Mikä on traagisinta mitä elämässäsi on tapahtunut?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Lapseni itsemurha, vaikka todellisuudessa se oli traagisinta mitä HÄNEN elämässään tapahtui. En minä ole uhri.
Kiitos tästä terveestä näkökulmasta. Olet hyvä vanhempi, kun osaat ajatella noin.
Olen yrittänyt itsaria monesti ja vanhempani vaan jaksavat valittaa, että heidän elämänsä menee pilalle jos tapan itseni. Ja mitä muut ajattelee heistä, kun lapsi menee oman käden kautta, Lapsen kärsimyksillä ei ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden isovanhemman tapaturmainen kuolema kun olin nuori.
Tämäkö on jonkun elämän traagisin asia? Molemmat vanhempani lapsuudessa menettäneenä olen kokenut ihan eri luokan juttuja. Kyllä sen huomaa kuka on kokenut oikeasti vaikeita asioita kja kuka ei.
Kuuleppas rakas kirjoittaja. Ap tiedustelee henkilön o m a n elämänsä traagisinta tapahtumaa. Ei sinun mielestäsi traagisinta. Tämä ei ole kilpailu. Hyvää sunnuntaipäivää.
anhempien menettäminen lapsena on ihan eri luokan menetys kuin joku isovanhemman kuolema. Miksi edes pitää kommentoida jos ei ole kokenut oikeita vastoinkäymisiä?
Kuka sen määrittää, sinäkö? Ihmetyttää asenne, että joku on valmis mitätöimään toisen kokemusta vain siksi koska kokee itsellään olevan jotenkin rankempia kokemuksia, miten lapsenomaista. Ei menetys ole koskaan mikään kilpailu.
Toisaalta tällä logiikalla maailmassa ei olisi kuin yksi ihminen joka voisi kommentoida, hän kenellä on aina ollut vaikeinta.