Osaako sinun 13-vuotias
Miehenalku jo kokata jotain ruokia?
Nyt kannattaa miettiä millaisen mallin antaa lapsilleen miehistä ja naisista.
Kommentit (13)
Vuorollaan kerran viikossa tekee pakastekalasta oikein maittavan laatikon, keittää perunat ja tekee salaatin. Ei haittaa, ettei tuon lisäksi ole innostunut muusta, koska tuo kerran viikossa on ihan okei.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä osaa myös itse korjata mopoaan.
Eli tuleva automekaanikko.
Joo on käynyt kyllä kotitalouden tunneilla. Muuta kysyttävää?
Osaa kyllä tehdä ruokaa ihan elintarvikkeista eikä vain lämmittää eineksiä. Kannustamme sellaiseen itseluottamukseen että tarpeen tullen osataan ihan kaikkea. Eri asia mihin kiinnostus sitten kohdistuu.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen rikkoo? Ei 13v saa ajaa mopoa. No omal pihalla tietty. Mut tumpelo on, jos rikkoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tuleva automekaanikko.
Ja tuleva mopoilija, mopokortin saamiseenhan on tuossa iässä vielä vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen rikkoo? Ei 13v saa ajaa mopoa. No omal pihalla tietty. Mut tumpelo on, jos rikkoo.
Omalla pihallakin vain jos se on aidattu alue eli sinne ei vahingossa pääse kukaan ulkopuolinen eli pitää kiivetä yli tai avata portti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostatko sinä uuden mopon tuon ikäiselle? Sai tuon käytetyn jo vuosia sitten.
Osaako sinun 13-vuotia tyttäresi koota pöytätietokoneen, rakentaa terassin, vaihtaa autoon öljyt ja ampua hirven?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostatko sinä uuden mopon tuon ikäiselle? Sai tuon käytetyn jo vuosia sitten.
En tietysti osta, eihän minulla ole 13v lasta. Enkä tietysti muiden tenaville osta.