Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuva Supergirl floppas!

Vierailija
28.06.2026 |

175miljoonan dollarin budjetilla 29miljoonaa dollaria lipputuloja maailmanlaajuisesti. Mikä elokuvassa oli vikana?

Kommentit (230)

Vierailija
201/230 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go woke, go broke.

Vierailija
202/230 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

supersankari elokuva genre on jo kulunut aihe ja saturoitunut liikaa. nyt olis kiva jos olis kunnon draama ja ilman erikois tehosteita ja tietokone animaatioo ,niin että korostuis hyvät käsikirjoitukset.kässärit on huonoja.

painted weil eli kirjava huntu ja suon villi laulu kirjan pohjalta ,tehty elokuva oli hyvä ja  toivois et samaa laatua ja kuvausta olis enemmäntarjol. en jaksa enää 3-4 jatko osa rymistelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/230 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjakuvat sarjakuvana, ei niistä kaikista pitäis yrittää elokuvaa tehdä.

Ikäänkuin kaikkien haluttaisi olevan henkiseltä iältään jotain max 12.

Ja tämä tulee sieltä itseään sivistyneinä pitävien puolelta. Taas näitä juttuja jotka syö noiden omaa uskottavuutta tavalla jota on vaikea ymmärtää.

Vierailija
204/230 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen tänään katsomaan lasten kanssa. Varmasti just sopivat kesäleffa🤩

Se on tää tai Toy Story 5 😱

Lapset pettyvät, jos valitse tämän Toy Storyn tilasta

Vierailija
205/230 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian pienet tissit. Sydney Sweeney pääosaan, niin ainakin itse katsoisin.

Menee farkkuhaalareissakin läpi

Tuosta mainoksesta Sydney sai paskaa niskaan vasemmistolta. Ei kuitenkaan antanut periksi vaikka haastattelussa woketoimittaja yritti saada Sydneyltä anteeksipyynnön koska on valkoinen etuoikeutettu!

Vattu mitä paskaa.

Siis tätä woke-vasemmisto lööperiä harrastetaan myös Suomessa?

Taitaa olla taas äärioikeiston trolliosasto vauhdissa.

Se, että jos joku nainen esiintyy itseään halventavassa roolissa, ja sen vastustaminen ei liity mitenkään noihin, vaan ihan vain terveeseen maalaisjärkeen.

Vierailija
206/230 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian pienet tissit. Sydney Sweeney pääosaan, niin ainakin itse katsoisin.

Menee farkkuhaalareissakin läpi

Tuosta mainoksesta Sydney sai paskaa niskaan vasemmistolta. Ei kuitenkaan antanut periksi vaikka haastattelussa woketoimittaja yritti saada Sydneyltä anteeksipyynnön koska on valkoinen etuoikeutettu!

Vattu mitä paskaa.

Siis tätä woke-vasemmisto lööperiä harrastetaan myös Suomessa?

Taitaa olla taas äärioikeiston trolliosasto vauhdissa.

Se, että jos joku nainen esiintyy itseään halventavassa roolissa, ja sen vastustaminen ei liity mitenkään noihin, vaan ihan vain terveeseen maalaisjärkeen.

Määrittele miten sydney halventaa tuossa farkkumainoksessa itseään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
207/230 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ne naiset siinä parempia kuin yhden ilmeen Momoa..

Vierailija
208/230 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se tyttö siihen supertytön rooliin edes joutunut hankkimaan fitnes kroppaa näyttää trailerissa sohvaperunalta. Mutta miksei myös mies supermies voisi olla taviksen näköinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
209/230 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin ennen paljon elokuvia mutta ensimmäinen ja viimeinen supersankarielokuvani oli X-men vuonna 2000. Tykkäsin teininä sarjakuvasta mutta en tykkää katsoa koreografioituja tappeluita elokuvien välityksellä. Sen takia onkin jäänyt 99% uusista ison budjetin elokuvista katsomatta. Ja käsittääkseni koko teollisuus onkin kutistunut murto-osaa entisestä. Nauttikoon nyt työnsä hedelmistä.

Ei kun ongelma on ettei nykyisin ole riittävästi hienoja koreografioituja tappeluita, tyyliin bruce lee tai jaappanilaiset veitsileffat. 

Vierailija
210/230 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Internetin incelit päätti ruveta valittamaan heti alusta lähtien, ja media sitten perässä apajalle. Jännä muuten miten tää sama kuvio toistuu aina kun nainen on pääosassa. Ja sitten kun itse katsoo sen leffan niin saa taas ihmetellä että mistä se kaikki valitus tupsahti.

Suuri osa leffoista on toki enemmän ja vähemmän mitäänsanomattomia ja katoaa unholaan, mutta näitä kritiikkivyörytettyjä koitetaan kaupata aina surkeimpana turauksena ikinä jota ne ei todellakaan ole juuri koskaan. Paitsi marvelin secret invasion, muttei nyt puhuta siitä. 

Kerropa omin sanoin miksi edes naiset eivät menneet katsomaan tätä tekelettä. Sehän oli nimenomaan naiskatsojille räätälöity supersankarielokuva.

Koitapa nimitellä näitä lompakollaan äänestäneitä naisia inceleiksi ja ulista vakiovalitusta toksisesta maskuliinisuudesta kun työkalupakissa ei ole muitakaan lyömäaseita.

Vuosia sitten loppuun kalutun genren ja vielä pahemmin yleisönsä menettäneen agendan yhdistelmä sai lippukassoilla juuri sellaisen kohtelun kuin olisi voinut odottaakin. Ei siksi että elokuvan pääosassa on nainen ja käsikirjoittaja on nainen vaan siksi että se on keskinkertainen tekele genressä joka ei vaan jaksa enää kiinnostaa ketään.

En tunne yhtäkään aikuista Naista joka tykkää Supersankarielokuvista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
211/230 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei kiinnosta että joku nainen pieksää miehiä ellei se nainen ole erittäin seksikästä katsottavaa (kuten vaikkapa Uma Thurman Kill Billissä). Naisia ei kiinnosta elokuvat jossa nainen pieksää miehiä vaan naiset katsovat Greyn anatomiaa ja sen sellaisia ihmissuhdedraamoja mieluummin. Tällä elokuvalla ei siis ole ollenkaan kohdeyleisöä.

Vierailija
212/230 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Go woke, go broke.

Mutta miksi aina uudestaan yritetään! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
213/230 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian pienet tissit. Sydney Sweeney pääosaan, niin ainakin itse katsoisin.

Menee farkkuhaalareissakin läpi

Tuosta mainoksesta Sydney sai paskaa niskaan vasemmistolta. Ei kuitenkaan antanut periksi vaikka haastattelussa woketoimittaja yritti saada Sydneyltä anteeksipyynnön koska on valkoinen etuoikeutettu!

Vattu mitä paskaa.

Siis tätä woke-vasemmisto lööperiä harrastetaan myös Suomessa?

Taitaa olla taas äärioikeiston trolliosasto vauhdissa.

Se, että jos joku nainen esiintyy itseään halventavassa roolissa, ja sen vastustaminen ei liity mitenkään noihin, vaan ihan vain terveeseen maalaisjärkeen.

Määrittele miten sydney halventaa tuossa farkkumainoksessa itseään?

Miehet suorastaan vihaa Magic Mike leffaa,missä miehet strippaa, mutta eivät ymmärrä naisten reaktiota leffaan, missä nainen tekee itsestään seksiobjektin?

Vierailija
214/230 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian pienet tissit. Sydney Sweeney pääosaan, niin ainakin itse katsoisin.

Menee farkkuhaalareissakin läpi

Tuosta mainoksesta Sydney sai paskaa niskaan vasemmistolta. Ei kuitenkaan antanut periksi vaikka haastattelussa woketoimittaja yritti saada Sydneyltä anteeksipyynnön koska on valkoinen etuoikeutettu!

Vattu mitä paskaa.

Siis tätä woke-vasemmisto lööperiä harrastetaan myös Suomessa?

Taitaa olla taas äärioikeiston trolliosasto vauhdissa.

Se, että jos joku nainen esiintyy itseään halventavassa roolissa, ja sen vastustaminen ei liity mitenkään noihin, vaan ihan vain terveeseen maalaisjärkeen.

Määrittele miten sydney halventaa tuossa farkkumainoksessa itseään?

Miehet suorastaan vihaa Magic Mike leffaa,missä miehet strippaa, mutta eivät ymmärrä naisten reaktiota leffaan, missä nainen tekee itsestään seksiobjektin?

"Määrittele miten sydney halventaa tuossa farkkumainoksessa itseään?

Miehet suorastaan vihaa Magic Mike leffaa,missä miehet strippaa, mutta eivät ymmärrä naisten reaktiota leffaan, missä nainen tekee itsestään seksiobjektin?"

 

 

Minulla ei ole vastausta kysymykseesi, mutta totean että jätit vastaamatta edelliseen kysymykseen.

T: Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
215/230 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden isoin floppi tulee olemaan Odysseus! Kreikkalaista puolijumala Akillesta esittää 150cm entinen nainen Elliot (Ellen) Page. 

Voin katsoa leffan jos siinä on kohtaus jossa se saa miehenä pataan toiselta mieheltä. Muutenkin missä on leffat missä jossa vastavuoroisesti tasa-arvon nimissä sankari vetää naisia pataan?

Vierailija
216/230 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian pienet tissit. Sydney Sweeney pääosaan, niin ainakin itse katsoisin.

Menee farkkuhaalareissakin läpi

Tuosta mainoksesta Sydney sai paskaa niskaan vasemmistolta. Ei kuitenkaan antanut periksi vaikka haastattelussa woketoimittaja yritti saada Sydneyltä anteeksipyynnön koska on valkoinen etuoikeutettu!

Vattu mitä paskaa.

Siis tätä woke-vasemmisto lööperiä harrastetaan myös Suomessa?

Taitaa olla taas äärioikeiston trolliosasto vauhdissa.

Se, että jos joku nainen esiintyy itseään halventavassa roolissa, ja sen vastustaminen ei liity mitenkään noihin, vaan ihan vain terveeseen maalaisjärkeen.

Määrittele miten sydney halventaa tuossa farkkumainoksessa itseään?

Miehet suorastaan vihaa Magic Mike leffaa,missä miehet strippaa, mutta eivät ymmärrä naisten reaktiota leffaan, missä nainen tekee itsestään seksiobjektin?

"Määrittele miten sydney halventaa tuossa farkkumainoksessa itseään?

Miehet suorastaan vihaa Magic Mike leffaa,missä miehet strippaa, mutta eivät ymmärrä naisten reaktiota leffaan, missä nainen tekee itsestään seksiobjektin?"

 

 

Minulla ei ole vastausta kysymykseesi, mutta totean että jätit vastaamatta edelliseen kysymykseen.

T: Eri

Totean, että esität tyhmää.

Tai sitten et esitä, vaan olet.

Vierailija
217/230 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on jännää, miten internetin hive mind päättää kassatuloja seuraten muutamassa päivässä, miten kaikki alle miljardin ensi-iltaviikonloppunaan tuottanut on floppia ja sitten sama leffa onkin striimausensi-illassaan suurmenestys.

Pitäisi tajuta, että ihmisillä on niin paljon muita optioita elämässään viihteeksi, ettei kaikille ja kaikkeen riitä aikaa, vaikka halua kenties olisi joskus tsekata tämäkin leffa, muttei ekana viikonloppuna.

-winner-

Eiköhän se avausviikonloppu jotain osviittaa anna.. Kyllä tuo tappiolta haiskahtaa.

Vierailija
218/230 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Totean, että esität tyhmää.

Tai sitten et esitä, vaan olet."

 

Ei. Sinä et suostunut vastaamaan edellisen kommentoijan kysymykseen ja nyt kiukuttelet kuin pikkulapsi kun sinulle huomautettiin siitä. Keskustelu ei toimi niin että kun toinen kysyy jotain niin sinä esität itse kysymyksen asian vierestä ja odotat että se sinun kysymyksesi ohittaa sen aiemman kysymyksen.

Vierailija
219/230 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on jännää, miten internetin hive mind päättää kassatuloja seuraten muutamassa päivässä, miten kaikki alle miljardin ensi-iltaviikonloppunaan tuottanut on floppia ja sitten sama leffa onkin striimausensi-illassaan suurmenestys.

Pitäisi tajuta, että ihmisillä on niin paljon muita optioita elämässään viihteeksi, ettei kaikille ja kaikkeen riitä aikaa, vaikka halua kenties olisi joskus tsekata tämäkin leffa, muttei ekana viikonloppuna.

-winner-

Eiköhän se avausviikonloppu jotain osviittaa anna.. Kyllä tuo tappiolta haiskahtaa.

-wieneri- ei ymmärrä ettei se elokuva tuota siellä streamauksessa lähes mitään verrattuna elokuvateattereihin. Muutenhan niitä ei tuotaisi teattereihin ollenkaan. -wieneri- ei ymmärrä lähes mistään muustakaan mitään.

Vierailija
220/230 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

supersankari elokuva genre on jo kulunut aihe ja saturoitunut liikaa. nyt olis kiva jos olis kunnon draama ja ilman erikois tehosteita ja tietokone animaatioo ,niin että korostuis hyvät käsikirjoitukset.kässärit on huonoja.

painted weil eli kirjava huntu ja suon villi laulu kirjan pohjalta ,tehty elokuva oli hyvä ja  toivois et samaa laatua ja kuvausta olis enemmäntarjol. en jaksa enää 3-4 jatko osa rymistelyä.

Juurikin näin. Ei ole niinkään kiinni pääosan esittäjän sukupuolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän