Oln opettaja ja juonut koko kesäloman
Valmistijaisista alkoi jatkunut viinijuhlilla, juhannusfestivaaleilla ja nyt mökillä. Pitkä kesäloma pitkät huvit. Mikäpä tässä on ottaessa, mies kyllä ei pysy mukana.
Kommentit (101)
Jos on kaksi päivää märkää, toipumiseen menee pari seuraavaa päivää, kun ei pysty kunnolla syömään ja nukkumaan. Siinäpä se viikko melkein hurahtikin. Vaimo ja lapset ovat varmasti riemuissaan.
Läträämiset kannattaisikin keskittää opiskeluaikoihin, kun voi sinkkuna kurlata mielin määrin. Teekkareillahan tämä elämänvaihe on hyvin hallussa. Hyvin harvalla jää hihna päälle.
Tänään aukeaa punkkupullo, koska on kylmä sää 🍷
Ensi viikolla alkaisi lukuvuoden suunnttelu --- saapa nähdä alkaako minulla kun en vielä malttaisi irrottaa otetta .. pullosta. Vesopäivät lusittavana myös saattaapa tämä lehtorinna olla sairaslomalla 🤬
Nyt korkkia kiinni kaikki opettajat!!
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla alkaisi lukuvuoden suunnttelu --- saapa nähdä alkaako minulla kun en vielä malttaisi irrottaa otetta .. pullosta. Vesopäivät lusittavana myös saattaapa tämä lehtorinna olla sairaslomalla 🤬
Pari viikkoa helposti irtoaa saikkua. Mulla on käytänössä joka kesäloman perään. Joten vielä ei ahdista.
t. Yksi ope
Vierailija kirjoitti:
Itskin olen jonkun verran tisssutelut, ei mitään suurria anoksia. Vähän viiniä suuria annoksia vain vähän joka päivä, mutta ei mielestäni vaikuta vielä suuria annoksia vähän mitenkä'n joka päivää. Mutta ihhan kunnossa sinänä ei vaikuta joka päivä vhän viiniä mitenkään.
Sä olet varmaan äikän ope?
Täältähän ei puutu kuin kotitalousope, joka tekee itse viininsä :D
Laitoin hanan kiinni viikko sitten, pakko alkaa harjoitella normielämän maskaamista.
Itse join lakkiaisista juhannusaattoon. Eli putkeen 3 viikkoa. Sitten tuli stoppi. Juhannuspäivänä ei pysynyt oikein mikään sisällä ja oksensin vaahtoa. Ajattelin silloin, että liene pare lopettaa juopottelu
T. Miesope
Vierailija kirjoitti:
Itse olen historianopettaja ja juonut viikon.
Itse olen kuvaamataidonopettaja ja juonut 7 vuotta, tuleeko musta vanhempana oikea taiteilija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen historianopettaja ja juonut viikon.
Itse olen kuvaamataidonopettaja ja juonut 7 vuotta, tuleeko musta vanhempana oikea taiteilija?
Siihen suuntaan olet matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Sama mutta syksyllä en aio mennä opettajan töihin enää. Kyllästyin siihen koska koulussa on liian vaarallista tehdä töitä.
Mene vaikka koilliselle tai Itäiselle alueelle Helsinkiin päiväkotiin töihin. Valikoi vielä joku uusi vauhdikas jättitalo!
Vierailija kirjoitti:
Joka vuosi ison koulumme vesosta puuttuu useampi ope. Syykin nyt luetun jälkeen arvattava, eli putki ei ole menny5 poikki.
Trollolol &
huomenta, tollopölvästit.
x
Vierailija kirjoitti:
Meillä liikunnanopettajilla menee nestettä ympäri vuoden.
Terveystiedon tunnilla vaan valistusvideot pyörimään!
Ok. Mun vakituinen pilvenmyyjä on erityisopettaja ja jatkuvasti killissä. Mitä sitten, ihminenhän sekin on.
Onnea vaan sitten elokuuhun, kun menet opettajainhuoneeseen naama ja silmät turvoksissa. Kyllä sen näkee sitten kolleegat naamasta, miten on kesäloma sujunut.
Koulussamme on tapa, että ensimmäisen viikon perjantaina lähdetään koko porukalla baarikierrokselle. Joka ei sitten ole lyhyt. Rehtorin pitää tarjota ensimmäiset. Kaikki jo odottavat tätä nesteytystä.
Äikkä
Rankka työ rankat huvit