Noniin! Eikö priden pitänyt olla koko perheen normaali juttu?
Kommentit (144)
Kun puistoon menee kuka tahansa muu minä tahansa muuna päivänä tekemään saman, on edessä luultavasti matka poliisikuulusteluihin. Pride kuitenkin "oikeuttaa" tämän?
Vierailija kirjoitti:
Eikö prideväki tiedä, että fetissejä saa ihan luvan kanssa toteuttaa? Ei seksikeinun käyttöä ole missään kielletty.
Ilmeisesti ei, koska kokevat tarpeelliseksi taistella tuonkin asian puolesta. :D
Vierailija kirjoitti:
Piti olla, ja eikös tämän vuoden teemana ole just lapset ja nuoret.
Siirryttiin suoraan 13- vuotiaiden krvänrakennuskurssilta puistoon keinumaan?
Pride ideologia on oksettava! Sillä ei ole yhtään mitään tekemistä minkään tasa-arvon tai yhdenvertaisuuden kanssa. Pelle-kansanedustajat ja pelle-pressa siellä käy keräämässä pisteitä muka tasa-arvon nimissä. Hyi helvetti! Pride kuvastaa ainoastaan nykyistä, yhä sairaampaa maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin.
Ja pyllyni haavoitin...
Vierailija kirjoitti:
Piti olla, ja eikös tämän vuoden teemana ole just lapset ja nuoret.
Niin varmaan olikin..
Ainakin tekopeniksiä taiteiltiin 13 vuotiaille tytöille
Vierailija kirjoitti:
Kun puistoon menee kuka tahansa muu minä tahansa muuna päivänä tekemään saman, on edessä luultavasti matka poliisikuulusteluihin. Pride kuitenkin "oikeuttaa" tämän?
Pridestä tehty joku ihme jumala, kokoajan Hesarikin toitottaa tätä agendaa, siellä sateenakaarien ja glitterien takana totuus on synkempi kuin julkisuus antaa ymmärtää ja sitten vielä ihmetellään kun ihmisten asenteet koventuneet mistäköhän johtuis...
Pride ideologia on se mitä yhteiskunnassa halutaan ja mikä koetaan nyt oikeaksi. Voihan olla että asiat muuttuvat taas jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Ne haluavat kuulemma arkipäiväistää tämän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne haluavat kuulemma arkipäiväistää tämän
Spurgut pois puistoista ja nahkavesselit tilalle keinumaan?
Vierailija kirjoitti:
On hyvä ymmärtää että kyseiselle alueelle oli K-18 ikäraja. Se kiinnosti vain pientä osaa aikuisistakin.
Kyseinen alue ei ollut lapsille tarkoitettu. Lasten alue oli aivan toisella puolella puistoa.
no onhan tuolla lapsia
Voisiko joku kertoa millä tavalla seksikeinu ja nahkanaamiot liittyvät tasa-arvoon ja ihmisoikeuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa millä tavalla seksikeinu ja nahkanaamiot liittyvät tasa-arvoon ja ihmisoikeuksiin?
Kyse ei ole oikeuksista vaan ETUoikeuksista.
Vierailija kirjoitti:
Eikös julkisella paikalla naamioitumista oltu kohta kriminalisoimassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole oikeuksista vaan ETUoikeuksista.
Mutta silti. Noita välineitä saavat käyttää kaikki, eikä niiden käyttöä ole kielletty keneltäkään.
Keinukoon aikuiset vaikka halko prseessä, mutta jättäsivät lapset rauhaan näiltä.
Ens vuonna 13 vuotiaat askartelee keinuja kotipihoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös julkisella paikalla naamioitumista oltu kohta kriminalisoimassa?
Kukapa haluaisi omalla naamallaan homostella julkisesti?
Vierailija kirjoitti:
On hyvä ymmärtää että kyseiselle alueelle oli K-18 ikäraja. Se kiinnosti vain pientä osaa aikuisistakin.
Kyseinen alue ei ollut lapsille tarkoitettu. Lasten alue oli aivan toisella puolella puistoa.
Mitä helvettiä. Miksi yrität valehdella. Kuvassa taustalla oli useampi lapsi.
Mahtaa olla näillä prideihmisillä ongelmia oman sukupuolisuutensa hyväksymisen suhteen, kun sitä sukupuolisuutta on niin kova tarve tuoda esille ulkoisella olemuksella ja näillä pride-hömpötyksillä. Minun tuntemani homot ja lesbot ovat ovat ihan tavallisia miehiä ja naisia, elävät normaaia elämää muiden joukossa, eivät korosta sukupuolisuuttaan ulkonäöllään ja muilla ulkoisilla tekijöillä eivätkä he myöskään osallistu mihinkään pridehömpötyksiin ja heidät on helppo heteronkin hyväksyä eivätkä he ärsytä olemassaolollaan muita ihmisiä.
Eikö prideväki tiedä, että fetissejä saa ihan luvan kanssa toteuttaa? Ei seksikeinun käyttöä ole missään kielletty.