Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa, miksi yli 50v menestynyt, varakas mies ei jätä samanikäistä vaimoaan?

Vierailija
27.06.2026 |

Täällä jauhetaan vuodesta toiseen näitä vanhempi mies ja nuorempi nainen juttuja, mutta tosimaailmassa tällaista tapahtuu todella vähän. Miksi? Jos viiskymppisestä naisesta ei kuulemma ole mihinkään, niin miksi mies jää siihen liittoon kuitenkin? Lapset muuttaneet pois. Kaikki mahdollisuudet olisi aloittaa uusi elämä. 

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tuota vaimoa jätä, koska on hyvä vaimo ja ystävä. Ja lapsieni äiti, ja lisäksi vielä kuuma kuin mikä. 

Kyllä se vaimosi ehtii vielä eron ottaa ihan itse, näe ja hämmästy.

Vierailija
22/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pystyy maksamaan nuorista naisista ja pitää kuivuneen, mutta tutun ja turvallisen naisen kuitenkin osana elämää.

eli rakastaa kuivunutta naistaan tirsk

Kyllä, mutta elämän suola saadaan muualta

Kuule, kukaan ei pakota sua pariutumaan. Nyt on katkeraa settiä!

Ei ole katkeraa settiä... Katso Kekkosta, Halla-ahoa, Mitterandia, JFK:ta... onhan noita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen 5-kymppisen miehen samanikäinen nainen on totuttanut miehensä tylsään arkielämään, eikä hän enää muista nuoruuttaan.

Sun mielestä siis miehet on täysin tahdottomia ja kyvyttömiä lapasia. Onko tää isäsi antama malli?

Ei, vaan tulos 5-kymppisten miesten tarkkailusta.

Vierailija
24/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tosimaailmassa se on useimmiten leidi joka jättää jos mies ei oo sen arvoinen. 

M35

Niin, kun lapset on tehty, mitä nainen enää tekisi parisuhteella.

Vaikka mitä jos se on hyvä parisuhde. Älä oo noin kyyninen.

M35

Vierailija
25/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti on aika työlästä alkaa tutustumaan ihan uuteen ihmiseen, siinä menee monta vuotta ja sitäpaitsi 50+ on jo paljon pinttyneitä tapoja, jotka ei niin vaan poistu, siis vanhassa vara parempi. 

Vierailija
26/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen 5-kymppisen miehen samanikäinen nainen on totuttanut miehensä tylsään arkielämään, eikä hän enää muista nuoruuttaan.

Sun mielestä siis miehet on täysin tahdottomia ja kyvyttömiä lapasia. Onko tää isäsi antama malli?

Ei, vaan tulos 5-kymppisten miesten tarkkailusta.

En ymmärrä, mikä muu 5-kymppisen miehen pitäisi parisuhteessa samanikäisen naisen kanssa kuin tottumus, yhteiset lapset ja jaettu varallisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakastaa minua. Ja minä häntä. Aitoa. 

Vierailija
28/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen 5-kymppisen miehen samanikäinen nainen on totuttanut miehensä tylsään arkielämään, eikä hän enää muista nuoruuttaan.

Mikään ei ole naiselle yhtä tärkeää kuin tasainen, yllätyksetön, "turvallinen" arkielämä.

Jaa, meillä kyllä on melkein viikottain jotain ex tempore -menoja. Ei käy tylsäksi koskaan. Minä niitä yleensä suunnittelen, ja jos joskus tulee hiljaisempi kausi niin mies jo alkaa kyselemään, että pitäisikö tehdä jotain kivaa.

Ikävää jos teillä on tylsää, mutta se ei tarkoita että kaikilla olisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti on aika työlästä alkaa tutustumaan ihan uuteen ihmiseen, siinä menee monta vuotta ja sitäpaitsi 50+ on jo paljon pinttyneitä tapoja, jotka ei niin vaan poistu, siis vanhassa vara parempi. 

Nimenomaan, laiskuus.

Vierailija
30/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis todella varakkaat ja menestyneet 50-miehet ovat jonkin verran älykkäitä. Nyt ei puhuta sitten myyntimies Myrttisestä. Siihen maailman ei kuulu nuoret ja tyhmät naiset, huonoine sananvalintoineen ja käytöksineen. Tuohon varakkuuteen on tehty paljon töitä, sitä ei voi haaskata virheillä pois, esim, ihmissuhdevirheillä. Nuoreus itsessään ei ole mikään arvostettava ominaisuus naisessa; enemmän älykkyys, lempeys, sitkeys jne. 

Miksi vihaat nuoria naisia ja pidät heitä tyhminä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis todella varakkaat ja menestyneet 50-miehet ovat jonkin verran älykkäitä. Nyt ei puhuta sitten myyntimies Myrttisestä. Siihen maailman ei kuulu nuoret ja tyhmät naiset, huonoine sananvalintoineen ja käytöksineen. Tuohon varakkuuteen on tehty paljon töitä, sitä ei voi haaskata virheillä pois, esim, ihmissuhdevirheillä. Nuoreus itsessään ei ole mikään arvostettava ominaisuus naisessa; enemmän älykkyys, lempeys, sitkeys jne. 

Tämä. Niillä oikeasti omilla aivoillaan menestyneillä miehillä on myös älykkäät vaimot. Eivät he sellaista kultakimpaletta mihinkään nuorempaan ala vaihtamaan. 

Vierailija
32/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parit jotka rakastaa toisiaan, pysyy yhdessä. Siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis todella varakkaat ja menestyneet 50-miehet ovat jonkin verran älykkäitä. Nyt ei puhuta sitten myyntimies Myrttisestä. Siihen maailman ei kuulu nuoret ja tyhmät naiset, huonoine sananvalintoineen ja käytöksineen. Tuohon varakkuuteen on tehty paljon töitä, sitä ei voi haaskata virheillä pois, esim, ihmissuhdevirheillä. Nuoreus itsessään ei ole mikään arvostettava ominaisuus naisessa; enemmän älykkyys, lempeys, sitkeys jne. 

En minä ainakaan ollut nuorena tyhmä tai huonokäytöksinen. Olen siis itse nyt vanhempi nainen mutta ihan turhaa tuollainen nuorempien naisten vähättely. Aikuistukaa ja olkaa naisten puolella, naiset ällkääkö asettuko toisianne vastaan. 

Vierailija
34/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis todella varakkaat ja menestyneet 50-miehet ovat jonkin verran älykkäitä. Nyt ei puhuta sitten myyntimies Myrttisestä. Siihen maailman ei kuulu nuoret ja tyhmät naiset, huonoine sananvalintoineen ja käytöksineen. Tuohon varakkuuteen on tehty paljon töitä, sitä ei voi haaskata virheillä pois, esim, ihmissuhdevirheillä. Nuoreus itsessään ei ole mikään arvostettava ominaisuus naisessa; enemmän älykkyys, lempeys, sitkeys jne. 

Ja nuoret naiset ovat tyhmiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuudenhalu, laiskuus. Samasta syystä naiset katselevat ikäisiään miehiä. Viiskybäsenä ei oo kiimaa koska siihen liittyy nuoruus ja ulkonäkö. Jos elät niin näet ja koet. 

Vierailija
36/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioehto jäänyt tekemättä.

Avioehdon voi tehdä missä vaiheessa avioliittoa tahansa. Me päivitettiin meidän avioehtoa minun edukseni miehen saatua miljoonaperinnön. Mies on 50, minä 40+.

Vierailija
37/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavuudenhalu, laiskuus. Samasta syystä naiset katselevat ikäisiään miehiä. Viiskybäsenä ei oo kiimaa koska siihen liittyy nuoruus ja ulkonäkö. Jos elät niin näet ja koet. 

Väitätkö ettei keski-ikäiset harrasta paljon seksiä?

Vierailija
38/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tosimaailmassa se on useimmiten leidi joka jättää jos mies ei oo sen arvoinen. 

M35

Niin, kun lapset on tehty, mitä nainen enää tekisi parisuhteella.

Tämän huomasin, mutta en olekaan menestynyt 50v mies. Oon ihan tavis. 

Vierailija
39/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis todella varakkaat ja menestyneet 50-miehet ovat jonkin verran älykkäitä. Nyt ei puhuta sitten myyntimies Myrttisestä. Siihen maailman ei kuulu nuoret ja tyhmät naiset, huonoine sananvalintoineen ja käytöksineen. Tuohon varakkuuteen on tehty paljon töitä, sitä ei voi haaskata virheillä pois, esim, ihmissuhdevirheillä. Nuoreus itsessään ei ole mikään arvostettava ominaisuus naisessa; enemmän älykkyys, lempeys, sitkeys jne. 

Miksi vihaat nuoria naisia ja pidät heitä tyhminä?

Heiltä puuttuu se elämänkokemus, ja ymmärrys siitä mitä sen varallisuuden eteen on täytynyt tehdä. Ei se tyhmyyttä ole, mutta onhan se aivan eri asia olla puolison kanssa joka ymmärtää ne uhraukset joita on joutunut tekemään, ja joka vielä on seisonut rinnalla niistä huolimatta. 

Omalla kohdallani esim me myimme unelmakotimme jotta saimme työntekijöille maksettua palkkaa kehitystyön ajan. Itse söimme lähinnä kaurapuuroa. Kaikki säästöt ja asunto menivät siihen, vaimoni tuki minua ja uskoi minuun. Se, jos joku on arvostettavaa, enkä ikinä voisi kuvitellakaan häntä huonosti kohtelevani ja vielä vähemmän jättäväni. Upea nainen. 

Vierailija
40/92 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tosimaailmassa se on useimmiten leidi joka jättää jos mies ei oo sen arvoinen. 

M35

Rikkaan miehen? Tirsk.

Minä jätin. Mukavampi olla yksin nyt. Pärjään hyvin taloudellisesti omalla työllä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän