Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka enää haluaa mennä myymälään töihin, kun sinne voi tulla tuo pölvästi tubettaja kameran kanssa? Lehtijuttu...

Vierailija
29.06.2026 |

Kotkamies julkaisee pilavideoita asiakaspalvelijoista

Asiakaspalvelualojen työntekijät laitetaan vaikeaan paikkaan, kun naaman eteen ilmestyvä kamera ei ole pätevä syy poistua epämukavasta tilanteesta.

https://www.karjalainen.fi/paikalliset/9574881

En minä ainakaan halua enää edes hakea myymälöihin töihin.

Kommentit (219)

Vierailija
81/219 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa naama mieleen ja poistukaa vaan paikalta, jos tuollainen lähestyy. Ihan sama vaikka esittäisi kaupan myyjää tai vartijaa. Kannattaa myös etsiä joku toinen kaupan työntekijä ja varmistaa häneltä, että onko kyseinen henkilö tosissaan töissä ko. myymälässä.

Vierailija
82/219 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se sitten vaan pränkkiä, kun Kotkamies joko hakkaa jonkun ihan aiheellisesti hänestä hermostuneen tai Kotkamies hakataan porukalla? En näe tuossa kuin vain yhden mahdollisen lopputuloksen, koska rappiostriimaajien jne. materiaalia on pakko tehdä koko ajan provosoivampaan suuntaan ja tyypin uho siitä, että on jonkun pränkin tai trollauksen tehnyt vaikuttaa tosi säälittävältä rahankeruutavalta. Uusi Jackass-leffakin juuri floppasi Jenkeissä. Tuon tyylisen "huumorin" aika on ohi.

-winner-

YLEn videolla provosoitui ja suuttui välittömästi itse, kun hänelle annettiin suoraa palautetta. Heti kiroillen uhkailemassa, että häntä kannattaa oikeasti varoa suututtamasta, kun on koko ikänsä harrastanut kamppailulajeja. Lopuksi haukkuu palautteen antajan mukamas tyytyväisenä urpoksi, vaikka sekä kehonkielestä että äänestä ja ennen kaikkea puheen sisällöstä edelleen selkeästi nökee ja kuulee miten raivon partaalle itse muiden ns. pränkistä provosoitui, vaikka sai vaan maistaa täysin omaa lääkettään, sillä juuri tuota samaahan se tekee itse muille.

Ihan varmasti on harrastanut. Ja minä olen Japanin keisari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/219 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä tyypit jotka sanoo harrastaneensa kamppailulajeja koko ikänsä, on harrastanut ehkä vuoden pari. 

Vierailija
84/219 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nämä tyypit jotka sanoo harrastaneensa kamppailulajeja koko ikänsä, on harrastanut ehkä vuoden pari. 

Se peruskurssi just ja just käyty.

Vierailija
85/219 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä tyyppi sattuisi tulemaan juttusillesi kaupassa, niin parasta mitä voisi tehdä olisi vastata mahdollisimman neutraalisti ja tylsästi. Pitää yllä sellainen arkisen tylsä keskustelu. Jos suuttuu/provosoituu, niin sitten tämä juuri saa sitä mitä on tullut hakemaankin, eli videomateriaalia, joka kerää paljon katsojia. Kannattaa olla tälle mahdollisimman tylsä, mutta ettei näytä vihamielisyyttään.

Eikun nimenomaan pitää olla iloinen ja hymyileväinen, koska se on juuri se päinvastainen asia, johon se pyrkii, eli se pyrkii suututtamaan ahdistelemansa ihmiset. 

Eiköhän sellainenkin video katselijoita kerää, missä joku jaksaa vaan naureskella kiusaamiselle? 
Samaa mieltä edellisen kanssa, että mitä tylsempi sen parempi. Oikein pitkiä, hitaita, jaaritteleva, toistoisia ja tylsiä lauseita, mielellään kaikkia kyllästyttävien täytesanojen, kuten niinku, niinku, niinku kanssa. Toki niitä saa editoitua pois, mutta työtä se ainakin teettää.

"Ai että, heh heh heh, ookko sää niinku se Konkkamies? Buahhahahhaahhaahaaa! Viimeiset pennoset niinku taas menossa? Heheh heheheh heeee! On sullakin "ammatti" ;DDDDDD voi jessus! Hei kuule reppana, ota tuosta mun keskisormesta kuvaa, saat imeäkin sitä jos noin kiihkeesti haluat, oota sekunti kaivan niinku ensin nenää sillä, hehehehehehehehehhheeeeeeeeeeeee! No voi sentään, mihin sä nyt karkuun juokset? Tuu filmaamaan, saat kunnon matskuu! Täällä ollaan! Haloo?!...... Haloo???"

-winner-

Vierailija
86/219 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako kiusata pelkkiä naisia tämäkin sankari? Menisi jollekin raavaalle miehelle vttuilemaan.

Vierailija
87/219 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua tosiaan kiinnostaisi tietää antaako hän kuvatuille mahdollisuuden kieltää videoiden julkaisun. Koska jos ei, niin hän todellakin ansaitsee ihan kaiken sen paskan mitä häneen kohdistuu. Niin makaa kuin petaa, mitä kylvää sitä niittää jne.

Ei anna.

Eikä varmaan edes sumenna uhriensa kasvoja. Kusipää mikä kusipää. Toivottavasti joskus saa kunnolla turpaan.

Vierailija
88/219 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se peruskurssi just ja just käyty.

Kamppailulaji on sitä, että on oppinut vuorotellen kamppaamaan itsensä joko vasemmalla tai oikealla jalalla kesken kävelyn.

-winner-

Vierailija
89/219 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaaminen ja julkaisu on kaksi eri asiaa. 

Kumpikin indikoi kuitenkin tekijän vajaaälyisyyttä.

Vierailija
90/219 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se sitten vaan pränkkiä, kun Kotkamies joko hakkaa jonkun ihan aiheellisesti hänestä hermostuneen tai Kotkamies hakataan porukalla? En näe tuossa kuin vain yhden mahdollisen lopputuloksen, koska rappiostriimaajien jne. materiaalia on pakko tehdä koko ajan provosoivampaan suuntaan ja tyypin uho siitä, että on jonkun pränkin tai trollauksen tehnyt vaikuttaa tosi säälittävältä rahankeruutavalta. Uusi Jackass-leffakin juuri floppasi Jenkeissä. Tuon tyylisen "huumorin" aika on ohi.

-winner-

YLEn videolla provosoitui ja suuttui välittömästi itse, kun hänelle annettiin suoraa palautetta. Heti kiroillen uhkailemassa, että häntä kannattaa oikeasti varoa suututtamasta, kun on koko ikänsä harrastanut kamppailulajeja. Lopuksi haukkuu palautteen antajan mukamas tyytyväisenä urpoksi, vaikka sekä kehonkielestä että äänestä ja ennen kaikkea puheen sisällöstä edelleen selkeästi nökee ja kuulee miten raivon partaalle itse muiden ns. pränkistä provosoitui, vaikka sai vaan maistaa täysin omaa lääkettään, sillä juuri tuota samaahan se tekee itse muille.

Parasta olisikin pyytää kaveria kuvaamaan kun tuo kiusaaja tulee kiusaamaan ja antaa vastaavaa palautetta, jonka jälkeen saa ko. tyypin omat aidot reaktiot nauhalle ilman, että pääsee editoimaan videot omaksi edukseen. Niillehän voisi sitten jo tehdä oman YouTube-kanavan.

Vierailija
91/219 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismin ja psykopatian ilmentymä tällainen kiusanteko. Kuvaaja näkee asiakaspalvelijat vain objekteina, ei inhimillisinä. Sairasta tämä nykypäivän meno. Ja varsinainen vellihousu tuo kuvaaja, kun ei keksi parempaa tekemistä elämällään kuin kyykyttää muita.

Vierailija
92/219 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetäkää nyt joku tuota turpaan niin että oppii tavoille.

Sehän alkaa ulista ja itkeä samantien jos joku tekee vastarintaa ja antaa samalla mitalla :D luuseri koko tyyppi, täysin ansaittua saada selkään 

Vierailija
93/219 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako kiusata pelkkiä naisia tämäkin sankari? Menisi jollekin raavaalle miehelle vttuilemaan.

Kyllä se kiusaa ihan kaikkia, myös vanhuksia. 

Vierailija
94/219 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-winner-

Ihan varmasti on harrastanut. Ja minä olen Japanin keisari

Mikä noita joitakin kamppailuharrastajia vaivaa? Se ensitreffit alttarilla sulhanenkin oli kuristanut vaimoaan ja kehunut että osaa kamppailutaitojaan käyttää vaimoon kohdistuvaan väkivaltaan. 

Vierailija
95/219 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän me porukalla ilmianneta kaikki sen tilit ja videot. Menee ne rahahanat kiinni.

Vierailija
96/219 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kiusaa ihan kaikkia, myös vanhuksia. 

No miksei kukaan tempaise sitä kuonoon?

Vierailija
97/219 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijat paikalle ja häirikkö ulos ja porttikielto. Ketään ei saa kuvata nettiin ilman lupaa. 

Vierailija
98/219 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikissa myymälöis jo tehdään videoita tai livelähetyksiä  myyntitarkoituksiin tms. 

Vierailija
99/219 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän me porukalla ilmianneta kaikki sen tilit ja videot. Menee ne rahahanat kiinni.

Tämä olisi ihan paras ratkaisu, saisi kaikki muista luvatta kuvatut videot pois kerralla.

Vierailija
100/219 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Kotkamies taitaa viettää kaiken muu ajan kun ei kiusaa muita äitinsä tissillä. Sen verran keskenkasvuista menoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän