Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet luulee, että ulkonäkö on se millä naisia saa.

Vierailija
04.07.2026 |

Väärin. Karisma on se juttu, jota toisilla on ja toisilla ei.

Kommentit (140)

Vierailija
81/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta. Suomessa on tuhansittain yksinäisiä, kunnollisia ja hyviä miehiä. Eivät ryyppää, käyvät töissä ja noudattavat sekä sääntöjä että vuoroaan. Käyttäytyvät kunnollisesti eivätkä örvellä. Silti naisille ei kelpaa.

Suomessa on tuhansittain kunnollisia ja hyviä naisia. Eivät ryyppää, käyvät töissä ja noudattavat sekä sääntöjä että vuoroaan. Käyttäytyvät kunnollisesti eivätkä örvellä. 

Vierailija
82/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset luulee että miehet luulee. Valitettavasti me miehet tiedämme että on pyhä 6

Naisia kiinnostaa pyhä 6. Jos yksikin puuttuu ei jatkoon.
1. status

2. vauraus

3. pituus yli 185cm

4. iso muna

5. atleettinen kroppa

6. miehen kattava kokemus seksistä.

"miehen kattava kokemus seksistä"

Ai mieshuo*a? Senkö kuvittelet naisia houkuttelevan?

Olen eri mutta voitko rehellisesti kertoa pitäväsi enemmän esim. yhden kokemuksen miehestä, kuin moniottelijasta? 

Teoriassa varmasti. Mutta käytännössä nainen pitää miehestä joka osaa viedä sulavasti niin, että "asiat vain tapahtuvat". Ja kyllä se on se moniottelija sitten, vaikka naiset kuinka väittävät miehen osavan tämän luontaisesti. Kyllä se opittua on.

Niin, puhutaanko tässä parisuhteista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset luulee että miehet luulee. Valitettavasti me miehet tiedämme että on pyhä 6

1. status

2. vauraus

3. pituus yli 185cm

4. iso muna

5. atleettinen kroppa

Mjoo mun unelma olis se 

1. Nappisilmänen duunari landelta  

2. Jolla on talo maksussa niinku minullakkii

3. No saahan sitä pitkäki olla, muttei ol pakko

4. Iso on suhteellinen käsite 

5. Jos nyy sopusuhtanen, työllä kasvannu

6. Emmie ny nii välittäs et ukko ois koko pitäjän kaatannu mut tokkopa myö sitä kyselemmäänkää

"Työllä kasvanut" on ihan täyttä bullshittiä naisilta.
Palstalle on linkattu entisajan työmiesten kuvia, ja nämä olivat naisille liian hinteliä. Työllä kun harvemmin kasvetaan miksikään nallekarhuksi. Ruumiillinen työ on lähes poikkeuksetta pitkäkestoista rasitusta, ja siinä on parasta olla hoikka ja jäntevä. Ei mikään powerlifter jolla on masuakin.

Vierailija
84/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vuosikymmenten kokemus miehenä: ulkonäöllä saa helpoiten naisia, mutta homman voi vielä pilata jos on todella huono sosiaalisesti. Tietysti sekin riippuu ulkonäön määrästä. Saa aika vammainen olla jos ei saa naista jollain nuoren Brad Pittin ulkonäöllä. Ulkonäköön liitän myös miehen pituuden joka on monelle naiselle tärkeä juttu.

Sosiaalinen älykkyys (esim. huumorintaju, hauskuus, jutut yleisesti) on se toiseksi vetovoimaisin juttu. Tavisnaamakin voi saada aivan huippu sosiaalisuudella todella kauniin naisen, mutta se vaatii että on oikeasti harvinainen mies sosiaalisesti.

Sitten on se status, eli menestys esim. opinnoissa, töissä, varakkuudessa. Tämän laskisin kolmanneksi tärkeimmäksi kriteeriksi. Mutta naisilla on omat mieltymykset, jollekin tämä voi olla vaikka ykkönen, jos on sellainen venäläisen naisen luonne.

Niin, jokaisen miehen on saatava se disneyprinsessa. Loput naiset voikin sitten tuupata suolle kun ukot tappelee vaan prinsessoista. 

Vierailija
85/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. status

2. vauraus

3. pituus yli 185cm

4. iso muna

5. atleettinen kroppa

🤣🤣

Jos näin olisi ei meidänkään suhde olisi ollut olemassa jo 30v.

1. sama koulutus, suunnilleen sama positio 30v sitten. Nyt mies on hyvätuloinen johtaja mutta eihän sitä voinut tietää. 

2. minä toin paremman palkan ja omaisuutta suhteeseen.

3. 193cm. Ainoa mikä täsmää. 

4. sopivan kokoinen kyllä mutta tärkeämpää on miten sitä käyttää. Jos penis on kiinni mulkussa ei koolla ole väliä!

5. no ei

6. parannettavaa on aina, vielä näin vuosien jälkeenkin. Huomaavainen ja teknisesti erittäin taitava kyllä.

Ne asiat mitkä OIKEASTI vaikuttivat suhteeseemme: huomaavaisuus, älykkyys, optimismi, huumorintaju, tasa-arvoisuus, oikeudenmukaisuus ja rehellisyys. Ihana isä ja puoliso!

Vierailija
86/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohoijaa tämä on taas tätä naisten itsensä kohottamista miten ollaan niin miehiä parempi kun ei olla muka pinnallisia, vaikka oikeasti kyllä ne komistukset kiinnittää huomion aivan samalla tavalla ilman että miehen on tarvinut edes suutaan aukaista.

Totta se on. Kyllä se komistus pään kääntää. Mutta ei mun tarvi sitä omaksi saada. 

Vierailija
87/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa siinä billu kostuu ja trumppi apinakin sai naisia rahalla, helppoa elämää kun ei tarvitse tehdä muuta kun jakaa toosaa.

Vierailija
88/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohoijaa tämä on taas tätä naisten itsensä kohottamista miten ollaan niin miehiä parempi kun ei olla muka pinnallisia, vaikka oikeasti kyllä ne komistukset kiinnittää huomion aivan samalla tavalla ilman että miehen on tarvinut edes suutaan aukaista.

Naiset eivät halua olla raatorehellisiä näissä koskaan, koska he tietävät mikä on "hyväksytty mielipide". Naiset aina toistelevat hyväksyttyjä mielipiteitä eikä totuuksia. Totuuksia he kertovat vain jos ne ovat myös hyväksyttyjä mielipiteitä.

Ei, kyllä mä tykkään kuumista miehistä. Nuorista ja komeista. Jos ei saa sellasta mistä tykkää niin sitte voi olla ilmankin.

Vierailija
89/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ihan vaan sattumaa et Taylor Swift meni naimisiin 196cm jenkkifutaajaan kans ja ois voinu mennä langanlaihan 160cm tietokonenörtinki kans. LOL

Missä ne olisi edes tavanneet, kun se tietokonenörtti lymyilee jossain pylvään takana hermostuneesti hihitellen?

Vierailija
90/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa siinä billu kostuu ja trumppi apinakin sai naisia rahalla, helppoa elämää kun ei tarvitse tehdä muuta kun jakaa toosaa.

Muista poju, että puhut tuossa äidistäsi.

Vierailija
91/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ja status pitää olla miehellä. Naisella riittää ulkonäkö. Naisten elämä on naurettavan helppoa

Paitsi kun ei ole sitä ulkonäköä kaikille suotu....... 

Vierailija
92/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. status

2. vauraus

3. pituus yli 185cm

4. iso muna

5. atleettinen kroppa

Mjoo mun unelma olis se 

1. Nappisilmänen duunari landelta  

2. Jolla on talo maksussa niinku minullakkii

3. No saahan sitä pitkäki olla, muttei ol pakko

4. Iso on suhteellinen käsite 

5. Jos nyy sopusuhtanen, työllä kasvannu

6. Emmie ny nii välittäs et ukko ois koko pitäjän kaatannu mut tokkopa myö sitä kyselemmäänkää

"Työllä kasvanut" on ihan täyttä bullshittiä naisilta.
Palstalle on linkattu entisajan työmiesten kuvia, ja nämä olivat naisille liian hinteliä. Työllä kun harvemmin kasvetaan miksikään nallekarhuksi. Ruumiillinen työ on lähes poikkeuksetta pitkäkestoista rasitusta, ja siinä on parasta olla hoikka ja jäntevä. Ei mikään powerlifter jolla on masuakin.

Kyllähän se näkyy, jos mieheltä puuttuu kokonaan rasvakerros. Ei siinä kaikkein kuivimmasta lihasta tule mehevää pihviä.

Vierailija
93/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. status

2. vauraus

3. pituus yli 185cm

4. iso muna

5. atleettinen kroppa

Minulla ei aikanaan ollut mitään näistä. Siitä huolimatta olen ollut yli 40 vuotta naimisissa kauniin naisen kanssa.  Statusta elämä ei tuonut, mutta kohtalaisen toimeentulon. Ja olen aina tullut hyvin toimeen niin naisten kuin miestenkin kanssa.

Vierailija
94/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. status

2. vauraus

3. pituus yli 185cm

4. iso muna

5. atleettinen kroppa

1. status

- ei kiinnosta itseäni laisinkaan, aiemmalla kumppanillani ei ollut niin minkäänlaista statusta sen enempää omasta puolestaan kuin suvun puolesta. Nykyisellä on suvun puolesta hyvä maine ja pieni tönö kotikylällä, mutta ihan rehdisti työläissuvusta kyse. 

2. vauraus

-mies ei saa olla rahavaikeuksissa! Ei saa olla rahan suhteen tuhlaileva tai kiusallisen ja haitallisen typerä huithapeli. Ex oli opiskelija ja täystyötön kun olimme yhdessä, mutta eipä ollut myöskään käsi ojossa minun suuntaan ja sai niukat varansa riittämään.

Nykyisellä on vähän maata, auto ja pienipalkkainen työ.

Rahan osalta sanoisinkin tärkeimmäksi että elää tulojensa mukaisesti, eikä ole sairaalloisen pihi tai ahne; jos ei voi tarjota minulle kahvia ja pullaa vaan tekee siitä ongelman niin hyh ei jatkoon, koska tuollainen saituus koskee muutakin kuin rahaa. 

3. pituus yli 185 cm 

- ex oli 182, nyx on 172. itse olen 160 cm, en tiedä miksi tarvitsisin juuri 185+ pitkän miehen 🤔 

Mutta toisaalta jos jollekin tämä on preferenssi niin olkoot? Itse haluan että mies on minua pidempi eli vähintään 165 cm. 

4. iso muna 

-sopusuhtaisen paksu ja keskimittainen on aivan bueno. Olisi itselleni visuaalinen pettymys jos miehen penis olisi selkeästi alle 10cm, mutta ei dealbreakkeri jos kuitenkin yhdyntä onnistuu. Todella ohut penis olisi sitten myös fyysinen yhteensopivuusongelma... 

TMI mutta isoin leluni on 18 cm pitkä ja se on sellainen letku ettei menisi ikinä kokonaan vaikka tekisin mitä.  Että vähän ihmetyttää nämä miesten megamunaspämmit tai joskus naiset, jotka vinoilee että alle 20 cm ei riitä mihinkään 😳 varmuudellinen hahmotuskyky?? vaiko vain todella erilainen anatomia kuin minulla?? 

5. atleettinen kroppa 

- kyllä kiitos ! Minullakin on. 

Ex oli timmi ja hoikemman puoleinen; sali ja patikointi. Nyx on mallia powerlifter ja ruoka-aikaan kotona; sali sali ja vielä kerran sali + vähän lenkkeilyä ja fyysinen työ, uuh 😻

Mutta lopulta mieltymyksiä on yhtä monta kuin hetero/bi-naisiakin; osa haluaa hoikan miehen, osa suorastaan laihan, osa syttyy pullavan pehmeästä. Minun preferenssi on mikä vain atleettisen jäntevän ja kovassa kunnossa olevan lihasmöykyn väliltä, jolla saa olla vatsaakin. 

6. miehen kattava kokemus seksistä 

- EI KIITOS 😬

Joillekin tämä on tosi tärkeää, mutta itse uskon myös vähäisen kokemukseni perusteella siihen, että mies joka tahtoo tehdä hyvää kumppanilleen, oppii kyllä! Munan uittaminen kymmenissä tai sadoissa naisissa ei tuo taitoa ja kertoisi lähinnä että suhteemme seksiin on liian erilainen. Tilastojen mukaan sukupuolesta riippumatta "irtoseksin harrastaminen ja lukuisat seksikumppanit" ennustivat kumppanin uskottomuutta. Niiden kanssa ainoa yhtä voimakas uskottomuusmarkkeri oli perhehistoria pettämisestä ts. malli kotoa. 

Tämä ei siis ole mitään lutkasheimausta vaan tietenkin sellainen ihminen pettää helpommin joka voi kylmiltään panna vierasta tai useita vieraita. 

"Mutta lopulta mieltymyksiä on yhtä monta kuin hetero/bi-naisiakin; osa haluaa hoikan miehen, osa suorastaan laihan, osa syttyy pullavan pehmeästä. Minun preferenssi on mikä vain atleettisen jäntevän ja kovassa kunnossa olevan lihasmöykyn väliltä, jolla saa olla vatsaakin."
Ai että juuri sinun ihanteesi on atleettinen tai vahva jolla saa olla vatsaakin?
Tästä oli juuri tutkimus linkatuna palstalle. 94% naisista valitsi jomman kumman näistä. 6% valitsi sen lihasmörssärin ja 0% laihan/hintelän.
 Sinun miesmakusi ei voisi olla tereotyyppisempi, ja sama pätee muihinkin naisiin.

Täällä yksi, joka tykkäis kovasti pitkästä ja hintelästä. En tiedä miksi. Atleettinenkin on kiva, muttei hintelä sille kakkoseksi jää. 

Vierailija
95/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista poju, että puhut tuossa äidistäsi.

Äitini oli köyhä ja isä juoppo mulkku rahaa ei siis ei ollut jaossa.

Vierailija
96/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on varmaan maailman helpoin maa pariutumiseen luuserimiehille. Täällä naisilla ei oikeasti ole minkäänlaisia standardeja maailmanlaajuisesti verrattuna. Obeesit, työttömät ruikuttajatkin kelpaavat täällä jollekin. Ja jotkut naiset vielä elättävätkin nämä lapamadot 🙄 Helppo erottua joukosta jos on perussiisti (monet kompastuvat jo tässä kohtaa), omaa selkärangan ja juttelee kiinnostaville naisille kuin ihmisille eikä mene nurkan taakse piiloon. 

Vierailija
97/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nimenomaan tykkään steroidibodarista, ei haittaisi muista kuin terveyssyistä jos mieheni ei olisi natu 😭

-se aiemman pitkän viestin kirjoittanut 

Sen tutkimuksen tulokset:
Hoikka/hintelä 0%
Atlettinen ja lihaksikas 47%
Vahva jolla on vähän mahaakin 53%
Erittäin lihaksikas (streroidibodari) 6%
...ja näistä kolme suosittua miestä ovat geneettisesti sama mies eri rasvaprosentilla ja treenimäärällä. Kaikkien naisten mieleen on se sama luontaisesti raamikas mies.

Niin, mitä sitten, jos naisten mieleen on se luontaisesti raamikas mies? Kertoo hyvistä geeneistä. Mäkin olen saanut ikäni kuulla, miten miehet tykkää siroista ja tiimalasivartaloisista naisista (jota en valitettavasti itse ole), niin miksei sitä geneettistä priimaa sais myös naiset etsiä?

Vierailija
98/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rako aukeaa rahalla, helppoa elämää sen jälkeen, sitten on tuo vastakohta kaksi köyhää välittää oikeasti toisistaan, siinä ei raha puhu vaan tunteet.

Vierailija
99/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on varmaan maailman helpoin maa pariutumiseen luuserimiehille. Täällä naisilla ei oikeasti ole minkäänlaisia standardeja maailmanlaajuisesti verrattuna. Obeesit, työttömät ruikuttajatkin kelpaavat täällä jollekin. Ja jotkut naiset vielä elättävätkin nämä lapamadot 🙄 Helppo erottua joukosta jos on perussiisti (monet kompastuvat jo tässä kohtaa), omaa selkärangan ja juttelee kiinnostaville naisille kuin ihmisille eikä mene nurkan taakse piiloon. 

Eli huntu päälle ja kiviä väistelemään, tervemenoa ählämä lählä.

Vierailija
100/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lompsa tyhjenee, akka lähtee. Tätä totuutta ei voi tutkimuksillakaan muuttaa muuksi.

Ja niin pitää ollakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi