Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa, miksi yli 50v menestynyt, varakas mies ei jätä samanikäistä vaimoaan?

Vierailija
27.06.2026 |

Täällä jauhetaan vuodesta toiseen näitä vanhempi mies ja nuorempi nainen juttuja, mutta tosimaailmassa tällaista tapahtuu todella vähän. Miksi? Jos viiskymppisestä naisesta ei kuulemma ole mihinkään, niin miksi mies jää siihen liittoon kuitenkin? Lapset muuttaneet pois. Kaikki mahdollisuudet olisi aloittaa uusi elämä. 

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka,asunto on molempien nimissä.Molemmat on varakkaita yht.omistajuus.Eikä ne ukot vaikka vieras liha niitä himottaakin ,ei ne jätä muijiaan..ei aina!

Vierailija
62/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis todella varakkaat ja menestyneet 50-miehet ovat jonkin verran älykkäitä. Nyt ei puhuta sitten myyntimies Myrttisestä. Siihen maailman ei kuulu nuoret ja tyhmät naiset, huonoine sananvalintoineen ja käytöksineen. Tuohon varakkuuteen on tehty paljon töitä, sitä ei voi haaskata virheillä pois, esim, ihmissuhdevirheillä. Nuoreus itsessään ei ole mikään arvostettava ominaisuus naisessa; enemmän älykkyys, lempeys, sitkeys jne. 

Miksi vihaat nuoria naisia ja pidät heitä tyhminä?

Heiltä puuttuu se elämänkokemus, ja ymmärrys siitä mitä sen varallisuuden eteen on täytynyt tehdä. Ei se tyhmyyttä ole, mutta onhan se aivan eri asia olla puolison kanssa joka ymmärtää ne uhraukset joita on joutunut tekemään, ja joka vielä on seisonut rinnalla niistä huolimatta. 

Omalla kohdallani esim me myimme unelmakotimme jotta saimme työntekijöille maksettua palkkaa kehitystyön ajan. Itse söimme lähinnä kaurapuuroa. Kaikki säästöt ja asunto menivät siihen, vaimoni tuki minua ja uskoi minuun. Se, jos joku on arvostettavaa, enkä ikinä voisi kuvitellakaan häntä huonosti kohtelevani ja vielä vähemmän jättäväni. Upea nainen. 

No ni kaiken tuon pystyi sanoon haukkumatta nuoria naisii tyhmiks. Ne on viel nuorii ei viel leidei mut ei niitä sen takia oo ok haukkuu. Ei sulkaan ollut sitä elämänkokemusta viel silloin kun olit poika ja ei se silti susta tee tyhmää.

Ei kannata olla ilkee kun voi illa kiva.

M35

En ollut se, joka tyhmäksi sanoi. Vastasin vain, koska koin että minulla oli aiheeseen sanottavaa. 

Seli seli :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis todella varakkaat ja menestyneet 50-miehet ovat jonkin verran älykkäitä. Nyt ei puhuta sitten myyntimies Myrttisestä. Siihen maailman ei kuulu nuoret ja tyhmät naiset, huonoine sananvalintoineen ja käytöksineen. Tuohon varakkuuteen on tehty paljon töitä, sitä ei voi haaskata virheillä pois, esim, ihmissuhdevirheillä. Nuoreus itsessään ei ole mikään arvostettava ominaisuus naisessa; enemmän älykkyys, lempeys, sitkeys jne. 

Miksi vihaat nuoria naisia ja pidät heitä tyhminä?

Onhan ne naiset tyhmiä, jos haluavat naimisissa olevan, isänsä ikäisen möllykän kanssa seksisuhteen.

eri

Vierailija
64/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pystyy maksamaan nuorista naisista ja pitää kuivuneen, mutta tutun ja turvallisen naisen kuitenkin osana elämää.

Se tuttu ja turvallinen nainen lähtee, jos mies käy vieraissa.

Höpö höpö. Lähtikö Sylvi, Hilla, Jacqueline tai Danielle? Jos mies on menestynyt, hän ymmärtää tehdä myös avioehdot yms rahalliset sopimukset kuntoon.

Vierailija
65/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis todella varakkaat ja menestyneet 50-miehet ovat jonkin verran älykkäitä. Nyt ei puhuta sitten myyntimies Myrttisestä. Siihen maailman ei kuulu nuoret ja tyhmät naiset, huonoine sananvalintoineen ja käytöksineen. Tuohon varakkuuteen on tehty paljon töitä, sitä ei voi haaskata virheillä pois, esim, ihmissuhdevirheillä. Nuoreus itsessään ei ole mikään arvostettava ominaisuus naisessa; enemmän älykkyys, lempeys, sitkeys jne. 

Miksi vihaat nuoria naisia ja pidät heitä tyhminä?

Heiltä puuttuu se elämänkokemus, ja ymmärrys siitä mitä sen varallisuuden eteen on täytynyt tehdä. Ei se tyhmyyttä ole, mutta onhan se aivan eri asia olla puolison kanssa joka ymmärtää ne uhraukset joita on joutunut tekemään, ja joka vielä on seisonut rinnalla niistä huolimatta. 

Omalla kohdallani esim me myimme unelmakotimme jotta saimme työntekijöille maksettua palkkaa kehitystyön ajan. Itse söimme lähinnä kaurapuuroa. Kaikki säästöt ja asunto menivät siihen, vaimoni tuki minua ja uskoi minuun. Se, jos joku on arvostettavaa, enkä ikinä voisi kuvitellakaan häntä huonosti kohtelevani ja vielä vähemmän jättäväni. Upea nainen. 

Miksi sitten piti ensin alkaa haukkua tyhmäksi?

Vierailija
66/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis todella varakkaat ja menestyneet 50-miehet ovat jonkin verran älykkäitä. Nyt ei puhuta sitten myyntimies Myrttisestä. Siihen maailman ei kuulu nuoret ja tyhmät naiset, huonoine sananvalintoineen ja käytöksineen. Tuohon varakkuuteen on tehty paljon töitä, sitä ei voi haaskata virheillä pois, esim, ihmissuhdevirheillä. Nuoreus itsessään ei ole mikään arvostettava ominaisuus naisessa; enemmän älykkyys, lempeys, sitkeys jne. 

Miksi vihaat nuoria naisia ja pidät heitä tyhminä?

Onhan ne naiset tyhmiä, jos haluavat naimisissa olevan, isänsä ikäisen möllykän kanssa seksisuhteen.

eri

ja mies o tyhmä jos rikkoo suhteensa. Jääpi yksin vanhana ja omanikäinen vaimo ei enää hoivaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis todella varakkaat ja menestyneet 50-miehet ovat jonkin verran älykkäitä. Nyt ei puhuta sitten myyntimies Myrttisestä. Siihen maailman ei kuulu nuoret ja tyhmät naiset, huonoine sananvalintoineen ja käytöksineen. Tuohon varakkuuteen on tehty paljon töitä, sitä ei voi haaskata virheillä pois, esim, ihmissuhdevirheillä. Nuoreus itsessään ei ole mikään arvostettava ominaisuus naisessa; enemmän älykkyys, lempeys, sitkeys jne. 

En minä ainakaan ollut nuorena tyhmä tai huonokäytöksinen. Olen siis itse nyt vanhempi nainen mutta ihan turhaa tuollainen nuorempien naisten vähättely. Aikuistukaa ja olkaa naisten puolella, naiset ällkääkö asettuko toisianne vastaan. 

Nuori nainen, joka lähtee vanhan miehen perään rahanhimo silmissään on tyhmä. Ja normaali, fiksu, nuori nainen ei mitään viisikymppisestä ainoastaan sielun sympatian vuoksi kiinnostu. Ainakin se on äärimmäisen harvinaista. Ihmisiä yhdistää yleensä elämänkokemus. 

Miten niin? Nuori nainen saa vain helpon elämän eikä tarvitse tehdä onlyfans-tähteyttä. Ymmärrän moraalisi, mutta se ei ole nykyaikaa.

Sinä ilmeisesti hengaat siellä onlyfansissa hieman liikaa. Se ei kuvasta kuin sitä yhtä pienen pientä nurkkaa todellisuudesta. 

Tunnen liki parisenkymmentä nuorta naista, ja he kaikki ajattelevat samoin kuin minä. Rakentavat omia uriaan, opiskelevat ja etsivät sitä puolisoa jonka kanssa elämää lähteä rakentamaan. Moni on jo sellaiset löytänytkin. 

Vierailija
68/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pystyy maksamaan nuorista naisista ja pitää kuivuneen, mutta tutun ja turvallisen naisen kuitenkin osana elämää.

Se tuttu ja turvallinen nainen lähtee, jos mies käy vieraissa.

Höpö höpö. Lähtikö Sylvi, Hilla, Jacqueline tai Danielle? Jos mies on menestynyt, hän ymmärtää tehdä myös avioehdot yms rahalliset sopimukset kuntoon.

 






Eikä lähde, vaan alkaa itsekin käydä. Naisille löytyy aina ottaja. Kokemusta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 20 vuoden parisuhteen jälkeen miettii vain varakkuutta ja menestystä. Onko parisuhdetta ollut ollenkaan.

Olen seurustellut itseäni 11-20 vuotta vanhempien miesten kanssa.

Nyt vispilöi saman ikäisen kanssa. 

Pitäisikö vispilöidä 20 vuotta nuoremman kanssa?

Vierailija
70/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis todella varakkaat ja menestyneet 50-miehet ovat jonkin verran älykkäitä. Nyt ei puhuta sitten myyntimies Myrttisestä. Siihen maailman ei kuulu nuoret ja tyhmät naiset, huonoine sananvalintoineen ja käytöksineen. Tuohon varakkuuteen on tehty paljon töitä, sitä ei voi haaskata virheillä pois, esim, ihmissuhdevirheillä. Nuoreus itsessään ei ole mikään arvostettava ominaisuus naisessa; enemmän älykkyys, lempeys, sitkeys jne. 

Miksi vihaat nuoria naisia ja pidät heitä tyhminä?

Onhan ne naiset tyhmiä, jos haluavat naimisissa olevan, isänsä ikäisen möllykän kanssa seksisuhteen.

eri

Ei, ne on vain naisia. Sitä sanotaan h y p e r g a m i a k s i.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavuudenhalu, laiskuus. Samasta syystä naiset katselevat ikäisiään miehiä. Viiskybäsenä ei oo kiimaa koska siihen liittyy nuoruus ja ulkonäkö. Jos elät niin näet ja koet. 

Väitätkö ettei keski-ikäiset harrasta paljon seksiä?

Suomalainen ei ole esteetikko. Muuten tämä kansa olisi kuollut sukupuuttoon. 

Vierailija
72/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis todella varakkaat ja menestyneet 50-miehet ovat jonkin verran älykkäitä. Nyt ei puhuta sitten myyntimies Myrttisestä. Siihen maailman ei kuulu nuoret ja tyhmät naiset, huonoine sananvalintoineen ja käytöksineen. Tuohon varakkuuteen on tehty paljon töitä, sitä ei voi haaskata virheillä pois, esim, ihmissuhdevirheillä. Nuoreus itsessään ei ole mikään arvostettava ominaisuus naisessa; enemmän älykkyys, lempeys, sitkeys jne. 

Miksi vihaat nuoria naisia ja pidät heitä tyhminä?

Heiltä puuttuu se elämänkokemus, ja ymmärrys siitä mitä sen varallisuuden eteen on täytynyt tehdä. Ei se tyhmyyttä ole, mutta onhan se aivan eri asia olla puolison kanssa joka ymmärtää ne uhraukset joita on joutunut tekemään, ja joka vielä on seisonut rinnalla niistä huolimatta. 

Omalla kohdallani esim me myimme unelmakotimme jotta saimme työntekijöille maksettua palkkaa kehitystyön ajan. Itse söimme lähinnä kaurapuuroa. Kaikki säästöt ja asunto menivät siihen, vaimoni tuki minua ja uskoi minuun. Se, jos joku on arvostettavaa, enkä ikinä voisi kuvitellakaan häntä huonosti kohtelevani ja vielä vähemmän jättäväni. Upea nainen. 

Pidätkö siis kaikkia nuoria tyhminä, esim omia lapsiasi vain koska he ovat nuoria? Vai koskeeko tämä vain random nuoria. 

En, en ole ketään tyhmäksi sanonutkaan. Tuossa nimenomaan sanoin "ei se tyhmyyttä ole". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä kaikille.

Vierailija
74/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On helpompaa ottaa salarakas. Miksi luooua vaimosta, joka hoitaa kodin, siivoaa, laittaa ruuat, pesee pyykit jne? 

Menestyneen ja varakkaan miehen vaimo on ulkoistanut nuo hommat toisille. Onhan hän itsekin töissä, joten hän ei yksin rupea tekemään kotitöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On helpompaa ottaa salarakas. Miksi luooua vaimosta, joka hoitaa kodin, siivoaa, laittaa ruuat, pesee pyykit jne? 

Herranen aika :D 

Kenellä on nykyään tuollaisia 50-luvun liittoja?

Naiset ovat koulutettuja, hyväpalkkaisissa töissä. Juristeja, ekonomeja. Ei mitään kotipiikoja. 

Tuo tyyppi on jossain peräkammarissa. Älä välitä. 😁 

Nainen on hänelle piika ja reikä, ei kumppani. 

Vierailija
76/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä täällä pyörivät trollimiehet elävät omassa katkerassa kuplasassaan, todellisuus on sitten jotain muuta. 

Vierailija
77/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pystyy maksamaan nuorista naisista ja pitää kuivuneen, mutta tutun ja turvallisen naisen kuitenkin osana elämää.

Se tuttu ja turvallinen nainen lähtee, jos mies käy vieraissa.

Höpö höpö. Lähtikö Sylvi, Hilla, Jacqueline tai Danielle? Jos mies on menestynyt, hän ymmärtää tehdä myös avioehdot yms rahalliset sopimukset kuntoon.

 






Eikä lähde, vaan alkaa itsekin käydä. Naisille löytyy aina ottaja. Kokemusta on.

Naisille löytyy aina ottajia, mutta ei varmaankaan hyvin menestyneitä 50-vuotiaita miehiä...

Vierailija
78/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis todella varakkaat ja menestyneet 50-miehet ovat jonkin verran älykkäitä. Nyt ei puhuta sitten myyntimies Myrttisestä. Siihen maailman ei kuulu nuoret ja tyhmät naiset, huonoine sananvalintoineen ja käytöksineen. Tuohon varakkuuteen on tehty paljon töitä, sitä ei voi haaskata virheillä pois, esim, ihmissuhdevirheillä. Nuoreus itsessään ei ole mikään arvostettava ominaisuus naisessa; enemmän älykkyys, lempeys, sitkeys jne. 

Miksi vihaat nuoria naisia ja pidät heitä tyhminä?

Heiltä puuttuu se elämänkokemus, ja ymmärrys siitä mitä sen varallisuuden eteen on täytynyt tehdä. Ei se tyhmyyttä ole, mutta onhan se aivan eri asia olla puolison kanssa joka ymmärtää ne uhraukset joita on joutunut tekemään, ja joka vielä on seisonut rinnalla niistä huolimatta. 

Omalla kohdallani esim me myimme unelmakotimme jotta saimme työntekijöille maksettua palkkaa kehitystyön ajan. Itse söimme lähinnä kaurapuuroa. Kaikki säästöt ja asunto menivät siihen, vaimoni tuki minua ja uskoi minuun. Se, jos joku on arvostettavaa, enkä ikinä voisi kuvitellakaan häntä huonosti kohtelevani ja vielä vähemmän jättäväni. Upea nainen. 

Miksi sitten piti ensin alkaa haukkua tyhmäksi?

Jos luit tuon tekstini, niin siinä sanoin että se ei ole tyhmyyttä. Olin siis eri mieltä sen aiemman kanssa tästä asiasta. 

Vierailija
79/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pystyy maksamaan nuorista naisista ja pitää kuivuneen, mutta tutun ja turvallisen naisen kuitenkin osana elämää.

Se tuttu ja turvallinen nainen lähtee, jos mies käy vieraissa.

Höpö höpö. Lähtikö Sylvi, Hilla, Jacqueline tai Danielle? Jos mies on menestynyt, hän ymmärtää tehdä myös avioehdot yms rahalliset sopimukset kuntoon.

En tiedä, keitä tarkoitat. Ei sulla mitään sukunimiä olisi antaa?

Sinun pitää nyt ymmärtää, että entisaikoina avioero ei ollut vaihtoehto. Eroon piti löytää syy ja toisen piti ottaa syyt niskoilleen oikeudenkäynnissä. Luuletko, että vakavaraisen ja konservatiivisen yrityksen johtokunta olisi ollut tekemättä mitään, jos yrityksen toimitusjohtaja olisi julkisesti sanonut pettäneensä puolisoaan?

Vierailija
80/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis todella varakkaat ja menestyneet 50-miehet ovat jonkin verran älykkäitä. Nyt ei puhuta sitten myyntimies Myrttisestä. Siihen maailman ei kuulu nuoret ja tyhmät naiset, huonoine sananvalintoineen ja käytöksineen. Tuohon varakkuuteen on tehty paljon töitä, sitä ei voi haaskata virheillä pois, esim, ihmissuhdevirheillä. Nuoreus itsessään ei ole mikään arvostettava ominaisuus naisessa; enemmän älykkyys, lempeys, sitkeys jne. 

Miksi vihaat nuoria naisia ja pidät heitä tyhminä?

Onhan ne naiset tyhmiä, jos haluavat naimisissa olevan, isänsä ikäisen möllykän kanssa seksisuhteen.

eri

Ei, ne on vain naisia. Sitä sanotaan h y p e r g a m i a k s i.

Kyllä se on se mies joka on hypergaminen jos nuorempaa haluaa. Jos taas molemmat kokevat suhteesta hyötyvänsä yhtälailla, niin sittenhän he ovat samaa tasoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan