Missä nainen voi tutustua +50 v miehiin?
Sinkku naiselle vinkkejä, missä tavata miehiä?
Kaija Koon keikka ei ehkä paras.
Kommentit (141)
Htvät Miehet ovat kotona vaimonsa ja lastensa kanssa.
2-4 kierroksella olevat ovat vapaana ja ne jotka eivät koskaan ketään saa eli incelit. Yleensä jokin on vialla että vaimo ja lapset on hyljättynä.
Vierailija kirjoitti:
Unohda. Vanhat äijät on pilalla.
Tätä nyt ei kysytty typerys.
Vierailija kirjoitti:
Kuntosalivinkki sopii omaan elämäntyyliin. Oikeastaan kaikki muu paitsi alkoholiin liittyvät jutut on kiinnostavia. Ja ehkä jalkapallo pelit vois olla vähän tylsiä, vaikkakin miehiä olisi paljon ympärillä 🤔
Muita ideoita?
Ap
Kaupan vihannesosastolla liimaudut kylkeen ja puhelet mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Omat kokemukset vastaavasti sinkku naisena. Kesällä tietenkin terassit ovat ok ja hom siellä voi ihan juoda kahviakin tai alkoholittoman. Mutta nykyään selkeä ykköspaikka on kuntosalit, sieltä löytyy jokaiseen makuun olevia miehiä. Helppo saada kontakti ja selkeästi siellä on miehiä, jotka haluavat näitä kontakteja. Eikä todellakaan haittaa vaikket olisi koskaan kuntosalilla ollut. Kahdessa viikossa opit laitteet ja aina on niin auttavia herrasmiehiä
Ja kuntosalivosut ja tyrkyttäjät on syynä siihen että siellä joutuu ahdistelluksi mikäli haluaa olla vain yksin ja treenata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda. Vanhat äijät on pilalla.
Tuotako kysyttiin?
Onko sinulla useinkin vaikeuksia suomen kielen ymmärtämisessä?
Kyllä minulla on.
Da Igor
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Kannattaa katsoa joku mukava sosiaalinen harrastus. Miehille suosittelisin tanssikursseja ja lavatansseja mutta niissä on jo vahvasti naisenemmistö.
Itse jäätyäni yksin kävin ahkerasti diskoissa, bändien livekeikoilla ja sittemmin tanssikursseilla.
Täällähän oli hiljattain luettelo soaiaalisista harrastuksista, joissa toisen voi kohdata.
Sorry naisena olen hiukan erimieltä, minusta tanssikursseille ja lavatansseihin tulevat yksinäiset miehet ovat aika tylsiä ja etenkin epätoivoisia. Näkyy selvästi läpi, että nyt mies on keksinyt hyvän kikan ja täältä varmasti nappaa. Olen jutellut usein kyseisen tyyppisten miesten kanssa ja aina jäänyt jotenkin niljakas olo. Tuo kuntosali on paljon parempi kohde. Anteeksi että yleistän koskemaan kaikkiin lavatanssimiehiin
Sorry miehenä haluaisin sanoa että siellä salissa voisit keskittyä vain omaan suoritukseesi, niinkuin minäkin, etkä yritä siellä mitään "tutustumista". Siellä on ihan tarpeeksi hankalaa nyttenkin yrittää keskittyä puhtaasti omaan suoritukseen kun pyllistelette siellä perseitänne kyykätessä vermeissä jotka 25v sitten olisi ostettu SinCitystä kinkypuuhiin makkarissa.
Vaikka olen samaa mieltä salista iskupaikkana, niin naisten pukeutumisen arvostelu on ala-arvoista. Osta painot kotiin, jos muut ihmiset häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhainkodissa. Miehet muuttaa pavelvelutaloihin naisia aiemmin.
Mikä meininki sielä on?
voiko sielä tavata vielä jonkun?
Voi muistisairaan Martan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Kannattaa katsoa joku mukava sosiaalinen harrastus. Miehille suosittelisin tanssikursseja ja lavatansseja mutta niissä on jo vahvasti naisenemmistö.
Itse jäätyäni yksin kävin ahkerasti diskoissa, bändien livekeikoilla ja sittemmin tanssikursseilla.
Täällähän oli hiljattain luettelo soaiaalisista harrastuksista, joissa toisen voi kohdata.
Sorry naisena olen hiukan erimieltä, minusta tanssikursseille ja lavatansseihin tulevat yksinäiset miehet ovat aika tylsiä ja etenkin epätoivoisia. Näkyy selvästi läpi, että nyt mies on keksinyt hyvän kikan ja täältä varmasti nappaa. Olen jutellut usein kyseisen tyyppisten miesten kanssa ja aina jäänyt jotenkin niljakas olo. Tuo kuntosali on paljon parempi kohde. Anteeksi että yleistän koskemaan kaikkiin lavatanssimiehiin
Sorry miehenä haluaisin sanoa että siellä salissa voisit keskittyä vain omaan suoritukseesi, niinkuin minäkin, etkä yritä siellä mitään "tutustumista". Siellä on ihan tarpeeksi hankalaa nyttenkin yrittää keskittyä puhtaasti omaan suoritukseen kun pyllistelette siellä perseitänne kyykätessä vermeissä jotka 25v sitten olisi ostettu SinCitystä kinkypuuhiin makkarissa.
Miksi sanot olevasi mies, kuin olet nainen joka on kateellinen treenatuille naisille.
Nuoret hoikat naiset joilla on pilaamaton iho tutustuvat 50+ miehiin muun muassa uimarannoilla, kesällä ihan Suomessa mulloin Kaakkois-Aasiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhainkodissa. Miehet muuttaa pavelvelutaloihin naisia aiemmin.
Mikä meininki sielä on?
voiko sielä tavata vielä jonkun?
Voi muistisairaan Martan.
No milloin nähdään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat kokemukset vastaavasti sinkku naisena. Kesällä tietenkin terassit ovat ok ja hom siellä voi ihan juoda kahviakin tai alkoholittoman. Mutta nykyään selkeä ykköspaikka on kuntosalit, sieltä löytyy jokaiseen makuun olevia miehiä. Helppo saada kontakti ja selkeästi siellä on miehiä, jotka haluavat näitä kontakteja. Eikä todellakaan haittaa vaikket olisi koskaan kuntosalilla ollut. Kahdessa viikossa opit laitteet ja aina on niin auttavia herrasmiehiä
Ei pliis, älkää käyttäkö kuntosalia lähestymispaikkana! Itse olen nainen, ja minua ainakin ahdistaa aina, kun joku alkaa katselemaan minua sillä tavalla, että varmaan se pian tulee juttelemaan, ja tietenkin flirttimielessä. Haluan vain tehdä treenini, olla puhumatta kellekään, ja mennä kotiin. Kuntosali ei ole iskupaikka. MOnelle meistä se on omaa aikaa ajatella, enemmän meditatiivinen kuin sosiaalinen kokemus.
- n 37 v
Öö nyt taidettiin puhua ett nainen hakee seuraa eikä mies?
Vierailija kirjoitti:
Nuoret hoikat naiset joilla on pilaamaton iho tutustuvat 50+ miehiin muun muassa uimarannoilla, kesällä ihan Suomessa mulloin Kaakkois-Aasiassa.
Itse asiassa, vanhemmatkin hoikat ja puhdasihoiset naiset tekee näin. Nykyään alkaa olla yleisempi näky tatuoimaton ja hoikka keski-ikäinen nainen kuin vastaava nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa, vanhemmatkin hoikat ja puhdasihoiset naiset tekee näin. Nykyään alkaa olla yleisempi näky tatuoimaton ja hoikka keski-ikäinen nainen kuin vastaava nuori nainen.
Keski-ikäinen hoikka nainen on hiton seksikäs.
Kaupoissa, jotka myyvät nuorekkaita farmariasuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50+, ei +50.
Sulla pilkunnussijamulkulla ei ole mitään kokemusta seurustelusta olet niin rasittavapaskaaa.
Hänen kaltaisensa tapaat mm. mielenterveyspolin päivähoitoosastoilla.
Sinulla kokemusta?
On 35vuoden työkokemus
Vierailija kirjoitti:
Juoppoja, hampaattomia luusereita. Jokaisella asenne- ja päihdeongelmia ja ulosottoja.
Sun kannattaa vaihtaa piirejä.
Itse tunnen lähinnä fiksuja, johtavassa/hyvässä asemassa olevia, itsestään huoltapitäviä yli viisikymppisiä miehiä. No, täytyy myöntää useimpien olevan pitkissä parisuhteissa.
No -50v miehiin onkin aika vaikea tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Aika sinunkin siirtyä nykyaikaan. Jos haluat seuraa, käytä deittipalveluja. Harvaa meistä enää kiinnostaa missään harrastuksista arvuutella onko jollain naisella siellä "pilkettä silmäkulmassa" koska väärä veikkaus johtaa isoihin ongelmiin.
Iso ongelma=nainen ei ole kiinnostunut sinusta ja loukkaannut verisesti nolatuksi tulemisesta.
Oikeasti, edelleen, normaali ihminen osaa lähestyä toista ilman, että tulee väärinkäsityksiä. Se, että sä olet jatkuvadti ongelmissa, ei tarkoita muuta, kuin että sä lähestyt naisia tökerösti. Kannattaa tosiaan sun lopettaa yrittäminen.
Vietän kesät rautakaupassa, kyllä siellä ihan pariskuntien omistuksiin haetaan korjausvälineitä. Ei sinkkuja. Niillä kai ei ole varaa pitää mitään mökkejä tms.