Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä nainen voi tutustua +50 v miehiin?

Vierailija
02.07.2026 |

Sinkku naiselle vinkkejä, missä tavata miehiä?

Kaija Koon keikka ei ehkä paras. 

Kommentit (141)

Vierailija
121/141 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista lukea näitä, sillä minulla on menossa projekti (kuulostaa aika kuivalle...).  Olin viime vuonna loka-huhtikuu Espanjassa, josta tein töitä etänä ja homma toimi erinomaisesti. Mutta rehellisesti ajoittain tuli fiilis, että tää olisi vielä parempaa jos olisi joku kenelle näyttäisi paikkoja ja käytäisiin yhdessä iltaisin syömässä ym. Kun nyt tulin kesäksi takaisin niin päätin alkaa etsimään löytyisikö minulle joku nainen, jonak aknassa voisimme ensi talven asua siellä. Ymmärrän että aika kova aikataulu, että kesällä tavataan jalokauussa espanjaan, mutta ainahan sieltä voi lähteä pois jos homma ei toimi. Nyt luen mielenkiinnolla mistä kuvittelette että kumppani löytyy. 

Vierailija
122/141 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla kunnostaan huolta pitävä mies. Tai nuorempi. Jotta jaksaa minun perässä. Kaljan kittaajat ja tissuttelijat tuskin pysyvät. Tällä tädillä on virtaa eivätkä samanikäiset kaverit jaksa edes kävellä mun perässä kovin pitkään. Tämä siksi, että autottomuus on mulla tietoinen valinta. Vierivä kivi sammaloituu hitaammin. Salilla en tykkää käydä, mutta pitäiskö käydä vilkaiseamassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/141 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tänäänkin olisi mahdollisuus lähteä kanssani kaljakävelytreffeille.

Miksi tämä on saanut niin paljon alapeukkuja? Olisimme hyvin voineet käydä kaljakävelyllä, istua rannassa ja jutella. Mikä siinä olisi ollut vikana?  -sama

Jäi vaivaamaan, miksi ihmiset ei tykänneet viestistäni. Olisin voinut olla eilen kivan viisikymppisen naisen kanssa kaljakävelytreffeillä. Olisimme voineet sitten istua rantahiekalla ja jutella aamunkoittoon. Tai olla hiljaakin. Ja lämmittää toisiamme.

Vierailija
124/141 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiran kanssa lenkillä nyt puhunut montakertaa todella komean miehen kanssa.

varmaan varattu ja petyn .mut katsotaan.

Komea mieheni oli istunut puistonpenkillä koiran kanssa ja kertoi, että siihen tuli joku nainen pyörimään  ja norkoilemaan. Hän oli ihmetellyt oudosti käyttäytyvää naista, eikä ollut tajunnut, että se nainen oli luultavasti halukas tutustumaan. Eli miehille pitää vääntää kiinnostus rautalangasta, ei ne muuten tajua.

Ääni tälle. Moni "täyspäinen" kumppaniton mies ei osaa lukea näitä signaaleita kovin hyvin. Syynä osin se, että heillä ei ole hirveä kiire tai epätoivo seuran löytämiselle ja siksi eivät yritä tulkita jokaista ystävällistä tervehdystä muuksi kuin ystävälliseksi tervehdykseksi. Kiinnostus ilmenee myöhemmin keskustelun aikana tai seuraavissa kohtaamisissa.

Miehet eivät ole telepaatikkoja. Osa meistä on oppinut, että naisia ei tule ahdistella (#metoo) niin jätämme suosiolla signaalit virhetulkintojen pelossa huomioimatta.

Vierailija
125/141 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaasta ja muista Aasian maista näitä +550v miehiä löytää.

Vierailija
126/141 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändin keikoilla tapaa, kokemusta on.

Vierailija
127/141 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaasta ja muista Aasian maista näitä +550v miehiä löytää.

Älä höpötä siinä.

Vierailija
128/141 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Messuilla tapaa hyvin. Etenkin venemessut on oiva paikka lähestyä tuon ikäluokan miehiä. Myös sijoittajatapahtumat on sellaisia.

Vierailija
129/141 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krematoriossa.

