Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa, miksi yli 50v menestynyt, varakas mies ei jätä samanikäistä vaimoaan?

Vierailija
27.06.2026 |

Täällä jauhetaan vuodesta toiseen näitä vanhempi mies ja nuorempi nainen juttuja, mutta tosimaailmassa tällaista tapahtuu todella vähän. Miksi? Jos viiskymppisestä naisesta ei kuulemma ole mihinkään, niin miksi mies jää siihen liittoon kuitenkin? Lapset muuttaneet pois. Kaikki mahdollisuudet olisi aloittaa uusi elämä. 

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. En tiedä yhtäkään tapausta, jossa mies olisi edes erottuaan pariutunut nuoren naisen kanssa. Yleensä suunnilleen oman ikäisen kanssa. 

Vierailija
2/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska palstalla provosoidaan ja trollaillaan ja luulette että nää on totta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku omaa äitiään vihaava provoilee täällä? 

Vierailija
4/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap ei ymmärrä naisista mitään?

Vierailija
5/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioehto jäänyt tekemättä.

Vierailija
6/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tuota vaimoa jätä, koska on hyvä vaimo ja ystävä. Ja lapsieni äiti, ja lisäksi vielä kuuma kuin mikä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pystyy maksamaan nuorista naisista ja pitää kuivuneen, mutta tutun ja turvallisen naisen kuitenkin osana elämää.

Vierailija
8/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pystyy maksamaan nuorista naisista ja pitää kuivuneen, mutta tutun ja turvallisen naisen kuitenkin osana elämää.

eli rakastaa kuivunutta naistaan tirsk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku omaa äitiään vihaava provoilee täällä? 

Tämä. Jotain sellaista tämän yhden aina uudestaan toistuvien juttujen takana. Oman äitinsä nöyryytys-fantasia. 

Vierailija
10/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pystyy maksamaan nuorista naisista ja pitää kuivuneen, mutta tutun ja turvallisen naisen kuitenkin osana elämää.

eli rakastaa kuivunutta naistaan tirsk

Kyllä, mutta elämän suola saadaan muualta

Vierailija
12/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tosimaailmassa se on useimmiten leidi joka jättää jos mies ei oo sen arvoinen. 

M35

Rikkaan miehen? Tirsk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ap ei ymmärrä naisista mitään?

Ei . Sinä et ymmärrä mitään ihmissuhteista. 

Vierailija
14/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pystyy maksamaan nuorista naisista ja pitää kuivuneen, mutta tutun ja turvallisen naisen kuitenkin osana elämää.

eli rakastaa kuivunutta naistaan tirsk

Kyllä, mutta elämän suola saadaan muualta

Kuule, kukaan ei pakota sua pariutumaan. Nyt on katkeraa settiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen 5-kymppisen miehen samanikäinen nainen on totuttanut miehensä tylsään arkielämään, eikä hän enää muista nuoruuttaan.

Vierailija
16/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tosimaailmassa se on useimmiten leidi joka jättää jos mies ei oo sen arvoinen. 

M35

Rikkaan miehen? Tirsk.

Tunnen parikin rikasta, jätettyä miestä. 

Vierailija
17/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tosimaailmassa se on useimmiten leidi joka jättää jos mies ei oo sen arvoinen. 

M35

Niin, kun lapset on tehty, mitä nainen enää tekisi parisuhteella.

Vierailija
18/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku omaa äitiään vihaava provoilee täällä? 

Tämä. Jotain sellaista tämän yhden aina uudestaan toistuvien juttujen takana. Oman äitinsä nöyryytys-fantasia. 

siinä varmaan yksi syy misogynialle. Sodan aikoina kasvaneiden vaurioituneiden naisten kasvattamat lapset nyt aikuisena/vanhana purkavat huonoa oloaan kaikkiin naisiin. Ja pilaavat oman elämänsä asenteellansa ja syyttävät siitäkin naisia. Kun maailmassa ei ole kuin mustaa ja valkoista niin pah siinä on ymmärtää mitään isompia kokonaisuuksia.

Vierailija
19/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan jätä minua, koska on yhä umpirakastunut. Samoin kuin minäkin. 😊 

Meillä yksinkertaisesti on ihanaa yhdessä, viihdymme toistemme seurassa ja toiveet tavoitteet elämässä ovat samanlaisia. 

Vierailija
20/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen 5-kymppisen miehen samanikäinen nainen on totuttanut miehensä tylsään arkielämään, eikä hän enää muista nuoruuttaan.

Mikään ei ole naiselle yhtä tärkeää kuin tasainen, yllätyksetön, "turvallinen" arkielämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän