Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on traagisinta mitä elämässäsi on tapahtunut?

Vierailija
28.06.2026 |

Itselläni läheisen menettäminen

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden isovanhemman tapaturmainen kuolema kun olin nuori.

Tämäkö on jonkun elämän traagisin asia? Molemmat vanhempani lapsuudessa menettäneenä olen kokenut ihan eri luokan juttuja. Kyllä sen huomaa kuka on kokenut oikeasti vaikeita asioita kja kuka ei.

Kuuleppas rakas kirjoittaja. Ap tiedustelee  henkilön  o m a n  elämänsä traagisinta tapahtumaa. Ei sinun mielestäsi traagisinta. Tämä ei ole kilpailu. Hyvää sunnuntaipäivää.

anhempien menettäminen lapsena on ihan eri luokan menetys kuin joku isovanhemman kuolema. Miksi edes pitää kommentoida jos ei ole kokenut oikeita vastoinkäymisiä?

Toisaalta tällä logiikalla maailmassa ei olisi kuin yksi ihminen joka voisi kommentoida, hän kenellä on aina ollut vaikeinta.

Vierailija
22/101 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni itsemurha, vaikka todellisuudessa se oli traagisinta mitä HÄNEN elämässään tapahtui. En minä ole uhri.

Kiitos tästä terveestä näkökulmasta. Olet hyvä vanhempi, kun osaat ajatella noin.
Olen yrittänyt itsaria monesti ja vanhempani vaan jaksavat valittaa, että heidän elämänsä menee pilalle jos tapan itseni. Ja mitä muut ajattelee heistä, kun lapsi menee oman käden kautta, Lapsen kärsimyksillä ei ole mitään väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö on jonkun elämän traagisin asia? Molemmat vanhempani lapsuudessa menettäneenä olen kokenut ihan eri luokan juttuja. Kyllä sen huomaa kuka on kokenut oikeasti vaikeita asioita kja kuka ei.

Kuuleppas rakas kirjoittaja. Ap tiedustelee  henkilön  o m a n  elämänsä traagisinta tapahtumaa. Ei sinun mielestäsi traagisinta. Tämä ei ole kilpailu. Hyvää sunnuntaipäivää.

anhempien menettäminen lapsena on ihan eri luokan menetys kuin joku isovanhemman kuolema. Miksi edes pitää kommentoida jos ei ole kokenut oikeita vastoinkäymisiä?

Kuka sen määrittää, sinäkö? Ihmetyttää asenne, että joku on valmis mitätöimään toisen kokemusta vain siksi koska kokee itsellään olevan jotenkin rankempia kokemuksia, miten lapsenomaista. Ei menetys ole koskaan mikään kilpailu.

Vierailija
24/101 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Sovitaan että voitit "kilpailun", niin sinulla on hyvä mieli.

Vierailija
25/101 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sitten se että toinen vanhemmista ja kaksi pientä sisarusta kuolivat Kaakkois-Aasian tsunamissa.

Vierailija
26/101 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni itsemurha, vaikka todellisuudessa se oli traagisinta mitä HÄNEN elämässään tapahtui. En minä ole uhri.

No, onhan se traagisinta, mitä sinun elämässäsi on tapahtunut ja sinäkin olet uhri. IM:n renkaat leviävät ympäristöön ja vaikuttavat myös muihin. Minun tätini teki IM:n ja hänen vanhempi lapsensa seurasi pian perässä. Hänen nuorempi lapsensa kuoli verrattain nuorena, luonnollisen kuoleman kyllä, mutta sairauteen, jonka synnyssä raskaat nuoruuden tapahtumat saattoivat näytellä osansa.

Vierailija
27/101 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan koe tarvetta kilpailla kokemuksillaan

Vierailija
28/101 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudettomuus pikkulapsesta lähtien. Pilasi elämäni.

Vierailija
29/101 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran meinasi kahvinsuodatuspussit loppua mutta onneksi huomasin ajoissa ja ehdin kauppaan ostamaan uudet, kyllä oi lähellä ja vieläkin hiukan hirvittää tuo tilanne.

Vierailija
30/101 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monta vuotta hukkasin työnantajalleni pelkkää burnouttia vastaan.

Vierailija
31/101 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä kuoli kun olin parikymppinen

Vierailija
32/101 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se että joku on menettänyt molemmat vanhempansa alaikäisenä on suurempia tragedia kun se kun joku kertoo menettäneensä isovanhempansa. Ekalla kommentoijalla on prioriteetit kohdallaan ja kokemusta elämästä, toinenn valittaa turhaan siitä mikä tapahtuu kaikille ja on normaalia eikä traagista.

Vierailija
33/101 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se että joku on menettänyt molemmat vanhempansa alaikäisenä on suurempia tragedia kun se kun joku kertoo menettäneensä isovanhempansa. Ekalla kommentoijalla on prioriteetit kohdallaan ja kokemusta elämästä, toinenn valittaa turhaan siitä mikä tapahtuu kaikille ja on normaalia eikä traagista.

Ymmärrätkö, mitä otsikon kysymys tarkoittaa? Siinä kysytään, mikä on kunkin ihmisen elämässä tapahtunut traagisin asia. Tässä ketjussa ei siis kilpailla traagisimmasta tapahtumasta, vaan oman elämän traagisimmasta tapahtumasta. Lopeta jankkaaminen.

Vierailija
34/101 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisen ALS. Olin itse lapsi tuolloin ja vielä näin nelikymppisenäkin käsittelen sitä terapiassa.

Vierailija
35/101 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut pullo kaatui pöydälle ja osa oluesta valui pois pullosta.😭

Vierailija
36/101 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
37/101 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sitten se että toinen vanhemmista ja kaksi pientä sisarusta kuolivat Kaakkois-Aasian tsunamissa.

En usko. Seurasin tsunamin aikaa uutisointia ja missään nimilistoilla ei ollut tuollaista perhettä.

Vierailija
38/101 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Seurasin tsunamin aikaa uutisointia ja missään nimilistoilla ei ollut tuollaista perhettä.

Miksi minusta näyttää siltä että tämä sama keskustelu on käyty täällä muutama vuosi sitten?

Vierailija
39/101 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minusta näyttää siltä että tämä sama keskustelu on käyty täällä muutama vuosi sitten?

Miksi joku valehtelee olleensa tsunamissa vaikka ei todistetusti ole ollut

Vierailija
40/101 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka voi määritellä jonkun toisen elämän oikean vastoinkäymisen ja traagisimman tapahtuman?

Itselleni aikoinaan kova juttu oli toisen isoäitinini kuolema, kun olin kuuden vanha. Hän kun oli siihen mennessä hoitanut minua usein ja oli mielestäni ihana ja lempeä mummo. Mutta tietenkään en ole surrut sitä enää vuosikymmeniin.

Omalta kohdalta en osaa sanoa, mikä olisi ollut traagisin tapahtuma. Ehkä se on vasta tulossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan