Elokuva Supergirl floppas!
175miljoonan dollarin budjetilla 29miljoonaa dollaria lipputuloja maailmanlaajuisesti. Mikä elokuvassa oli vikana?
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Vuoden isoin floppi tulee olemaan Odysseus! Kreikkalaista puolijumala Akillesta esittää 150cm entinen nainen Elliot (Ellen) Page.
Tämä ehti muuttua jo hovissa ilmeisesti siksi että Nolan taitaa sittenkin lukea mitä netissä puhutaan.
Elliot Page esittääkin jotan nevöhööd kreikkalaista sotilasta joka liittyi jotenkin siihen troijan hevonen-huijaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pienet tissit. Sydney Sweeney pääosaan, niin ainakin itse katsoisin.
Menee farkkuhaalareissakin läpi
Tuosta mainoksesta Sydney sai paskaa niskaan vasemmistolta. Ei kuitenkaan antanut periksi vaikka haastattelussa woketoimittaja yritti saada Sydneyltä anteeksipyynnön koska on valkoinen etuoikeutettu!
Entisinä aikoina Hollywood-elokuva oli floppi, jos ja kun se tuotti omistajilleen rahat vain 2-3-kertaisina takaisin. Onnistuneet leffat tuottivat tähtimäisiä, jopa kymmenkertaisia tuottoja. Rahahan se viime kädessä ratkaisee, mitä elokuvia tehdään ja mitä ei.
Aikuisia yritetään saada katsomaan lastenelokuvia?
Miksi supergirliä mainostetaan posterilla jossa sillä on minihame ja paljon pidempi hyvännöinen tukka ja elokuvassa on joku hemmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pienet tissit. Sydney Sweeney pääosaan, niin ainakin itse katsoisin.
Menee farkkuhaalareissakin läpi
Tuosta mainoksesta Sydney sai paskaa niskaan vasemmistolta. Ei kuitenkaan antanut periksi vaikka haastattelussa woketoimittaja yritti saada Sydneyltä anteeksipyynnön koska on valkoinen etuoikeutettu!
Vierailija kirjoitti:
Aikuisia yritetään saada katsomaan lastenelokuvia?
Meitä 40-100 vuotiaita on aika paljon. Harvaa tuon ikäistä kiinnostaa jotkut Supersankari digipöljäilyt.
Ei näillä tarkotuskaan oo tehä voittoo vaan saada naisten asemaa esille. Nainenkin voi olla superihminen ja pystyä mihin vaan
Voisivat tehdä komedian miten hukata 185 miljoonaa paskaan leffaan.
Vierailija kirjoitti:
Entisinä aikoina Hollywood-elokuva oli floppi, jos ja kun se tuotti omistajilleen rahat vain 2-3-kertaisina takaisin. Onnistuneet leffat tuottivat tähtimäisiä, jopa kymmenkertaisia tuottoja. Rahahan se viime kädessä ratkaisee, mitä elokuvia tehdään ja mitä ei.
Niinpä kai mutta aika monta hutia on jo tehty, miksei jo aleta oppia? Arvelen että rahoitusta tulee myös agendojen ajajilta jotka voivat olla näitä hyperrikkaita. Meillä möykätään vain Muskin sympatioista mutta mitä saamme tietää tai kuulla toisen puolen "kummisedistä"? Hyvin vähän jos lainkaan, ei ainakaan kielteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pienet tissit. Sydney Sweeney pääosaan, niin ainakin itse katsoisin.
Menee farkkuhaalareissakin läpi
Tuosta mainoksesta Sydney sai paskaa niskaan vasemmistolta. Ei kuitenkaan antanut periksi vaikka haastattelussa woketoimittaja yritti saada Sydneyltä anteeksipyynnön koska on valkoinen etuoikeutettu!
Sydney on yhtä woke kuin kaikki siellä pelkkä tyhjäpää näyttelijä
Vierailija kirjoitti:
Entisinä aikoina Hollywood-elokuva oli floppi, jos ja kun se tuotti omistajilleen rahat vain 2-3-kertaisina takaisin. Onnistuneet leffat tuottivat tähtimäisiä, jopa kymmenkertaisia tuottoja. Rahahan se viime kädessä ratkaisee, mitä elokuvia tehdään ja mitä ei.
Hollywoodin tuotannot ovat niin tähtitieteellisen kalliita että on jo matemaattinen mahdottomuus saada niihin kymmenkertaisia tuottoja.
Sen sijaan tuhatkertaiset tuotot ovat mahdollisia ja jostain syystä kaikki tällaiset ovat olleet indie-kauhuleffoja. Kun idea on riittävän omaperäinen niin todella pienellä budjetilla saa aikaiseksi aivan erinomaisen kauhufilmin.
Esim Blair Witch-project maksoi vain $60 000 jonka se toi takaisin 4000-kertaisesti.
Ykkösenä on edelleenkin 2007 Paranormal Activity joka maksoi $15 000 ja tuotti sen 12 000-kertaisesti.
Ennen näitä ennätystä piti 1979 Mad Max joka maksoi 200-350 000USD jonka se tuotti ehkä jopa 500-kertaisesti kun hinnasta on hiukan epäselvyyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisinä aikoina Hollywood-elokuva oli floppi, jos ja kun se tuotti omistajilleen rahat vain 2-3-kertaisina takaisin. Onnistuneet leffat tuottivat tähtimäisiä, jopa kymmenkertaisia tuottoja. Rahahan se viime kädessä ratkaisee, mitä elokuvia tehdään ja mitä ei.
Niinpä kai mutta aika monta hutia on jo tehty, miksei jo aleta oppia? Arvelen että rahoitusta tulee myös agendojen ajajilta jotka voivat olla näitä hyperrikkaita. Meillä möykätään vain Muskin sympatioista mutta mitä saamme tietää tai kuulla toisen puolen "kummisedistä"? Hyvin vähän jos lainkaan, ei ainakaan kielteisesti.
Luciferiaanit, niiltä ei lopu rahat kun omistaa keskuspankit
Vierailija kirjoitti:
Voisivat tehdä komedian miten hukata 185 miljoonaa paskaan leffaan.
Mel Brooks ja The Producers (jostain 60-luvulta), kuvasi tosin teatterituotantoa jonka oli tarkoitus epäonnistua jolloin rahat jää tuotannolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisinä aikoina Hollywood-elokuva oli floppi, jos ja kun se tuotti omistajilleen rahat vain 2-3-kertaisina takaisin. Onnistuneet leffat tuottivat tähtimäisiä, jopa kymmenkertaisia tuottoja. Rahahan se viime kädessä ratkaisee, mitä elokuvia tehdään ja mitä ei.
Hollywoodin tuotannot ovat niin tähtitieteellisen kalliita että on jo matemaattinen mahdottomuus saada niihin kymmenkertaisia tuottoja.
Sen sijaan tuhatkertaiset tuotot ovat mahdollisia ja jostain syystä kaikki tällaiset ovat olleet indie-kauhuleffoja. Kun idea on riittävän omaperäinen niin todella pienellä budjetilla saa aikaiseksi aivan erinomaisen kauhufilmin.
Esim Blair Witch-project maksoi vain $60 000 jonka se toi takaisin 4000-kertaisesti.
Ykkösenä on edelleenkin 2007 Paranormal Activity joka maksoi $15 000 ja tuotti sen 12 000-kertaisesti.
Ennen näitä ennätystä piti 1979 Mad Max joka maksoi 200-350 000USD jonka se tuotti ehkä jopa 500-kertaisesti kun hinnasta on hiukan epäselvyyttä
Uwe Bohl tekee aina voittoa kun budjetit on pieniä
Vierailija kirjoitti:
Ei näillä tarkotuskaan oo tehä voittoo vaan saada naisten asemaa esille. Nainenkin voi olla superihminen ja pystyä mihin vaan
Niin varmaan. Kun näkis. Naisilla on omat ansionsa, miksi ne ei edes niitä osaa tuoda esille?
Vierailija kirjoitti:
Ei näillä tarkotuskaan oo tehä voittoo vaan saada naisten asemaa esille. Nainenkin voi olla superihminen ja pystyä mihin vaan
Haiseehan näistä läpi tuo väkisin elokuvaan ympätty agenda.
Se haisee siltä että sinua pidetään tyhmänä ja helposti manipuloitavana.
Saat vielä maksaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei näillä tarkotuskaan oo tehä voittoo vaan saada naisten asemaa esille. Nainenkin voi olla superihminen ja pystyä mihin vaan
Mutta tuo on vaan jotain niin latteaa. Liittyykö tämä superihmis-ajattelu nykyään jo transhumanismiin? Miksei tavallisuus enää riitä elokuvien sisällöksi, siis että kukaan ei nouse jollain identiteettiasialla.
Kaikki vanhanaikaisesta ihmiskuvasta käsin tehtävä alkaa käydä yhä radikaalimmaksi kun näyttää ihan siltä että elokuvarahoituksen keskeinen ehto kautta linjan on intersektionalismin edistäminen. Nämä toistuvat jutut keksii varsin helposti nykytuotannoista.
Jotkut sanovat ettei onnistu enää, ovat niin pahasti pusikoissa. Sieltä ei ihan hetkessä hypätä pois.
Aika roisia pilaa kyllä tehdään näistä wokeleffoista mutta tajuan kyllä että ne ansaitsevat kaiken pilkan. Katsojaa pidetään niin tyhmänä.