Oln opettaja ja juonut koko kesäloman
Valmistijaisista alkoi jatkunut viinijuhlilla, juhannusfestivaaleilla ja nyt mökillä. Pitkä kesäloma pitkät huvit. Mikäpä tässä on ottaessa, mies kyllä ei pysy mukana.
Kommentit (101)
Meillä ala-asteen 3 - 6 lk maikka veti ihan reilusti työajalla häppää koneeseen. Oli välillä "jatkokoulutuksessa" ja pitkillä "opintomatkoilla" ja taas mentiin.
Olen humalassa. Biologia ja maantieto.
Mä käytän alkoholia aika vähän, mutta rentoudun erilaisten muiden keskushermostoon vaikuttavien aineiden kanssa kesäaikaan.
- Matikanope
Tarkoitus kohta lähteä (jälleen) alkoon. Taideope
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän alkoholia aika vähän, mutta rentoudun erilaisten muiden keskushermostoon vaikuttavien aineiden kanssa kesäaikaan.
- Matikanope
Kun yleltä tuli se päihdekeskusteli niin eläkkeellä oleva opettaja uskalsi tunnustaa käyttäneensä kannabista. Töissä olevat eivät voi tunnustaa koska saisivat siitä potkut. Oli sitten opettaja tai mikä tahansa ammatti niin vapaa-ajalla käytöstä tulee potkut. Rajukin ryyppääminen kuten koko loman juominen on vielä hyväksyttävää mutta se yksikin jointti on liikaa.
Eihän tuossa ole mitään järkeä mutta noin se menee suomessa.
Opettajan työ on kyllä raskasta että toisaalta ymmärrän. En ole ope mutta mullakin meni nuorempana useampi kesä kosteana, ei kyllä aamusta alkaen mutta oli kiva tissutella ja bailata.
Sit kun jälkeenpäin ajattelen niin meni hukkaan moni aika ja lomareissu kun ei siitä oikeen jäänyt edes mieleen muu kuin humalainen hääräily. Koin silloin sen hauskana mut eihän se aitoa ole, kun on pää sumussa ja mielessä vaan minkä drinkin seuraavaksi vetää ja missä. Eikä keskustelu ollut lopulta muuta kuin hiprakassa muka hauskaa jonninjoutavaa jorinaa.
Nyt kun oon nelikymppinen, oon tajunnut että ei tuota jaksa ja jää liikaa elämää elämättä ja oikeasti hyviä hetkiä kokematta jos on jatkuvassa sumussa. Eilen kävin terassilla juomassa alkoholittoman ja kun katsoin juovia porukoita ympärillä niin näin aika monessa sellaisen kireän ja tuskaisen olemuksen josta näki että on pakko vetää eikä ole enää ns. ilon puolella se juominen.
Fyysisestikin on ihan eri fiilis herätä raikkaana ja virkeänä ja olo esim treenin ja saunan jälkeen ilman juomia.
En ole absolutisti mutta nyt lomallakin otan lähinnä viikonloppuna pari tai ihan erityistilanteissa.
Hyvää kesää kaikille tyylillään mut tissuttelijoiden kannattaa välillä miettiä onko se oikeasti kivaa vai alkaako mennä pakon puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään kehumisen aihe
Ei vaan, todellinen kuvaus elämästä.
Pisteet rehellisyydestä. Aina on syy. Festari, mökki.. mikä vaan käy.
Juuri kotiuduin Suomi Areenasta, kyllähän sitä brenkkua otettiin aika paljon. Se on kesä ja kärpäset ja OAJ 😎
minäkin olen juonnut koko kesäloman: aamulla kahvia, päivän mittaan mehua, vettä, limsaa, teetä ja kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Pisteet rehellisyydestä. Aina on syy. Festari, mökki.. mikä vaan käy.
Kun join paljon niin otin ihan rehellisesti siksi että halusin olla humalassa. Vähentynyt ihan älyttömästi se juominen. Ei aina edes yhtä kertaa vuodessa. Silloin kun otan menee edelleen naurettavan/järkyttävän paljon kerralla. Jotain konsoli tai lautapelejä tai korttia voi pelata humalassa. Mikään festarit tai muukaan isompi seura ei kiinnosta.
M.55
Meillä liikunnanopettajilla menee nestettä ympäri vuoden.
Mikäs se on tässä opena 10vkoa tintatessa putkeen ja nauraa partaan, kun muilla jää 4vkoon. Jalluukossuujakaljaa, heikunkeikun
niinpä!