Onko ok, että lapsi saa kaupassa aina ilmaisen banaanin, mutta aikuinen ei?
Kommentit (17)
On oikein että lapsi saa banaanin, mutta että aikuinen ei.
Vierailija kirjoitti:
On oikein että lapsi saa banaanin, mutta että aikuinen ei.
Tässä maassa kaadetaan lapioidaan järkyttävät määrät sosiaalitukia näille ja sitten vielä kaupassakin sanotaan ettei tarvitse edes omia banaaneja ostaa.
Jos sillä välttää itkupotkuraivarin, niin on ok.
Kun mukulani olivat pieniä, otin kaupasta kaalinpään, punnitsin ja lätkäisin hinnan päälle. Ennen kassalla maksamista syötin siitä lapsille muutaman lehden. Olivat tyytyväisiä ja saatiin rauhassa tehdä ostokset.
Ei ole ok että kummatkaan saa ilmaisia banaaneja.
On kaikkien etu, että lapsi pysyy rauhallisena. Aikuisen pitää pysyä ilman banaaniakin.
Joo lapsille ilmaiset banskut ja aikuisille ilmaiset oluet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On oikein että lapsi saa banaanin, mutta että aikuinen ei.
Tässä maassa kaadetaan lapioidaan järkyttävät määrät sosiaalitukia näille ja sitten vielä kaupassakin sanotaan ettei tarvitse edes omia banaaneja ostaa.
Siis sosiaalitukia lapioidaan suoraan lapsilleko?
Jos ei kersa pärjää kauppareissua huutamatta ilman banaania niin jääköön kotia
Se banaani ei ole mikään ilmainen lahja kaupalta vaan he maksavat siitä, että kaupassa on vähemmän itkeviä lapsia ja parempi ostoskokemus jokaiselle. Pieni lapsi alkaa helposti itkemään, jos näkee ruokaa ympärillään eikä itse syö mitään.
Vierailija kirjoitti:
On.
Pitääkö kaikkea kadehtia?
tää vissiin veis banaaninkin lapsen suusta...
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kersa pärjää kauppareissua huutamatta ilman banaania niin jääköön kotia
Ehdotatko heitteillejättöä? Banaaninsyöjät ovat n. 1-3 vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kersa pärjää kauppareissua huutamatta ilman banaania niin jääköön kotia
Ehdotatko heitteillejättöä? Banaaninsyöjät ovat n. 1-3 vuotiaita.
normaalisti lapsilla on 2 vanhempaa... en ole koskaan ymmärtänyt näitä idiootteja, jotka luulevat kauppuja joiksikin perheretkipaikoiksi ja sinne tullaan sitten koko perheen voimin tukoksi ja mölisemään...
On.
Pitääkö kaikkea kadehtia?