Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka enää haluaa mennä myymälään töihin, kun sinne voi tulla tuo pölvästi tubettaja kameran kanssa? Lehtijuttu...

Vierailija
29.06.2026 |

Kotkamies julkaisee pilavideoita asiakaspalvelijoista

Asiakaspalvelualojen työntekijät laitetaan vaikeaan paikkaan, kun naaman eteen ilmestyvä kamera ei ole pätevä syy poistua epämukavasta tilanteesta.

https://www.karjalainen.fi/paikalliset/9574881

En minä ainakaan halua enää edes hakea myymälöihin töihin.

Kommentit (236)

Vierailija
121/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/a/74-20229311

Äijä alkaa itse heti kitistä kun tuo mies sanoo hänelle suorat sanat :D

Olisi niin mahtavaa kun joku kuvaisi tämän tilanteen ja kun tyypillä keittää, toteaisi aivan rauhallisesti että mä pränkkäsin sut ihan kunnolla.

Vierailija
122/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinsä autosta renkaat vaan puhki ja heippalappu että muistaa kiittää idioottipoikaansa tapahtuneesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liene penaalin terävin kynä. Toivottavasti joku kiusaa vastaavalla tavalla vaikka hänen äitiään.

Vanhempansa ainakaan eivät pistä pahakseen. Isänsä Pontus aikaisemmin Suomi Ensin -porukoissa kävelysauvoineen ja jakkaroineen pyörinyt, lempinimen "kikkelikyylääjä" saanut tuolta ajoilta edesottamuksistaan ja äitinsä wannabe-iskelmälaulaja joka keikkailee nimellä Satu Virta. Saanut yhden levynkin aikaiseksi joten eiköhän noille kummallekin huomio kelpaa varsin mainiosti. Kannattaa vaan keskittyä Daniin itseensä. Ei tykkää kun joku tekee sille samalla tavalla eikä heiveröinen egonsa kestä pienintäkään kritiikkiä toiminnastaan jossa ei näe mitään väärää ja kohteensa aina puolustuskyvytön, vanhempi henkilö tai lapsi/nuori. 

Vierailija
124/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liene penaalin terävin kynä. Toivottavasti joku kiusaa vastaavalla tavalla vaikka hänen äitiään.

Mieluummin häntä itseään. Äitinsä on tuskin tehnyt mitään muuta pahaa kuin synnyttänyt ko. luuserin.

Ehkäpä oppisi jotain jos se kiusa kohdistuisi johonkin läheiseen eikä itseensä

"Kotkamies ei hyväksy tapahtumakävijän perustelua siitä, että näyttökertojen hakeminen tekisi hänestä huonon ihmisen.

– Mun mielestä se on ihan älytön argumentti, että olet paska ihminen, kun haet näyttökertoja. Bisnes on bisnestä, Kotkamies sanoo."

en usko että tyyppiä kiinnostaa tuon tason typeryydellä... (lainaus ylen artikkelista)

Vierailija
125/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokkarissa kertoi, ettei edes kysyy lupaa kuvattavilta videon julkaisuun, koska ei sitä saisi. Toivottavasti puoliso jättää hänet. Jos hänellä nyt oikeasti on edes sellaista.

Vierailija
126/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten tuollainen voi olla muka laillista, että tyyppi menee myymälään vartijaksi pukeutuneena ja alkaa syyttää asiakkaita varkaaksi? 

Liikkeen/kaupan omistajan pitäisi puuttua tällaiseen tai kohta ei ole asiakkaita eikä henkilökuntaakaan. 

Vierailija
127/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"– Mun mielestä netissä tapahtuu paljon kamalampia asioita, kuin mitä mä teen. Ja silti olen jotenkin sen noitajahdin keskiössä.

Kotkamies on pannut videoiden varaan paljon. Hän on jättänyt päivätyönsä ja ryhtynyt täysipäiväiseksi yrittäjäksi. Hän rajaa yksityiselämänsä tarkasti julkisuudelta eikä kerro tarkempaa asuinpaikkaansa tai puhu julkisesti läheisistään.

Videoiden tekeminen on aiheuttanut myös kitkaa yksityiselämässä. Kaikki kaverit eivät aikanaan hänen mukaansa ”supportanneet” vaan torppasivat idean pränkkivideoista.

– Mä oon aika paljon joutunut leikkaamaan vanhoja frendejä pois."

hirveä ulisija :D

Vierailija
128/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi tyyppi pitäisi tervata ja pyörittää höyhenissä.

ja striimata se someen :D

Vierailija
129/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/a/74-20229311

Äijä alkaa itse heti kitistä kun tuo mies sanoo hänelle suorat sanat :D

Olikin hyvin sanottu, ja selkeästi ns. osui ja upposi kiusaajaan, joka jo lähestulkoon kävi hänelle suorat sanat sanoneen kuvauskohteensa kimppuun, vaikka sai vaan täysin asiallista palautetta.

Vierailija
130/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimintaohjeet jos kohtaat Kotkamiehen:

- älä provosoidu

- älä osoita minkäänlaista kiihtymistä

- poistu tilanteesta

- jos et pääse poistumaan, anna mahdollisimman loukkaava palautteesi (jotta saat hänen oman kasettinsa hajoamaan) tyynellä ja rauhallisella äänellä

- ja muista kaupassa jos "myyjä" tai "vartija" väittää että olet varastanut jotakin, kieltäydy yhteistyöstä siihen asti että poliisi saapuu paikalle

Vierailija
131/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuo vellihousu ikinä tulee vastaan, katkaisen siltä akillesjänteet ja kuvaan sen piipityksen youtubeen. sitä saa mitä tilaa

Vierailija
132/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempansa ainakaan eivät pistä pahakseen. Isänsä Pontus aikaisemmin Suomi Ensin -porukoissa kävelysauvoineen ja jakkaroineen pyörinyt, lempinimen "kikkelikyylääjä" saanut tuolta ajoilta edesottamuksistaan ja äitinsä wannabe-iskelmälaulaja joka keikkailee nimellä Satu Virta. Saanut yhden levynkin aikaiseksi joten eiköhän noille kummallekin huomio kelpaa varsin mainiosti. Kannattaa vaan keskittyä Daniin itseensä. Ei tykkää kun joku tekee sille samalla tavalla eikä heiveröinen egonsa kestä pienintäkään kritiikkiä toiminnastaan jossa ei näe mitään väärää ja kohteensa aina puolustuskyvytön, vanhempi henkilö tai lapsi/nuori. 

Se on muuten huvittavaa, kun tämän tyyppiset ihmiset ei ikinä kestä itse MITÄÄN kritiikkiä. Ja totta kai uskaltavat kiusata vain heikompiaan.

Vierailija
133/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin katosi ihmisen oikeus olla olematta netissä?

Ei kaikki halua olla löydettävissä netistä.

Millä oikeudella toi voi kuvata ja tuutata sen nettiin?

Julkaiseminen ei ole laillista ilman toisen lupaa.

Vierailija
134/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole mitään pränkkivideo toimintaa. Eikä ole edes laillista tai sallittua mitenkää. Ja kuinka tyhmä pitää kuvattavan myös olla että uskoo jollain "kaupan työntekijällä" olevan kameramies mukana. 

Vierailija
135/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimintaohjeet jos kohtaat Kotkamiehen:

- älä provosoidu

- älä osoita minkäänlaista kiihtymistä

- poistu tilanteesta

- jos et pääse poistumaan, anna mahdollisimman loukkaava palautteesi (jotta saat hänen oman kasettinsa hajoamaan) tyynellä ja rauhallisella äänellä

- ja muista kaupassa jos "myyjä" tai "vartija" väittää että olet varastanut jotakin, kieltäydy yhteistyöstä siihen asti että poliisi saapuu paikalle

Kannattaa muistaa ettei kaupan henkilökunnalla ole mitään kameramiestä mukana. 

Vierailija
136/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"– Mun mielestä netissä tapahtuu paljon kamalampia asioita, kuin mitä mä teen. Ja silti olen jotenkin sen noitajahdin keskiössä.

Kotkamies on pannut videoiden varaan paljon. Hän on jättänyt päivätyönsä ja ryhtynyt täysipäiväiseksi yrittäjäksi. Hän rajaa yksityiselämänsä tarkasti julkisuudelta eikä kerro tarkempaa asuinpaikkaansa tai puhu julkisesti läheisistään.

Videoiden tekeminen on aiheuttanut myös kitkaa yksityiselämässä. Kaikki kaverit eivät aikanaan hänen mukaansa ”supportanneet” vaan torppasivat idean pränkkivideoista.

– Mä oon aika paljon joutunut leikkaamaan vanhoja frendejä pois."

hirveä ulisija :D

Ihan täysi tonttu. Että hän saa sikailla kun muutkin. Olisi virkistävää, jos joku vaihteeksi käyttäytyisi kunnolla. Kuvaisi vaikka videoita siitä kun auttaa mummoja kaupassa.

Vierailija
137/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä tulis taatusti ihan refleksinä se että viskaisin sen kameran helvettiin. Enkä taatusti maksais uutta vaikka kuinka lähettelis laskuja. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
138/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin häntä itseään. Äitinsä on tuskin tehnyt mitään muuta pahaa kuin synnyttänyt ko. luuserin.

Ehkäpä oppisi jotain jos se kiusa kohdistuisi johonkin läheiseen eikä itseensä

"Kotkamies ei hyväksy tapahtumakävijän perustelua siitä, että näyttökertojen hakeminen tekisi hänestä huonon ihmisen.

– Mun mielestä se on ihan älytön argumentti, että olet paska ihminen, kun haet näyttökertoja. Bisnes on bisnestä, Kotkamies sanoo."

en usko että tyyppiä kiinnostaa tuon tason typeryydellä... (lainaus ylen artikkelista)

Silti ei kuitenkaan uskalla jakaa läheisistään tietoja. Eli taitaa vähän kiinnostaa.

Vierailija
139/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nämä tyypit jotka sanoo harrastaneensa kamppailulajeja koko ikänsä, on harrastanut ehkä vuoden pari. 

Se peruskurssi just ja just käyty.

niin, eikös näissä tosiharrastajapiireissä pidetä ns. kunnia-asiana hyvää rauhanomaista käytöstä näin yleensäkin ja K-mieshän ei sitä tee.

Vierailija
140/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata antaa yhden yhtä näyttökertaa tuon videoille, jos YouTube niitä ehdottaa. Pois vain painikkeesta ”en ole kiinnostunut”.

Tai ilmoittaa videon asiattomaksi YouTubessakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi