Onko sulla Tukholman syndroomaa tai ollut joskus?
Minulla oli nuorena useasti. Ja se johti ongelmiin. Joista pääsi myöhemmin. Tunnistatko sen merkit.
Kommentit (16)
Eihän siitä kauaa ole kun valtaosalla länsimaiden asukkaista tämä syndrooma oli koronadiktatuurin alaisuudessa...
Vihervassareilla ja demareilla on muslimien ja nigggereiden suhteen Tukholman syndrooma.
Huomasin siis alttiuden tähän itsessäni. Voi olla vähän vieläkin, jos mies komea.
Mul on Tukholmansyndrooma The Leidiin. Hän sieppas mut ja koskaan ei oo tuntunut olla niin hyvältä vankina. Sit The Leidi laski mut vapaaks. Häkin ovi on auki ja se antais mun mennä vapaana mut mä en mee. Mä istun tääl häkis ja kiehun hitaasti täysin vapaaehtoisesti.
M35
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Tukholman syndrooma ? Mitkä oireet .
Wikipedia kertoo ehkä paremmin. Alttius miellyttää väärintekijää tai alistajaa. Jopa kaappaajaa. Nuorena sitä oli vaikea tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wikipedia kertoo ehkä paremmin. Alttius miellyttää väärintekijää tai alistajaa. Jopa kaappaajaa. Nuorena sitä oli vaikea tunnistaa.
Miten se sairaus shokkitila liittyy Tukholmaan ?
Varmaan monella on että joku lyö turpiin niin kuvittelee ettei se lyönyt vaan rakastaa. Tai että se lyöjä ei ole saanut rakkautta .
Edellisessä suhteessani huomasin merkkejä. Onnekseni olin lukenut syndroomasta ja järkikin takoi vastaan kaltoinkohteluani. VAKUUTIN myös kaltoinkohtelijalle, että en jää alistettavakseen, koska sukuni tulee olemaan vankka tukija minulle sensuhteen, että pääsen eroon kaltoinkohtelijasta. Hän kuunteli silmänmustuaiset suurina ja lopetti viestittelynsä. Viestittelyn, jota sain häneltä viisi vuotta jätettyäni hänet. Suku on turva ja tuki. Yritti vielä parhaansa ja kertoi epäilevänsä meitä vastaan olleen " salaliitto". No kaikki tietävät mihin sairauteen kuuluu salaliitto epäilys...
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole se kun tekee yhtäkkiä ihan hitokseen mieli munaa suoleen vaikka onkin ihan hetero mies?
Joku syndrooma tuli kun tukholmalaiseen naiseen laivalla tutustuin. Hoidoksi riitti antibiootit.