Miehet luulee, että ulkonäkö on se millä naisia saa.
Väärin. Karisma on se juttu, jota toisilla on ja toisilla ei.
Kommentit (291)
Vierailija kirjoitti:
Väitän, että suurin osa valitsee sellaisen miehen, joka saa naisen tuntemaan olonsa turvalliseksi. Siksi otetaaan jengiläisen näköisiä, koska he pystyvät puolustamaan.
Tämä on primitiivinen ja tiedostamaton motiivi. Se ei tarkoita sitä, etteikö nainen olisi otse vahva ja puolustuskykyinen. Se tarkoittaa, että rinnalle halutaan vielä vahvempi kuin itse on.
N58
Aina voit väittää, dorka. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset luulee että miehet luulee. Valitettavasti me miehet tiedämme että on pyhä 6
Naisia kiinnostaa pyhä 6. Jos yksikin puuttuu ei jatkoon.
1. status2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
6. miehen kattava kokemus seksistä.
Joopa joo. Olen 181 cm pitkä, mutta naisia on aina ollut ihan riittävästi.
Minun miesystävä on noin 175 ja ihan on ollut useassa parisuhteessa ennen minua. Että ei se pituus todellakaan ole mikään dealbreaker.
Eikö? Kaverini on noin 160 cm eikä ole koskaan ollut parisuhteessa. On kyllä kaikin puolin fiksu, mukava, kouluttautunut, sosiaalinen, liikunnallinen ja kulttuurillinen tyyppi. En keksi muuta syytä kuin lyhyyden.
ohis
Minä tunnen kolme suunnilleen tuon mittaista miestä. Kaksi heistä on parisuhteissa, oikein mukavia miehiä. Se kolmas, joka on täysi törppö ja uliseva, narsisti ei kelpaa kenellekään.
Minä tunnen kaksi 160-senttistä miestä. Molemmat perheellisiä. Toinen upseeri, toinen opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitän, että suurin osa valitsee sellaisen miehen, joka saa naisen tuntemaan olonsa turvalliseksi. Siksi otetaaan jengiläisen näköisiä, koska he pystyvät puolustamaan.
Tämä on primitiivinen ja tiedostamaton motiivi. Se ei tarkoita sitä, etteikö nainen olisi otse vahva ja puolustuskykyinen. Se tarkoittaa, että rinnalle halutaan vielä vahvempi kuin itse on.
N58Aina voit väittää, dorka. 😂
Mikä on motiivis olla ilkeä?
Vierailija kirjoitti:
Rikas, komee ja hyvä panee.
Pyhä kolminaisuus.
Kelpaa pelkkään seksiin.
Vierailija kirjoitti:
N58
Nyt kun tätä ajattelen, niin pitää muuten kaikkien ystävieni kohdalla paikkansa. Ei ole ainoa syy, mutta yksi syy.
Niin, karisma on pitkälti kiertoilmaisu hyvälle ulkonäölle.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tietävät valehtelevansa ja suuttuvat, kun miehet eivät usko heidän valeitaan.
Siinä hyvin pähkinänkuoressa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, karisma on pitkälti kiertoilmaisu hyvälle ulkonäölle.
Hjallis Harkimo on tästä hyvä esimerkki
Vierailija kirjoitti:
Ei ulkonäöllä väliä kunhan on iso kalu ja rutkasti rahaa.
Tämänkö takia miehet lähettää heti alkuun kuvia kalustaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituudella saa naisia. Vai tiedättekö yhtään 165-senttistä naistenmiestä?
Danny DeVito. On itse asiassa vain 147 cm pitkä.
Tiedän mitä ajat takaa mutta ethän sinä voi verrata jotain rikasta ja maineikasta Hollywood näyttelijää tavikseen. Ihan typerää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituudella saa naisia. Vai tiedättekö yhtään 165-senttistä naistenmiestä?
Danny DeVito. On itse asiassa vain 147 cm pitkä.
Tiedän mitä ajat takaa mutta ethän sinä voi verrata jotain rikasta ja maineikasta Hollywood näyttelijää tavikseen. Ihan typerää
Eikä DeVito ole todellakaan mikään naisten mies. Vaimonsa oli ruma ja tämäkin jätti hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olin nuoresta lähtien sosiaalisesti kömpelö, epävarma, ujo ja jopa jokseenkin puhevikainen, tytöt/naiset ovat aina lähestyneet minua. Arvatkaa kahdesti miksi.
Olin itsekin introvertti ja sosiaalisesti kömpelö nuorena ja naiset silti tekivät tuttavuutta, johtuikohan se minun karismasta? 😄 Nyt vanhempi ja tullut itsevarmuutta kun tiedän että naiset ovat kiinnostuneita ja se tietysti ruokkii itsetuntoa. Se on kuin pyörä joka jatkaa pyörimistään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Karisma on manipulointitaitoa. Hitlerillä oli karismaa mutta ei kukaan tervepäinen häntä himoinnut, edes alaikäinen Eva Braun, jota Hitler groomasi. Hyi, tuli Rydman mieleen.
Kuule: luonne. Avoin, miellyttävä ja luotettava luonne, hyvä käytös. Nämä. Uskalla olla oma itsesi ja samalla kunnioittaa toista ihmistä.
Mitä vit tu a te miehet pelleilette ja vedätte narrin rooleja? Epäaitous on ällöttävää ja naurettavaa.
Naisilla on hirveä halu nöyryyttää miehiä. Eivätkä itsekään tiedä miksi.
Tuo on vain sinun paranoiaasi. Miehet pelkäävät aina, että naiset nauravat heille, naiset pelkäävät että miehet tappavat heidät.
Vierailija kirjoitti:
Naiset luulee että miehet luulee. Valitettavasti me miehet tiedämme että on pyhä 6
1. status2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
Sössöm sössöm.
Vierailija kirjoitti:
Hohoijaa tämä on taas tätä naisten itsensä kohottamista miten ollaan niin miehiä parempi kun ei olla muka pinnallisia, vaikka oikeasti kyllä ne komistukset kiinnittää huomion aivan samalla tavalla ilman että miehen on tarvinut edes suutaan aukaista.
Oikeasti naiset ovat miehiä valikoivampia vastakkaisen sukupuolen ulkonäön suhteen. Turha väittää muuta.
"Karisma" on hyvä eufemismi menestykselle, rahalle ja ulkonäölle. Ehkä on joku syy, miksi näillä miehillä on "karismaa" ja itseluottamusta. Siinä ei toki ole mitään väärää, että jokainen yrittää löytää parhaan mahdollisen kumppanin itselleen. Sen sijaan jatkuva valehtelu ja itsepetos ärsyttää. Pojat pitäisi kasvattaa siihen, että joko kuulut 20 parhaimpaan prosenttiin varallisuuden, menestyksen ja ulkonäön osalta tai et ole yhtikäs mitään. Se on luonnonlaki ja elämän kierokulku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. status2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
Sössöm sössöm.
Niinpä, oikeasti naiset haluavat lyhyen, köyhän ja lihavan incelin jolla on pieni pippeli joka ei edes seiso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. status2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
Sössöm sössöm.
Niinpä, oikeasti naiset haluavat lyhyen, köyhän ja lihavan incelin jolla on pieni pippeli joka ei edes seiso.
Ei, vaan naiset haluavat keskimittaisen, keskituloisen ja muutenkin keskimääräisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. status2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
Sössöm sössöm.
Ei, vaan naiset haluavat keskimittaisen, keskituloisen ja muutenkin keskimääräisen miehen.
😅
N58