Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka enää haluaa mennä myymälään töihin, kun sinne voi tulla tuo pölvästi tubettaja kameran kanssa? Lehtijuttu...

Vierailija
29.06.2026 |

Kotkamies julkaisee pilavideoita asiakaspalvelijoista

Asiakaspalvelualojen työntekijät laitetaan vaikeaan paikkaan, kun naaman eteen ilmestyvä kamera ei ole pätevä syy poistua epämukavasta tilanteesta.

https://www.karjalainen.fi/paikalliset/9574881

En minä ainakaan halua enää edes hakea myymälöihin töihin.

Kommentit (236)

Vierailija
161/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin poistuisin välittömästi tilanteesta takavasemmalle ja viis veisaisin jostain "palvelualttiudesta" asiakasta kohtaan! Eihän tuo ole asiakas vaan ilkeä häirikkö! Kiusatkoon vartijoita tai mieluiten poliiseja joilla on lupa vähän ojentaa äijää!

Vierailija
162/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakamera esiin ja alkaa haastattelemaan miltä tuntuu äitisi on temustatilattu laulaja ja isä kikkelikyyläjänänikin tunnettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pelle uhoilee itsepuollustus taidoillaan takaan että on 2vk teholla jos minulle irvailee ja kuvaa kamera järveen.

Ja tuskin on ainoa jolla on taitoja. Vaikka olisi ikänsä treenannut nii n oku joka osaa tapella tai taistella päihittää hänet helposti

Vierailija
164/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin poistuisin välittömästi tilanteesta takavasemmalle ja viis veisaisin jostain "palvelualttiudesta" asiakasta kohtaan! Eihän tuo ole asiakas vaan ilkeä häirikkö! Kiusatkoon vartijoita tai mieluiten poliiseja joilla on lupa vähän ojentaa äijää!

Nimenomaan. Ihan kuin ei saisi häippästä tilanteesta jos joku hullu tulee häiriköimään. 

Vierailija
165/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotkamies on ihan parasta! Ja mitä sanonta kuuluu ÄLÄ ota prankkia vastaan jos et siedä kakkuuu !!!  :D

No onko ihmisellä oikeus olla vastaanottamatta pränkkiä, siis kieltäytyä kiusaamisesta?

Voi. Mutta kyllä huumoria pitää sietää!

Kyllä. Minusta on ihan hirveän hauskaa, jos johonkuhun toiseen sattuu. Mitä enemmän sattuu, sitä kovemmin nauran. 

Toivottavasti tämä salakuvaaja ymmärtää minun huumoriani yhtä hyvin kuin minä hänen, jos kasvokkain osutaan. 

Vierailija
166/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

keikkaileeko äiti mennään buuamaan sinne

Vierailija
167/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä montaa keikka oo. Varmaan ylpeä pojastaan 

Vierailija
168/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2026

15.7.26 Satu Virta klo 12-13 kesäkonsertti Lahen lava, Lahden tori pianossa Teppo Salakka.

Vierailija
169/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nämä tyypit jotka sanoo harrastaneensa kamppailulajeja koko ikänsä, on harrastanut ehkä vuoden pari. 

Se peruskurssi just ja just käyty.

niin, eikös näissä tosiharrastajapiireissä pidetä ns. kunnia-asiana hyvää rauhanomaista käytöstä näin yleensäkin ja K-mieshän ei sitä tee.

Kyllä pidetään ja se on aina ensisijainen vaihtoehto päästä tilanteesta puhumalla tai ilman fyysistä yhteenottoa. 

Varsinkaan ei uhata itse ensin väkivallalla.

Vierailija
170/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh pentu laitattnut koomentoinnin pois instassa :( äidin kuviin pystyy ...

Vierailija
171/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi tehdä hänelle hassunhauskan pränkin. Vaikka porukalla siepata pakettiauton kyytiin ja vähän pelotella. Ja kaikki tietenkin nauhalle julkiseen levitykseen.

Vierailija
172/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"– Mun mielestä netissä tapahtuu paljon kamalampia asioita, kuin mitä mä teen. Ja silti olen jotenkin sen noitajahdin keskiössä.

Kotkamies on pannut videoiden varaan paljon. Hän on jättänyt päivätyönsä ja ryhtynyt täysipäiväiseksi yrittäjäksi. Hän rajaa yksityiselämänsä tarkasti julkisuudelta eikä kerro tarkempaa asuinpaikkaansa tai puhu julkisesti läheisistään.

Videoiden tekeminen on aiheuttanut myös kitkaa yksityiselämässä. Kaikki kaverit eivät aikanaan hänen mukaansa ”supportanneet” vaan torppasivat idean pränkkivideoista.

– Mä oon aika paljon joutunut leikkaamaan vanhoja frendejä pois."

hirveä ulisija :D

Tuon viimeisen lauseen perusteella kuulostaa täydeltä narsistilta. Kaikkien pitäisi vaan olla hänen kanssaan samaa mieltä ja peesata toimintaa. Tuntuu myös jonkun ns. hovin itselleen löytäneen kun saanut ainakin jonkun kuvaajan ja avustajan mukaan kiusaamisensa.

Vierailija
173/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se sitten vaan pränkkiä, kun Kotkamies joko hakkaa jonkun ihan aiheellisesti hänestä hermostuneen tai Kotkamies hakataan porukalla? En näe tuossa kuin vain yhden mahdollisen lopputuloksen, koska rappiostriimaajien jne. materiaalia on pakko tehdä koko ajan provosoivampaan suuntaan ja tyypin uho siitä, että on jonkun pränkin tai trollauksen tehnyt vaikuttaa tosi säälittävältä rahankeruutavalta. Uusi Jackass-leffakin juuri floppasi Jenkeissä. Tuon tyylisen "huumorin" aika on ohi.

-winner-

YLEn videolla provosoitui ja suuttui välittömästi itse, kun hänelle annettiin suoraa palautetta. Heti kiroillen uhkailemassa, että häntä kannattaa oikeasti varoa suututtamasta, kun on koko ikänsä harrastanut kamppailulajeja. Lopuksi haukkuu palautteen antajan mukamas tyytyväisenä urpoksi, vaikka sekä kehonkielestä että äänestä ja ennen kaikkea puheen sisällöstä edelleen selkeästi nökee ja kuulee miten raivon partaalle itse muiden ns. pränkistä provosoitui, vaikka sai vaan maistaa täysin omaa lääkettään, sillä juuri tuota samaahan se tekee itse muille.

Ihan varmasti on harrastanut. Ja minä olen Japanin keisari

Niinpä. Kamppailulajeissa oppii yleensä ensimmäiseksi hillitsemään itsensä, koska suuttunut on hävinnyt. 

Ne nyrkkeily- ja vapaaotteluiden ottelua edeltävät uhoamiset ja tuijotukset ovat performanssia yleisölle, ei mitään todellista raivoa. Kukaan ei ottele oikeasti hyvin tasaväkistä vastustajaa vastaan vihaisena, pään täytyy olla kylmä, muuten ei osaa ennakoida. 

Budolajit sitten vielä asia erikseen. Niissä se sisäinen tyyneys on ensisijainen tavoite. 

Vierailija
174/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku voisi tehdä hänelle hassunhauskan pränkin. Vaikka porukalla siepata pakettiauton kyytiin ja vähän pelotella. Ja kaikki tietenkin nauhalle julkiseen levitykseen.

Sieppaus on rikos. En suosittele. Dokkarin perusteella hänellä on todella heikko itsetunto eikä kestä kritiikkiä, joten hassunhauskan pränkin pitää kohdistua siihen.

Vierailija
175/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua raukkaa. Sehän kiusaa asiakkaita, Leevi.

Vierailija
176/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tätähän ihmiset ovat halunneet? Ei saa olla mitään rajoja, käytöstapojen vaatiminen on äärimuinaismuistoultrafasismia, kuvaaminen julkisella paikalla on pop ja suurin ihmisoikeus. Miksi nyt itkette lopputuloksesta?

Vierailija
177/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2026

15.7.26 Satu Virta klo 12-13 kesäkonsertti Lahen lava, Lahden tori pianossa Teppo Salakka.

sinne siis... mennään "haastattelemaaan" ja kysytään kikkelikyyläjästä ja mielipidettä lapsestaan

Vierailija
178/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tätähän ihmiset ovat halunneet? Ei saa olla mitään rajoja, käytöstapojen vaatiminen on äärimuinaismuistoultrafasismia, kuvaaminen julkisella paikalla on pop ja suurin ihmisoikeus. Miksi nyt itkette lopputuloksesta?

Ihan kuin  perussuomalaiset. Kyllähän nyt pitää saada pilkata kaikkea mutta heti vedetään palkokasveja nenään kun heitä pilkataan.

Vierailija
179/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimi löytyy netistä, ei muuta kuin pyytää koko nimellä lopettamaan kuvaamisen ja poistumaan paikalta, jos itse ei esim. kassatyöskentelystä voi poistua. Vartijoillekin nimi tiedoksi, niin kuvatusta materiaalista tulee vähemmän käyttökelpoista kun sitä rauhallisesti toistelee samalla käskiessä ko nimistä lopettamaan kuvaamisen.

Vierailija
180/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisella kasvatuksella tulee tällainen lopputulos?

kikkelikyyläjä ja temulaulaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän