Miehet luulee, että ulkonäkö on se millä naisia saa.
Väärin. Karisma on se juttu, jota toisilla on ja toisilla ei.
Kommentit (46)
Käyn töissä ja vessassa, en ymmärrä miksei naiset kiinnostu?? kelpaako vaan komeet?
Ei niinkään ulkonäkö vaan iso kulli... kuin meetwurstitanko...
Ihan miten vain mutta ei siitä hyvästä ulkonäöstäkään haittaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Karisma on manipulointitaitoa. Hitlerillä oli karismaa mutta ei kukaan tervepäinen häntä himoinnut, edes alaikäinen Eva Braun, jota Hitler groomasi. Hyi, tuli Rydman mieleen.
Kuule: luonne. Avoin, miellyttävä ja luotettava luonne, hyvä käytös. Nämä. Uskalla olla oma itsesi ja samalla kunnioittaa toista ihmistä.
Mitä vit tu a te miehet pelleilette ja vedätte narrin rooleja? Epäaitous on ällöttävää ja naurettavaa.
Naisilla on hirveä halu nöyryyttää miehiä. Eivätkä itsekään tiedä miksi.
Sehän on ikivanha keino korottaa itseään. Siksi he sitä tekevät. Toisaalta myös siksi että toksinen feminismi on yleistä ja tuolla saa lisäpisteitä myrkyllisiltä feministikavereilta. Niiltä joilla on se inhottava kovaääninen noita-akan nauru.
Vierailija kirjoitti:
Naiset luulee että miehet luulee. Valitettavasti me miehet tiedämme että on pyhä 6
Naisia kiinnostaa pyhä 6. Jos yksikin puuttuu ei jatkoon.
1. status2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
6. miehen kattava kokemus seksistä.
Joopa joo. Olen 181 cm pitkä, mutta naisia on aina ollut ihan riittävästi.
Vain ne ressukat jotka eivät naisille uskalla edes puhua luulevat noin.
Karisma on yhtä kuin paksu lompakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset luulee että miehet luulee. Valitettavasti me miehet tiedämme että on pyhä 6
1. status2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
Minun miesystävä on noin 175 ja ihan on ollut useassa parisuhteessa ennen minua. Että ei se pituus todellakaan ole mikään dealbreaker.
Vierailija kirjoitti:
Kun lompsa tyhjenee, akka lähtee. Tätä totuutta ei voi tutkimuksillakaan muuttaa muuksi.
Koskaan ei ole ollut paljon rahaa,mutta naisseuraa kyllä.
T: mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. status2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
Minun miesystävä on noin 175 ja ihan on ollut useassa parisuhteessa ennen minua. Että ei se pituus todellakaan ole mikään dealbreaker.
Eikö? Kaverini on noin 160 cm eikä ole koskaan ollut parisuhteessa. On kyllä kaikin puolin fiksu, mukava, kouluttautunut, sosiaalinen, liikunnallinen ja kulttuurillinen tyyppi. En keksi muuta syytä kuin lyhyyden.
ohis
Status ja raha, kaikki muu on bullshittiä.
Vierailija kirjoitti:
1. status2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
1-2 pitävät paikkansa, 3. Olen joskus nähnyt naisia alle tuon mittaisllakin, 4. tuotakaan ei voi etukäteen tietää, 5. olen nähnyt naisia ihan ei atleeteillakin, 6. ei tietenkään haitta.
1 ja 2 tosi, mutta ehkä ulkonäkö saa aikaan, että naiset lähestyvät ja komean miehen sallitaan lähestyvän eli varallisuus, status ja ulkonäkö on vakio. Jos jotakin on enemmän, voi jotakin olla vähemmän. Otetaan taas esimerkiksi kuuluisa Hjallis. Hän ei ole mikään ykköskomistus, mutta on asemaa, tunnettavuutta, karismaa, persoonallisuutta ja rahaa, joten kauniita naisia pyörii ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Sä vedät puolees sitä mitä sä ite olet. Joo komeudella saa huomiota, joo rahalla saa huomiota. Mutta sitä se on, huomiota. Se ei ole rakkautta, vaan huomiota. Opetelkaa erottamaan mitä nämä 2 asiaa tarkoittavat.
Ja rakkautta saa ulkomaalaiselta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. status2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
Siinähän uskottelet tällaisia itsellesi. Mulla ei ole mitään listatuista mutta hyvin on mennyt naisten kanssa ja yli kuukauden seksitöntä aikaa ei ole ollut sen jälkeen kun 16-vuotiaana hommat aloitin.
M50+
Niin ei enää olla kuule 70 luvulla kun "hommat " aloitit. ajat on muuttuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. status2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
"miehen kattava kokemus seksistä"
Ai mieshuo*a? Senkö kuvittelet naisia houkuttelevan?
Eli tällä kertaa palsta mammat haluaa incelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. status2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
Noh, tietenkin miehet saavat toistaa noita asioita itselleen ja miten tuo on se maaginen lista millä meitä naisia "saa". Todellisuudessa valtaosaa ei kiinnosta mikään noista, me tykätään ihan taviksista.
Käytännössä näitä taviksia on jännästi valtavat määrät sinkkuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. status2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
Niin varmasti kun on ollut listan muuta kohdat. Lisäksi tämä "riittävästi" on vähemmän kuin sillä jolla on 10cm enemmän pituutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. status2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
Me miehet aina väitetään että on ollut useita aiemmin koska muuten emme kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma vuosikymmenten kokemus miehenä: ulkonäöllä saa helpoiten naisia, mutta homman voi vielä pilata jos on todella huono sosiaalisesti. Tietysti sekin riippuu ulkonäön määrästä. Saa aika vammainen olla jos ei saa naista jollain nuoren Brad Pittin ulkonäöllä. Ulkonäköön liitän myös miehen pituuden joka on monelle naiselle tärkeä juttu.
Sosiaalinen älykkyys (esim. huumorintaju, hauskuus, jutut yleisesti) on se toiseksi vetovoimaisin juttu. Tavisnaamakin voi saada aivan huippu sosiaalisuudella todella kauniin naisen, mutta se vaatii että on oikeasti harvinainen mies sosiaalisesti.
Sitten on se status, eli menestys esim. opinnoissa, töissä, varakkuudessa. Tämän laskisin kolmanneksi tärkeimmäksi kriteeriksi. Mutta naisilla on omat mieltymykset, jollekin tämä voi olla vaikka ykkönen, jos on sellainen venäläisen naisen luonne.
Statuksesta on hyötyä vain, jos naiset haluavat kevyttä juttua, mutta eivät pariutua. Perunanenäisen olmin flaksi ei parane ollenkaan, vaikka olisi hyväpalkkainen tohtori. Miljardöörit, yritysjohtajat, kärkitason poliitikot yms. tietysti sitten eri juttu.
Ennen kelpas nykyään tuo hyvin kirjoitettu "pyhä 6" on aika paikkaansa pitävä.
Kyllä olmin flaksi paranee jos on tohtori, mutta jos haluaa mallin näköisen naisen ja näyttää Notde damen kellonsoittajalla niin voi olla tekemätön paikka vaikka olisi astronautti.