Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet luulee, että ulkonäkö on se millä naisia saa.

Vierailija
04.07.2026 |

Väärin. Karisma on se juttu, jota toisilla on ja toisilla ei.

Kommentit (140)

Vierailija
61/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapuhetta. Suomessa on tuhansittain yksinäisiä, kunnollisia ja hyviä miehiä. Eivät ryyppää, käyvät töissä ja noudattavat sekä sääntöjä että vuoroaan. Käyttäytyvät kunnollisesti eivätkä örvellä. Silti naisille ei kelpaa.

Vierailija
62/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset luulee että miehet luulee. Valitettavasti me miehet tiedämme että on pyhä 6

Naisia kiinnostaa pyhä 6. Jos yksikin puuttuu ei jatkoon.
1. status

2. vauraus

3. pituus yli 185cm

4. iso muna

5. atleettinen kroppa

6. miehen kattava kokemus seksistä.

"miehen kattava kokemus seksistä"

Ai mieshuo*a? Senkö kuvittelet naisia houkuttelevan?

Olen eri mutta voitko rehellisesti kertoa pitäväsi enemmän esim. yhden kokemuksen miehestä, kuin moniottelijasta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset luulee että miehet luulee. Valitettavasti me miehet tiedämme että on pyhä 6

1. status

2. vauraus

3. pituus yli 185cm

4. iso muna

5. atleettinen kroppa

Olen eri mutta voitko rehellisesti kertoa pitäväsi enemmän esim. yhden kokemuksen miehestä, kuin moniottelijasta? 

Minun miehellä ei ollut yhtään kokemusta tai oli hänellä yksi seurusteluntapainen, mutta en ole koskaan kysynyt oliko siinä seksiä vai ei.

eri

Vierailija
64/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
65/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. status

2. vauraus

3. pituus yli 185cm

4. iso muna

5. atleettinen kroppa

1. status

- ei kiinnosta itseäni laisinkaan, aiemmalla kumppanillani ei ollut niin minkäänlaista statusta sen enempää omasta puolestaan kuin suvun puolesta. Nykyisellä on suvun puolesta hyvä maine ja pieni tönö kotikylällä, mutta ihan rehdisti työläissuvusta kyse. 

2. vauraus

-mies ei saa olla rahavaikeuksissa! Ei saa olla rahan suhteen tuhlaileva tai kiusallisen ja haitallisen typerä huithapeli. Ex oli opiskelija ja täystyötön kun olimme yhdessä, mutta eipä ollut myöskään käsi ojossa minun suuntaan ja sai niukat varansa riittämään.

Nykyisellä on vähän maata, auto ja pienipalkkainen työ.

Rahan osalta sanoisinkin tärkeimmäksi että elää tulojensa mukaisesti, eikä ole sairaalloisen pihi tai ahne; jos ei voi tarjota minulle kahvia ja pullaa vaan tekee siitä ongelman niin hyh ei jatkoon, koska tuollainen saituus koskee muutakin kuin rahaa. 

3. pituus yli 185 cm 

- ex oli 182, nyx on 172. itse olen 160 cm, en tiedä miksi tarvitsisin juuri 185+ pitkän miehen 🤔 

Mutta toisaalta jos jollekin tämä on preferenssi niin olkoot? Itse haluan että mies on minua pidempi eli vähintään 165 cm. 

4. iso muna 

-sopusuhtaisen paksu ja keskimittainen on aivan bueno. Olisi itselleni visuaalinen pettymys jos miehen penis olisi selkeästi alle 10cm, mutta ei dealbreakkeri jos kuitenkin yhdyntä onnistuu. Todella ohut penis olisi sitten myös fyysinen yhteensopivuusongelma... 

TMI mutta isoin leluni on 18 cm pitkä ja se on sellainen letku ettei menisi ikinä kokonaan vaikka tekisin mitä.  Että vähän ihmetyttää nämä miesten megamunaspämmit tai joskus naiset, jotka vinoilee että alle 20 cm ei riitä mihinkään 😳 varmuudellinen hahmotuskyky?? vaiko vain todella erilainen anatomia kuin minulla?? 

5. atleettinen kroppa 

- kyllä kiitos ! Minullakin on. 

Ex oli timmi ja hoikemman puoleinen; sali ja patikointi. Nyx on mallia powerlifter ja ruoka-aikaan kotona; sali sali ja vielä kerran sali + vähän lenkkeilyä ja fyysinen työ, uuh 😻

Mutta lopulta mieltymyksiä on yhtä monta kuin hetero/bi-naisiakin; osa haluaa hoikan miehen, osa suorastaan laihan, osa syttyy pullavan pehmeästä. Minun preferenssi on mikä vain atleettisen jäntevän ja kovassa kunnossa olevan lihasmöykyn väliltä, jolla saa olla vatsaakin. 

6. miehen kattava kokemus seksistä 

- EI KIITOS 😬

Joillekin tämä on tosi tärkeää, mutta itse uskon myös vähäisen kokemukseni perusteella siihen, että mies joka tahtoo tehdä hyvää kumppanilleen, oppii kyllä! Munan uittaminen kymmenissä tai sadoissa naisissa ei tuo taitoa ja kertoisi lähinnä että suhteemme seksiin on liian erilainen. Tilastojen mukaan sukupuolesta riippumatta "irtoseksin harrastaminen ja lukuisat seksikumppanit" ennustivat kumppanin uskottomuutta. Niiden kanssa ainoa yhtä voimakas uskottomuusmarkkeri oli perhehistoria pettämisestä ts. malli kotoa. 

Tämä ei siis ole mitään lutkasheimausta vaan tietenkin sellainen ihminen pettää helpommin joka voi kylmiltään panna vierasta tai useita vieraita. 

"Mutta lopulta mieltymyksiä on yhtä monta kuin hetero/bi-naisiakin; osa haluaa hoikan miehen, osa suorastaan laihan, osa syttyy pullavan pehmeästä. Minun preferenssi on mikä vain atleettisen jäntevän ja kovassa kunnossa olevan lihasmöykyn väliltä, jolla saa olla vatsaakin."
Ai että juuri sinun ihanteesi on atleettinen tai vahva jolla saa olla vatsaakin?
Tästä oli juuri tutkimus linkatuna palstalle. 94% naisista valitsi jomman kumman näistä. 6% valitsi sen lihasmörssärin ja 0% laihan/hintelän.
 Sinun miesmakusi ei voisi olla tereotyyppisempi, ja sama pätee muihinkin naisiin.

Tämä.
"Juuri minä tykkään sellaisesta vahvan oloisesta miehestä jolla on vähän masuakin".
Hei, naiset. Luuletteko te tosissanne olevanne uniikkeja lumihiutaleita kun ette tykkää steroidibodarista?
Kaikki muutkin pitävät samasta vahvamiehestä. Ainoa ero on rasvaprosentissa.
Ville Valo ja muut statusmiehet ovat asia erikseen.

Vierailija
66/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimenomaan tykkään steroidibodarista, ei haittaisi muista kuin terveyssyistä jos mieheni ei olisi natu 😭

-se aiemman pitkän viestin kirjoittanut 

Vierailija
67/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. status

2. vauraus

3. pituus yli 185cm

4. iso muna

5. atleettinen kroppa

Teoriassa varmasti. Mutta käytännössä nainen pitää miehestä joka osaa viedä sulavasti niin, että "asiat vain tapahtuvat". Ja kyllä se on se moniottelija sitten, vaikka naiset kuinka väittävät miehen osavan tämän luontaisesti. Kyllä se opittua on.

Vierailija
68/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nimenomaan tykkään steroidibodarista, ei haittaisi muista kuin terveyssyistä jos mieheni ei olisi natu 😭

Sen tutkimuksen tulokset:
Hoikka/hintelä 0%
Atlettinen ja lihaksikas 47%
Vahva jolla on vähän mahaakin 53%
Erittäin lihaksikas (streroidibodari) 6%
...ja näistä kolme suosittua miestä ovat geneettisesti sama mies eri rasvaprosentilla ja treenimäärällä. Kaikkien naisten mieleen on se sama luontaisesti raamikas mies.

