Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pikkupoikien vakavaa väkivaltaa katsotaan sormien läpi?

Vierailija
01.07.2026 |

Lyömistä käsin ja astaloin, potkimista, kimppuun hyökkäämistä, kiipeilytelineestä alas tönimistä, kivien heittämistä toisen päälle. Jatkuvaa toisten satuttamista.

Ei todellakaan kaikki pojat, mutta lähes aina poika, ja koko ajan sattuu. Tytöistä tämä käytös kitketään jo pieninä, mutta ilmeisesti "pojat ovat poikia" edelleen. Ja väkivaltaisten vanhemmilla todellakin on ongelma asiaan puuttumisessa, aivan käsittämätöntä lepsuilua. Väkivallasta ei ole mitään seurauksia pojille, joten totta kai se jatkuu.

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin se kovin kiusaaja ja väkivaltaisesti lahjakkain poika saa silloin tyttöjen ja myöhemmin naisten ihailun.

Siinä syy käytökseen. Toki voitte yrittää kieltää, ettei maailma ole tälläinen, mutta se kuitenkin on. 
Lähinnä kysymys on kumpi oli ensin muna vai kana. Yhtä syyllisiä tai syyttömiä tilanteeseen ovat tytöt ja pojat. 

Vierailija
122/138 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat on poikia. Mikäs vellihousu se oma mukulasi on kun ei opettele pitämään puoliaan? Aina on pojilla ollut vähän rajumpia leikkejä! 

Jeppistä jee, eli itse pienempiä tyttöjä vaan turpaan, siitä on tosimiehet tehty.

No ne pojat jotka eivät noin tee, eivät ole kovin suosittuja.

-terveisin mies, joka ei ole koskaan ketään lyönyt

(eli ollut koko elämän siis yksin)

Mitä h***ttiä tunget lastenkasvatusketjuun känisemään naisettomuusongelmiasi? Sinun karmeat käytöstapasi ja vastenmielinen katkeruus naisia kohtaan (ja myös muita miehiä kohtaan) on syy, että olet kaiken ulkopuolella. Huonot tavat eivät vedä ketään puoleensa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat on poikia. Mikäs vellihousu se oma mukulasi on kun ei opettele pitämään puoliaan? Aina on pojilla ollut vähän rajumpia leikkejä! 

Jeppistä jee, eli itse pienempiä tyttöjä vaan turpaan, siitä on tosimiehet tehty.

No ne pojat jotka eivät noin tee, eivät ole kovin suosittuja.

-terveisin mies, joka ei ole koskaan ketään lyönyt

(eli ollut koko elämän siis yksin)

Älä silti luovuta toivoasi. On niitäkin, jotka tunnistavat helmen sen kohdatessaan. Kiitos, että olet juuri se mikä olet. 

Sulla on rima melko alhaalla jos mielestäsi tyyppi joka uskoo naisten haluavan väkivaltaa on helmi. 

No itse tunsin naisen, joka kolmesti eksyi väkivaltaiseen suhteeseen, kunnes julisti kaikki miehet paskoiksi🤷‍🤷‍

Eli hän erosi aina väkivaltaisesta miehestä. Miten sait sen kuvan, että hän rakasti lyömistään, ja oikein etsi väkivaltaista miestä? Puhuit itsesi pussiin. 

Vierailija
124/138 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin se kovin kiusaaja ja väkivaltaisesti lahjakkain poika saa silloin tyttöjen ja myöhemmin naisten ihailun.

Siinä syy käytökseen. Toki voitte yrittää kieltää, ettei maailma ole tälläinen, mutta se kuitenkin on. 
Lähinnä kysymys on kumpi oli ensin muna vai kana. Yhtä syyllisiä tai syyttömiä tilanteeseen ovat tytöt ja pojat. 

Näin se on. Ihan sama kuinka upean fiksu mies olet, jos öykkäri loukkaa naista ja et kykene öykkäriä sanallisesti tai fyysisesti päihittämään, et ole enää mies. 
Voit itse siirtyä suoraan fyysiseen väkivaltaan, jos voitat, hyvä. Mikäli öykkäri valitsee fyysisen väkivallan sanailun sijaan, on silloinkin voitettava. 
Alistuminen, pelon näyttäminen, perääntyminen tai sovittelu, et ole enää oikein mies. Ehkä puheissa väkivallattomuuttasi kehutaan, mutta makuuhuoneessa on kylmää. 
Näin se on. 

Vierailija
125/138 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota pitäisköhän sun nyt siirtyä johonkin niistä miljoonista "yhyy, en saa naista" -ketjuista valittamaan kurjaa kohtaloasi, kun täällä keskustellaan nyt lastenkasvatuksesta. Tsemppiä ja voimia!

Vierailija
126/138 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota pitäisköhän sun nyt siirtyä johonkin niistä miljoonista "yhyy, en saa naista" -ketjuista valittamaan kurjaa kohtaloasi, kun täällä keskustellaan nyt lastenkasvatuksesta. Tsemppiä ja voimia!

Et siis halua ymmärtää miksi lapset käyttäytyvät, kuten käyttäytyvät?

Luuletko onnistuvasi jos et ymmärrä miksi ilmiö on olemassa ja tapahtuu?

Vierailija
127/138 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän monia leikki-ikäisten poikien vanhempia, jotka antavat lapsensa esim lyödä toisia tahallaan kepillä tai kädellä kovaa, tai töniä alas kiipeilytelineestä. Yksi ei puuttunut, kun lapsensa yritti töniä toisen lapsen autotielle. Näen koko ajan aivan järkyttävää käytöstä, johon poikien vanhemmat eivät puutu ollenkaan.

Lapsia ei voi estää, sillä silloin syyllistyt lapsesi pahoinpitelyyn. Eli jos lapsi lyö toista kepillä, niin ei voi mitään.

Tämän lisäkisi nykyään ajatellaan niin, että lapsi menee pilalle rajoittamisesta eikä voi enää kasvaa täysipainoiseksi ihmiseksi.

Tässä sitä vain mennään kohti parempien ihmisten muodostamaa parempaa yhteiskuntaa.

Vierailija
128/138 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on. Ihan sama kuinka upean fiksu mies olet, jos öykkäri loukkaa naista ja et kykene öykkäriä sanallisesti tai fyysisesti päihittämään, et ole enää mies. 
Voit itse siirtyä suoraan fyysiseen väkivaltaan, jos voitat, hyvä. Mikäli öykkäri valitsee fyysisen väkivallan sanailun sijaan, on silloinkin voitettava. 
Alistuminen, pelon näyttäminen, perääntyminen tai sovittelu, et ole enää oikein mies. Ehkä puheissa väkivallattomuuttasi kehutaan, mutta makuuhuoneessa on kylmää. 
Näin se on. 

Mistä näin äärettömän itsekeskeisiä narsistiäijiä tulee? "Minä minä minä! Minä olen upean fiksu! Minä en kykene voittamaan tappelussa öykkäröiviä miehiä, minä en sitten varmaan ole mies. Minua ei haluta makuuhuoneeseen!"  Koska sinä itse olet oman katkeran maailmasi napa, päähenkilö ja etuoikeutettu Kilttimies, sinusta huokuu kaunaisuus ja naisviha, ja se myös näkyy käytöksessäsi.

Terapeutti voisi kiinnostua sinusta, ja lääkitys voisi auttaa. Ihan oikeasti, koska tuo vaikuttaa jo vakavalta luonnehäiriöltä. 

Vierailija
129/138 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on. 

Mistä näin äärettömän itsekeskeisiä narsistiäijiä tulee? "Minä minä minä! Minä olen upean fiksu! Minä en kykene voittamaan tappelussa öykkäröiviä miehiä, minä en sitten varmaan ole mies. Minua ei haluta makuuhuoneeseen!"  Koska sinä itse olet oman katkeran maailmasi napa, päähenkilö ja etuoikeutettu Kilttimies, sinusta huokuu kaunaisuus ja naisviha, ja se myös näkyy käytöksessäsi.

Terapeutti voisi kiinnostua sinusta, ja lääkitys voisi auttaa. Ihan oikeasti, koska tuo vaikuttaa jo vakavalta luonnehäiriöltä. 

Sun ei kannata ainakaan FBI profilointi hommiin vaihtaa, lol. 

Vierailija
130/138 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän monia leikki-ikäisten poikien vanhempia, jotka antavat lapsensa esim lyödä toisia tahallaan kepillä tai kädellä kovaa, tai töniä alas kiipeilytelineestä. Yksi ei puuttunut, kun lapsensa yritti töniä toisen lapsen autotielle. Näen koko ajan aivan järkyttävää käytöstä, johon poikien vanhemmat eivät puutu ollenkaan.

Lapsia ei voi estää, sillä silloin syyllistyt lapsesi pahoinpitelyyn. Eli jos lapsi lyö toista kepillä, niin ei voi mitään.

Tämän lisäkisi nykyään ajatellaan niin, että lapsi menee pilalle rajoittamisesta eikä voi enää kasvaa täysipainoiseksi ihmiseksi.

Tässä sitä vain mennään kohti parempien ihmisten muodostamaa parempaa yhteiskuntaa.

Eikö sinulla oikeasti ole aikuisena ihmisenä lasten kanssa mitään muita keinoja kuin fyysiset pakkokeinot?

Vierailija
131/138 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkupojat hakkaavat pikkutyttöjä ja hoitajia, ja heittelevät muita lapsia esineillä koska...? Koska Sinua et pääse naisten kanssa sänkyyn? Koska Sinä et pärjää tappelussa? Ihan ei nyt logiikkasi aukea. 

Vierailija
132/138 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ovat maa Han muuttajien kaka roi ta.

Meillä otetaan kyllä turpaan ihan kantiksilta. Ja jatkuvasti. Ei ole maahanmuuttajakysymys tämä.  Ap

Monet pikkupojat on tosi väkivaltaisia ja niiden isät naistenhakkaajia. Ihan puhuu Ap asiaa.

Vierailija
133/138 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuitenkin pitullisimmat ja kieroimmat ihmiset ovat naisia

Vierailija
134/138 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ketään ei kiinnosta

Tytöt on tärkeämpiä

No mua kiinnostaa, että pojat pahoinpitelevät mun tyttöä jatkuvasti.

Ei sen pojan vanhempia tai yhteiskuntaa kiinnosta. Huomaatko mitä jatkuvalla poikien hyljeksimisellä saadaan aikaan? Tytöllesi tässä tapauksessa. Mutta ainoa "ratkaisu" mielestäsi varmaankin on hakata tämä poika tai passittaa vankilaan rangaistuksena rikoksestaan. Eli siitä "rikoksesta" että syntyi pojaksi (johon ei voinut vaikuttaa) ja on hylkeksitty (johin ei voi vaikuttaa).

😂😂😂😂😂😂😂😂

Ai kun pojaksi synnytään, synnytään automaattisesti väkivaltaisena?

Vierailija
135/138 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla oikeasti ole aikuisena ihmisenä lasten kanssa mitään muita keinoja kuin fyysiset pakkokeinot?

En ole tuo kenelle vastasit, mutta pienten lasten kanssa nimenomaan käytössä on ainoastaan pakkokeinot, ja leikki-ikäistenkin kanssa vielä hyvin usein. Aikuisen PITÄÄ ottaa lapselta pois keppi, jos lapsi hakkaa sillä muita. Aikuinen nostaa lapsen väkisin syliin ja vie pois, jos lapsi ei lakkaa satuttamasta muita. Se on ainoa mahdollinen tapa kasvattaa sellaisessa tilanteessa, kun toiminta pitää saada poikki välittömästi. Siinä ei keskustella. Ne lapset, jotka toimivat keskustelemalla eivät yleensä ole niitä lapsia, jotka satuttavat muita.

Vierailija
136/138 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkupojat hakkaavat pikkutyttöjä ja hoitajia, ja heittelevät muita lapsia esineillä koska...? Koska Sinua et pääse naisten kanssa sänkyyn? Koska Sinä et pärjää tappelussa? Ihan ei nyt logiikkasi aukea. 

Väkivaltainen kyvykkyys on toivottu ominaisuus pojassa ja myöhemmin miehessä. Siksi miehet pyrkivät siinä menestymään. 

Vierailija
137/138 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oma tyttöni keksi alkaa heitellä hiekkaa muiden päälle noin 1,5 v ikäisenä, lopetin sen touhun alkuunsa. Kolme kertaa lähdettiin sisälle varoituksen jälkeen hirveän huudon kanssa, mutta se loppui sitten siihen. Tällainen toiminta ei näytä olevan kovin helppoa monenkaan pojan vanhemmalle. Huonoa käytöstä ei katkaista ollenkaan, tai ei ainakaan heti. Pojat oppivat, että saavat tehdä mitä huvittaa.

Vierailija
138/138 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas mies(poika)vihanen alotus. Ei pikkupojat käyttäydy yhtää sen huonommin ku tytöt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi