Miten Tytti Tuppurainen voi nostaa kulukorvauksia Oulusta vaikka asuu Helsingissä?
Jos tavallinen kansalainen väärinkäyttäisi Kelan tukia tuolla tavalla niin olisi jossain vaiheessa oikeudessa.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Tuppurainen on tullut kalliiksi Suomelle. Uniper kaupat Marinin (festari-tekstari) kanssa möhlivät taloudellisesti ja strategisesti päin hel.ettiä.
Ja taas suollat tuota samaa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Tytti Tuppurainen (SDP): "on vahingollista ajatella ensin maamme asioita"
"Aina voi antaa reilummin EU:lle ja kolmansille maille. Miedän on näytettävä mallia. Meillä on mitä antaa!
-sdp
Hitas Tytti on kusettajien kuningatar
Vierailija kirjoitti:
Hitas Tytti on kusettajien kuningatar
"Älä ole hidas, ota Hitas, huomenna olet rikas!"
-sdp, aina voi ottaa reilummin.
LUE 68, SIINÄ SE ON SELITETTY.