Googlasin erästä ihmistä, jonka kanssa tavattiin kahvilla pari vuotta sitten. Hän on tohtoritutkija eräässä maailman parhaimmassa yliopistos
Vitsi, että tunsin itseni säälittäväksi, rumaksi ja luuseriksi. Varmaan tällä miehellä juoksee naiset perässä koko ajan, Linkedinissäkin oli jo yli 2000 seuraajaa..
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Mikä näiden aloituksien tarkoitus on?
Halusin vain kertoa miten täydellisen mitättömäksi tunsin itseni sellaisen ihmisen ansioita katsoessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin vain kertoa miten täydellisen mitättömäksi tunsin itseni sellaisen ihmisen ansioita katsoessani.
Älä välitä tuollaisista idiooteista. Kiusaavat esittämällä tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en kyllä ymmärrä, että kuka kiusaa ja ketä... Käytiin kahvilla pari vuotta sitten tämän miehen kanssa. Itse olen siis nainen. Viime aikoina hän on tullut mieleeni ja googletin häntä nyt aamulla Todella menestynyt, komea ja huippuyksilö. Alkoi nolottaa, että miten ihmeessä voisin silloin joskus kuvitella, että meistä tulisi joku pari...
Miksi ei olisi voinut tulla paria? Onhan se yhteensopivuus monen asia summa eikä työ siinä mitenkään kynnyskysymys useimmille ole.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei olisi voinut tulla paria? Onhan se yhteensopivuus monen asia summa eikä työ siinä mitenkään kynnyskysymys useimmille ole.
Kyllä on varmasti useammalle, jos mies on niin huippukoulutettu laatumies haluaa hän yleensä samanlaisen naisenkin.
Mitä sinä pösilö ajat tällä aloituksellasi oikein takaa? Pitäisikö meidän muka kustantaa sinulle kauneussalonkikäynti, vai?
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukku?
Koska on niin surullista, että ap tunsi itsensä rumaksi ym. vain, koska on tavannut tohtorin. Ei voi olla noin huono tsetunto.
Tunnen useampia väikkärin tehneitä, ihan ovat tavallisia ihmisiä vikoineen päivineen.
siellä se seksikeinussa naiset jonossa kauniit ihanat isot rinnat ja atleettinen vartalo rusketus dubai suklaa hammaskiille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa että katsot ihmisiä ylöspäin meriittien ja titteleiden perusteella. Tohtorikoulutettavilla ja jo väitelleillä on omat syynsä tutkimuksiinsa, joskus mm. tarve todistaa itselle tai suvulle jotain, joskus kyse pakkomielteisestä ns. ainoasta vaihtoehdosta. Mitä hienoa?
Ihan samanlaisia pieniä ihmisiä säälittävine motiiveineen, joskus toki ylevämpääkin tarkoitusperää, inhimillisiä joka tapauksessa.
Tärkeintä on se, miten ihminen kohtelee muita. Jos tämä tapaamasi oli mukava tyyppi, sitten voi katsoa että hänellä on hyviä ansioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en kyllä ymmärrä, että kuka kiusaa ja ketä... Käytiin kahvilla pari vuotta sitten tämän miehen kanssa. Itse olen siis nainen. Viime aikoina hän on tullut mieleeni ja googletin häntä nyt aamulla Todella menestynyt, komea ja huippuyksilö. Alkoi nolottaa, että miten ihmeessä voisin silloin joskus kuvitella, että meistä tulisi joku pari...
Miten et voi ymmärtää?
Tuo "Mikä näiden aloituksien tarkoitus on?"- kommentoija kiusasi sinua esittämällä tyhmää. Ymmärsitkö nyt?
Vierailija kirjoitti:
"yhyy, olen tohtoritutkija yliopistossa ja silti jotkut naiset ei tajuu, että ei ne voi torjua mua! niittenhän pitäisi juosta perässäni ja kerjätä minua suhteeseen! kyllä varmasti olisi naiset tosi noloja jos vaan tajuaisivat, miten hyvä saalis olen, kun olen ihan tohtoritutkija yliopistossa!"
Milloin hän pääsee töihin, onko tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on varmasti useammalle, jos mies on niin huippukoulutettu laatumies haluaa hän yleensä samanlaisen naisenkin.
Voi kuule ei, todellakaan sinun ei tarvitse olla tohtori itse. Tunnen läheisesti monia pariskuntia joissa toinen on väitellyt ja toinen ei. Yhden tohtorisnaisen mies on käynyt vain lukion ja siitä yrittäjäksi, on kyllä fiksu mies mutta ei akateemista koulutusta. Ei ole vaikeuttanut heidän rakkaustarinaansa millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, et ollut raahannut häntä väkisin kahville, vaan oletan, että olitte siellä molempien suostumuksella. Hänkin lähti kahville olettaen, että ehkä teistä voisi tulla pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten et voi ymmärtää?
Tuo "Mikä näiden aloituksien tarkoitus on?"- kommentoija kiusasi sinua esittämällä tyhmää. Ymmärsitkö nyt?
Ihan hyvä kysymys. Ei ole kiusaamista, mut vaikea ymmärtää valituksen pointtia. Mitä reaktiota ap tavoitteli ja miksi?
toinen tyhmä