Vierailija
130/141 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Messuilla tapaa hyvin. Etenkin venemessut on oiva paikka lähestyä tuon ikäluokan miehiä. Myös sijoittajatapahtumat on sellaisia.

Sopii varmaan heille, jotka arvostavat sitä, että varakkuus näkyy ulospäin. Itse viihdyn terveyteen, hyvinvointiin ja ruokaan liittyvillä messuilla. 

Vierailija
131/141 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos menisi kauppakeskukseen ruokaosastolle silmäilemään kärryjen kanssa kulkevia sopivan oloisia yksinään kulkevia miehiä ja jututtaisi aluksi ihan neutraaliin sävyyn ”mikähän näistä voisi olla hyvää siihen ja siihen tms.”. Samalla voisi silmäillä, mitä miehen kärryihin on valikoitunut. Vastaavatko olut-, makkara- ja sipsimerkit omia mieltymyksiä; vai olisiko kyseessä kenties edistyksellinen itujen syöjä. Jos jutustelu lähtee liikkeelle hyväntuulisesti, voi juttelua jatkaa vaikka kahvikupposen merkeissä. 

Ei se kuntosalikaan välttämättä ole huonompi paikka, kyllä siinä äkkiä huomaa onko silmässä pilkettä vai ei. Ei yrmyjä tarvitse häiritä.

Vierailija
132/141 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista lukea näitä, sillä minulla on menossa projekti (kuulostaa aika kuivalle...).  Olin viime vuonna loka-huhtikuu Espanjassa, josta tein töitä etänä ja homma toimi erinomaisesti. Mutta rehellisesti ajoittain tuli fiilis, että tää olisi vielä parempaa jos olisi joku kenelle näyttäisi paikkoja ja käytäisiin yhdessä iltaisin syömässä ym. Kun nyt tulin kesäksi takaisin niin päätin alkaa etsimään löytyisikö minulle joku nainen, jonak aknassa voisimme ensi talven asua siellä. Ymmärrän että aika kova aikataulu, että kesällä tavataan jalokauussa espanjaan, mutta ainahan sieltä voi lähteä pois jos homma ei toimi. Nyt luen mielenkiinnolla mistä kuvittelette että kumppani löytyy. 

Eiköhän tuollaiseen "tarjoukseen" luulisi löytyvän tämän päivän Suomessa aika paljon lähtijöitä jos vain kemiat ja ulkonäkövaatimukset edes 75% täyttyvät. Minulla on esteenä tuo sohvalla löhöilevä selkänsä hajoittanut ukko.

Vierailija
133/141 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja kuvottavien 50+ äijien silmä harhailee itseään nuorempien perään. Ei noilla kannata itseään loukata."

Ihan kaikki miehet ihailevat ja himoavat pilaamattoman ihon  omaavia nuoria hoikkia kaunottaria.

Vierailija
134/141 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Kannattaa katsoa joku mukava sosiaalinen harrastus. Miehille suosittelisin tanssikursseja ja lavatansseja mutta niissä on jo vahvasti naisenemmistö.

Itse jäätyäni yksin kävin ahkerasti diskoissa, bändien livekeikoilla ja sittemmin tanssikursseilla.

Täällähän oli hiljattain luettelo soaiaalisista harrastuksista, joissa toisen voi kohdata.

Sorry naisena olen hiukan erimieltä, minusta tanssikursseille ja lavatansseihin tulevat yksinäiset miehet ovat aika tylsiä ja etenkin epätoivoisia. Näkyy selvästi läpi, että nyt mies on keksinyt hyvän kikan ja täältä varmasti nappaa. Olen jutellut usein kyseisen tyyppisten miesten kanssa ja aina jäänyt jotenkin niljakas olo. Tuo kuntosali on paljon parempi kohde. Anteeksi että yleistän koskemaan kaikkiin lavatanssimiehiin 

"minusta tanssikursseille ja lavatansseihin tulevat yksinäiset miehet ovat aika tylsiä ja etenkin epätoivoisia. Näkyy selvästi läpi, että nyt mies on keksinyt hyvän kikan ja täältä varmasti nappaa."

Itse miehenä arvioin itsekin juuri noin. En todellakaan liittyisi harrastukseen josta en pidä tai ole kiinnostunut, löytääkseni sitä kautta naisen. Jos teet mitä tahansa mistä et pidä et todellakaan ole parhaimmillasi/edustavimmillasi. Olisi miehenä tietysti hienoa jos nauttisi esimerkiksi lavatansseista, mutta paras keino löytää kumppani on liikkua ihmisten seurassa harrastuksissa mistä itse pitää. Mitä enemmän harrastuksesta nautit, sitä helpompi sinuun on tutustua. Ehkä myös laajemmasta tuttavaverkostosta voisi löytyä seuraa.

Monien, varsinkin meidän miesten, tuttavaverkostot ovat kovin pieniä. Jos olisi jotain tuttujen ja tuttujen tuttujen illanistujaisia etc. voisivat ihmiset kohdata toisiaan enemmän tilaisuuksissa jossa suurin osa tuntisi toisensa.

Vierailija
135/141 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahakas 55v, iso tatuoitu kalu, etsii viikonloppuheilaa. Alueena koko Suomi. On isompi motskari. Hyppää kyytiin, neitonen.

Vierailija
136/141 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahakas 55v, iso tatuoitu kalu, etsii viikonloppuheilaa. Alueena koko Suomi. On isompi motskari. Hyppää kyytiin, neitonen.

Jatkat poju etsimistä, tuuppaat vaan pakoputkeen sen pilisi. Leidi 45

Vierailija
137/141 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim viikon päästä Sulkavan Souduissa. Ylipäätään erilaisissa kestävyysurheilutapahtumissa niitä on riesaksi asti. Digitaalisista alustoista toimii parhaiten LinkedIn.

Vierailija
138/141 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tänäänkin olisi mahdollisuus lähteä kanssani kaljakävelytreffeille.

Miksi tämä on saanut niin paljon alapeukkuja? Olisimme hyvin voineet käydä kaljakävelyllä, istua rannassa ja jutella. Mikä siinä olisi ollut vikana?  -sama

Jäi vaivaamaan, miksi ihmiset ei tykänneet viestistäni. Olisin voinut olla eilen kivan viisikymppisen naisen kanssa kaljakävelytreffeillä. Olisimme voineet sitten istua rantahiekalla ja jutella aamunkoittoon. Tai olla hiljaakin. Ja lämmittää toisiamme.

Olen 50+ nainen, enkä tunne yhtään ainoaa naista, joka olisi elämäntavoiltaan/luonteeltaan sellainen, että voisin kuvitella hänen kävelevän jossakin kalja/ siideri tmv tölkin kera jossakin. Tai edes istumassa rannalla juomassa. Taitaa tämän ikäluokan ihmiset istua terdellä, ystävien luona, mökillä, veneellä tai omalla parvekkeella/ pihallaan viinilasillisella. Kävelytreffeille mennään selvin päin. 

Vierailija
139/141 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä kommentteja lukiessa huomaa, kuinka erilaisia me ihmiset ollaan. Itselle lämpimiä muistoja on sellaiset live lähestymiset esim kaupassa: kaunis takki, näytät kaunottarelta.
Lisää vaan ideoita, kiitos !

Tämäkö oli aloittajalle vinkki, lähesty miestä kaupassa ja kehu hänen takkiaan ja sano kaunottareksi? 

Hullunahan se mies pitäisi jos tuollaista alkaisi puhumaan hänelle. Miehen pitää tehdä aloite, että saa ditten antaa pakit koska aloitteita ei saa tehdä.

Vierailija
140/141 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä kommentteja lukiessa huomaa, kuinka erilaisia me ihmiset ollaan. Itselle lämpimiä muistoja on sellaiset live lähestymiset esim kaupassa: kaunis takki, näytät kaunottarelta.
Lisää vaan ideoita, kiitos !

Tämäkö oli aloittajalle vinkki, lähesty miestä kaupassa ja kehu hänen takkiaan ja sano kaunottareksi? 

Hullunahan se mies pitäisi jos tuollaista alkaisi puhumaan hänelle. Miehen pitää tehdä aloite, että saa ditten antaa pakit koska aloitteita ei saa tehdä.

Jopas on ilojuoma jo tehnyt tehtävänsä.
Tämähän on laulajan Kaija Irmeli Kokkola, 1962, mainos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi