Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa, miksi yli 50v menestynyt, varakas mies ei jätä samanikäistä vaimoaan?

Vierailija
27.06.2026 |

Täällä jauhetaan vuodesta toiseen näitä vanhempi mies ja nuorempi nainen juttuja, mutta tosimaailmassa tällaista tapahtuu todella vähän. Miksi? Jos viiskymppisestä naisesta ei kuulemma ole mihinkään, niin miksi mies jää siihen liittoon kuitenkin? Lapset muuttaneet pois. Kaikki mahdollisuudet olisi aloittaa uusi elämä. 

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pystyy maksamaan nuorista naisista ja pitää kuivuneen, mutta tutun ja turvallisen naisen kuitenkin osana elämää.

Se tuttu ja turvallinen nainen lähtee, jos mies käy vieraissa.

Höpö höpö. Lähtikö Sylvi, Hilla, Jacqueline tai Danielle? Jos mies on menestynyt, hän ymmärtää tehdä myös avioehdot yms rahalliset sopimukset kuntoon.

 






Eikä lähde, vaan alkaa itsekin käydä. Naisille löytyy aina ottaja. Kokemusta on.

Naisille löytyy aina ottajia, mutta ei varmaankaan hyvin menestyneitä 50-vuotiaita miehiä...

No itselle löytyi amerikkalaisen it-firman Suomen konttorin väliportaan pomo, insinööri sekä  erään järjestön toiminnanjohtaja.

 

Kaksi noista tosin matalammin koulutettuja kuin minä.

Vierailija
82/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeff Bezos on yhdessä itseään vanhemman yksinhuoltajanaisen kanssa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeff Bezos on yhdessä itseään vanhemman yksinhuoltajanaisen kanssa. :D

Nykyään on käytännössä ainoastaan yhteishuoltajia. Yksinhuoltajaksi joutuu, jos lasten isä on alkoholisti tms.

Vierailija
84/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
85/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat tykkää pitää kulussit kunnossa ja muuten käydä aina höyläämässä nuoria naisia

Vierailija
86/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis todella varakkaat ja menestyneet 50-miehet ovat jonkin verran älykkäitä. Nyt ei puhuta sitten myyntimies Myrttisestä. Siihen maailman ei kuulu nuoret ja tyhmät naiset, huonoine sananvalintoineen ja käytöksineen. Tuohon varakkuuteen on tehty paljon töitä, sitä ei voi haaskata virheillä pois, esim, ihmissuhdevirheillä. Nuoreus itsessään ei ole mikään arvostettava ominaisuus naisessa; enemmän älykkyys, lempeys, sitkeys jne. 

Miksi vihaat nuoria naisia ja pidät heitä tyhminä?

Heiltä puuttuu se elämänkokemus, ja ymmärrys siitä mitä sen varallisuuden eteen on täytynyt tehdä. Ei se tyhmyyttä ole, mutta onhan se aivan eri asia olla puolison kanssa joka ymmärtää ne uhraukset joita on joutunut tekemään, ja joka vielä on seisonut rinnalla niistä huolimatta. 

Omalla kohdallani esim me myimme unelmakotimme jotta saimme työntekijöille maksettua palkkaa kehitystyön ajan. Itse söimme lähinnä kaurapuuroa. Kaikki säästöt ja asunto menivät siihen, vaimoni tuki minua ja uskoi minuun. Se, jos joku on arvostettavaa, enkä ikinä voisi kuvitellakaan häntä huonosti kohtelevani ja vielä vähemmän jättäväni. Upea nainen. 

On tehty huimia uhrauksia kun lähes kaikki ovat perineet rahansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaat tykkää pitää kulussit kunnossa ja muuten käydä aina höyläämässä nuoria naisia

Mukavaa varmasti ajatella että parempiosaisilla menee huonosti...jotain lohdutusta sentään sinunkin kurjuuteen... 😂 

Vierailija
88/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis todella varakkaat ja menestyneet 50-miehet ovat jonkin verran älykkäitä. Nyt ei puhuta sitten myyntimies Myrttisestä. Siihen maailman ei kuulu nuoret ja tyhmät naiset, huonoine sananvalintoineen ja käytöksineen. Tuohon varakkuuteen on tehty paljon töitä, sitä ei voi haaskata virheillä pois, esim, ihmissuhdevirheillä. Nuoreus itsessään ei ole mikään arvostettava ominaisuus naisessa; enemmän älykkyys, lempeys, sitkeys jne. 

Miksi vihaat nuoria naisia ja pidät heitä tyhminä?

Heiltä puuttuu se elämänkokemus, ja ymmärrys siitä mitä sen varallisuuden eteen on täytynyt tehdä. Ei se tyhmyyttä ole, mutta onhan se aivan eri asia olla puolison kanssa joka ymmärtää ne uhraukset joita on joutunut tekemään, ja joka vielä on seisonut rinnalla niistä huolimatta. 

Omalla kohdallani esim me myimme unelmakotimme jotta saimme työntekijöille maksettua palkkaa kehitystyön ajan. Itse söimme lähinnä kaurapuuroa. Kaikki säästöt ja asunto menivät siihen, vaimoni tuki minua ja uskoi minuun. Se, jos joku on arvostettavaa, enkä ikinä voisi kuvitellakaan häntä huonosti kohtelevani ja vielä vähemmän jättäväni. Upea nainen. 

On tehty huimia uhrauksia kun lähes kaikki ovat perineet rahansa

Sanoo ainoastaan ihminen, joka ei ole ollut palkattomana ja kaurapuurodieetillä siksi, että työntekijöille saisi palkkoja maksettua. 

Niin tuota näköjään osa ihmisistä näkee ainoastaan sen lopun menestyksen, ei sitä työtä ja uhrauksia mitä sen eteen on tehty. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkaat tykkää pitää kulussit kunnossa ja muuten käydä aina höyläämässä nuoria naisia

Mukavaa varmasti ajatella että parempiosaisilla menee huonosti...jotain lohdutusta sentään sinunkin kurjuuteen... 😂 

Millä perusteella menee huonosti?

Vierailija
90/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaa itseään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
92/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pystyy maksamaan nuorista naisista ja pitää kuivuneen, mutta tutun ja turvallisen naisen kuitenkin osana elämää.

Se tuttu ja turvallinen nainen lähtee, jos mies käy vieraissa.

Höpö höpö. Lähtikö Sylvi, Hilla, Jacqueline tai Danielle? Jos mies on menestynyt, hän ymmärtää tehdä myös avioehdot yms rahalliset sopimukset kuntoon.

En tiedä, keitä tarkoitat. Ei sulla mitään sukunimiä olisi antaa?

Sinun pitää nyt ymmärtää, että entisaikoina avioero ei ollut vaihtoehto. Eroon piti löytää syy ja toisen piti ottaa syyt niskoilleen oikeudenkäynnissä. Luuletko, että vakavaraisen ja konservatiivisen yrityksen johtokunta olisi ollut tekemättä mitään, jos yrityksen toimitusjohtaja olisi julkisesti sanonut pettäneensä puolisoaan?

Sylvi Kekkonen, Hilla Halla-aho, Jacqueline Kennedy ja Danielle Mitterand.

En tiedä konservatiivisia yrityksiä... Yleensä yritykset pyrkivät assosioitumaan mieluummin nuorekkuuteen ja uudistamiseen, joissa polyamoriset suhteet yms ovat ihmisten henkilökohtaisia asioita pride-hengessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan