Missä nainen voi tutustua +50 v miehiin?
Sinkku naiselle vinkkejä, missä tavata miehiä?
Kaija Koon keikka ei ehkä paras.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Mä tapasin oman mieheni Suomi 24 Treffit -palvelussaa - mahtaako vielä olla olemassa. Olin tuolloin 47v, mies kuusi vuotta vanhempi. Kävin kolmen miehen kanssa treffeillä ja kolmas sitten natsasi. Yhdessä oltu 13 vuotta ja asuttu yhdessä reilut 10 vuotta.
Jos aikaa vaan tuo kymmenen vuotta niin kyllä siellä ne samat naiset ainakin on 90 prosenttisesti mitä silloin on ollut. Sinä varmaan ainoita joka sieltä puuttuu. Olen silloin tällöin tehnyt sinne profiilin. "Seurustelen" kyllä yhden naisen kanssa jonka sieltä tapasin 8v sitten, nähdään keskimäärin kerran vuodessa "sen" merkeissä. Tuo kyseinen nainen nykyisin Tinderissä kertomansa mukaan.
M.62
Näitä kommentteja lukiessa huomaa, kuinka erilaisia me ihmiset ollaan. Itselle lämpimiä muistoja on sellaiset live lähestymiset esim kaupassa: kaunis takki, näytät kaunottarelta.
Lisää vaan ideoita, kiitos !
Vierailija kirjoitti:
Juoppoja, hampaattomia luusereita. Jokaisella asenne- ja päihdeongelmia ja ulosottoja.
Kyllä tuollainenkin nainen käy.
Ei nainen ole kiinnostunut.
Ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoppoja, hampaattomia luusereita. Jokaisella asenne- ja päihdeongelmia ja ulosottoja.
Kyllä tuollainenkin nainen käy.
Kuha ruumiinlämpö on lähes sama ja joku reiän kopero löytyy. Ei me miehet olla niin ronkeleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhainkodissa. Miehet muuttaa pavelvelutaloihin naisia aiemmin.
Mikä meininki sielä on?
voiko sielä tavata vielä jonkun?
Voi muistisairaan Martan.
No milloin nähdään?
En muista.
Tampereella on Boomers Bar. :D Paapankapakka, Teerenpeli ja joku Tamppiterassi.
Kuntosalilla, kierrätyskeskuksissa, kaupassa...
Siis haluux joku elää yli kolkyt-vuotiaaks?
Vierailija kirjoitti:
Tampereella on Boomers Bar. :D Paapankapakka, Teerenpeli ja joku Tamppiterassi.
Korjaan. Tammerkoskiterassi. En itse käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muista, mutta mut voi tavata lenkillä, ulkosalilla, kaupassa tai harvoin baarissa. Muutoin pitää tulla kotoa hakeen tai tulla jutteleen metsässä.
Metsässä juttelu on ahdistavaa ! siis miehen aloitteesta.
On tää maailma kyllä kääntynyt persiilleen, kun ihmiselle puhuminen saa niskan kyyryyn ja pelkotilat päälle.
Vierailija kirjoitti:
Mä tapasin oman mieheni Suomi 24 Treffit -palvelussaa - mahtaako vielä olla olemassa. Olin tuolloin 47v, mies kuusi vuotta vanhempi. Kävin kolmen miehen kanssa treffeillä ja kolmas sitten natsasi. Yhdessä oltu 13 vuotta ja asuttu yhdessä reilut 10 vuotta.
Joo, teillä on tuo yhdessäasumisriippuvuus. Ei kehuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
50+, ei +50.
Jep. En olisi halunnut tutustua minua 50 vuotta vanhempaan mieheen parisuhdemielessä silloinkaan, kun sellainen olisi voinut olla vielä hengissä. Nyt itse lähes 60-vuotiaana naisena olisivat sataakymmentä ikävuotta lähestyvät miehet aika harvassa. Eivätkä kiinnostavia.
Vierailija kirjoitti:
Näitä kommentteja lukiessa huomaa, kuinka erilaisia me ihmiset ollaan. Itselle lämpimiä muistoja on sellaiset live lähestymiset esim kaupassa: kaunis takki, näytät kaunottarelta.
Lisää vaan ideoita, kiitos !
Tämäkö oli aloittajalle vinkki, lähesty miestä kaupassa ja kehu hänen takkiaan ja sano kaunottareksi?
Vierailija kirjoitti:
Vaihda asuinpaikkaa ja kaveripiiriäsi, tosin et välttämättä saa asumistukia paremmilla asuinpaikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Kannattaa katsoa joku mukava sosiaalinen harrastus. Miehille suosittelisin tanssikursseja ja lavatansseja mutta niissä on jo vahvasti naisenemmistö.
Itse jäätyäni yksin kävin ahkerasti diskoissa, bändien livekeikoilla ja sittemmin tanssikursseilla.
Täällähän oli hiljattain luettelo soaiaalisista harrastuksista, joissa toisen voi kohdata.
Sorry naisena olen hiukan erimieltä, minusta tanssikursseille ja lavatansseihin tulevat yksinäiset miehet ovat aika tylsiä ja etenkin epätoivoisia. Näkyy selvästi läpi, että nyt mies on keksinyt hyvän kikan ja täältä varmasti nappaa. Olen jutellut usein kyseisen tyyppisten miesten kanssa ja aina jäänyt jotenkin niljakas olo. Tuo kuntosali on paljon parempi kohde. Anteeksi että yleistän koskemaan kaikkiin lavatanssimiehiin
Sorry miehenä haluaisin sanoa että siellä salissa voisit keskittyä vain omaan suoritukseesi, niinkuin minäkin, etkä yritä siellä mitään "tutustumista". Siellä on ihan tarpeeksi hankalaa nyttenkin yrittää keskittyä puhtaasti omaan suoritukseen kun pyllistelette siellä perseitänne kyykätessä vermeissä jotka 25v sitten olisi ostettu SinCitystä kinkypuuhiin makkarissa.
Vaikka olen samaa mieltä salista iskupaikkana, niin naisten pukeutumisen arvostelu on ala-arvoista. Osta painot kotiin, jos muut ihmiset häiritsee.
Saleilla naiset alipainehousuissa treenaamassa pelkästään istumalihaksia. Kiva seurata vai? Ja parhaimmillaan on vielä housut revennyt mitä niitäkin on tullut nähtyä.
Vierailija kirjoitti:
No tänäänkin olisi mahdollisuus lähteä kanssani kaljakävelytreffeille.
Miksi tämä on saanut niin paljon alapeukkuja? Olisimme hyvin voineet käydä kaljakävelyllä, istua rannassa ja jutella. Mikä siinä olisi ollut vikana? -sama
Miksi joku haluaisi treffata vanhoja miehiä? Miehen kunto alkaa rapistua, kun hän täyttää 40, tai aloittaa tietokonepeliharrastuksen. Ja kuvottavien 50+ äijien silmä harhailee itseään nuorempien perään. Ei noilla kannata itseään loukata. Itse olen löytänyt viimeiset mieheni opiskelupaikasta, uimahallista ja kuntosalilta, nuorempana tanssipaikalta. Fb Dating kokeilussa nyt, mutta en minäkään etsi sieltä 50+ miestä :D
N56
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaisi treffata vanhoja miehiä? Miehen kunto alkaa rapistua, kun hän täyttää 40, tai aloittaa tietokonepeliharrastuksen. Ja kuvottavien 50+ äijien silmä harhailee itseään nuorempien perään. Ei noilla kannata itseään loukata. Itse olen löytänyt viimeiset mieheni opiskelupaikasta, uimahallista ja kuntosalilta, nuorempana tanssipaikalta. Fb Dating kokeilussa nyt, mutta en minäkään etsi sieltä 50+ miestä :D
N56
Kuulostaa negatiiviselta. Mistä tämmöinen pahansuopuus?
No tänäänkin olisi mahdollisuus lähteä kanssani kaljakävelytreffeille.