Googlasin erästä ihmistä, jonka kanssa tavattiin kahvilla pari vuotta sitten. Hän on tohtoritutkija eräässä maailman parhaimmassa yliopistos
Vitsi, että tunsin itseni säälittäväksi, rumaksi ja luuseriksi. Varmaan tällä miehellä juoksee naiset perässä koko ajan, Linkedinissäkin oli jo yli 2000 seuraajaa..
Kommentit (90)
eli kuvittelit että hän on puutteessa ja istuit samaan pöytään "olitte kahvilla" häntä varmaan hävetti kun sinä tunnettu hutsu änkit seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä AP tietää Linkkari-seuraajien määrän ("yli 2000")? Minulle näkyy viidensadan jälkeen vain 500+.
Kun googletin hänen nimensä, niin siinä tuli myös linkedinin profiili ja siinä näkyi yli 2000+ kontaktia. En tiennytkään, että se ei näkyisi kaikille, minulle ainakin näkyi. Itse en ole LinkedInissä. Ap
Mutta onko tuo pari tuhatta sitten suuri määrä? Itselläni on puolet tuosta Facebookissa, ja siis kaikki tunnen oikeasti eri piireistä. Linkkarissa ei käsittääkseni edes tarvitse tuntea, ammatillinen kiinnostus riittää? En ole siellä niin en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
eli kuvittelit että hän on puutteessa ja istuit samaan pöytään "olitte kahvilla" häntä varmaan hävetti kun sinä tunnettu hutsu änkit seuraan.
Kiitos kauniista sanoistasi! Olet varmaan tosi ihana ja sivustynyt ihminen. Koeta pärjätä! Ap
Vierailija kirjoitti:
Voinko kysyä teiltä, miksi tämä aihe aiheuttaa joissain jopa raivoa ja haukkumista? Ihan suoraan voi sanoa, eikä tarvi alapeukuttaa. Sekö ärsyttää, että olen ollut ulkona ulkomaalaisen tutkijatohtorin kanssa? Vai sekö, että pidän itseäni huonompana? Mikä?
Se että pidät itseäsi huonompana. Miksi ihmeessä pidät, koitko siis itsesi todella tyhmäksi hänen seurassaan?
Eihän hänen tutkijanuransa ole millään tavalla sinulta pois, eihän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä näiden aloituksien tarkoitus on?
Halusin vain kertoa miten täydellisen mitättömäksi tunsin itseni sellaisen ihmisen ansioita katsoessani.
Älä välitä tuollaisista idiooteista. Kiusaavat esittämällä tyhmää.
Nyt en kyllä ymmärrä, että kuka kiusaa ja ketä... Käytiin kahvilla pari vuotta sitten tämän miehen kanssa. Itse olen siis nainen. Viime aikoina hän on tullut mieleeni ja googletin häntä nyt aamulla Todella menestynyt, komea ja huippuyksilö. Alkoi nolottaa, että miten ihmeessä voisin silloin joskus kuvitella, että meistä tulisi joku pari...
Miksi hän lähti sun kanssa sitten kahville? Vai sovitteko jostain muustakin?
Käytiin kahvilla, koska meillä jotenkin "synkkäsi" ja oli helppo puhua hänen kanssaan. Osaan hyvin englantia, kuten myös hänkin ja meillä oli monia mielenkiintoisia keskusteluita. Ap
Miksi juttu ei jatkunut yksiä treffejä pidemmälle, jos teillä kuitenkin synkkasi hyvin ja jutunaiheita riitti?
Lopetin sen itse, koska hän olisi kuitenkin jättänyt minut paremman naisen takia. En halua myöskään, että minua ja koulutustani hävetään, minulla ei ole akateemista koulutusta, eikä edes korkeakoulutusta. Tiedän ja tunnen monia yliopistoihmisiä vanhempieni työn takia( molemmat vanhempani ovat erikoislääkäreitä) ja he voivat olla hyvinkin ylimielisiä ja nirppanokkia. Ap
Eli varmuuden vuoksi peruutit, jos tämäkin mukava yksilö olisi ollut ylimielinen nirppanokka. Minäkin tunnen valtavasti yliopistoihmisiä, ja minusta suurin osa on kaikkea muuta kuin nirppanokkia.
Akateeminen koulutus on muuten sama kuin korkeakoulutus.
Miehet haluavat itselleen yleensä tavallisen naisen. Jos olet sellainen, sinulla on mahdollisuuksia saada hänet.
Suhakza
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voinko kysyä teiltä, miksi tämä aihe aiheuttaa joissain jopa raivoa ja haukkumista? Ihan suoraan voi sanoa, eikä tarvi alapeukuttaa. Sekö ärsyttää, että olen ollut ulkona ulkomaalaisen tutkijatohtorin kanssa? Vai sekö, että pidän itseäni huonompana? Mikä?
Se että pidät itseäsi huonompana. Miksi ihmeessä pidät, koitko siis itsesi todella tyhmäksi hänen seurassaan?
Eihän hänen tutkijanuransa ole millään tavalla sinulta pois, eihän!
En ole tyhmä ihminen, itse asiassa luen todella paljon ja olen hyvin kiinnostunut historiasta ja eri uskonnoista. Mutta minulla ei ole korkeakoulutusta ja sen takia tunnen itseni huonommaksi. Perheessäni on melkeinpä ollut "pakko" kaikkien lasten mennä yliopistoon ja kun minä en sinne päässyt niin olen ollut vanhempieni silmätikkuna siitä asti. Kummatkin veljeni ja siskoni ovat kaikki yliopistokoulutettuja, niin myös vanhempani sekä itse asiassa myös isovanhempani. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat itselleen yleensä tavallisen naisen. Jos olet sellainen, sinulla on mahdollisuuksia saada hänet.
Suhakza
Minkälainen on ns. tavallinen nainen?
Googlasin erästä ihmistä ja paljastui, että hän on huijari, josta on tehty kymmeniä rikosilmoituksia.
Lopetin sen itse, koska hän olisi kuitenkin jättänyt minut paremman naisen takia. En halua myöskään, että minua ja koulutustani hävetään, minulla ei ole akateemista koulutusta, eikä edes korkeakoulutusta. Tiedän ja tunnen monia yliopistoihmisiä vanhempieni työn takia( molemmat vanhempani ovat erikoislääkäreitä) ja he voivat olla hyvinkin ylimielisiä ja nirppanokkia. Ap