Vierailija
69/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. status

2. vauraus

3. pituus yli 185cm

4. iso muna

5. atleettinen kroppa

Teoriassa varmasti. Mutta käytännössä nainen pitää miehestä joka osaa viedä sulavasti niin, että "asiat vain tapahtuvat". Ja kyllä se on se moniottelija sitten, vaikka naiset kuinka väittävät miehen osavan tämän luontaisesti. Kyllä se opittua on.

Totta, lapsuuden nörtihtävästä ystäväporukasta mukaan tarttunut poikkikseni oli varmasti salaa 14v kyntänyt puoli kylää läpi ja siksi osasi viedä ja ottaa ohjat 

Ei voi olla että testo ja ok-tasolla oleva itsevarmuus vie tikanpojan kohti pillua. 

Vierailija
70/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Karisma on manipulointitaitoa. Hitlerillä oli karismaa mutta ei kukaan tervepäinen häntä himoinnut, edes alaikäinen Eva Braun, jota Hitler  groomasi. Hyi, tuli Rydman mieleen.

Kuule: luonne. Avoin, miellyttävä ja luotettava luonne, hyvä käytös. Nämä. Uskalla olla oma itsesi ja samalla kunnioittaa toista ihmistä. 

Mitä vit tu a te miehet pelleilette ja vedätte narrin rooleja? Epäaitous on ällöttävää ja naurettavaa. 

Taitaa mennä kunnialoukkauksen puolelle mitä juuri sanoit.

Vierailija
71/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha.

Vierailija
72/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein nuorena mallintöitä ja olin ihan hyvän näköinen ja suosittu. Olen nyt ollu 50 v aviossa silloisen valintani kanssa.

Hän on minun pituiseni, oli köyhä, rillipää, kokematon eli kaikkea sitä, mikä ei kuulunut tuohon haviteltavien miesten listaan.

Parasta oli: TUOKSU ja samanlaiset arvot.

Ette arvaa, kuinka moni yritti saada meidät eroon, jopa hänen paras kaverinsa yritti kaupitella mulle toista tyyppiä.

Yhdessä pysyttiin ja pysytään😘

Tässä jätetään yksi olennainen asia mainitsematta.
Monikin nainen sanoo kuinka mies oli köyhä tai hintelä. Mutta nämä ovat vanhemman naisen näkökulmasta mietittyjä asioita. Se mies ei välttämättä ollut köyhä tai hintelä oman ikäisiinsä verrattuna.

Vierailija
73/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan vaan sattumaa et Taylor Swift meni naimisiin 196cm jenkkifutaajaan kans ja ois voinu mennä langanlaihan 160cm tietokonenörtinki kans. LOL

Vierailija
74/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. status

2. vauraus

3. pituus yli 185cm

4. iso muna

5. atleettinen kroppa

Totta, lapsuuden nörtihtävästä ystäväporukasta mukaan tarttunut poikkikseni oli varmasti salaa 14v kyntänyt puoli kylää läpi ja siksi osasi viedä ja ottaa ohjat 

Ei voi olla että testo ja ok-tasolla oleva itsevarmuus vie tikanpojan kohti pillua. 

Voi se 14-vuotiaan viedäkin.
Mutta kun naiset ovat 20+ niin vaatimukset alkavat olla erilaiset.

Vierailija
75/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Karisma"=75% ulkonäköä.

Ulkonäkö on ehdottomasti tärkein yksittäinen tekijä toisen viettelyssä. Sama pätee naisten kohdalla. Näin se vain menee. Miksi kiertää asiaa kuin kissat kuumaa puuroa? 

Vierailija
76/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka/hintelä 0%
...ja näistä kolme suosittua miestä ovat geneettisesti sama mies eri rasvaprosentilla ja treenimäärällä. Kaikkien naisten mieleen on se sama luontaisesti raamikas mies.

Mieheni ei ole luontaisesti raamikas, harmi kyllä. Siksi ei viitsinyt koskaan lähteä kisaamaan kehonrakennuspuollelle, koska mittasuhteet unfort. etenkin kapeat hartiat 🤷

Mutta joo siis jos pointtisi on, että ketkä miehet saavat helpoiten irtoseksiä naisilta niin aivan varmasti sosiaaliset taiturit, joilla leukalinja kunnossa ja hartiat leveät ja pilke silmäkulmassa, itseluottamus katossa. 

Ja ketkä saavat nuoren seksikkään vaimon vaikka olisivat kuivatun katkravun mallisia kasikymppisiä; statusmiljonäärit.

Usein vaan maalitolpat siirtyy niin että joku somemies tai palstamies ulahtaa, ettei muunlainen mies saa naista koska naisemn.. kylmä syrän.. vain chädin perään halajaa "😢😓". Ja kun kerrotaan että varmasti ja todistettavasti saa! 

Niin maalitolppa siirtyy oman tyty-yden löytämisestä siihen että millaiset miehet saavat kauniita naisia parveilemaan ympärilleen. 

Itseään en parveile kenenkään ympärillä enkä irtopildeä jaa, eikä moni muukaan nainen.  

Vierailija
77/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ihan vaan sattumaa et Taylor Swift meni naimisiin 196cm jenkkifutaajaan kans ja ois voinu mennä langanlaihan 160cm tietokonenörtinki kans. LOL

"Ei koske meitä tavisnaisia"
Mutta sitten kuitenkin kun mietin omia tuttujani, niin yksikään hyvännäköinen nainen ei ole naimisissa köyhän tai lyhyen/hintelän/ruman miehen kanssa. Tai yksi on, mutta sattumalta kyseinen mies on julkkis.

Vierailija
78/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina saanut naisia vaikka olen lyhyt ja en ole komea. Osaan puhua naisille ja olen hauska ja huumorintajuinen. Olen jopa suoraan sanonut naiselle baarissa että etsin panoseuraaja ja nainen lähteny kotiini yöksi.

Vierailija
79/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka/hintelä 0%

Mieheni ei ole luontaisesti raamikas, harmi kyllä. Siksi ei viitsinyt koskaan lähteä kisaamaan kehonrakennuspuollelle, koska mittasuhteet unfort. etenkin kapeat hartiat 🤷

Mutta joo siis jos pointtisi on, että ketkä miehet saavat helpoiten irtoseksiä naisilta niin aivan varmasti sosiaaliset taiturit, joilla leukalinja kunnossa ja hartiat leveät ja pilke silmäkulmassa, itseluottamus katossa. 

Ja ketkä saavat nuoren seksikkään vaimon vaikka olisivat kuivatun katkravun mallisia kasikymppisiä; statusmiljonäärit.

Usein vaan maalitolpat siirtyy niin että joku somemies tai palstamies ulahtaa, ettei muunlainen mies saa naista koska naisemn.. kylmä syrän.. vain chädin perään halajaa "😢😓". Ja kun kerrotaan että varmasti ja todistettavasti saa! 

Niin maalitolppa siirtyy oman tyty-yden löytämisestä siihen että millaiset miehet saavat kauniita naisia parveilemaan ympärilleen. 

Itseään en parveile kenenkään ympärillä enkä irtopildeä jaa, eikä moni muukaan nainen.  

Miksi se sitten menee noin jos kerran tasoja ei ole ja kaikilla naisilla on erilainen maku?

Vierailija
80/140 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. status

2. vauraus

3. pituus yli 185cm

4. iso muna

5. atleettinen kroppa

Mjoo mun unelma olis se 

1. Nappisilmänen duunari landelta  

2. Jolla on talo maksussa niinku minullakkii

3. No saahan sitä pitkäki olla, muttei ol pakko

4. Iso on suhteellinen käsite 

5. Jos nyy sopusuhtanen, työllä kasvannu

6. Emmie ny nii välittäs et ukko ois koko pitäjän kaatannu mut tokkopa myö sitä kyselemmäänkää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi