Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä nainen voi tutustua +50 v miehiin?

Vierailija
02.07.2026 |

Sinkku naiselle vinkkejä, missä tavata miehiä?

Kaija Koon keikka ei ehkä paras. 

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda. Vanhat äijät on pilalla.

Vierailija
2/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos +50 v mies haluaa tutustua naisiin, hän menee Kaija Koon keikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppoja, hampaattomia luusereita. Jokaisella asenne- ja päihdeongelmia ja ulosottoja.

Vierailija
4/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seniorikodeissa

Vierailija
5/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotako kysyttiin?

Onko sinulla useinkin vaikeuksia suomen kielen ymmärtämisessä?

Vierailija
6/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukset vastaavasti sinkku naisena. Kesällä tietenkin terassit ovat ok ja hom siellä voi ihan juoda kahviakin tai alkoholittoman. Mutta nykyään selkeä ykköspaikka on kuntosalit, sieltä löytyy jokaiseen makuun olevia miehiä. Helppo saada kontakti ja selkeästi siellä on miehiä, jotka haluavat näitä kontakteja. Eikä todellakaan haittaa vaikket olisi koskaan kuntosalilla ollut. Kahdessa viikossa opit laitteet ja aina on niin auttavia herrasmiehiä

Vierailija
7/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoppoja, hampaattomia luusereita. Jokaisella asenne- ja päihdeongelmia ja ulosottoja.

Varmasti näin, jos asut alkoholistien yösuojassa

Vierailija
8/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalivinkki sopii omaan elämäntyyliin. Oikeastaan kaikki muu paitsi alkoholiin liittyvät jutut on kiinnostavia. Ja ehkä jalkapallo pelit vois olla vähän tylsiä, vaikkakin miehiä olisi paljon ympärillä 🤔

Muita ideoita?

Ap

9/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa joku mukava sosiaalinen harrastus. Miehille suosittelisin tanssikursseja ja lavatansseja mutta niissä on jo vahvasti naisenemmistö.

Itse jäätyäni yksin kävin ahkerasti diskoissa, bändien livekeikoilla ja sittemmin tanssikursseilla.

Täällähän oli hiljattain luettelo soaiaalisista harrastuksista, joissa toisen voi kohdata.

M60+

Vierailija
10/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoivakodeissa.

Vierailija
11/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Kannattaa katsoa joku mukava sosiaalinen harrastus. Miehille suosittelisin tanssikursseja ja lavatansseja mutta niissä on jo vahvasti naisenemmistö.

Itse jäätyäni yksin kävin ahkerasti diskoissa, bändien livekeikoilla ja sittemmin tanssikursseilla.

Täällähän oli hiljattain luettelo soaiaalisista harrastuksista, joissa toisen voi kohdata.

Sorry naisena olen hiukan erimieltä, minusta tanssikursseille ja lavatansseihin tulevat yksinäiset miehet ovat aika tylsiä ja etenkin epätoivoisia. Näkyy selvästi läpi, että nyt mies on keksinyt hyvän kikan ja täältä varmasti nappaa. Olen jutellut usein kyseisen tyyppisten miesten kanssa ja aina jäänyt jotenkin niljakas olo. Tuo kuntosali on paljon parempi kohde. Anteeksi että yleistän koskemaan kaikkiin lavatanssimiehiin 

12/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Sorry naisena olen hiukan erimieltä, minusta tanssikursseille ja lavatansseihin tulevat yksinäiset miehet ovat aika tylsiä ja etenkin epätoivoisia. Näkyy selvästi läpi, että nyt mies on keksinyt hyvän kikan ja täältä varmasti nappaa. Olen jutellut usein kyseisen tyyppisten miesten kanssa ja aina jäänyt jotenkin niljakas olo. Tuo kuntosali on paljon parempi kohde. Anteeksi että yleistän koskemaan kaikkiin lavatanssimiehiin 

Pääasia on se, että valitset sosiaalisen harrastuksen, jossa on mukana paljon miehiä. Lavatansseissa enemmistö on naisia. 

Miesvaltaisia harrasteita löytyy runsaasti niitäkin. Muista valitessasi kunnioittaa omia arvojasi ja valita sellainen harrastus, jota miehessä siedät jatkossakin. Tanssiharrasteeseen hurahtaneet miehet usein jatkavat harrastustaan senkin jälkeen kun ovat löytäneet kumppanin.

M60+

Vierailija
13/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi pyytää apua joltain kaverilta tai sukulaiselta. Joku voi tuntea ihan mukavan ja oikeanlaisen sinkun. Kysele heiltä. Ja jos jokin kiinnostavalta kuulostava löytyy, niin eiköhän joku viitsi järjestää teille tapaamisen.

Aikoinaan ex-seurustelukumppanini oli niin pahoillaan erostamme, että hän jopa järjesti minulle uuden seurustelukaverin. Antoi puhelinnumeron ja käski pyytää minua kaupungille. Oli nähtävästi sepittänyt satuja, että olen hänestä kovasti kiinnostunut ja mainosti parhaita puoliani. Olin aika ällikällä lyöty. Ensitreffien jälkeen hänen paras kaveri kävi aika ajoin kyselemässä minulta miten meillä menee. Hän halusi seurata ja ohjailla, että kaikki menee hyvin. Ei siinä minun tarvinnut kauheasti miettiä mitä haluan, muut hoiti asiat. Jälkikäteen ymmärsin, kuinka vaikeampaa kaikki on jos pitää mennä jostain tapahtumasta etsimään kumppania kun joku voi auttaa asiassa niin paljon, että voin keskittyä vain tutustumaan toiseen ja rakentamaan suhdetta ilman pelkoja siitä, mitähän tuo toinen oikeasti hakee. 

Vierailija
14/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavatanssit taitaa olla vähän vanhemman kansan huvia tai no ehkä jossain maaseudulla viiskymppisetkin menevät niihin. Itse näin 52-vuotiaana kaupunkilaismiehenä en voisi kuvitella lavatansseja. Siellä tuskin soitetaan sellaista musaa mitä ikäiseni ovat tottuneet kuuntelemaan ja tansseista tulee mieleen kauan sitten telkkarissa pyörinyt parodiamainos kellarihumpasta.. Kasikymppiset vanhempani voisivat olla sopivampia lavatansseihin.

Vierailija
15/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin oman mieheni Suomi 24 Treffit -palvelussaa - mahtaako vielä olla olemassa. Olin tuolloin 47v, mies kuusi vuotta vanhempi. Kävin kolmen miehen kanssa treffeillä ja kolmas sitten natsasi. Yhdessä oltu 13 vuotta ja asuttu yhdessä reilut 10 vuotta. 

Vierailija
16/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaat niitä olemalla aktiivinen. Voit toki kiertää lavatansseja, baareja, yökerhoja, urheilutapahtumia jne loputtomiin mutta jos odotat niissä passiivisena seinäruusuna että prinssi kaappaa sinut mukaasi niin turhaan odotat ellet ole poikkeuksellisen viehättävä. Tänä voimaantumisen, #metoon ja muun uusfeministipaskan aikana harvempi mies enää haluaa lähestyä tuntemattomia naisia. Joten ole itse aktiivinen.

Vierailija
17/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaat niitä olemalla aktiivinen. Voit toki kiertää lavatansseja, baareja, yökerhoja, urheilutapahtumia jne loputtomiin mutta jos odotat niissä passiivisena seinäruusuna että prinssi kaappaa sinut mukaasi niin turhaan odotat ellet ole poikkeuksellisen viehättävä. Tänä voimaantumisen, #metoon ja muun uusfeministipaskan aikana harvempi mies enää haluaa lähestyä tuntemattomia naisia. Joten ole itse aktiivinen.

Narsistit, naisenhakkaajat ja muut sekopäät toki kyllä lähestyvät naisia edelleen.

Vierailija
18/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahnaasti pyllyyn?

Vierailija
19/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotako kysyttiin?

Onko sinulla useinkin vaikeuksia suomen kielen ymmärtämisessä?

Kyllä minulla on.

Vierailija
20/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi kun lihava jenna saanut vaan tollaista paska miehiä.koita laihduttaa niin löytyy parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan