Kertokaapa, miksi yli 50v menestynyt, varakas mies ei jätä samanikäistä vaimoaan?
Täällä jauhetaan vuodesta toiseen näitä vanhempi mies ja nuorempi nainen juttuja, mutta tosimaailmassa tällaista tapahtuu todella vähän. Miksi? Jos viiskymppisestä naisesta ei kuulemma ole mihinkään, niin miksi mies jää siihen liittoon kuitenkin? Lapset muuttaneet pois. Kaikki mahdollisuudet olisi aloittaa uusi elämä.
Kommentit (92)
koska palstalla provosoidaan ja trollaillaan ja luulette että nää on totta
Joku omaa äitiään vihaava provoilee täällä?
Eli ap ei ymmärrä naisista mitään?
Minä en tuota vaimoa jätä, koska on hyvä vaimo ja ystävä. Ja lapsieni äiti, ja lisäksi vielä kuuma kuin mikä.
Se pystyy maksamaan nuorista naisista ja pitää kuivuneen, mutta tutun ja turvallisen naisen kuitenkin osana elämää.
Vierailija kirjoitti:
Se pystyy maksamaan nuorista naisista ja pitää kuivuneen, mutta tutun ja turvallisen naisen kuitenkin osana elämää.
eli rakastaa kuivunutta naistaan tirsk
Vierailija kirjoitti:
Joku omaa äitiään vihaava provoilee täällä?
Tämä. Jotain sellaista tämän yhden aina uudestaan toistuvien juttujen takana. Oman äitinsä nöyryytys-fantasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se pystyy maksamaan nuorista naisista ja pitää kuivuneen, mutta tutun ja turvallisen naisen kuitenkin osana elämää.
eli rakastaa kuivunutta naistaan tirsk
Kyllä, mutta elämän suola saadaan muualta
Vierailija kirjoitti:
Koska tosimaailmassa se on useimmiten leidi joka jättää jos mies ei oo sen arvoinen.
M35
Rikkaan miehen? Tirsk.
Vierailija kirjoitti:
Eli ap ei ymmärrä naisista mitään?
Ei . Sinä et ymmärrä mitään ihmissuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se pystyy maksamaan nuorista naisista ja pitää kuivuneen, mutta tutun ja turvallisen naisen kuitenkin osana elämää.
eli rakastaa kuivunutta naistaan tirsk
Kyllä, mutta elämän suola saadaan muualta
Kuule, kukaan ei pakota sua pariutumaan. Nyt on katkeraa settiä!
Sen 5-kymppisen miehen samanikäinen nainen on totuttanut miehensä tylsään arkielämään, eikä hän enää muista nuoruuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tosimaailmassa se on useimmiten leidi joka jättää jos mies ei oo sen arvoinen.
M35
Rikkaan miehen? Tirsk.
Tunnen parikin rikasta, jätettyä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Koska tosimaailmassa se on useimmiten leidi joka jättää jos mies ei oo sen arvoinen.
M35
Niin, kun lapset on tehty, mitä nainen enää tekisi parisuhteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku omaa äitiään vihaava provoilee täällä?
Tämä. Jotain sellaista tämän yhden aina uudestaan toistuvien juttujen takana. Oman äitinsä nöyryytys-fantasia.
siinä varmaan yksi syy misogynialle. Sodan aikoina kasvaneiden vaurioituneiden naisten kasvattamat lapset nyt aikuisena/vanhana purkavat huonoa oloaan kaikkiin naisiin. Ja pilaavat oman elämänsä asenteellansa ja syyttävät siitäkin naisia. Kun maailmassa ei ole kuin mustaa ja valkoista niin pah siinä on ymmärtää mitään isompia kokonaisuuksia.
Ei varmaan jätä minua, koska on yhä umpirakastunut. Samoin kuin minäkin. 😊
Meillä yksinkertaisesti on ihanaa yhdessä, viihdymme toistemme seurassa ja toiveet tavoitteet elämässä ovat samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Sen 5-kymppisen miehen samanikäinen nainen on totuttanut miehensä tylsään arkielämään, eikä hän enää muista nuoruuttaan.
Mikään ei ole naiselle yhtä tärkeää kuin tasainen, yllätyksetön, "turvallinen" arkielämä.
Hyvä kysymys. En tiedä yhtäkään tapausta, jossa mies olisi edes erottuaan pariutunut nuoren naisen kanssa. Yleensä suunnilleen oman ikäisen kanssa.