Miehet luulee, että ulkonäkö on se millä naisia saa.
Väärin. Karisma on se juttu, jota toisilla on ja toisilla ei.
Kommentit (81)
Raha ja status pitää olla miehellä. Naisella riittää ulkonäkö. Naisten elämä on naurettavan helppoa
Ei pelkästään ulkonäkö. Luonne, arvot, inhimillisyys, ymmärrys, huumori.
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa naista. Näyttelijä Charlie Sheen on harrastanut seksiä yli 5000 eri naisen kanssa. Raha vetää mimmejä puoleensa. Köyhät jäävät ilman. Köyhät kyykkyyn!
Kyllä minä mieluummin harrastan seksiä 5000 kertaa yhden naisen kanssa kuin kerran 5000 naisen kanssa. Ai miksikö? No sillä Charliella on aids, mikä on yksi hyvä syy.
Vierailija kirjoitti:
Naiset luulee että miehet luulee. Valitettavasti me miehet tiedämme että on pyhä 6
Naisia kiinnostaa pyhä 6. Jos yksikin puuttuu ei jatkoon.
1. status2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
6. miehen kattava kokemus seksistä.
1. status
- ei kiinnosta itseäni laisinkaan, aiemmalla kumppanillani ei ollut niin minkäänlaista statusta sen enempää omasta puolestaan kuin suvun puolesta. Nykyisellä on suvun puolesta hyvä maine ja pieni tönö kotikylällä, mutta ihan rehdisti työläissuvusta kyse.
2. vauraus
-mies ei saa olla rahavaikeuksissa! Ei saa olla rahan suhteen tuhlaileva tai kiusallisen ja haitallisen typerä huithapeli. Ex oli opiskelija ja täystyötön kun olimme yhdessä, mutta eipä ollut myöskään käsi ojossa minun suuntaan ja sai niukat varansa riittämään.
Nykyisellä on vähän maata, auto ja pienipalkkainen työ.
Rahan osalta sanoisinkin tärkeimmäksi että elää tulojensa mukaisesti, eikä ole sairaalloisen pihi tai ahne; jos ei voi tarjota minulle kahvia ja pullaa vaan tekee siitä ongelman niin hyh ei jatkoon, koska tuollainen saituus koskee muutakin kuin rahaa.
3. pituus yli 185 cm
- ex oli 182, nyx on 172. itse olen 160 cm, en tiedä miksi tarvitsisin juuri 185+ pitkän miehen 🤔
Mutta toisaalta jos jollekin tämä on preferenssi niin olkoot? Itse haluan että mies on minua pidempi eli vähintään 165 cm.
4. iso muna
-sopusuhtaisen paksu ja keskimittainen on aivan bueno. Olisi itselleni visuaalinen pettymys jos miehen penis olisi selkeästi alle 10cm, mutta ei dealbreakkeri jos kuitenkin yhdyntä onnistuu. Todella ohut penis olisi sitten myös fyysinen yhteensopivuusongelma...
TMI mutta isoin leluni on 18 cm pitkä ja se on sellainen letku ettei menisi ikinä kokonaan vaikka tekisin mitä. Että vähän ihmetyttää nämä miesten megamunaspämmit tai joskus naiset, jotka vinoilee että alle 20 cm ei riitä mihinkään 😳 varmuudellinen hahmotuskyky?? vaiko vain todella erilainen anatomia kuin minulla??
5. atleettinen kroppa
- kyllä kiitos ! Minullakin on.
Ex oli timmi ja hoikemman puoleinen; sali ja patikointi. Nyx on mallia powerlifter ja ruoka-aikaan kotona; sali sali ja vielä kerran sali + vähän lenkkeilyä ja fyysinen työ, uuh 😻
Mutta lopulta mieltymyksiä on yhtä monta kuin hetero/bi-naisiakin; osa haluaa hoikan miehen, osa suorastaan laihan, osa syttyy pullavan pehmeästä. Minun preferenssi on mikä vain atleettisen jäntevän ja kovassa kunnossa olevan lihasmöykyn väliltä, jolla saa olla vatsaakin.
6. miehen kattava kokemus seksistä
- EI KIITOS 😬
Joillekin tämä on tosi tärkeää, mutta itse uskon myös vähäisen kokemukseni perusteella siihen, että mies joka tahtoo tehdä hyvää kumppanilleen, oppii kyllä! Munan uittaminen kymmenissä tai sadoissa naisissa ei tuo taitoa ja kertoisi lähinnä että suhteemme seksiin on liian erilainen. Tilastojen mukaan sukupuolesta riippumatta "irtoseksin harrastaminen ja lukuisat seksikumppanit" ennustivat kumppanin uskottomuutta. Niiden kanssa ainoa yhtä voimakas uskottomuusmarkkeri oli perhehistoria pettämisestä ts. malli kotoa.
Tämä ei siis ole mitään lutkasheimausta vaan tietenkin sellainen ihminen pettää helpommin joka voi kylmiltään panna vierasta tai useita vieraita.
Paras tapa karkoittaa nainen luotaan, on tunnustaa että on ollut vain kaksi seksikumppania. Tämä siis keski-ikäisenä miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Paras tapa karkoittaa nainen luotaan, on tunnustaa että on ollut vain kaksi seksikumppania. Tämä siis keski-ikäisenä miehenä.
Ei kyllä se on tuo sun tyhmyys joka naiset karkottaa.
Tein nuorena mallintöitä ja olin ihan hyvän näköinen ja suosittu. Olen nyt ollu 50 v aviossa silloisen valintani kanssa.
Hän on minun pituiseni, oli köyhä, rillipää, kokematon eli kaikkea sitä, mikä ei kuulunut tuohon haviteltavien miesten listaan.
Parasta oli: TUOKSU ja samanlaiset arvot.
Ette arvaa, kuinka moni yritti saada meidät eroon, jopa hänen paras kaverinsa yritti kaupitella mulle toista tyyppiä.
Yhdessä pysyttiin ja pysytään😘
Vierailija kirjoitti:
Naiset luulee että miehet luulee. Valitettavasti me miehet tiedämme että on pyhä 6
1. status2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
6 asiaa väärin.
Sillä pääsee pitkälle, jos mies on aidosti kiinnostunut naisesta ja saa naisen nauramaan aidosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. status2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
Joopa joo. Olen 181 cm pitkä, mutta naisia on aina ollut ihan riittävästi.
Minun miesystävä on noin 175 ja ihan on ollut useassa parisuhteessa ennen minua. Että ei se pituus todellakaan ole mikään dealbreaker.
Me miehet aina väitetään että on ollut useita aiemmin koska muuten emme kelpaa.
Kuinka monta mielikuvitustyttöystävää sinulla on ollut aiemmin? Ilmeisesti olet keksinyt kaikille nimet ja tarinan, eikö vaan?
Vierailija kirjoitti:
1. status2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
Sinäkin raukka luulet tietäväsi mitä naiset haluavat. Luettelemastasi pyhästä kuusikosta sinulla ei ole mitään.
Pituudella saa naisia. Vai tiedättekö yhtään 165-senttistä naistenmiestä?
Väärin.
Pulma tässä on siinä, että niaset projisoivat komeaan mieheen positiivisia ominaisuuksia. Sama pätee merkittävästi rahaa tai statusta omaavaan mieheen.
Pitkän ja raamikkaan mies ottaa tilanteen miehekkäästi haltuun, lyhyellä ja hintelällä on Napoleon-syndrooma.
Komean miehen epävarmuus on söpöä, ruman miehen creepyä.
Matalaäänisen miehen tyhmä juttu on hauska, korkealla ja narisevalla äänellä puhuvan herättää myötähäpeää.
Jne.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on ollut siis kaksi pitkää parisuhdetta. Miksi ne karkoittaisi naiset?
Vierailija kirjoitti:
Danny DeVito. On itse asiassa vain 147 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän tuon pituisia, naimisissa olevia miehiä, joilla on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. status2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
1. status
- ei kiinnosta itseäni laisinkaan, aiemmalla kumppanillani ei ollut niin minkäänlaista statusta sen enempää omasta puolestaan kuin suvun puolesta. Nykyisellä on suvun puolesta hyvä maine ja pieni tönö kotikylällä, mutta ihan rehdisti työläissuvusta kyse.
2. vauraus
-mies ei saa olla rahavaikeuksissa! Ei saa olla rahan suhteen tuhlaileva tai kiusallisen ja haitallisen typerä huithapeli. Ex oli opiskelija ja täystyötön kun olimme yhdessä, mutta eipä ollut myöskään käsi ojossa minun suuntaan ja sai niukat varansa riittämään.
Nykyisellä on vähän maata, auto ja pienipalkkainen työ.
Rahan osalta sanoisinkin tärkeimmäksi että elää tulojensa mukaisesti, eikä ole sairaalloisen pihi tai ahne; jos ei voi tarjota minulle kahvia ja pullaa vaan tekee siitä ongelman niin hyh ei jatkoon, koska tuollainen saituus koskee muutakin kuin rahaa.
3. pituus yli 185 cm
- ex oli 182, nyx on 172. itse olen 160 cm, en tiedä miksi tarvitsisin juuri 185+ pitkän miehen 🤔
Mutta toisaalta jos jollekin tämä on preferenssi niin olkoot? Itse haluan että mies on minua pidempi eli vähintään 165 cm.
4. iso muna
-sopusuhtaisen paksu ja keskimittainen on aivan bueno. Olisi itselleni visuaalinen pettymys jos miehen penis olisi selkeästi alle 10cm, mutta ei dealbreakkeri jos kuitenkin yhdyntä onnistuu. Todella ohut penis olisi sitten myös fyysinen yhteensopivuusongelma...
TMI mutta isoin leluni on 18 cm pitkä ja se on sellainen letku ettei menisi ikinä kokonaan vaikka tekisin mitä. Että vähän ihmetyttää nämä miesten megamunaspämmit tai joskus naiset, jotka vinoilee että alle 20 cm ei riitä mihinkään 😳 varmuudellinen hahmotuskyky?? vaiko vain todella erilainen anatomia kuin minulla??
5. atleettinen kroppa
- kyllä kiitos ! Minullakin on.
Ex oli timmi ja hoikemman puoleinen; sali ja patikointi. Nyx on mallia powerlifter ja ruoka-aikaan kotona; sali sali ja vielä kerran sali + vähän lenkkeilyä ja fyysinen työ, uuh 😻
Mutta lopulta mieltymyksiä on yhtä monta kuin hetero/bi-naisiakin; osa haluaa hoikan miehen, osa suorastaan laihan, osa syttyy pullavan pehmeästä. Minun preferenssi on mikä vain atleettisen jäntevän ja kovassa kunnossa olevan lihasmöykyn väliltä, jolla saa olla vatsaakin.
6. miehen kattava kokemus seksistä
- EI KIITOS 😬
Joillekin tämä on tosi tärkeää, mutta itse uskon myös vähäisen kokemukseni perusteella siihen, että mies joka tahtoo tehdä hyvää kumppanilleen, oppii kyllä! Munan uittaminen kymmenissä tai sadoissa naisissa ei tuo taitoa ja kertoisi lähinnä että suhteemme seksiin on liian erilainen. Tilastojen mukaan sukupuolesta riippumatta "irtoseksin harrastaminen ja lukuisat seksikumppanit" ennustivat kumppanin uskottomuutta. Niiden kanssa ainoa yhtä voimakas uskottomuusmarkkeri oli perhehistoria pettämisestä ts. malli kotoa.
Tämä ei siis ole mitään lutkasheimausta vaan tietenkin sellainen ihminen pettää helpommin joka voi kylmiltään panna vierasta tai useita vieraita.
"Mutta lopulta mieltymyksiä on yhtä monta kuin hetero/bi-naisiakin; osa haluaa hoikan miehen, osa suorastaan laihan, osa syttyy pullavan pehmeästä. Minun preferenssi on mikä vain atleettisen jäntevän ja kovassa kunnossa olevan lihasmöykyn väliltä, jolla saa olla vatsaakin."
Ai että juuri sinun ihanteesi on atleettinen tai vahva jolla saa olla vatsaakin?
Tästä oli juuri tutkimus linkatuna palstalle. 94% naisista valitsi jomman kumman näistä. 6% valitsi sen lihasmörssärin ja 0% laihan/hintelän.
Sinun miesmakusi ei voisi olla tereotyyppisempi, ja sama pätee muihinkin naisiin.
Ville Valo -tyyppisillä miehillä on kysyntää. Sanoisin sitä miestyyppiä hinteläksi.
Jäähalleja on osalla naisia, siitä ei kannata masentua ollenkaan.
Rahalla saa naista. Näyttelijä Charlie Sheen on harrastanut seksiä yli 5000 eri naisen kanssa. Raha vetää mimmejä puoleensa. Köyhät jäävät ilman. Köyhät kyykkyyn!