Noniin! Eikö priden pitänyt olla koko perheen normaali juttu?
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa millä tavalla seksikeinu ja nahkanaamiot liittyvät tasa-arvoon ja ihmisoikeuksiin?
Eikös julkisella paikalla naamioitumista oltu kohta kriminalisoimassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa millä tavalla seksikeinu ja nahkanaamiot liittyvät tasa-arvoon ja ihmisoikeuksiin?
Kyse ei ole oikeuksista vaan ETUoikeuksista.
Mutta silti. Noita välineitä saavat käyttää kaikki, eikä niiden käyttöä ole kielletty keneltäkään.
Keinukoon aikuiset vaikka halko prseessä, mutta jättäsivät lapset rauhaan näiltä.
Ens vuonna 13 vuotiaat askartelee keinuja kotipihoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös julkisella paikalla naamioitumista oltu kohta kriminalisoimassa?
Kukapa haluaisi omalla naamallaan homostella julkisesti?
Vierailija kirjoitti:
On hyvä ymmärtää että kyseiselle alueelle oli K-18 ikäraja. Se kiinnosti vain pientä osaa aikuisistakin.
Kyseinen alue ei ollut lapsille tarkoitettu. Lasten alue oli aivan toisella puolella puistoa.
Mitä helvettiä. Miksi yrität valehdella. Kuvassa taustalla oli useampi lapsi.
Mahtaa olla näillä prideihmisillä ongelmia oman sukupuolisuutensa hyväksymisen suhteen, kun sitä sukupuolisuutta on niin kova tarve tuoda esille ulkoisella olemuksella ja näillä pride-hömpötyksillä. Minun tuntemani homot ja lesbot ovat ovat ihan tavallisia miehiä ja naisia, elävät normaaia elämää muiden joukossa, eivät korosta sukupuolisuuttaan ulkonäöllään ja muilla ulkoisilla tekijöillä eivätkä he myöskään osallistu mihinkään pridehömpötyksiin ja heidät on helppo heteronkin hyväksyä eivätkä he ärsytä olemassaolollaan muita ihmisiä.
Onhan siellä keinutkin lapsia varten ja kaikkea. Perhetapahtuma se on.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä ymmärtää että kyseiselle alueelle oli K-18 ikäraja. Se kiinnosti vain pientä osaa aikuisistakin.
Kyseinen alue ei ollut lapsille tarkoitettu. Lasten alue oli aivan toisella puolella puistoa.
Ai no mut hei, sittenhän kaikki on hyvin. Mitä ne ihmiset valittaa?
Eivätkö järjestäjät voisi ottaa jotain vastuuta siitä, että osallistujat ymmärtäisivät, että kyse ei pitäisi olla ekshibitionististen fantasioiden toteutumisen päivästä.
Vierailija kirjoitti:
Pride viikko päättyi. Voitte huokaista helpotuksesta. Ensi vuonna taas öyhötetään oikein kunnolla.
No nyt oli jo paljon vähemmän väkeä, kuin viime vuonna, joten ensi vuonna on varmaan enää pikkuinen joukko pervoja, kommunisteja ja palestiina-aktiiveja kävelyllä. Ja siihen se sitten taitaa lopahtaakin koko homma.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen pervoa on seksikeinussa, tuohan on ihan tavallinen juttu, ei mitenkään rajaannu tiettyyn vähemmistöön. Enemmän mua ihmetytti kulkueessa punaiset liput sirppeineen, miten se kuuluu tähän asiaan mitenkään?
Niinpä. "Ei mitenkään rajaannu tiettyyn vähemmistöön" Eli miksi ovat siellä? Miten se ajaa homoseksuaalien oikeuksia? Miksi pervot ja transit on vallanneet priden? Puhumattakaan paleaktiiveista?
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla näillä prideihmisillä ongelmia oman sukupuolisuutensa hyväksymisen suhteen, kun sitä sukupuolisuutta on niin kova tarve tuoda esille ulkoisella olemuksella ja näillä pride-hömpötyksillä. Minun tuntemani homot ja lesbot ovat ovat ihan tavallisia miehiä ja naisia, elävät normaaia elämää muiden joukossa, eivät korosta sukupuolisuuttaan ulkonäöllään ja muilla ulkoisilla tekijöillä eivätkä he myöskään osallistu mihinkään pridehömpötyksiin ja heidät on helppo heteronkin hyväksyä eivätkä he ärsytä olemassaolollaan muita ihmisiä.
Ja minun tuntemat homot ei halua tulla yhdistetyksi pride-liikkeeseen missään tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siellä sitten oli lapsia, jotka näkyvät kuvassakin?
Vierailija kirjoitti:
Mille "alueelle"? Tuo on Espan puisto
Minä luulin aiemmin että Pride on aika turha ja väsynyt ja kaikkihan nämä asiat jo hyväksyy.
Mutta mitä enemmän näitä aloituksia tulee someen ja jotkut botit ja trollit ja äärikonservatiivit näitä tykkäyksiä ja alapeukutksia jakaa tähän tahtiin samalla kun kymmenet ellei sadat tuhannet tavalliset suomalaiset osoittaa marsseilla kannatustaan niin ymmärrän että olen todella väärässä, ja pridea tarvitaan enemmän kuin koskaan.
Ehkä menen itsekin marssille seuraavan kerran vaikka en olisi voinut kuvitella niin tekeväni aiemmin.
Miksei vähemmistö voi toimia kuin normaalit ja kinkyt, jotka ovat sexpossa, k-18 koko tapahtuma tyyliin messuhallissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulin aiemmin että Pride on aika turha ja väsynyt ja kaikkihan nämä asiat jo hyväksyy.
Mutta mitä enemmän näitä aloituksia tulee someen ja jotkut botit ja trollit ja äärikonservatiivit näitä tykkäyksiä ja alapeukutksia jakaa tähän tahtiin samalla kun kymmenet ellei sadat tuhannet tavalliset suomalaiset osoittaa marsseilla kannatustaan niin ymmärrän että olen todella väärässä, ja pridea tarvitaan enemmän kuin koskaan.
Ehkä menen itsekin marssille seuraavan kerran vaikka en olisi voinut kuvitella niin tekeväni aiemmin.
Miksi kukaan hyväksyisi seksileikkien harrastamisen kaupungin puistossa keskellä päivää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siellä sitten oli lapsia, jotka näkyvät kuvassakin?
Koska koko pride on nykyään lähinnä flirttailua pedofilialle. Koko ajan venytellään rajoja kuinka paljon lapset altistetaan erilaisille seksuaalisuuden muodoille ja perversioille.
Pridestä on karsittu normaaliudet veks. Se on sen idea!
Kyse ei ole oikeuksista vaan ETUoikeuksista.