Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuva Supergirl floppas!

Vierailija
28.06.2026 |

175miljoonan dollarin budjetilla 29miljoonaa dollaria lipputuloja maailmanlaajuisesti. Mikä elokuvassa oli vikana?

Kommentit (294)

Vierailija
221/294 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi minkään valtakunnan tutkimusta tehty, olisi heti tiedetty, että ei menesty. Eikä edes tutkimusta olisi tarvittu: riittää, että edes joku olisi sen päätellyt mielessään. Mutta omassa kaikukammiossa nämä tehdään. Vähän sama kuin nykyään pelit, joihin järjestään menee satoja miljardeja euroja kehitykseen, ja sitten moni kuitenkin joudutaan sulkemaan kuukauden päästä. 

Vierailija
222/294 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Totean, että esität tyhmää.

Tai sitten et esitä, vaan olet."

 

Ei. Sinä et suostunut vastaamaan edellisen kommentoijan kysymykseen ja nyt kiukuttelet kuin pikkulapsi kun sinulle huomautettiin siitä. Keskustelu ei toimi niin että kun toinen kysyy jotain niin sinä esität itse kysymyksen asian vierestä ja odotat että se sinun kysymyksesi ohittaa sen aiemman kysymyksen.

Älä esitä yksinkertaista.

Kysymys oli "Määrittele miten sydney halventaa tuossa farkkumainoksessa itseään?" ja vastasin, että itsensä yliseksualisointi ei ole kivaa.

Taidatkin olla oikeasti aika typerä.

Ihan turhaan yrität solvauksilla ja jankutuksella peitellä huonoa käytöstäsi. Tosi lapsellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/294 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nainen ei oo vikana. Monilla on sellanen kuva että ihmiset ei kato sitä naisen takia, oikeastihan noi fanit kyllä kattoo mutta sen elokuvan on oltava oikeasti hyvin kirjoitettu ja siinä on oltava joku pointti. Toi leffa kaatu siihen mihin aikasemmatki tollaset elokuvat että se ei kerro mitää, siihe vaa tuodaa tyyppei sen takii et ihmiset haluu nähä niitä mutta niillä ei ole mitään virkaa tarinassa. Sellasta tosi laiskaa läpinäkyvää elokuvan tekoa. Wonderwomanhan oli menestys ja just sen takia että se on oikeasti hyvä. Se syy on täysin elokuvien kirjoittajien ja tekijöiden.

Musta Lumikki oli myös huippunäyttelijätär??

Aika tuntematon, valittu lauluäänen takia. Ikävän asennevammainen vain. Eikä hän tosin musta ollut, puoliksi latino ja puoliksi eurooppalainen. 

Vierailija
224/294 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Totean, että esität tyhmää.

Tai sitten et esitä, vaan olet."

 

Ei. Sinä et suostunut vastaamaan edellisen kommentoijan kysymykseen ja nyt kiukuttelet kuin pikkulapsi kun sinulle huomautettiin siitä. Keskustelu ei toimi niin että kun toinen kysyy jotain niin sinä esität itse kysymyksen asian vierestä ja odotat että se sinun kysymyksesi ohittaa sen aiemman kysymyksen.

Älä esitä yksinkertaista.

Kysymys oli "Määrittele miten sydney halventaa tuossa farkkumainoksessa itseään?" ja vastasin, että itsensä yliseksualisointi ei ole kivaa.

Taidatkin olla oikeasti aika typerä.

Voi olla että olen typerä.

Mutta se että joku on niin naisellinen että näyttää hyvälle haalaritkin päällä ei halvenna naista mitenkään tai miksi yliseksuaaliseksi kutsutkaan. Taidat vaan olla kade.

Vierailija
226/294 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

odysseys varmaan floppaa myös ja tästä paljon keskustelua tubessa.hollywood voi kaatua näihin huteihin.

citizen vigilante voi olla yllättävä hitti. kielletty saksassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
227/294 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi minkään valtakunnan tutkimusta tehty, olisi heti tiedetty, että ei menesty. Eikä edes tutkimusta olisi tarvittu: riittää, että edes joku olisi sen päätellyt mielessään. Mutta omassa kaikukammiossa nämä tehdään. Vähän sama kuin nykyään pelit, joihin järjestään menee satoja miljardeja euroja kehitykseen, ja sitten moni kuitenkin joudutaan sulkemaan kuukauden päästä. 

Suomessa moni kulttuurialan työntekijä valittaa työn vähyyttä ja yleisön vähenemistä. Näyttää siltä ettei yksikään noista ainakaan ääneen mieti niitä sisältöjä mitä moni luova ala on viime ajat tarjoillut ähkyyn saakka eli käytännössä punavihreää maailman kuvaa. Kun siihen aletaan kyllästyä ei ymmärretä että jotakin ehkä pitäisi tarkistaa niissä syötetyissä narratiiveissa. Tähän ei tunnuta vieläkään kyettävän. Aivan liikaa tätä leuka ja nyrkit pystyssä- uhmakkuutta eikä ikä vaikuta tähän lainkaan. Olla jämähdetty tiukasti siihen mikä on tähän asti saattanut rahoittaa mukavastikin tai taannut vähintään säännöllistä tuloa.  Sitten sätitään ihmisiä tyhmiksi ja taantuneiksi, kun he kääntävätkin selkänsä ja etsivät vaikka parempaa luettavaa, katsottavaa, tekemistä.

Toivo on juuri siinä että ihmiset päättävät lopulta itse mihin he uskovat eikä heitä saa häpäisemällä hallittua. Muuttavat siis näkemyksiään (jonkin tahon mielestä) ei-toivotuiksi) kun vakuuttuvat jonkin vastaavan paremmin johonkin kysymykseen kuten epätasa-arvo. Tuo on juuri sitä länsimaista yksilönvapautta mitä meidän tulisi ymmärtää käyttää, kun se on vielä saatavillamme.

Vierailija
228/294 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oo kiva kun muistutitte pitää käydä katsomassa pois!!

Öhö öhö! Et käy! Yrität ärsyttää. Nolo! Hihijihi

Just oonmenossa🤔


Ilmottelen sitten minkälainen oli 😁

Kävin iltapäivällä katsomassa. Oli hauska ja viihdyttävä. Klassinen kasvutarina/ kostotarina. Tarina traumasta selviämisestä, aikuiseksi kasvamisesta, oman roolin löytämisestä yhteisössä ja siitä miten saadaan omia ystäviä/ perhe/ koti. 

Näytti hyvältä, oli hauskoja paikkoja universumissa ja cooleja tappeluita. Supergirlin näyttelijä oli hyvä ja nähtiin Supermankin.


Ihme dissailua täällä. Menkää itse katsomaan ensin.

Popcornit oli hyviä, leffateatteri ihanan viileä, sali ja kangas suuria; Eli kannatti. Mä annan tästä 5/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
229/294 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

odysseys varmaan floppaa myös ja tästä paljon keskustelua tubessa.hollywood voi kaatua näihin huteihin.

citizen vigilante voi olla yllättävä hitti. kielletty saksassa.

Ai joku maahan muuttajia syyllistävä hitti? Milloin? Ei ainakaan tähän asti. Vaikka persut yrittää spämmätä.

Vierailija
230/294 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei kiinnosta että joku nainen pieksää miehiä ellei se nainen ole erittäin seksikästä katsottavaa (kuten vaikkapa Uma Thurman Kill Billissä). Naisia ei kiinnosta elokuvat jossa nainen pieksää miehiä vaan naiset katsovat Greyn anatomiaa ja sen sellaisia ihmissuhdedraamoja mieluummin. Tällä elokuvalla ei siis ole ollenkaan kohdeyleisöä.

Mä oon nainen ja tykkään Supersankareista. Ja tunnen monta vastaavaa. Älä tunge kaikkia samaan muottiin vain koska et itse pidä jostain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
231/294 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on jännää, miten internetin hive mind päättää kassatuloja seuraten muutamassa päivässä, miten kaikki alle miljardin ensi-iltaviikonloppunaan tuottanut on floppia ja sitten sama leffa onkin striimausensi-illassaan suurmenestys.

Pitäisi tajuta, että ihmisillä on niin paljon muita optioita elämässään viihteeksi, ettei kaikille ja kaikkeen riitä aikaa, vaikka halua kenties olisi joskus tsekata tämäkin leffa, muttei ekana viikonloppuna.

-winner-

Eiköhän se avausviikonloppu jotain osviittaa anna.. Kyllä tuo tappiolta haiskahtaa.

-wieneri- ei ymmärrä ettei se elokuva tuota siellä streamauksessa lähes mitään verrattuna elokuvateattereihin. Muutenhan niitä ei tuotaisi teattereihin ollenkaan. -wieneri- ei ymmärrä lähes mistään muustakaan mitään.

Kiitokseni asiantuntevasta kommentistasi. Sinusta tulee vielä isona jotain. Ehkä jopa Puppa :D

Miksiköhän sitten nämä striimipalvelut ja leffatuottajat haluavat asiakkaidensa ajankäytön sinne kotisohvalle, eikä elokuvateattereihin, jos se ei tuottaisi jotain striimaajalleen, että joku leffa on nimenomaan eksklusiivisesti heidän valikoimissaan tai että se tulee heille??? Tai miksi joku Netflix tai Disney laittaa satoja miljoonia sarjoihin tai elokuviin, joille ei koskaan tule elokuvateatteriensi-iltaa??? Ja jopa ihan tarkoituksellisesti lyhentävät sitä tuottoisaa elokuvateatteriaikaa leffoilta, joiden elinkaari on tällä hetkellä käytännössä 2 kk ensi-illasta, vaikka olisi kuinka menestyksekäs leffa tahansa (tälläkin hetkellä 20 miljoonaa joka viikko tahkoava Obsession, joka taitaa olla digitaalisena ulkona nyt kuun vaihteessa, vaikka voisi varmaan jatkaa jouluun saakka muutaman miljoonan viikkovauhtia). Tai jättävät jonkun potentiaalisen elokuvateatterilevityksen kokonaan käyttämättä, vaikka kriitikot kuinka kehuisivat ja leffa olisi ilmestyessään striimisuosikki? Esim. Prey ja sitten Predator: Badlands, jossa voisi ajatella helposti 30-40 miljoonaa jääneen Preyn suhteen hankkimatta. Ja kun siinä olisi ollut sellainen taisteleva nainenkin pääroolissa. Tai sitten tulee tosiaan näitä 0-budjetin leffoja teattereihin pelkän youtube-lyhytelokuvan maineella tai jollain Kickstarter-rahoituksella ja tehdään isoa tulosta täysin studiolevityksen ulkopuolelta. Korkeintaan joku Sam Raimi saadaan tuottajaksi, jos hyvin käy. Joku suomalainenkin voisi ihan helposti nyt tehdä läpimurron, jos aihe olisi edes 10 minuutin väärti ja siitä saisi sitten pohjat tehdä 90 minuuttia lisää.

-winner-

Vierailija
232/294 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen Hollywoodin logiikkaa kun samalla sabluunalla hakataan päätä seinään kokoajan. Miksi näitä tehdään isolla tappiolla? Elokuvissa pitää olla muutakin sisältöä kuin voimakas nainen pääosassa. 

Koska woke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
233/294 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se on paska elokuva näkemättäkin. Amerikassa ei enää osata kirjoittaa hyviä tarinoita.

Vierailija
234/294 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 luvun kämäsimmän VHS toimintapätkät on parempia ja viihdyrttävämpiä kuin nykyleffat Amerikoista. On se käsittämätöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
235/294 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisinä aikoina Hollywood-elokuva oli floppi, jos ja kun se tuotti omistajilleen rahat vain 2-3-kertaisina takaisin. Onnistuneet leffat tuottivat tähtimäisiä, jopa kymmenkertaisia tuottoja. Rahahan se viime kädessä ratkaisee, mitä elokuvia tehdään ja mitä ei.

Backrooms ja Obsession ovat uusia pienen budjetin hittejä. 

Molemmat ovat hyviä. Ja molemmat ovat woke.

Vierailija
236/294 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen Hollywoodin logiikkaa kun samalla sabluunalla hakataan päätä seinään kokoajan. Miksi näitä tehdään isolla tappiolla? Elokuvissa pitää olla muutakin sisältöä kuin voimakas nainen pääosassa. 

Koska woke.

Obsession teki 750 000 $ budjetilla 220 miljoonan tuloksen. Ja on todella woke. 

Miksei näistä woke-hiteistä koskaan puhuta?!

Vierailija
237/294 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Internetin incelit päätti ruveta valittamaan heti alusta lähtien, ja media sitten perässä apajalle. Jännä muuten miten tää sama kuvio toistuu aina kun nainen on pääosassa. Ja sitten kun itse katsoo sen leffan niin saa taas ihmetellä että mistä se kaikki valitus tupsahti.

Suuri osa leffoista on toki enemmän ja vähemmän mitäänsanomattomia ja katoaa unholaan, mutta näitä kritiikkivyörytettyjä koitetaan kaupata aina surkeimpana turauksena ikinä jota ne ei todellakaan ole juuri koskaan. Paitsi marvelin secret invasion, muttei nyt puhuta siitä. 

Höpö höpö. Nainen pääosassa ei auta jos koko elokuva ja kerronta on aivan täyttä sontaa. Miehet samassa roolissa nykyelokuvissa eivät ole myöskään sen parempia. Avengersit oli ihan hirveetä paskaa alusta loppuun. Pelkkää kameran heilutusta ja lentelyä. Aliens on esimerkki missä on vahva rohkea nainen, joka ei hehkuta sitä vaan elää ja käyttäytyy naisena mutta myös sankarina.

Vierailija
238/294 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oo kiva kun muistutitte pitää käydä katsomassa pois!!

Öhö öhö! Et käy! Yrität ärsyttää. Nolo! Hihijihi

Just oonmenossa🤔


Ilmottelen sitten minkälainen oli 😁

Kävin iltapäivällä katsomassa. Oli hauska ja viihdyttävä. Klassinen kasvutarina/ kostotarina. Tarina traumasta selviämisestä, aikuiseksi kasvamisesta, oman roolin löytämisestä yhteisössä ja siitä miten saadaan omia ystäviä/ perhe/ koti. 

Näytti hyvältä, oli hauskoja paikkoja universumissa ja cooleja tappeluita. Supergirlin näyttelijä oli hyvä ja nähtiin Supermankin.


Ihme dissailua täällä. Menkää itse katsomaan ensin.

Popcornit oli hyviä, leffateatteri ihanan viileä, sali ja kangas suuria; Eli kannatti. Mä annan tästä 5/5.

Just näin. Oma mielipide kehiin, eikä jonkun netinkäyttäjä kalaparven vaikutus-/valitusvirren myötäilyä.

-winner-

Vierailija
239/294 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen Hollywoodin logiikkaa kun samalla sabluunalla hakataan päätä seinään kokoajan. Miksi näitä tehdään isolla tappiolla? Elokuvissa pitää olla muutakin sisältöä kuin voimakas nainen pääosassa. 

Koska woke.

Jos se on muka wokea, että nainen on pääosassa, kannattaa katsoa Aliens tai Terminator 2.

Taidatte olla jotain vauvoja. Miehet arvostaa naisia.

Vierailija
240/294 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen Hollywoodin logiikkaa kun samalla sabluunalla hakataan päätä seinään kokoajan. Miksi näitä tehdään isolla tappiolla? Elokuvissa pitää olla muutakin sisältöä kuin voimakas nainen pääosassa. 

Koska woke.

Obsession teki 750 000 $ budjetilla 220 miljoonan tuloksen. Ja on todella woke. 

Miksei näistä woke-hiteistä koskaan puhuta?!

Barbie tahkosi 1.447 miljardia dollaria!! Ja oli läpikotaisin woke. Wokempaa saa hakea. Ultra-Woke? 
Shapiro ja muut sössöttäjät poltti barbeja turhautuneina. Miksi woke myy niin hyvin en voi ymmärtää😭😭😭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän