Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka enää haluaa mennä myymälään töihin, kun sinne voi tulla tuo pölvästi tubettaja kameran kanssa? Lehtijuttu...

Vierailija
29.06.2026 |

Kotkamies julkaisee pilavideoita asiakaspalvelijoista

Asiakaspalvelualojen työntekijät laitetaan vaikeaan paikkaan, kun naaman eteen ilmestyvä kamera ei ole pätevä syy poistua epämukavasta tilanteesta.

https://www.karjalainen.fi/paikalliset/9574881

En minä ainakaan halua enää edes hakea myymälöihin töihin.

Kommentit (236)

Vierailija
201/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ihmetellään miksei naiset halua parisuhdetta, jos miesaines on tällaista. 

Paitsi että joku on halunnut hänen kanssaan parisuhteen. Ihmettelen kyllä kovasti. 

Vierailija
202/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä tyyppi sattuisi tulemaan juttusillesi kaupassa, niin parasta mitä voisi tehdä olisi vastata mahdollisimman neutraalisti ja tylsästi. Pitää yllä sellainen arkisen tylsä keskustelu. Jos suuttuu/provosoituu, niin sitten tämä juuri saa sitä mitä on tullut hakemaankin, eli videomateriaalia, joka kerää paljon katsojia. Kannattaa olla tälle mahdollisimman tylsä, mutta ettei näytä vihamielisyyttään.

Mä en oikeesti edes usko, että kukaan järkevä haluaisi katsoa tuollaisia videoita. Jos tuommoisella sonnalla saa näyttökertoja niin ihmettelen syvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliksellä on video, jossa kyseinen mies syyttää kuvaajaa tuntemattomien ihmisten kiusaamisesta. Mitä hän sitten itse tekee?

Vierailija
204/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annatte hänelle ilmaista mainosta ja tilaa?

Tuben suurkuluttajana, ei ole vielä vastaantullut, ettei kovin merkittävä hahmo voi olla... Vielä.

Vierailija
205/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tässä on huomioitu esim. turvakiellot? Jos henkilö on tilanteessa, jossa hänen turvallisuutensa vaaraantuu, kun paljastuu, missä on töissä?

Ei mitenkään. Dani ei piittaa pätkääkään. Eikä vanhempansa. Isänsä Pontus Söderblom aikoinaan pyöri kävelysauvoineen ja jakkaroineen Suomi Ensin -porukoissa ja tunnetaan nimellä "kikkelikyylääjä" ja äitinsä larppaa iskelmälaulajaa ja keikkailee nimellä Satu Virta. 

Oh dear :/ No ei noilla taustoilla ja kotioloilla ilmeisesti ole ollut edellytyksiä kasvaa ihmisenä enempään :/ Varmaan sitten on Stagalan kanssa matsi ennen joulua ainoa tie enää - kummallekin "julkkikselle" :(

-winner-

Just olin tulossa kirjottamaan että koskahan tällä sankarilla on joku matsi jonkun toisen toopen kanssa 😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
206/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on mahdollisimman vittumainen ja sitten ihmettelee miksi häntä vihataan? Onko hänellä ihan kaikki muumit laaksossa?

Ei voi olla.

Vierailija
207/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkaisun voi kieltää. Ja jos kumminkin julkaisee, niin rikosilmoitus hyväksi käytöstä kaupalliseen tarkoitukseen.   

Vierailija
208/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä tyyppi sattuisi tulemaan juttusillesi kaupassa, niin parasta mitä voisi tehdä olisi vastata mahdollisimman neutraalisti ja tylsästi. Pitää yllä sellainen arkisen tylsä keskustelu. Jos suuttuu/provosoituu, niin sitten tämä juuri saa sitä mitä on tullut hakemaankin, eli videomateriaalia, joka kerää paljon katsojia. Kannattaa olla tälle mahdollisimman tylsä, mutta ettei näytä vihamielisyyttään.

Mä en oikeesti edes usko, että kukaan järkevä haluaisi katsoa tuollaisia videoita. Jos tuommoisella sonnalla saa näyttökertoja niin ihmettelen syvästi.

Pääasiassa lapset ja nuoret fanittavat häntä. Mikä on huolestuttavaa.

Vierailija
209/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko kaupat laittaa porttikiellot? 

Voisi varmaan. Asiaan kuulumatonta, ei kauppa ole mikään ilmainen huviareena. Se on elinkeinon harjoittajan omaa tilaa josta saa määrätä.  

Vierailija
210/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuutta keinolla millä hyvänsä? Onko nyt tyytyväinen kun sai varttinsa julkisuudessa? Itse en ehkä olisi jättänyt päivätyötäni...

Vierailija
211/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo kamppailulajeista mainitseminen siinä tarkoituksessa että käy kimppuun (mikä oli täysin ilmeistä) ole väkivallalla uhkaamista eli laiton uhkaus?

Vierailija
212/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se sitten vaan pränkkiä, kun Kotkamies joko hakkaa jonkun ihan aiheellisesti hänestä hermostuneen tai Kotkamies hakataan porukalla? En näe tuossa kuin vain yhden mahdollisen lopputuloksen, koska rappiostriimaajien jne. materiaalia on pakko tehdä koko ajan provosoivampaan suuntaan ja tyypin uho siitä, että on jonkun pränkin tai trollauksen tehnyt vaikuttaa tosi säälittävältä rahankeruutavalta. Uusi Jackass-leffakin juuri floppasi Jenkeissä. Tuon tyylisen "huumorin" aika on ohi.

-winner-

YLEn videolla provosoitui ja suuttui välittömästi itse, kun hänelle annettiin suoraa palautetta. Heti kiroillen uhkailemassa, että häntä kannattaa oikeasti varoa suututtamasta, kun on koko ikänsä harrastanut kamppailulajeja. Lopuksi haukkuu palautteen antajan mukamas tyytyväisenä urpoksi, vaikka sekä kehonkielestä että äänestä ja ennen kaikkea puheen sisällöstä edelleen selkeästi nökee ja kuulee miten raivon partaalle itse muiden ns. pränkistä provosoitui, vaikka sai vaan maistaa täysin omaa lääkettään, sillä juuri tuota samaahan se tekee itse muille.

Ihan varmasti on harrastanut. Ja minä olen Japanin keisari

Niinpä. Kamppailulajeissa oppii yleensä ensimmäiseksi hillitsemään itsensä, koska suuttunut on hävinnyt. 

Ne nyrkkeily- ja vapaaotteluiden ottelua edeltävät uhoamiset ja tuijotukset ovat performanssia yleisölle, ei mitään todellista raivoa. Kukaan ei ottele oikeasti hyvin tasaväkistä vastustajaa vastaan vihaisena, pään täytyy olla kylmä, muuten ei osaa ennakoida. 

Budolajit sitten vielä asia erikseen. Niissä se sisäinen tyyneys on ensisijainen tavoite. 

Tää tyyppi on ainakin ilmiselvä kuumakalle, kun alkoi heti uhota tuolle miehelle joka antoi palautetta.

Vierailija
213/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuokaan aivan laillista? Kyseessä ei ole mikään virkahenkilö, vaan työntekijä, jolla on yksityishenkilönä oikeuksia.

Vierailija
214/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ihmetellään miksei naiset halua parisuhdetta, jos miesaines on tällaista. 

Mutta tuo ukkohan on suhteessa🤔🤔

Naisen kanssa?

Vierailija
215/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi annatte hänelle ilmaista mainosta ja tilaa?

Tuben suurkuluttajana, ei ole vielä vastaantullut, ettei kovin merkittävä hahmo voi olla... Vielä.

En minä ainakaan ole hänen videoitaan katsomassa.

Vierailija
216/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliarvioit ihmisten älykkyyden. 

Vierailija
217/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaupat tekee lopun tuosta pelleilystä. Henkilökuntaa pitäisi valistaa tunnistamaan tilanne. Nuo kuvatut ihmiset tuskin palaa enää samaan liikkeeseen.

Todella ala-arvoista toimintaa esiintyä feikkinä kaupan vartijana, nöyryyttää tavallisia asiakkaita ja laittaa video nettiin.

Haluan todella kuulla varsinkin suurimpien kaupparyhmien mielipiteen asiasta, onko heidän liikkeissä sallittua salakuvaus, feikkivartijana esiintyminen ja niiden videoiden lataus nettiin. 

Vierailija
218/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan kauppias haluaa kauppaansa tuollaista touhua, sehän karkottaa maksavat asiakkaat.

Vierailija
219/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella sarjakuva- ja animetapahtumassa Kotkamies on pukeutunut Hämähäkkimieheksi. Hän pysäyttelee ihmisiä, työntyy esiintymään kesken luennon ja kuuluttaa lopuksi trollanneensa koko tapahtuman.

Osaa naurattaa. Mutta ei kaikkia.

Yksi tapahtumakävijä tulee Kotkamiehen eteen ja antaa palautetta, johon tuntuu tiivistyvän monen videoille päätyneen ihmisen kokemus.

-Sä teet tätä näyttökertojen takia. V*tun luuseripaska. Sä v*ttuilet ihmisille sen takia, koska sulla ei ole mitään sielua. Painu v*ttuun täältä!

Kotkamies on tyytyväinen, että yhteenotto tallentui kameralle.

– V*ttu, miten viraali klippi, hän riemuitsee kuvaajalleen.

Aikuinen mies???

Vierailija
220/236 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuo ukkohan on suhteessa🤔🤔

Useammalta taholta on pystynyt lukemaan että paneskelee sen nee'keri pojan kanssa joka näkyy joissakin videoissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän