Missä nainen voi tutustua +50 v miehiin?
Sinkku naiselle vinkkejä, missä tavata miehiä?
Kaija Koon keikka ei ehkä paras.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjien seminaareissa.
M54
Varmaan kiinnostaa ulkopuolista joku yrittäjäseminaari.
Olen normaali vartalon omistava mies siis ei lihava 52v .mut ei mua enää kukaan katsele eiköhän tää ollut tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaat niitä olemalla aktiivinen. Voit toki kiertää lavatansseja, baareja, yökerhoja, urheilutapahtumia jne loputtomiin mutta jos odotat niissä passiivisena seinäruusuna että prinssi kaappaa sinut mukaasi niin turhaan odotat ellet ole poikkeuksellisen viehättävä. Tänä voimaantumisen, #metoon ja muun uusfeministipaskan aikana harvempi mies enää haluaa lähestyä tuntemattomia naisia. Joten ole itse aktiivinen.
Millä tavalla aktiivinen pitäisi olla?
Jos edellä kuvatun lisäksi tätä pitää alkaa ratakiskosta vääntämään niin ehkä parempi antaa asian olla ja hyväksyä kohtalonsa...
.ohis
En kyllä sinua alkaisi tavoittelemaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaat niitä olemalla aktiivinen. Voit toki kiertää lavatansseja, baareja, yökerhoja, urheilutapahtumia jne loputtomiin mutta jos odotat niissä passiivisena seinäruusuna että prinssi kaappaa sinut mukaasi niin turhaan odotat ellet ole poikkeuksellisen viehättävä. Tänä voimaantumisen, #metoon ja muun uusfeministipaskan aikana harvempi mies enää haluaa lähestyä tuntemattomia naisia. Joten ole itse aktiivinen.
Millä tavalla aktiivinen pitäisi olla?
Riippuu mitä itse haluat. Yhden yön hoitoja saa kun on aktiivinen. Elämänkumppani, ole huomattavan passiivinen. Jos et halua mitään , mikä on normaalia, (sinkkuus on mahtavaa) älä edes pieraise miehiin päin.
Tinderissä, voit rajata haut koskemaan vain yli 50 vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat kokemukset vastaavasti sinkku naisena. Kesällä tietenkin terassit ovat ok ja hom siellä voi ihan juoda kahviakin tai alkoholittoman. Mutta nykyään selkeä ykköspaikka on kuntosalit, sieltä löytyy jokaiseen makuun olevia miehiä. Helppo saada kontakti ja selkeästi siellä on miehiä, jotka haluavat näitä kontakteja. Eikä todellakaan haittaa vaikket olisi koskaan kuntosalilla ollut. Kahdessa viikossa opit laitteet ja aina on niin auttavia herrasmiehiä
Ei pliis, älkää käyttäkö kuntosalia lähestymispaikkana! Itse olen nainen, ja minua ainakin ahdistaa aina, kun joku alkaa katselemaan minua sillä tavalla, että varmaan se pian tulee juttelemaan, ja tietenkin flirttimielessä. Haluan vain tehdä treenini, olla puhumatta kellekään, ja mennä kotiin. Kuntosali ei ole iskupaikka. MOnelle meistä se on omaa aikaa ajatella, enemmän meditatiivinen kuin sosiaalinen kokemus.
- n 37 v
Käyn naisten salilla just tän takia ja hyvä mieli treenin jälkeen, kun on rauhassa saanut tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä, voit rajata haut koskemaan vain yli 50 vuotiaita.
Juu mutta viisikymppiset miehet ovat rajanneet sen 20-40 vuotiaisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Rautakaupassa.
Vietän kesät rautakaupassa, kyllä siellä ihan pariskuntien omistuksiin haetaan korjausvälineitä. Ei sinkkuja. Niillä kai ei ole varaa pitää mitään mökkejä tms.
Htvät Miehet ovat kotona vaimonsa ja lastensa kanssa.
2-4 kierroksella olevat ovat vapaana ja ne jotka eivät koskaan ketään saa eli incelit. Yleensä jokin on vialla että vaimo ja lapset on hyljättynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset voisivat enemmän pitää peppua korostavia housuja salilla.
M52
Miten ne sitä arseaan voi enää enempää korostaa kuin "katso, persereikäni on täällä"-rypytyksellä varustetuissa perselegginseissä?
Kyllä ne keksii vielä, odotetaan vain.
Vierailija kirjoitti:
Unohda. Vanhat äijät on pilalla.
Tätä nyt ei kysytty typerys.
Vierailija kirjoitti:
Kuntosalivinkki sopii omaan elämäntyyliin. Oikeastaan kaikki muu paitsi alkoholiin liittyvät jutut on kiinnostavia. Ja ehkä jalkapallo pelit vois olla vähän tylsiä, vaikkakin miehiä olisi paljon ympärillä 🤔
Muita ideoita?
Ap
Kaupan vihannesosastolla liimaudut kylkeen ja puhelet mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Omat kokemukset vastaavasti sinkku naisena. Kesällä tietenkin terassit ovat ok ja hom siellä voi ihan juoda kahviakin tai alkoholittoman. Mutta nykyään selkeä ykköspaikka on kuntosalit, sieltä löytyy jokaiseen makuun olevia miehiä. Helppo saada kontakti ja selkeästi siellä on miehiä, jotka haluavat näitä kontakteja. Eikä todellakaan haittaa vaikket olisi koskaan kuntosalilla ollut. Kahdessa viikossa opit laitteet ja aina on niin auttavia herrasmiehiä
Ja kuntosalivosut ja tyrkyttäjät on syynä siihen että siellä joutuu ahdistelluksi mikäli haluaa olla vain yksin ja treenata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda. Vanhat äijät on pilalla.
Tuotako kysyttiin?
Onko sinulla useinkin vaikeuksia suomen kielen ymmärtämisessä?
Kyllä minulla on.
Da Igor
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Kannattaa katsoa joku mukava sosiaalinen harrastus. Miehille suosittelisin tanssikursseja ja lavatansseja mutta niissä on jo vahvasti naisenemmistö.
Itse jäätyäni yksin kävin ahkerasti diskoissa, bändien livekeikoilla ja sittemmin tanssikursseilla.
Täällähän oli hiljattain luettelo soaiaalisista harrastuksista, joissa toisen voi kohdata.
Sorry naisena olen hiukan erimieltä, minusta tanssikursseille ja lavatansseihin tulevat yksinäiset miehet ovat aika tylsiä ja etenkin epätoivoisia. Näkyy selvästi läpi, että nyt mies on keksinyt hyvän kikan ja täältä varmasti nappaa. Olen jutellut usein kyseisen tyyppisten miesten kanssa ja aina jäänyt jotenkin niljakas olo. Tuo kuntosali on paljon parempi kohde. Anteeksi että yleistän koskemaan kaikkiin lavatanssimiehiin
Sorry miehenä haluaisin sanoa että siellä salissa voisit keskittyä vain omaan suoritukseesi, niinkuin minäkin, etkä yritä siellä mitään "tutustumista". Siellä on ihan tarpeeksi hankalaa nyttenkin yrittää keskittyä puhtaasti omaan suoritukseen kun pyllistelette siellä perseitänne kyykätessä vermeissä jotka 25v sitten olisi ostettu SinCitystä kinkypuuhiin makkarissa.
Vaikka olen samaa mieltä salista iskupaikkana, niin naisten pukeutumisen arvostelu on ala-arvoista. Osta painot kotiin, jos muut ihmiset häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhainkodissa. Miehet muuttaa pavelvelutaloihin naisia aiemmin.
Mikä meininki sielä on?
voiko sielä tavata vielä jonkun?
Voi muistisairaan Martan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Kannattaa katsoa joku mukava sosiaalinen harrastus. Miehille suosittelisin tanssikursseja ja lavatansseja mutta niissä on jo vahvasti naisenemmistö.
Itse jäätyäni yksin kävin ahkerasti diskoissa, bändien livekeikoilla ja sittemmin tanssikursseilla.
Täällähän oli hiljattain luettelo soaiaalisista harrastuksista, joissa toisen voi kohdata.
Sorry naisena olen hiukan erimieltä, minusta tanssikursseille ja lavatansseihin tulevat yksinäiset miehet ovat aika tylsiä ja etenkin epätoivoisia. Näkyy selvästi läpi, että nyt mies on keksinyt hyvän kikan ja täältä varmasti nappaa. Olen jutellut usein kyseisen tyyppisten miesten kanssa ja aina jäänyt jotenkin niljakas olo. Tuo kuntosali on paljon parempi kohde. Anteeksi että yleistän koskemaan kaikkiin lavatanssimiehiin
Sorry miehenä haluaisin sanoa että siellä salissa voisit keskittyä vain omaan suoritukseesi, niinkuin minäkin, etkä yritä siellä mitään "tutustumista". Siellä on ihan tarpeeksi hankalaa nyttenkin yrittää keskittyä puhtaasti omaan suoritukseen kun pyllistelette siellä perseitänne kyykätessä vermeissä jotka 25v sitten olisi ostettu SinCitystä kinkypuuhiin makkarissa.
Miksi sanot olevasi mies, kuin olet nainen joka on kateellinen treenatuille naisille.
Nuoret hoikat naiset joilla on pilaamaton iho tutustuvat 50+ miehiin muun muassa uimarannoilla, kesällä ihan Suomessa mulloin Kaakkois-Aasiassa.
Jos edellä kuvatun lisäksi tätä pitää alkaa ratakiskosta vääntämään niin ehkä parempi antaa asian olla ja hyväksyä kohtalonsa...
.ohis