Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oln opettaja ja juonut koko kesäloman

Vierailija
28.06.2026 |

Valmistijaisista alkoi jatkunut viinijuhlilla, juhannusfestivaaleilla ja nyt mökillä. Pitkä kesäloma pitkät huvit. Mikäpä tässä on ottaessa, mies kyllä ei pysy mukana.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontti-Reiskan vai Petteri Orpon?

Vierailija
2/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu! Nytkin olen baari terassilla. Raskas oli talvi. Hyvä nollata. Loman loppuminen ei vielä ahdista. Työterveys onneksi antaa aika helposti pari viikkoa saikkua elokuussa. 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työsi liian raskasta kun juot koko ajan, ettei kestä todellisuutta. Pitäisikö sitä keventää tai muuta.

Vierailija
4/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama juttu! Nytkin olen baari terassilla. Raskas oli talvi. Hyvä nollata. Loman loppuminen ei vielä ahdista. Työterveys onneksi antaa aika helposti pari viikkoa saikkua elokuussa. 😅

Miksi teeskentelet olevasi opettaja?

Oletko olevinasi hauska?

Vierailija
5/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingistä ?

Vierailija
6/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itskin olen jonkun verran tisssutelut, ei mitään suurria anoksia. Vähän viiniä suuria annoksia vain vähän joka päivä, mutta ei mielestäni vaikuta vielä suuria annoksia vähän mitenkä'n joka päivää. Mutta ihhan kunnossa sinänä ei vaikuta joka päivä vhän viiniä mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko ostaa vokaalin? Saadaan edes otsikko oikein. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi