Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Googlasin erästä ihmistä, jonka kanssa tavattiin kahvilla pari vuotta sitten. Hän on tohtoritutkija eräässä maailman parhaimmassa yliopistos

Vierailija
29.06.2026 |

Vitsi, että tunsin itseni säälittäväksi, rumaksi ja luuseriksi. Varmaan tällä miehellä juoksee naiset perässä koko ajan, Linkedinissäkin oli jo yli 2000 seuraajaa..

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tohtoritutkijahan on vastaväitellyt tohtori, joka jatkaa uraansa yliopistossa n.3-5 vuoteen ennen kuin pätevöityy itsenäiseksi tieteenharjoittajaksi. Mitä ihmeellistä siinä on. Tunnen monia, ihan tavallisia ihmisiä ovat. 

Kyllä siinä jotakin älykkyyttäkin tarvitaan. Ja ehkä tuuriakin. Yleensä melkein kaikki tohtorit ovat ylimielisiä "minä olen paras" asenteella. Ja varmaan halveksuvat matalammin koulutettuja kanssaihmisiä. 

Vierailija
102/103 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tohtoritutkijahan on vastaväitellyt tohtori, joka jatkaa uraansa yliopistossa n.3-5 vuoteen ennen kuin pätevöityy itsenäiseksi tieteenharjoittajaksi. Mitä ihmeellistä siinä on. Tunnen monia, ihan tavallisia ihmisiä ovat. 

Kyllä siinä jotakin älykkyyttäkin tarvitaan. Ja ehkä tuuriakin. Yleensä melkein kaikki tohtorit ovat ylimielisiä "minä olen paras" asenteella. Ja varmaan halveksuvat matalammin koulutettuja kanssaihmisiä. 

Mikäs ettei tavalliset ihmiset voi älykkäitä olla. Eihän älykkyys ja tavallisuus sulje toisiaan pois. Älykkyys on ominaisuus siinä missä muukin. Ihan tavallinen arkihan heilläkin on. Suurneroja joiden ÄO on huomattavan korkea ei ole kovin paljoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niissä tohtoreissa mitään yhtenäistä ryhmää ole, joka halveksisi matalammin koulutettuja. Se on kiinni luonteesta millainen on. Monenlaisia on varmasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi