Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten Tytti Tuppurainen voi nostaa kulukorvauksia Oulusta vaikka asuu Helsingissä?

Vierailija
28.06.2026 |

Jos tavallinen kansalainen väärinkäyttäisi Kelan tukia tuolla tavalla niin olisi jossain vaiheessa oikeudessa.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle olis kyllä ihan ok, että Tuppuraiska älyäisi siirtää kirjansa oikeaan osoitteeseensa Helsingissä. Taitaa tämä aviomiehensä kanssa asuttu hitas-kämppä olla se ykköskoti ja Oulu kakkoskoti.

Miten tutkimustesi mukaan tilanne on muilla kansanedustajilla?

Kansanedustaja Joakim Vigelius (ps.) on eduskuntatyönsä alussa kritisoinut julkisesti kansanedustajien verovapaita kulukorvauksia, jotka perustuvat ulkopuolisen palkkiotoimikunnan päätöksiin. Tamperelaisena kansanedustajana Vigeliuksen kuukausittainen kulukorvaus on 1 315,75 euroa, josta ei tarvitse toimittaa kuitteja. 

Heh heh, niin se takki kääntyi😂 jälleen kerran kuten euron bensassakin..

1 809,15 euroa / kk: Muualta kuin pääkaupunkiseudulta valituille kansanedustajille. Miksi Joakim saisi "vain" 1 315,75 ?

 

Joa kim han voi lahjoittaa ylimääräiseksi kokemansa summan  esim. vanhusten hoitoon.

LUE 68, SIINÄ SE ON SELITETTY.

Vierailija
82/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuppurainen on tullut kalliiksi Suomelle. Uniper kaupat Marinin (festari-tekstari) kanssa möhlivät taloudellisesti ja strategisesti päin hel.ettiä. 

Ja taas suollat tuota samaa paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytti Tuppurainen (SDP): "on vahingollista ajatella ensin maamme asioita"

"Aina voi antaa reilummin EU:lle ja kolmansille maille. Miedän on näytettävä mallia. Meillä on mitä antaa!

-sdp

Vierailija
84/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitas Tytti on kusettajien kuningatar

Vierailija
85/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitas Tytti on kusettajien kuningatar

"Älä ole hidas, ota Hitas, huomenna olet rikas!"

-sdp, aina voi ottaa reilummin.