Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa, miksi yli 50v menestynyt, varakas mies ei jätä samanikäistä vaimoaan?

Vierailija
27.06.2026 |

Täällä jauhetaan vuodesta toiseen näitä vanhempi mies ja nuorempi nainen juttuja, mutta tosimaailmassa tällaista tapahtuu todella vähän. Miksi? Jos viiskymppisestä naisesta ei kuulemma ole mihinkään, niin miksi mies jää siihen liittoon kuitenkin? Lapset muuttaneet pois. Kaikki mahdollisuudet olisi aloittaa uusi elämä. 

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen 5-kymppisen miehen samanikäinen nainen on totuttanut miehensä tylsään arkielämään, eikä hän enää muista nuoruuttaan.

Tuota.

Ehkäpä muistelevat yhdessä nuoruuttaan joskus, sopivana hetkenä.

Terve aikuinen elää sitä parhaillaan menossa olevaa ikäkauttaan, eikä kaipaa nuoruuden monenmoisia vaivoja ja vaikeuksia.

Sinun arkesi voi olla tylsää, mutta älä yleistä.

Vierailija
42/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis todella varakkaat ja menestyneet 50-miehet ovat jonkin verran älykkäitä. Nyt ei puhuta sitten myyntimies Myrttisestä. Siihen maailman ei kuulu nuoret ja tyhmät naiset, huonoine sananvalintoineen ja käytöksineen. Tuohon varakkuuteen on tehty paljon töitä, sitä ei voi haaskata virheillä pois, esim, ihmissuhdevirheillä. Nuoreus itsessään ei ole mikään arvostettava ominaisuus naisessa; enemmän älykkyys, lempeys, sitkeys jne. 

En minä ainakaan ollut nuorena tyhmä tai huonokäytöksinen. Olen siis itse nyt vanhempi nainen mutta ihan turhaa tuollainen nuorempien naisten vähättely. Aikuistukaa ja olkaa naisten puolella, naiset ällkääkö asettuko toisianne vastaan. 

Nuori nainen, joka lähtee vanhan miehen perään rahanhimo silmissään on tyhmä. Ja normaali, fiksu, nuori nainen ei mitään viisikymppisestä ainoastaan sielun sympatian vuoksi kiinnostu. Ainakin se on äärimmäisen harvinaista. Ihmisiä yhdistää yleensä elämänkokemus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis todella varakkaat ja menestyneet 50-miehet ovat jonkin verran älykkäitä. Nyt ei puhuta sitten myyntimies Myrttisestä. Siihen maailman ei kuulu nuoret ja tyhmät naiset, huonoine sananvalintoineen ja käytöksineen. Tuohon varakkuuteen on tehty paljon töitä, sitä ei voi haaskata virheillä pois, esim, ihmissuhdevirheillä. Nuoreus itsessään ei ole mikään arvostettava ominaisuus naisessa; enemmän älykkyys, lempeys, sitkeys jne. 

En minä ainakaan ollut nuorena tyhmä tai huonokäytöksinen. Olen siis itse nyt vanhempi nainen mutta ihan turhaa tuollainen nuorempien naisten vähättely. Aikuistukaa ja olkaa naisten puolella, naiset ällkääkö asettuko toisianne vastaan. 

Nuori nainen, joka lähtee vanhan miehen perään rahanhimo silmissään on tyhmä. Ja normaali, fiksu, nuori nainen ei mitään viisikymppisestä ainoastaan sielun sympatian vuoksi kiinnostu. Ainakin se on äärimmäisen harvinaista. Ihmisiä yhdistää yleensä elämänkokemus. 

Voihan vanha nainenkin lähteä miehen mukaan rahan perään. MInkä ikäinen ihminen vai vaan olla tyhmä.

Vierailija
44/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavuudenhalu, laiskuus. Samasta syystä naiset katselevat ikäisiään miehiä. Viiskybäsenä ei oo kiimaa koska siihen liittyy nuoruus ja ulkonäkö. Jos elät niin näet ja koet. 

Voi, onpa surullista että sinä olet jäänyt paitsi viisikymppisestä kiimasta. Seksielämä vain paranee kun ikää ja toisen tuntemusta karttuu. 

Vierailija
45/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis todella varakkaat ja menestyneet 50-miehet ovat jonkin verran älykkäitä. Nyt ei puhuta sitten myyntimies Myrttisestä. Siihen maailman ei kuulu nuoret ja tyhmät naiset, huonoine sananvalintoineen ja käytöksineen. Tuohon varakkuuteen on tehty paljon töitä, sitä ei voi haaskata virheillä pois, esim, ihmissuhdevirheillä. Nuoreus itsessään ei ole mikään arvostettava ominaisuus naisessa; enemmän älykkyys, lempeys, sitkeys jne. 

En minä ainakaan ollut nuorena tyhmä tai huonokäytöksinen. Olen siis itse nyt vanhempi nainen mutta ihan turhaa tuollainen nuorempien naisten vähättely. Aikuistukaa ja olkaa naisten puolella, naiset ällkääkö asettuko toisianne vastaan. 

Nuori nainen, joka lähtee vanhan miehen perään rahanhimo silmissään on tyhmä. Ja normaali, fiksu, nuori nainen ei mitään viisikymppisestä ainoastaan sielun sympatian vuoksi kiinnostu. Ainakin se on äärimmäisen harvinaista. Ihmisiä yhdistää yleensä elämänkokemus. 

Miten niin? Nuori nainen saa vain helpon elämän eikä tarvitse tehdä onlyfans-tähteyttä. Ymmärrän moraalisi, mutta se ei ole nykyaikaa.

Vierailija
46/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis todella varakkaat ja menestyneet 50-miehet ovat jonkin verran älykkäitä. Nyt ei puhuta sitten myyntimies Myrttisestä. Siihen maailman ei kuulu nuoret ja tyhmät naiset, huonoine sananvalintoineen ja käytöksineen. Tuohon varakkuuteen on tehty paljon töitä, sitä ei voi haaskata virheillä pois, esim, ihmissuhdevirheillä. Nuoreus itsessään ei ole mikään arvostettava ominaisuus naisessa; enemmän älykkyys, lempeys, sitkeys jne. 

Miksi vihaat nuoria naisia ja pidät heitä tyhminä?

Heiltä puuttuu se elämänkokemus, ja ymmärrys siitä mitä sen varallisuuden eteen on täytynyt tehdä. Ei se tyhmyyttä ole, mutta onhan se aivan eri asia olla puolison kanssa joka ymmärtää ne uhraukset joita on joutunut tekemään, ja joka vielä on seisonut rinnalla niistä huolimatta. 

Omalla kohdallani esim me myimme unelmakotimme jotta saimme työntekijöille maksettua palkkaa kehitystyön ajan. Itse söimme lähinnä kaurapuuroa. Kaikki säästöt ja asunto menivät siihen, vaimoni tuki minua ja uskoi minuun. Se, jos joku on arvostettavaa, enkä ikinä voisi kuvitellakaan häntä huonosti kohtelevani ja vielä vähemmän jättäväni. Upea nainen. 

No ni kaiken tuon pystyi sanoon haukkumatta nuoria naisii tyhmiks. Ne on viel nuorii ei viel leidei mut ei niitä sen takia oo ok haukkuu. Ei sulkaan ollut sitä elämänkokemusta viel silloin kun olit poika ja ei se silti susta tee tyhmää.

Ei kannata olla ilkee kun voi illa kiva.

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis todella varakkaat ja menestyneet 50-miehet ovat jonkin verran älykkäitä. Nyt ei puhuta sitten myyntimies Myrttisestä. Siihen maailman ei kuulu nuoret ja tyhmät naiset, huonoine sananvalintoineen ja käytöksineen. Tuohon varakkuuteen on tehty paljon töitä, sitä ei voi haaskata virheillä pois, esim, ihmissuhdevirheillä. Nuoreus itsessään ei ole mikään arvostettava ominaisuus naisessa; enemmän älykkyys, lempeys, sitkeys jne. 

En minä ainakaan ollut nuorena tyhmä tai huonokäytöksinen. Olen siis itse nyt vanhempi nainen mutta ihan turhaa tuollainen nuorempien naisten vähättely. Aikuistukaa ja olkaa naisten puolella, naiset ällkääkö asettuko toisianne vastaan. 

Nuori nainen, joka lähtee vanhan miehen perään rahanhimo silmissään on tyhmä. Ja normaali, fiksu, nuori nainen ei mitään viisikymppisestä ainoastaan sielun sympatian vuoksi kiinnostu. Ainakin se on äärimmäisen harvinaista. Ihmisiä yhdistää yleensä elämänkokemus. 

Niinpä. Meillä kolme lasta ja heidän takiaan tehty tietyt testamentti-, vastuunjako- ja avioehtoratkaisut juristin avustuksella. Eipä kukaan muu nainen pääsisi hyötymään mieheni varallisuudesta millään tavalla.


Lapset muuten hankittu ivf-hoidoilla miehestä johtuvista syistä, joten lastakaan se nainen ei tulisi mieheni kanssa saamaan.

Vierailija
48/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helpompaa ottaa salarakas. Miksi luooua vaimosta, joka hoitaa kodin, siivoaa, laittaa ruuat, pesee pyykit jne? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis todella varakkaat ja menestyneet 50-miehet ovat jonkin verran älykkäitä. Nyt ei puhuta sitten myyntimies Myrttisestä. Siihen maailman ei kuulu nuoret ja tyhmät naiset, huonoine sananvalintoineen ja käytöksineen. Tuohon varakkuuteen on tehty paljon töitä, sitä ei voi haaskata virheillä pois, esim, ihmissuhdevirheillä. Nuoreus itsessään ei ole mikään arvostettava ominaisuus naisessa; enemmän älykkyys, lempeys, sitkeys jne. 

Miksi vihaat nuoria naisia ja pidät heitä tyhminä?

Heiltä puuttuu se elämänkokemus, ja ymmärrys siitä mitä sen varallisuuden eteen on täytynyt tehdä. Ei se tyhmyyttä ole, mutta onhan se aivan eri asia olla puolison kanssa joka ymmärtää ne uhraukset joita on joutunut tekemään, ja joka vielä on seisonut rinnalla niistä huolimatta. 

Omalla kohdallani esim me myimme unelmakotimme jotta saimme työntekijöille maksettua palkkaa kehitystyön ajan. Itse söimme lähinnä kaurapuuroa. Kaikki säästöt ja asunto menivät siihen, vaimoni tuki minua ja uskoi minuun. Se, jos joku on arvostettavaa, enkä ikinä voisi kuvitellakaan häntä huonosti kohtelevani ja vielä vähemmän jättäväni. Upea nainen. 

No ni kaiken tuon pystyi sanoon haukkumatta nuoria naisii tyhmiks. Ne on viel nuorii ei viel leidei mut ei niitä sen takia oo ok haukkuu. Ei sulkaan ollut sitä elämänkokemusta viel silloin kun olit poika ja ei se silti susta tee tyhmää.

Ei kannata olla ilkee kun voi illa kiva.

M35

Jep. nuori=kokematon. Ei tyhmä :)

Vierailija
50/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis todella varakkaat ja menestyneet 50-miehet ovat jonkin verran älykkäitä. Nyt ei puhuta sitten myyntimies Myrttisestä. Siihen maailman ei kuulu nuoret ja tyhmät naiset, huonoine sananvalintoineen ja käytöksineen. Tuohon varakkuuteen on tehty paljon töitä, sitä ei voi haaskata virheillä pois, esim, ihmissuhdevirheillä. Nuoreus itsessään ei ole mikään arvostettava ominaisuus naisessa; enemmän älykkyys, lempeys, sitkeys jne. 

Ja nuoret naiset ovat tyhmiä?

Älykkyys on kyky omaksua tietoa, viisaus on kyky soveltaa opittua. Viisauden vastakohta on tyhmyys, joten nuoret naiset ovat tyhmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis todella varakkaat ja menestyneet 50-miehet ovat jonkin verran älykkäitä. Nyt ei puhuta sitten myyntimies Myrttisestä. Siihen maailman ei kuulu nuoret ja tyhmät naiset, huonoine sananvalintoineen ja käytöksineen. Tuohon varakkuuteen on tehty paljon töitä, sitä ei voi haaskata virheillä pois, esim, ihmissuhdevirheillä. Nuoreus itsessään ei ole mikään arvostettava ominaisuus naisessa; enemmän älykkyys, lempeys, sitkeys jne. 

Miksi vihaat nuoria naisia ja pidät heitä tyhminä?

Heiltä puuttuu se elämänkokemus, ja ymmärrys siitä mitä sen varallisuuden eteen on täytynyt tehdä. Ei se tyhmyyttä ole, mutta onhan se aivan eri asia olla puolison kanssa joka ymmärtää ne uhraukset joita on joutunut tekemään, ja joka vielä on seisonut rinnalla niistä huolimatta. 

Omalla kohdallani esim me myimme unelmakotimme jotta saimme työntekijöille maksettua palkkaa kehitystyön ajan. Itse söimme lähinnä kaurapuuroa. Kaikki säästöt ja asunto menivät siihen, vaimoni tuki minua ja uskoi minuun. Se, jos joku on arvostettavaa, enkä ikinä voisi kuvitellakaan häntä huonosti kohtelevani ja vielä vähemmän jättäväni. Upea nainen. 

Pidätkö siis kaikkia nuoria tyhminä, esim omia lapsiasi vain koska he ovat nuoria? Vai koskeeko tämä vain random nuoria. 

Vierailija
52/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis todella varakkaat ja menestyneet 50-miehet ovat jonkin verran älykkäitä. Nyt ei puhuta sitten myyntimies Myrttisestä. Siihen maailman ei kuulu nuoret ja tyhmät naiset, huonoine sananvalintoineen ja käytöksineen. Tuohon varakkuuteen on tehty paljon töitä, sitä ei voi haaskata virheillä pois, esim, ihmissuhdevirheillä. Nuoreus itsessään ei ole mikään arvostettava ominaisuus naisessa; enemmän älykkyys, lempeys, sitkeys jne. 

Ja nuoret naiset ovat tyhmiä?

Älykkyys on kyky omaksua tietoa, viisaus on kyky soveltaa opittua. Viisauden vastakohta on tyhmyys, joten nuoret naiset ovat tyhmiä.

Jotkut vanhat ja vanhuksetkin voi kuule olla tosi tyhmiä ja katkeria ja ei mitään käytöstapoja eikä viisautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis todella varakkaat ja menestyneet 50-miehet ovat jonkin verran älykkäitä. Nyt ei puhuta sitten myyntimies Myrttisestä. Siihen maailman ei kuulu nuoret ja tyhmät naiset, huonoine sananvalintoineen ja käytöksineen. Tuohon varakkuuteen on tehty paljon töitä, sitä ei voi haaskata virheillä pois, esim, ihmissuhdevirheillä. Nuoreus itsessään ei ole mikään arvostettava ominaisuus naisessa; enemmän älykkyys, lempeys, sitkeys jne. 

En minä ainakaan ollut nuorena tyhmä tai huonokäytöksinen. Olen siis itse nyt vanhempi nainen mutta ihan turhaa tuollainen nuorempien naisten vähättely. Aikuistukaa ja olkaa naisten puolella, naiset ällkääkö asettuko toisianne vastaan. 

Nuori nainen, joka lähtee vanhan miehen perään rahanhimo silmissään on tyhmä. Ja normaali, fiksu, nuori nainen ei mitään viisikymppisestä ainoastaan sielun sympatian vuoksi kiinnostu. Ainakin se on äärimmäisen harvinaista. Ihmisiä yhdistää yleensä elämänkokemus. 

Voihan vanha nainenkin lähteä miehen mukaan rahan perään. MInkä ikäinen ihminen vai vaan olla tyhmä.

Kyllä mutta kyllä se nuori näistä tyhmempi on jos jonkun kurpan perään lähtee. Onhan se paljon ikävämpää kuin oman ikäisen kanssa. Oman ikäinen sentään on seksuaalisti paljon viehättävämpi kuin se vanhus, ja sen oman ikäisen kanssa on muutenkin paljon enemmän yhteistä. 

Vierailija
54/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

yin ja yang. Mies kaipaa vakautta, ei kaaosta ja tuhoa kuten naiset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis todella varakkaat ja menestyneet 50-miehet ovat jonkin verran älykkäitä. Nyt ei puhuta sitten myyntimies Myrttisestä. Siihen maailman ei kuulu nuoret ja tyhmät naiset, huonoine sananvalintoineen ja käytöksineen. Tuohon varakkuuteen on tehty paljon töitä, sitä ei voi haaskata virheillä pois, esim, ihmissuhdevirheillä. Nuoreus itsessään ei ole mikään arvostettava ominaisuus naisessa; enemmän älykkyys, lempeys, sitkeys jne. 

En minä ainakaan ollut nuorena tyhmä tai huonokäytöksinen. Olen siis itse nyt vanhempi nainen mutta ihan turhaa tuollainen nuorempien naisten vähättely. Aikuistukaa ja olkaa naisten puolella, naiset ällkääkö asettuko toisianne vastaan. 

Nuori nainen, joka lähtee vanhan miehen perään rahanhimo silmissään on tyhmä. Ja normaali, fiksu, nuori nainen ei mitään viisikymppisestä ainoastaan sielun sympatian vuoksi kiinnostu. Ainakin se on äärimmäisen harvinaista. Ihmisiä yhdistää yleensä elämänkokemus. 

Ei se tyhmyyttä oo jos hyväkskäyttää hölmöö. Väärin se tietenkin on mut se on eri asia ku tyhmyys.

M35

Vierailija
56/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On helpompaa ottaa salarakas. Miksi luooua vaimosta, joka hoitaa kodin, siivoaa, laittaa ruuat, pesee pyykit jne? 

Herranen aika :D 

Kenellä on nykyään tuollaisia 50-luvun liittoja?

Naiset ovat koulutettuja, hyväpalkkaisissa töissä. Juristeja, ekonomeja. Ei mitään kotipiikoja. 

Vierailija
57/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pystyy maksamaan nuorista naisista ja pitää kuivuneen, mutta tutun ja turvallisen naisen kuitenkin osana elämää.

Se tuttu ja turvallinen nainen lähtee, jos mies käy vieraissa.

Vierailija
58/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis todella varakkaat ja menestyneet 50-miehet ovat jonkin verran älykkäitä. Nyt ei puhuta sitten myyntimies Myrttisestä. Siihen maailman ei kuulu nuoret ja tyhmät naiset, huonoine sananvalintoineen ja käytöksineen. Tuohon varakkuuteen on tehty paljon töitä, sitä ei voi haaskata virheillä pois, esim, ihmissuhdevirheillä. Nuoreus itsessään ei ole mikään arvostettava ominaisuus naisessa; enemmän älykkyys, lempeys, sitkeys jne. 

Miksi vihaat nuoria naisia ja pidät heitä tyhminä?

Heiltä puuttuu se elämänkokemus, ja ymmärrys siitä mitä sen varallisuuden eteen on täytynyt tehdä. Ei se tyhmyyttä ole, mutta onhan se aivan eri asia olla puolison kanssa joka ymmärtää ne uhraukset joita on joutunut tekemään, ja joka vielä on seisonut rinnalla niistä huolimatta. 

Omalla kohdallani esim me myimme unelmakotimme jotta saimme työntekijöille maksettua palkkaa kehitystyön ajan. Itse söimme lähinnä kaurapuuroa. Kaikki säästöt ja asunto menivät siihen, vaimoni tuki minua ja uskoi minuun. Se, jos joku on arvostettavaa, enkä ikinä voisi kuvitellakaan häntä huonosti kohtelevani ja vielä vähemmän jättäväni. Upea nainen. 

No ni kaiken tuon pystyi sanoon haukkumatta nuoria naisii tyhmiks. Ne on viel nuorii ei viel leidei mut ei niitä sen takia oo ok haukkuu. Ei sulkaan ollut sitä elämänkokemusta viel silloin kun olit poika ja ei se silti susta tee tyhmää.

Ei kannata olla ilkee kun voi illa kiva.

M35

En ollut se, joka tyhmäksi sanoi. Vastasin vain, koska koin että minulla oli aiheeseen sanottavaa. 

Vierailija
59/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kunnioitetaan kerran annettua aviolupausta, ei siinä sen kummempaa! Sellaistakin tapahtuu vielä!

Vierailija
60/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette aikamoisia juntteja suuri osa, kommenteista päätellen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän