Miehet luulee, että ulkonäkö on se millä naisia saa.
Väärin. Karisma on se juttu, jota toisilla on ja toisilla ei.
Kommentit (291)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras tapa karkoittaa nainen luotaan, on tunnustaa että on ollut vain kaksi seksikumppania. Tämä siis keski-ikäisenä miehenä.
Ei kyllä se on tuo sun tyhmyys joka naiset karkottaa.
Siihen tyhmyyteen kuuluu myös tuon asian paljastaminen.
Ei ulkonäöllä väliä kunhan on iso kalu ja rutkasti rahaa.
Vain kullin koolla merkitystä. Varallisuudellakin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset luulee että miehet luulee. Valitettavasti me miehet tiedämme että on pyhä 6
Naisia kiinnostaa pyhä 6. Jos yksikin puuttuu ei jatkoon.
1. status2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
6. miehen kattava kokemus seksistä.
Jos miehen sosiaaliset taidot on nolla niin noilla et pitkälle pötki.
Vierailija kirjoitti:
Ei niinkään ulkonäkö vaan iso kulli... kuin meetwurstitanko...
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi miehet kuvittelevat naisten pitävän jostain meetwurstitangoista. Eihän sellaisella tee mitään. Normaalin kokoinen on sopiva normaalin kokoiselle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset luulee että miehet luulee. Valitettavasti me miehet tiedämme että on pyhä 6
1. status2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
Joopa joo. Olen 181 cm pitkä, mutta naisia on aina ollut ihan riittävästi.
Minun miesystävä on noin 175 ja ihan on ollut useassa parisuhteessa ennen minua. Että ei se pituus todellakaan ole mikään dealbreaker.
Eikö? Kaverini on noin 160 cm eikä ole koskaan ollut parisuhteessa. On kyllä kaikin puolin fiksu, mukava, kouluttautunut, sosiaalinen, liikunnallinen ja kulttuurillinen tyyppi. En keksi muuta syytä kuin lyhyyden.
ohis
Minä tunnen kolme suunnilleen tuon mittaista miestä. Kaksi heistä on parisuhteissa, oikein mukavia miehiä. Se kolmas, joka on täysi törppö ja uliseva, narsisti ei kelpaa kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. status2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
Noh, tietenkin miehet saavat toistaa noita asioita itselleen ja miten tuo on se maaginen lista millä meitä naisia "saa". Todellisuudessa valtaosaa ei kiinnosta mikään noista, me tykätään ihan taviksista.
Käytännössä näitä taviksia on jännästi valtavat määrät sinkkuina.
No ei ole. Suurin osa on parisuhteissa.
P.llunreikää nimenomaan saa ulkonäöllä.
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta. Suomessa on tuhansittain yksinäisiä, kunnollisia ja hyviä miehiä. Eivät ryyppää, käyvät töissä ja noudattavat sekä sääntöjä että vuoroaan. Käyttäytyvät kunnollisesti eivätkä örvellä. Silti naisille ei kelpaa.
Typerästi sanottu tuo, että "ei kelpaa". Ei se nainen voi väkisin ihastua, ei sitä voi pakottaa.
Sinun pitäisi ennemminkin miettiä, miksi naiset eivät ihastu, eikä sitä miksi ei "kelpaa".
Vierailija kirjoitti:
Ei ulkonäöllä väliä kunhan on iso kalu ja rutkasti rahaa.
Minä en ainakaan rupea alakertaani repimään millään J. Holmesilla, miksi sen tekisin? Ja Suomessa naisetkin käyvät töissä ja saavat palkkaa, joten aika vähän miehen rahat merkitsevät. Emme siis asu USA:ssa. Ja jos perustoimeentulo on kunnossa, rahalla saa aika vähän mitään lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä vedät puolees sitä mitä sä ite olet. Joo komeudella saa huomiota, joo rahalla saa huomiota. Mutta sitä se on, huomiota. Se ei ole rakkautta, vaan huomiota. Opetelkaa erottamaan mitä nämä 2 asiaa tarkoittavat.
Mitä sitten? Samanlainen pillu ja tissit sillä nuorella instababella on oli se sängyssäni sitten huomion, rahan tai rakkauden perässä.
No mitä sinä siinä marmatat, mene tekemään rahaa tai jotain että saat sitä huomiota.
Mitä vi ttua mä sillä huomiolla teen?
Mee himaas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nimenomaan tykkään steroidibodarista, ei haittaisi muista kuin terveyssyistä jos mieheni ei olisi natu 😭
-se aiemman pitkän viestin kirjoittanut
Sen tutkimuksen tulokset:
Hoikka/hintelä 0%
Atlettinen ja lihaksikas 47%
Vahva jolla on vähän mahaakin 53%
Erittäin lihaksikas (streroidibodari) 6%
...ja näistä kolme suosittua miestä ovat geneettisesti sama mies eri rasvaprosentilla ja treenimäärällä. Kaikkien naisten mieleen on se sama luontaisesti raamikas mies.
Sellaiset miehet myös muodostavat ylivoimaisesti suurimman osan miehistä, ovat siis juurikin niitä taviksia. Hintelät ja heikot miehet eivät ole taviksia, tuollainen heikkous saa lähinnä kuulostamaan siltä, että tarvii lähinnä jotain kainalokeppejä liikkuakseen kun on niin heikko. Kuulostaa siis sairaalta.
Ne kevytrakenteisetkin miehet kyllä ovat voimakkaita jos terveitä vain ovat, ja myös naisen saavat.
Sairaus ei ole viehättävää.
Rikas, komee ja hyvä panee.
Pyhä kolminaisuus.
Vierailija kirjoitti:
"Miehet luulee, että ulkonäkö on se millä naisia saa.
Väärin. Karisma on se juttu, jota toisilla on ja toisilla ei."
Komeus ja sen avulla saatu palaute ajan myötä parantaa kummasti karismaa, kuten myös itsevarmuutta ja subliikkia.
Se sana on supliikkia. Ei jatkoon, juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras tapa karkoittaa nainen luotaan, on tunnustaa että on ollut vain kaksi seksikumppania. Tämä siis keski-ikäisenä miehenä.
Ei kyllä se on tuo sun tyhmyys joka naiset karkottaa.
Siihen tyhmyyteen kuuluu myös tuon asian paljastaminen.
En minäkään ilkeä sanoa kenellekään, että minulla on ollut seksiä vain yhden miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"Älykkyys korreloi myös fyysisen kauneuden ja terveyden kanssa, sitä paitsi."
Joo varmasti, jos vertaillaan äo 70 ja äo 100 mutta entä jos vertaillaan äo 110 ja äo 130? Ovatko teknillisen fysiikan opiskelijat enemmistön mielestä komeampia kuin esim. fysioterapeuttiopiskelijat?
Minun mielestäni aivan ehdottomasti. Fysioterapeuttiopiskelijat näyttävät aika usein joiltain bensalenkkareilta ja amiksilta. Itse teknistä alas yliopistossa opiskelleena pidin opiskelukavereitani todella komeina. Ja mukaviakin olivat!
Nykyään naimisissa sellaisen nörtin teoreettisen fyysikon kanssa, ihanin ja paras mies. Lyhyt. Älykkyys on seksikästä.
Jostain syystä idiooteimmillakin kiiltokuvapojilta kuitenkin aina nainen löytyy, on se merkillistä jos ulkonäöllä ei naista muka saa.
Naisen hurmaamiseen älyllä ei kauheasti kyllä vaadita, ei tarvitse kuin joku hieno sana opetella kuten "absoluuttinen" jota sitten viljelee sinne tänne ja se tekee vaikutuksen. Sen komean ulkonäön lisäksi luonnollisesti.
Mielestäni tärkeimmät ominaisuudet miehessä ovat: fiksu käytös, joka ei muutu humalassakaan riidanhaluiseksi tai oykkäröinniksi, pitää huolta hygienistaan ja ulkoasustaan, mutta tyyli voi olla parrakkaasta pitkätukasta kajuun tai lyhyeen tukkaan ja pukumiehestä farkkuihin. Olennaista on, että kantaa itsensa omalla tyylillään luontevasti. Varakas ei tarvitse olla, kunhan tulee toimeen tavallisesti eläen, eikä pelaa tai juo rahojaan ja ota pikavippejä, eikä myöskään ole niin pihi, ettei malta koskaan "tuhlata" mihinkään viihteeseen, lomailuun tai jonkun normaalin asian tarjoamiseen toiselle ( kahvi, olut, ruoka). Jostain pitäisi osata jutella, mielellään muustakin, kuin moottoriajoneuvoista tai urheilusta, jos ne eivät ole tavoiteltavan naisen harrastuken kohde. Myös tavoitteellisuus on hyvä asia: tavoittelee koulutusta, työpaikkaa, asunnon hankkimista, perhettä ts. yrittää pärjätä elämässä, eikä ole sellainen "emmätiedä".
Nuorena toivoin, että mies olisi edes muutaman sentin itseäni pidempi, olen 168cm. Mieheni on 175 cm. Minua ovat aina miellyttäneet hoikat, hintelätkin miehet ennenmmin kuin bodarit. Isäni oli vain vähän yli 160 cm, mutta nasten valokuvista ja sukulaisten jutuista päätellen hänellä on naisia riittänyt ennen äitini löytämistä. Ei ollut varakas, tavallinen duunari, ei urheilija, mutta jäntevä normaalivartaloinen, vähän hiljainen, mutta huumorintajuinen ja älykäs.
Viimeinen juttu: kotoa tuskin tullaan puolisoksi hakemaan. Pitää liikkua ihmisten ilmoilla haku päällä, mutta ei anella, eikä suuttua torjunnasta. Pettymyksiä pitää sietää paljon pystyssä päin, ennenkuin sopivan löytää.
Pojalleni olen sanonut, että tyttöjäkin on vähemmän kauniita, pulleita, finninaamaisia, ujoja ja epävarmoja itsestään. Voivat silti osoittautua mukaviksi, huumorintajuisiksi, älykkäiksi ja hyviksi kumppaneiksi, kun uskaltaa tutustua.
Kunhan sedät jaksaa panna niin kelpaa