Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin! Eikö priden pitänyt olla koko perheen normaali juttu?

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityykö tämä siihen keinu-juttuun ja jonka keskustelun mode jo ehti poistaa?

Vierailija
2/120 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä ymmärtää että kyseiselle alueelle oli K-18 ikäraja. Se kiinnosti vain pientä osaa aikuisistakin.

Kyseinen alue ei ollut lapsille tarkoitettu. Lasten alue oli aivan toisella puolella puistoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikeinu aloituksia on tehty vähillä tiedoilla ja niitä on myös sensuroitu, niin jospa oikea tieto viimein leviäisi.

Vierailija
4/120 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä ymmärtää että kyseiselle alueelle oli K-18 ikäraja. Se kiinnosti vain pientä osaa aikuisistakin.

Kyseinen alue ei ollut lapsille tarkoitettu. Lasten alue oli aivan toisella puolella puistoa.

Ei saa pilata hyvää öyhötystä tylsillä faktoilla! Minulle on tärkeää että olin oikeassa ja nuo muut väärässä koska hyi jo alusta asti kaikki tuollainen.

T. Keskiverto-persu

Vierailija
5/120 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/120 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa pilata hyvää öyhötystä tylsillä faktoilla! Minulle on tärkeää että olin oikeassa ja nuo muut väärässä koska hyi jo alusta asti kaikki tuollainen.

T. Keskiverto-persu

Tästä on öyhötetty menemään ja annettu ymmärtää että keinu oli keskellä puistoa koko kansan tapahtumassa missä paljon lapsia.

Vierailija
7/120 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa yritetään median kautta normalisoida vähemmistön pervoilua ja enemmistön elämäntapaa dissata ja haukkua.

Johtunee medianväen ikärakenteesta (20-30v naiset) ja heidän asuinpaikastaan (Helsinki) 

Vierailija
8/120 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen sairastuneeni homouteen, koska minulla on aivan hillitön himo päästä kai raamaan miehen perärööriä.

T. Mikael 18v

Vierailija
9/120 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin. 

Vierailija
10/120 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin, miksi pervoilu pitäisi hyväksyä? 

Vierailija
11/120 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin, miksi pervoilu pitäisi hyväksyä? 

No mun tai sun hyväksymiset tai hyväksymättä jättämiset eivät taida kovinkaan paljon merkitä. Laki, asetukset ja niiden tulkinta poliisin (puututaanko asiaan) ja tuomioistuimien (onko lakia rikottua) taholta on se mikä merkitsee. Itse pystyy vaikuttamaan lähinnä äänestämällä ja kansalaisaloitteilla. 

Vierailija
12/120 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollainen pitää tuoda yleensäkään ihmisten ilmoille? Miksi tuo on hyväksyttyä koska kyseessä on vähemmistöpervot? 

Voihan olla että joku on myös rikkonut tapahtuman sääntöjä ja tullut tarvikkeineen luvattomasti sellaiselle paikalle minne ei pitäisi? Kyllähän sinne mahtuu kaikenlaista jos satatuhatta osallistujaa on. Sitten on poliisin tms asia hoitaa eteenpäin.

Vierailija
13/120 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lasten kanssa, menen ensi vuonnakin. Ei tullut eteen m8tään epäsopivaa. Päinvastoin aivan mahtava päivä.

Vierailija
14/120 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen sairastuneeni homouteen, koska minulla on aivan hillitön himo päästä kai raamaan miehen perärööriä.

T. Mikael 18v

Uskon voivani auttaa sinua mutta haluaisin ensin tietää oletko vielä peräneitsyt?

T. Jorma 63v

Vierailija
15/120 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin lasten kanssa, menen ensi vuonnakin. Ei tullut eteen m8tään epäsopivaa. Päinvastoin aivan mahtava päivä.

Niinhän ne yleensä on. Pari persua nostaa metelin, odotetustikin, joka kerta. Turvallinen koko perheen tapahtuma.

Vierailija
16/120 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan vihervasemmistolainen feministi nainen? 

Vierailija
17/120 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Keskiverto-persu

Jos joku äärivassariMinja olisi tuosta älähtänyt, olisit ollut oitis samaa mieltä. Nyt kun persu paheksuu kaikki julkinen pervoilu on hyväksyttyä. Ei taas voi ymmärtää. 

En tiedä äärivassareista mitä mieltä ovat mutta Vasemmistoliitossa on ajettu sukupuolivähemmistön etuja jo kauan ennen kuin nämä pridet ovat olleet näin paljon esillä.

Myös Vigeliukset ja Tynkkyset voivat nauttia niistä oikeuksista olla oma itsensä tänä päivänä, koska heidän poliittiset vastustajansa ovat heidän hyväkseen asioita ajaneet siitä huolimatta, että vigeliusten ja tynkkysten vanhemmat aatetoverit olisivat mielellään pitäneet nämä kaapissa hamaan loppuun asti ettei kellekään vaan tulisi paha mieli mistään pervoilusta.

Vierailija
18/120 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo porukka haluaa lapset osallisiksi pervoiluun. Ei se ole mikään uusi asia. Liberaalit äidit/isät eivät tajua mihin lapsensa altistavat. Luulevat olevansa niin paljon parempia ihmisiä viedessään lapsensa näihin tapahtumiin. Ihme outo kuvittelu että kun olet homo, sinun elämäsi on pelkkää pervoilua ja liberaalimamma ihailee. 
Nuo miehet esiintyivät kaikkien edessä saadakseen huomiota pervoiluunsa, varsinkin lapsilta. 

Vierailija
19/120 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten fetissit liittyvät tasa-arvoon tai ihmisoiktuksiin? Jokainen voi omissa oloissaan touhuta mitä lystää. Ei sitä kukaan kiellä.

Vierailija
20/120 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priden mukana häärivät vasemmistolaispoliitikot ovat ottaneet Priden keinoksi ärsyttää ihmisiä ja nostamaan raivoa seksuaali* vähemmistöä kohtaan. Se kuuluu suunnitelmaan. He saavat näin hyvän keinon syyllistää arvostelijoita ja paasata kuinka he ovat vähemmistöjen puolella. Tämä on niin selkeä kuvio ja poliittinen teatteri, että ei jää epäselväksi miksi. Vasemmisto haluaa äänestäjiä ja näin " muka myötätuntoisina* niitä saavat. 

Samalla saavat upotettua Pride- touhuun omaa ideologiaansa, vasemmistopropagandaa. Olipa siellä mukana sirppi & vasara - julisteitakin ja huudettiin vallankumoushuutoja ja kapitalismin loppua. Kuuluvatko itse Pride - teemaan??  Käsittämätöntä, että kaikkea käytetään hyväksi vallanhimoissaan, nyt myös vähemmistöä ja vähempiosaisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä