Englantia puhuva mies kävi seksuaalisesti naiseen käsiksi Vantaalla
Kommentit (70)
Mistäs sitä tietää vaikka nainen oli itse ihan mukana jutussa? Tuli samalta pysäkiltä ja lähti samalla pysäkillä pois, ties vaikka olisivat pariskunta ja lemmenpuuhat ollut yhdessä suunniteltuja.
Olisitko itse poistunut tekijän kanssa samalla pysäkillä jos olisit ollut viaton uhri?
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä noihin sivulliset puuttumaan kun naiset kohtaa mieluummin karhun kuin tuntemattoman miehen. Olisi huutanut karhua apuun.
Ei noihin kannata puuttua. Saa vain tuomion rasismista palkinnoksi.
Miehellä oli tummat hiukset. On taas upeat tuntomerkit poliisilta.
This is my no no square tititii ti titi tiii ti
Vierailija kirjoitti:
Niin miten olisi vaikka mainita ihon väri myös. Löytyy se kantiskin niin helpommin kuin jollain hiusten värillä. Ja jos on valvontakamerakuvaa niin se vaan julki.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla hiekkakansan edustajilla on.
Jännä miten se ihonväri mainitaan aina kun tekijä on vaaleaihoinen. Muuten ei. Outo juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla hiekkakansan edustajilla on.
Ei ole! Löytyy kaiken värisiä hiuksia, mustia, ruskeita, punaisia, jopa aivan vaaleita, myös sellaisia suomalaistyylisiä aivan vitivalkoisia hiuksia
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä noihin sivulliset puuttumaan kun naiset kohtaa mieluummin karhun kuin tuntemattoman miehen. Olisi huutanut karhua apuun.
Oikeasti? Mies kävi käsiksi naiseen ja sinun reaktiosi on olla yhä katkera siitä kun sait kuulla että naisten tuntevat olonsa turvattomaksi vieraiden miesten suhteen. Sekä tämä vantaalaistyyppi että sinä olette niitä miehiä joista se johtuu.
Huh, onneksi en puhu englantia eikä mulla oo tummia hiuksia.
Ettei tässä taas nähdä seksuaalista ahdistelua tilanteessa missä sitä ei oikeasti ole? Kuten valkoiset näki rasismia HSL:n kampanjassa niin tässäkin voi olla samanlaisesta asiasta kyse.
Minä en todellakaan lähtisi samalla pysäkillä pois miehen kanssa jos kyseinen mies olisi juuri ahdistellut minua seksuaalisesti!
Vierailija kirjoitti:
Persut naamioituu nykyään.
Jumbosta pohjoiseen on parikin vastaanottokeskusta. Vinkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? Mies kävi käsiksi naiseen ja sinun reaktiosi on olla yhä katkera siitä kun sait kuulla että naisten tuntevat olonsa turvattomaksi vieraiden miesten suhteen. Sekä tämä vantaalaistyyppi että sinä olette niitä miehiä joista se johtuu.
Empä ole koskaan ahdistellut ketään naista ja harvoin edes puhunut sellaiselle, mutta silti yleistetään minunkaltaiset miehet johonkin ahdisteliaan. Odottakaa ihan rauhassa sitä karhua.
No eihän nämä ahdistelut Ballfacea koske (ei kukaan muukaan pitkällä tikullakaan varmaan).
Linja 570 on tunnettu siitä, että siellä matkustaa näitä Irakin tulijoita.
Vierailija kirjoitti:
No eihän nämä ahdistelut Ballfacea koske (ei kukaan muukaan pitkällä tikullakaan varmaan).
Videolla esiintyy vanhuksen brutaalisti murh annut jihadisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut naamioituu nykyään.
Ihanko tosi Persuhullu?
Matti tai Teppo varmaan kepposteli.