Olen hyväkroppainen mutta en ikinä käyttäisi peppuvakohousuja salilla
Mielestäni kyseessä on puhtaasti halu esitellä itseään. Koska muitakin erittäin hyviä urheiluvaatteita on myytävänä.
Kommentit (66)
Mulle tulee aina mieleen peppuvakohousuista ja stringeistä, että miten älyttömän epähygieenisiä ne ovat, hyi
Onko sillä nyt väliä vaikka joku haluaiskin huomiota?
Kaikki menee sinne myös saadakseen itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua miksi kukaan käyttää sellaisia tai stringejä. Hlvtin ärsyttävää kun jotain koko ajan persvaossa.
Miesten pitäis joskus kokeilla vetää sellasset persvakotrikoot koipeen salille mennessä lol
Nuohan on paras keksintö ikinä. Ihana katsella salilla sarjojen välissä tytyjä noissa housuissa. Vielä kun pyllistelevät niin aaaahhh.
Vierailija kirjoitti:
Housut menevät minun peppuvakoon vaikka se kuinka sinua harmittaisi.
Niin, ja tämä ei ole huomion saamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee aina mieleen peppuvakohousuista ja stringeistä, että miten älyttömän epähygieenisiä ne ovat, hyi
Siitä en tiedä mutta lipoisin innolla.
Sehän onkin täysin sinun oma valintasi, mitä puet ja et pue päällesi. Sen sijaan ei ole kovin asiallista arvostella toisten pukeutumista 😇
Vierailija kirjoitti:
Sehän onkin täysin sinun oma valintasi, mitä puet ja et pue päällesi. Sen sijaan ei ole kovin asiallista arvostella toisten pukeutumista 😇
Tietenkin saa arvostella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän onkin täysin sinun oma valintasi, mitä puet ja et pue päällesi. Sen sijaan ei ole kovin asiallista arvostella toisten pukeutumista 😇
Tietenkin saa arvostella
Jos osaat lukea, niin siinä lukee: ei ole asiallista arvostella.
-eri
Pitäisikö tässä perseettäänkin alkaa häpeilemään?🙄
Vierailija kirjoitti:
Ei 50-vuotiaat ole enää hyväkroppaisia😅😅
Höpö höpö, oon 48-v, käyn salilla ja juoksen. Vatsalihakset loistaa paidan läpi ja takapuolessa ja reisissä on lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on peppuvakohousut? Tavalliset trikoot?
No tätä mietin myös. Mitä ne edes on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 50-vuotiaat ole enää hyväkroppaisia😅😅
Höpö höpö, oon 48-v, käyn salilla ja juoksen. Vatsalihakset loistaa paidan läpi ja takapuolessa ja reisissä on lihaksia.
Herrajumala urpo…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 50-vuotiaat ole enää hyväkroppaisia😅😅
Höpö höpö, oon 48-v, käyn salilla ja juoksen. Vatsalihakset loistaa paidan läpi ja takapuolessa ja reisissä on lihaksia.
Herrajumala urpo…
Herrajumala mitä? Etkö usko? Kierukka laitettiin 3 v sitten ja mun kohdalla hormonit toimii niin, että vatsa litistyi. Toki myös kävelen ja juoksen paljon ja teen vatsalihaksia salilla.
Aikuisen naisen puhetta ap. Itse miehenä käyn kans salilla treenaamassa. Keskityn vain omaan suoritukseeni. Tottakai salilla käy myös naisia joten luonnollisesti heitä tulee katseltua. Mutta on paljon miellyttävämpää katsella naisia vaivihkaa, eikä niin että kaikki on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee aina mieleen peppuvakohousuista ja stringeistä, että miten älyttömän epähygieenisiä ne ovat, hyi
Kaikki tuo perseenesittely on wokea. Ihan käsittämätöntä että naiset kulkee alushousuissa jo kaupungilla.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Joo ainoa mikä teissä on vikana ja suuri, miksi te puututte toisten harrastuksiin ja vartalon muotoon, menkää jo häpeämään idiootit.Ole sinä sinä minä minä.
Eikö se trikoo rupea haisemaan? Hirveän epäsiistiä touhua!
Kaikkialla