden läpi. Minulla on normi 17cm ja se riittää siihen että naiset soittelee perään. 

5. Minulla on perus keski-ikäisen mahaa ja silti 0-15v nuoremmat naiset tulevat pokaamaan baarissa. 

6. Tämä on ristiriidassa harhojesi kanssa. 

Olen M52 enkä ole rikas enkä komea mutta minulle tulee aina naiset juttelemaan pokausmielessä. Se johtuu naisen vaistosta: En ole kusipää eli kuulun 5% suomen miehiin joiden kanssa kannattaa jutella. Laittakaa incelit lisää debunkattavaa. 

Ensinnäkin incel on juuri asiantuntija aiheesta kannattaa katsoa mikä incel on.

1. Nainen ei tiedä mitää satuksesta kun nähdään kaupassa/baarissa/festareilla jne. 
- nainen näkee miehen statuksen vaatetuksesta ja habituksesta. ollaanko citymarketissa vai lidlissä? ulkona roskiksen vieressä vai baletti esityksessä?
2. Nainen ei tiedä mitää vauraudesta kun nähdään kaupassa/baarissa/festareilla jne. 
- moni paikka maksaa. edelleen onko mies merkki vaatteet päällä juuri parturista tullut vai onko hänellä rikkinäiset vaatteet ja pitkät hiukset jne?
3. Minun pituus on 178cm ja se ei haittaa naisia. 
- naiset nauraa lyhyille miehille heidän selän takana. olen todistanut tätä.
4. Naisilla ei ole röntgenkatsetta jolla näkee vaatteiden läpi. Minulla on normi 17cm ja se riittää siihen että naiset soittelee perään. 
- naiset haluaa ensin seksiä juuri siksi kun ei ole röntgen katsetta. 17cm ei ole normi vaan erittäin iso. normi on 10-12cm

5. Minulla on perus keski-ikäisen mahaa ja silti 0-15v nuoremmat naiset tulevat pokaamaan baarissa. 

-varmasti koska näkee että sulla on rahaa.
6.Tämä on ristiriidassa harhojesi kanssa. 

- kuten alussa sanoit haukkumalla ihmisiä inceleiksi. miksi meillä on inceleitä jos naisia ei haittaa kokemattomuus?

Olet 52 vuotias sanoit että 15 vuotta nuoremmat naiset iskee eli 37 vuotiaat. 
Tässä keskustelussa puhutaan 17-25 vuotiaista se että yh äidit iskee lähellä eläke ikää olevaa rikasta miestä ei liity tähän aika kauteen ja ketjuun mitenkään.

Vierailija
198/291 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen olisi se, että naisesta (siitä mitä pään sisällä tapahtuu) pitäisi olla aidosti kiinnostunut! Liian moni on kiinnostunut vain siitä, mitä nainen on fyysisesti.

se mitä pään sisällä tapahtuu vaihtuu joka sekuntti. ei siinä mukana pysy.

Vierailija
199/291 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt useaan otteeseen sen miten naiset kiinnostuu ulkonäöstä. Tokihan ei kaikki mutta yllättävän moni.

Vierailija
200/291 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä itsetunto ja se että, on toisesta oikeasti kiinnostunut ja välittää, auttavat jo pitkälle. Hyvää itsetuntoa on vaan vaikea rakentaa, jos tuntee itsensä päähänpotkituksi. Siitä johtuvat täälläkin joidenkin miesten katkerat avaukset. Se on noidnkehä.