Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä nainen voi tutustua +50 v miehiin?

Vierailija
02.07.2026 |

Sinkku naiselle vinkkejä, missä tavata miehiä?

Kaija Koon keikka ei ehkä paras. 

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhainkodissa. Miehet muuttaa pavelvelutaloihin naisia aiemmin.

Mikä meininki sielä on?

voiko sielä tavata vielä jonkun?

Voi muistisairaan Martan.

No milloin nähdään?

Vierailija
82/105 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat kokemukset vastaavasti sinkku naisena. Kesällä tietenkin terassit ovat ok ja hom siellä voi ihan juoda kahviakin tai alkoholittoman. Mutta nykyään selkeä ykköspaikka on kuntosalit, sieltä löytyy jokaiseen makuun olevia miehiä. Helppo saada kontakti ja selkeästi siellä on miehiä, jotka haluavat näitä kontakteja. Eikä todellakaan haittaa vaikket olisi koskaan kuntosalilla ollut. Kahdessa viikossa opit laitteet ja aina on niin auttavia herrasmiehiä

Ei pliis, älkää käyttäkö kuntosalia lähestymispaikkana! Itse olen nainen, ja minua ainakin ahdistaa aina, kun joku alkaa katselemaan minua sillä tavalla, että varmaan se pian tulee juttelemaan, ja tietenkin flirttimielessä. Haluan vain tehdä treenini, olla puhumatta kellekään, ja mennä kotiin. Kuntosali ei ole iskupaikka. MOnelle meistä se on omaa aikaa ajatella, enemmän meditatiivinen kuin sosiaalinen kokemus.

- n 37 v

Öö nyt taidettiin puhua ett nainen hakee seuraa eikä mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tuon ikäisenä enää jaksaisi olla kiinnostunut miehistä. Suomalainen ikääntynyt mies on katkera, kyyninen ja habitus on jämähtänyt 90 luvulle. Vai koska olet nähnyt tyylikkään 50+ miehen Suomessa? Lähde lahden yli Ruotsiin niin sieltä löytyy tyylikkäitä ja itsestäänhuolta pitäviä charmantteja miehiä. Kaiken lisäksi he ovat usein sosiaalisia ja mukavia. Jos satut löytämään hyvän yksilön Suomesta niin onnittelen. 

Vierailija
84/105 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50+, ei +50.

Sulla pilkunnussijamulkulla ei ole mitään kokemusta seurustelusta olet niin rasittavapaskaaa.

Hänen kaltaisensa tapaat mm. mielenterveyspolin päivähoitoosastoilla. 

Vierailija
85/105 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret hoikat naiset joilla on pilaamaton iho tutustuvat 50+ miehiin muun muassa uimarannoilla, kesällä ihan Suomessa mulloin Kaakkois-Aasiassa.

Itse asiassa, vanhemmatkin hoikat ja puhdasihoiset naiset tekee näin. Nykyään alkaa olla yleisempi näky tatuoimaton ja hoikka keski-ikäinen nainen kuin vastaava nuori nainen.

Vierailija
86/105 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50+, ei +50.

Sulla pilkunnussijamulkulla ei ole mitään kokemusta seurustelusta olet niin rasittavapaskaaa.

Sinulla kokemusta?

Vierailija
87/105 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret hoikat naiset joilla on pilaamaton iho tutustuvat 50+ miehiin muun muassa uimarannoilla, kesällä ihan Suomessa mulloin Kaakkois-Aasiassa.

Itse asiassa, vanhemmatkin hoikat ja puhdasihoiset naiset tekee näin. Nykyään alkaa olla yleisempi näky tatuoimaton ja hoikka keski-ikäinen nainen kuin vastaava nuori nainen.

Keski-ikäinen hoikka nainen on hiton seksikäs.

Vierailija
88/105 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa, jotka myyvät nuorekkaita farmariasuja

Vierailija
89/105 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50+, ei +50.

Sinulla kokemusta?

On 35vuoden työkokemus

Vierailija
90/105 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoppoja, hampaattomia luusereita. Jokaisella asenne- ja päihdeongelmia ja ulosottoja.

Sun kannattaa vaihtaa piirejä. 

Itse tunnen lähinnä fiksuja, johtavassa/hyvässä asemassa olevia, itsestään huoltapitäviä yli viisikymppisiä miehiä. No, täytyy myöntää useimpien olevan pitkissä parisuhteissa.

Vierailija
91/105 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No -50v miehiin onkin aika vaikea tutustua.

Vierailija
92/105 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika sinunkin siirtyä nykyaikaan. Jos haluat seuraa, käytä deittipalveluja. Harvaa meistä enää kiinnostaa missään harrastuksista arvuutella onko jollain naisella siellä "pilkettä silmäkulmassa" koska väärä veikkaus johtaa isoihin ongelmiin.

Iso ongelma=nainen ei ole kiinnostunut sinusta ja loukkaannut verisesti nolatuksi tulemisesta. 

Oikeasti, edelleen, normaali ihminen osaa lähestyä toista ilman, että tulee väärinkäsityksiä. Se, että sä olet jatkuvadti ongelmissa, ei tarkoita muuta, kuin että sä lähestyt naisia tökerösti. Kannattaa tosiaan sun lopettaa yrittäminen. 

Vierailija
93/105 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika sinunkin siirtyä nykyaikaan. Jos haluat seuraa, käytä deittipalveluja. Harvaa meistä enää kiinnostaa missään harrastuksista arvuutella onko jollain naisella siellä "pilkettä silmäkulmassa" koska väärä veikkaus johtaa isoihin ongelmiin.

Iso ongelma=nainen ei ole kiinnostunut sinusta ja loukkaannut verisesti nolatuksi tulemisesta. 

Oikeasti, edelleen, normaali ihminen osaa lähestyä toista ilman, että tulee väärinkäsityksiä. Se, että sä olet jatkuvadti ongelmissa, ei tarkoita muuta, kuin että sä lähestyt naisia tökerösti. Kannattaa tosiaan sun lopettaa yrittäminen. 

Siinä kohtaa kun mies mainitsee metoon, jokainen nainen tietää, että hän on ahdistelija, joka on loukkaantunut siitä, ettei sellaista enää suvaita. 

94/105 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistelet tätä väitettäsi perusteetta jokaisessa aiheeseen liittyvässä keskustelussa.

M60+

Vierailija
95/105 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en halua lannistaa, mutta oman (N54, takana kaksi pitkää parisuhdetta yht 33 vuotta) kokemukseni mukaan seuraa on helppo löytää mutta jos etsii pitkäaikaista parisuhdetta, kuten itsekin, niin tän ikäisissä miehissä on pari isoa ongelmaa

-lapsia, jopa vaippaikäisiä, vielä kotona

-iäkkäät vanhemmat 

-lasten suku, myös exän ja exän nyxän ja exän nyxän exän puolelta. 

Tarkoittaa sitä, että nämä menevät aina -aina- sun ja sun tarpeittesi ohi. Olet aina se, joka huomioidaan viimeisenä, jos lainkaan, koska kyllähän sä kelpo kumppanina joustat, eikö?

Näiden lisäksi sitten pitkä lista muita ongelmia, mutta jo noi tekee parisuhteesta todella raskasta. 

Onnea heila-arpajaisiin, kuten kaverini sanoo. Itse luovutin ja keskityn matkusteluun, nyt kun kerrankin ei tartte raahata ketään mukanaan. 

96/105 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaat niitä olemalla aktiivinen. Voit toki kiertää lavatansseja, baareja, yökerhoja, urheilutapahtumia jne loputtomiin mutta jos odotat niissä passiivisena seinäruusuna että prinssi kaappaa sinut mukaasi niin turhaan odotat ellet ole poikkeuksellisen viehättävä. Tänä voimaantumisen, #metoon ja muun uusfeministipaskan aikana harvempi mies enää haluaa lähestyä tuntemattomia naisia. Joten ole itse aktiivinen.

Millä tavalla aktiivinen pitäisi olla?

Aloitat keskustelun miehen kanssa itse jos siihen on tilaisuus. Muuta ei tarvita.

M60+

Vierailija
97/105 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ajatella näin vaan alkaa elämään sitä elämää mitä haluaa elää ja seuralaiset löytyvät sitä kautta.

Vierailija
98/105 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyjälle vastaan, että vauva.fi on juurikin oikea paikka

Vierailija
99/105 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, en halua lannistaa, mutta oman (N54, takana kaksi pitkää parisuhdetta yht 33 vuotta) kokemukseni mukaan seuraa on helppo löytää mutta jos etsii pitkäaikaista parisuhdetta, kuten itsekin, niin tän ikäisissä miehissä on pari isoa ongelmaa

-lapsia, jopa vaippaikäisiä, vielä kotona

-iäkkäät vanhemmat 

-lasten suku, myös exän ja exän nyxän ja exän nyxän exän puolelta. 

Tarkoittaa sitä, että nämä menevät aina -aina- sun ja sun tarpeittesi ohi. Olet aina se, joka huomioidaan viimeisenä, jos lainkaan, koska kyllähän sä kelpo kumppanina joustat, eikö?

Näiden lisäksi sitten pitkä lista muita ongelmia, mutta jo noi tekee parisuhteesta todella raskasta. 

Onnea heila-arpajaisiin, kuten kaverini sanoo. Itse luovutin ja keskityn matkusteluun, nyt kun kerrankin ei tartte raahata ketään mukanaan. 

Eiköhän kaiken ikäisissä ole tuo sama ongelma.

30+ miehet välttelee omanikäisiä sinkkuäitejä kuin ruttoa.

100/105 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaat niitä olemalla aktiivinen. Voit toki kiertää lavatansseja, baareja, yökerhoja, urheilutapahtumia jne loputtomiin mutta jos odotat niissä passiivisena seinäruusuna että prinssi kaappaa sinut mukaasi niin turhaan odotat ellet ole poikkeuksellisen viehättävä. Tänä voimaantumisen, #metoon ja muun uusfeministipaskan aikana harvempi mies enää haluaa lähestyä tuntemattomia naisia. Joten ole itse aktiivinen.

Millä tavalla aktiivinen pitäisi olla?

Riippuu mitä itse haluat. Yhden yön hoitoja saa kun on aktiivinen. Elämänkumppani, ole huomattavan passiivinen. Jos et halua mitään , mikä on normaalia, (sinkkuus on mahtavaa) älä edes pieraise miehiin päin.

Minun mielestäni passiivinen nainen todennäköisesti kohtaa lähinnä niitä aktiivisimmin seuraa etsiviä miehiä, joista ei ehkä ole elämänkumppaniksi. Itse aktiivinen nainen kohtaa myös niitä miehiä, jotka eivät juokse yhden illan suhteiden perässä. Jälkimmäisten miesten joukosta, johon itsekin hetken aikaa kuuluin, löytynee enemmän niitä jossakin määrin jatkoon kelpuutettavia yksilöitä.

M60+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi