Miksi pikkupoikien vakavaa väkivaltaa katsotaan sormien läpi?
Lyömistä käsin ja astaloin, potkimista, kimppuun hyökkäämistä, kiipeilytelineestä alas tönimistä, kivien heittämistä toisen päälle. Jatkuvaa toisten satuttamista.
Ei todellakaan kaikki pojat, mutta lähes aina poika, ja koko ajan sattuu. Tytöistä tämä käytös kitketään jo pieninä, mutta ilmeisesti "pojat ovat poikia" edelleen. Ja väkivaltaisten vanhemmilla todellakin on ongelma asiaan puuttumisessa, aivan käsittämätöntä lepsuilua. Väkivallasta ei ole mitään seurauksia pojille, joten totta kai se jatkuu.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat on poikia. Mikäs vellihousu se oma mukulasi on kun ei opettele pitämään puoliaan? Aina on pojilla ollut vähän rajumpia leikkejä!
Täällä tietty provotaan, mutta oon vähän järkyttyneenä huomannut, että monella pojan vanhemmalla on ihan oikeasti ilmeisesti tämä asenne. Kappas vaan sitten, kun miehillä on niin kovin vaikeaa yhteiskunnassa eikä puolisoakaan löydy, kun on opittu heti pienestä pitäen tällaiseen epäsosiaaliseen käytökseen.
Olivat suoria lainauksia joiltakin vanhemmilta. Ette uskoisi, jos kertoisin millä alalla työskentelevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ketään ei kiinnosta
Tytöt on tärkeämpiä
No mua kiinnostaa, että pojat pahoinpitelevät mun tyttöä jatkuvasti.
Missä?
Päiväkodissa, pihalla, puistossa.
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat maa Han muuttajien kaka roi ta.
Ja kas noin persu pesi kätensä omian paskapentujensa kasvattamisesta. Ei se mikään ihme ole, että esim. kansanedustaja Laakso (PS) oli närkästynyt poikansa pedofiliatuomiosta ja selitti kirkkain silmin, että "kaikkihan me on tuollaista tehty, eikö?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat on poikia. Mikäs vellihousu se oma mukulasi on kun ei opettele pitämään puoliaan? Aina on pojilla ollut vähän rajumpia leikkejä!
Jeppistä jee, eli itse pienempiä tyttöjä vaan turpaan, siitä on tosimiehet tehty.
No ne pojat jotka eivät noin tee, eivät ole kovin suosittuja.
-terveisin mies, joka ei ole koskaan ketään lyönyt
(eli ollut koko elämän siis yksin)
Koska tytöt supattavat keskenään, ja sanovat ivallisesti kolmannelle "me ei leikitä sun kanssa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöt on tärkeämpiä
Ei sen pojan vanhempia tai yhteiskuntaa kiinnosta. Huomaatko mitä jatkuvalla poikien hyljeksimisellä saadaan aikaan? Tytöllesi tässä tapauksessa. Mutta ainoa "ratkaisu" mielestäsi varmaankin on hakata tämä poika tai passittaa vankilaan rangaistuksena rikoksestaan. Eli siitä "rikoksesta" että syntyi pojaksi (johon ei voinut vaikuttaa) ja on hylkeksitty (johin ei voi vaikuttaa).
Eli ei saa sanoa, että pojat kasvatetaan väkivaltaisiksi? Miksiköhän ne pojat on hyljeksittyjä? No koska eivät opi tavoille. Silloin jää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä tietty provotaan, mutta oon vähän järkyttyneenä huomannut, että monella pojan vanhemmalla on ihan oikeasti ilmeisesti tämä asenne. Kappas vaan sitten, kun miehillä on niin kovin vaikeaa yhteiskunnassa eikä puolisoakaan löydy, kun on opittu heti pienestä pitäen tällaiseen epäsosiaaliseen käytökseen.
Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Mut auta armias jos rakas tytär joutuu kokemaan mitään vastoinkäymisiä...
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat maa Han muuttajien kaka roi ta.
Kaiken maailman Virtasia sitä sitten maahan on päässytkin muuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivat suoria lainauksia joiltakin vanhemmilta. Ette uskoisi, jos kertoisin millä alalla työskentelevät.
Olen töissä naisvaltaisessa paikassa, jossa nimenomaan pitäisi lasten oikeuksien olla se tärkein asia. Silti suhtautuminen poikia kohtaan on näillä naisilla ylimielistä ja suorastaan sairasta. Sama asia, mikä koettaisi vakavana rikkeenä tyttöä kohtaan, aiheuttaa enintään hymähdyksen pojan kohdalla. Paras on että monella näistä naisista on omia poikia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeppistä jee, eli itse pienempiä tyttöjä vaan turpaan, siitä on tosimiehet tehty.
Älä silti luovuta toivoasi. On niitäkin, jotka tunnistavat helmen sen kohdatessaan. Kiitos, että olet juuri se mikä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Mut auta armias jos rakas tytär joutuu kokemaan mitään vastoinkäymisiä...
No minunko vastuullani se on tasoittaa jonkun toisen ihmisen lapsen vastoinkäymiset? Ei kukaan saa lyödä ketään, ei tyttöä eikä poikaa. Mitä ihmettä mun pitäisi ajatella, jos lapseni saa pojilta turpaan jatkuvasti? Että en saa olla kiinnostunut siitä vai, kun poikien vanhemmatkaan eivät ole kiinnostuneita omien lastensa vaikeuksista? Vai että mun pitää antaa poikien lyödä, koska pitää olla empaattinen heitä kohtaan?
Omalla kohdallani ongelma ratkesi, kun pääsin kolmannella luokalla musiikkiluokalle, jossa oli vain yksi poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja onneksi niin, sillä viestisi hyvin alleviivaa, että nyrkkisi alkaisivat heilua heti kun pääsisit suhteeseen.
No oma viestisi taas alleviivaa että et edes tunnista sitä, joka lopulta sinulle turpaan antaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska isät on paskoja, niiden pojatkin ovat. Älkää katselko paskoja miehiä älkääkä varsinkaan tehkö niille lapsia.
Paska mies saa naiset märiksi, kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minunko vastuullani se on tasoittaa jonkun toisen ihmisen lapsen vastoinkäymiset? Ei kukaan saa lyödä ketään, ei tyttöä eikä poikaa. Mitä ihmettä mun pitäisi ajatella, jos lapseni saa pojilta turpaan jatkuvasti? Että en saa olla kiinnostunut siitä vai, kun poikien vanhemmatkaan eivät ole kiinnostuneita omien lastensa vaikeuksista? Vai että mun pitää antaa poikien lyödä, koska pitää olla empaattinen heitä kohtaan?
Mitä jos vain lopettaisit näiden tarinoiden keksimisen ja hankkisit apua tuohon päivittäiseen vihaamiseen? Palstahulluutesi on äärettömän tunnistettavaa.
Suomessaa kiusaaminen on kyllä osattu aina ihan omasta takaakin. Pressakin oli koulukiusaaja. Toki emme sinänsä tarvitsisi heidän kaltaisiaan lisää tänne tuontitavarana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöt on tärkeämpiä
Ei sen pojan vanhempia tai yhteiskuntaa kiinnosta. Huomaatko mitä jatkuvalla poikien hyljeksimisellä saadaan aikaan? Tytöllesi tässä tapauksessa. Mutta ainoa "ratkaisu" mielestäsi varmaankin on hakata tämä poika tai passittaa vankilaan rangaistuksena rikoksestaan. Eli siitä "rikoksesta" että syntyi pojaksi (johon ei voinut vaikuttaa) ja on hylkeksitty (johin ei voi vaikuttaa).
Eli ei saa sanoa, että pojat kasvatetaan väkivaltaisiksi? Miksiköhän ne pojat on hyljeksittyjä? No koska eivät opi tavoille. Silloin jää yksin.
Hei, trolli. Mene Puten persettä nuolemaan jonnekin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä naisvaltaisessa paikassa, jossa nimenomaan pitäisi lasten oikeuksien olla se tärkein asia. Silti suhtautuminen poikia kohtaan on näillä naisilla ylimielistä ja suorastaan sairasta. Sama asia, mikä koettaisi vakavana rikkeenä tyttöä kohtaan, aiheuttaa enintään hymähdyksen pojan kohdalla. Paras on että monella näistä naisista on omia poikia.
Eli päiväkodissa alistetaan poikalapsia?
Vierailija kirjoitti:
Koiraiden vanhemmat eivät liian usein ole kiinnostuneita kasvattamaan siitä kunnon kansalaista
Jaa jotta ötököitä, oletko sellaiseen sekaantunut?
No saahan ne kantislapset toimia kuten nuo muualta tulleet arinatkin. Älä ole rasse. Pääasia että kakarasi oppii uuden kulttuurin jo nuorena.