Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Googlasin erästä ihmistä, jonka kanssa tavattiin kahvilla pari vuotta sitten. Hän on tohtoritutkija eräässä maailman parhaimmassa yliopistos

Vierailija
29.06.2026 |

Vitsi, että tunsin itseni säälittäväksi, rumaksi ja luuseriksi. Varmaan tällä miehellä juoksee naiset perässä koko ajan, Linkedinissäkin oli jo yli 2000 seuraajaa..

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ap tiedät, että moni huippuälykäs on asperger. Sosiaaliset taidot olemattomat, naiset eivät todellakaan juokse perässä.

Ai jaa, voi olla tietenkin. Hänellä oli kyllä erittäin hyvät sosiaaliset taidot. Puhuttiin tuntikausia uskonnosta, historiasta, politiikasta Ap

Vierailija
42/67 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä näiden aloituksien tarkoitus on?

Halusin vain kertoa miten täydellisen mitättömäksi tunsin itseni sellaisen ihmisen ansioita katsoessani. 

Älä välitä tuollaisista idiooteista. Kiusaavat esittämällä tyhmää.

Nyt en kyllä ymmärrä, että kuka kiusaa ja ketä... Käytiin kahvilla pari vuotta sitten tämän miehen kanssa. Itse olen siis nainen. Viime aikoina hän on tullut mieleeni ja googletin häntä nyt aamulla Todella menestynyt, komea ja huippuyksilö. Alkoi nolottaa, että miten ihmeessä voisin silloin joskus kuvitella, että meistä tulisi joku pari...

Onko tää taas koku "kilttimiehen" haaveuni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tohtoritutkija. Kiva tietää, että ollaan niin kuumaa kamaa. lol :D

Miksi ei, tietenkin. Kai nyt jokainen korkeakoulutettu mies on suosittu naisten keskuudessa.

Vierailija
44/67 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin vain kertoa miten täydellisen mitättömäksi tunsin itseni sellaisen ihmisen ansioita katsoessani. 

Nyt en kyllä ymmärrä, että kuka kiusaa ja ketä... Käytiin kahvilla pari vuotta sitten tämän miehen kanssa. Itse olen siis nainen. Viime aikoina hän on tullut mieleeni ja googletin häntä nyt aamulla Todella menestynyt, komea ja huippuyksilö. Alkoi nolottaa, että miten ihmeessä voisin silloin joskus kuvitella, että meistä tulisi joku pari...

Miksi hän lähti sun kanssa sitten kahville? Vai sovitteko jostain muustakin?

Käytiin kahvilla, koska meillä jotenkin "synkkäsi" ja oli helppo puhua hänen kanssaan. Osaan hyvin englantia, kuten myös hänkin ja meillä oli monia mielenkiintoisia keskusteluita. Ap

Vierailija
45/67 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa että katsot ihmisiä ylöspäin meriittien ja titteleiden perusteella. Tohtorikoulutettavilla ja jo väitelleillä on omat syynsä tutkimuksiinsa, joskus mm. tarve todistaa itselle tai suvulle jotain, joskus kyse pakkomielteisestä ns. ainoasta vaihtoehdosta. Mitä hienoa? 

Ihan samanlaisia pieniä ihmisiä säälittävine motiiveineen, joskus toki ylevämpääkin tarkoitusperää, inhimillisiä joka tapauksessa.

Tärkeintä on se, miten ihminen kohtelee muita. Jos tämä tapaamasi oli mukava tyyppi, sitten voi katsoa että hänellä on hyviä ansioita.

"Tärkeintä on se, miten ihminen kohtelee muita." No ei kyllä ole. Tämäkin ihminen voi tehdä vaikka tutkimusta, jolla pelastetaan isoja joukkoja ihmisiä. Sillä ei ole mitään väliä, jos hän sattuu olemaan esim. välinpitämätön yhtä ihmistä kohtaan.

Vierailija
46/67 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ap tiedät, että moni huippuälykäs on asperger. Sosiaaliset taidot olemattomat, naiset eivät todellakaan juokse perässä.

Ai jaa, voi olla tietenkin. Hänellä oli kyllä erittäin hyvät sosiaaliset taidot. Puhuttiin tuntikausia uskonnosta, historiasta, politiikasta Ap

Siinä on sulle heti selvä syy miksi mies oli kiinnostunut susta. 

Vierailija
47/67 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä luulee, että tutkijat tienaa älyttömästi, tyhmä kuvittelee että tutkijoilla on aikaa istuskella kahvilla. Yhden 24/7 auki olevan kaupan lähellä on tutkimuslaitos, kyllä siellä on myöhään illalla valoja päällä työhuoneissa, myös viikonloppuisin. Parhaimmillaan tutkija saa 120 tuhatta dollaria, ei siis edes euroa, VUODESSA 

Kyllä me ihan kahvilla käytiin ja kerran syömässäkin. Mikään miehen raha ei minua kiinnosta, olen itsekin työelämässä ja tienaan itse. Onko siis 120 tuhatta dollaria vuodessa Amerikassa jotenkin huono palkka? Ap

ei tuolla palkalla voi vielä kehua, normi duunaripalkka jenkeissä

Ja itse tienaat paljonko? 

Vierailija
48/67 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi treffit tee sinusta yhtään viisaampaa tai suositumpaa vaikka kuinka kertoisit niistä 

Vierailija
49/67 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noi treffit tee sinusta yhtään viisaampaa tai suositumpaa vaikka kuinka kertoisit niistä 

Miten joku voikaan ymmärtää aloitukseni niin väärin? Tahallaanko? Missä ihmeessä kerroin, että tänä tapaaminen olisi tehnyt minut suosituksi? Päinvastoin tunsin itseni maan matoseksi. Ap

Vierailija
50/67 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtorit ovat yli-ihmisiä, joten on aivan ymmärrettävää, että tavis tuntee itsensä täysin mitättömäksi kohdatessaan yli-ihmisen. Me yli-ihmiset ollaankin ylintä kastia, parhaita ihmisiä korkeimmassa mahdollisessa rekisterissä.

Vierailija
51/67 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voikaan ymmärtää aloitukseni niin väärin? Tahallaanko? Missä ihmeessä kerroin, että tänä tapaaminen olisi tehnyt minut suosituksi? Päinvastoin tunsin itseni maan matoseksi. Ap

Jos asetelma olisi toisinpäin miten suhtautuisit mieheen?

Vierailija
52/67 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asperger jauhaa tuntikausia paasauksistaan, kun kuvittelee että muita kiinnostaa. Ei kiinnosta.

Vierailija
53/67 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää taas koku "kilttimiehen" haaveuni?

Kyllä

Vierailija
54/67 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä luulee, että tutkijat tienaa älyttömästi, tyhmä kuvittelee että tutkijoilla on aikaa istuskella kahvilla. Yhden 24/7 auki olevan kaupan lähellä on tutkimuslaitos, kyllä siellä on myöhään illalla valoja päällä työhuoneissa, myös viikonloppuisin. Parhaimmillaan tutkija saa 120 tuhatta dollaria, ei siis edes euroa, VUODESSA 

Kyllä me ihan kahvilla käytiin ja kerran syömässäkin. Mikään miehen raha ei minua kiinnosta, olen itsekin työelämässä ja tienaan itse. Onko siis 120 tuhatta dollaria vuodessa Amerikassa jotenkin huono palkka? Ap

Ei se mikään hyväkään ole 

Vierailija
55/67 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otitko ahnaasti pyllyyn?

Sinä taisit ottaa, kun haaveilet siitä joka päivä.

Vierailija
56/67 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kuitenkaan DI?

ei, koska se oli alle 172 JA PUOLI cm. ei niin lyhyitä miehiä päästetä di opintoihin

Vierailija
57/67 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei olisi voinut tulla paria? Onhan se yhteensopivuus monen asia summa eikä työ siinä mitenkään kynnyskysymys useimmille ole.

Kyllä on varmasti useammalle, jos mies on niin huippukoulutettu laatumies haluaa hän yleensä samanlaisen naisenkin. 

Itse asiassa ei välttämättä. Jos rahkeet riittää niin moni huippukoulutettu voi haluta empaattisen kodin hengettären.  Saa kotona ajatukset pois työasioista. 

Vierailija
58/67 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nippa nappa pärjää jollei asu maan keskiosissa.

Sellaisissa paikoissa missä nuo huippuyliopistot on tuolla rahalla ei kyllä kasvateta perhettä jollei puolison tienestit ole samaa luokkaa. 

Vierailija
59/67 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä AP tietää Linkkari-seuraajien määrän ("yli 2000")? Minulle näkyy viidensadan jälkeen vain 500+.

Vierailija
60/67 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan naisilta hyvin pierureikääkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän