Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyväkroppainen mutta en ikinä käyttäisi peppuvakohousuja salilla

Vierailija
27.06.2026 |

Mielestäni kyseessä on puhtaasti halu esitellä itseään. Koska muitakin erittäin hyviä urheiluvaatteita on myytävänä.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin käyttää mut en viitsi kun käyn salilla aina samaan aikaan kolmen eläkeläispariskunnan kanssa. Ne varttuneemmat leidit saattais ruveta tsiigaileen mun pebaa ja sitä riskiä mä en uskalla ottaa. Yhden niistä mies on varmaan 130 vee mut tekee viel nyrkkipunnerruksia. Mä en ota riskii jos se suuttuu.

M35

Pahempi riski on se jos se innostuu sinusta &  takapuolestasi.

Leidit saa aina innostua musta ja mun takapuolest. Me voidaan sit tehdä käänteiset tuhkimot ja mä sovitan kenen tekarit on jääneet kiinni mun pakaraan.

M35

Vierailija
62/70 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta mitä muut ajattelevat pukeutumisestani. Laitan päälle juuri ne vaatteet jotka hyvältä tuntuu. Paljasta pintaa kuitenkin vältän. Mutta kyllä ne trikoohousut ovat aivan ylivoimainen salivaate, ja myös turvallisuuskysymys että ei vaatteet roiku ja jää kiinni laitteisiin. 

LOL. Laita löysät punttihousut tai verkkarit. Aivan täysin tarpeetonta käyttää persehousuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin käyttää mut en viitsi kun käyn salilla aina samaan aikaan kolmen eläkeläispariskunnan kanssa. Ne varttuneemmat leidit saattais ruveta tsiigaileen mun pebaa ja sitä riskiä mä en uskalla ottaa. Yhden niistä mies on varmaan 130 vee mut tekee viel nyrkkipunnerruksia. Mä en ota riskii jos se suuttuu.

M35

Pahempi riski on se jos se innostuu sinusta &  takapuolestasi.

Leidit saa aina innostua musta ja mun takapuolest. Me voidaan sit tehdä käänteiset tuhkimot ja mä sovitan kenen tekarit on jääneet kiinni mun pakaraan.

M35

Tarkoitin sitä pelättyä miestä. Se ei ole kaunis kohtaaminen jos innostunut lihaksikas eläkeläismies tulee kaapista ulos kuntosalin pukkarissa.

Vierailija
64/70 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta mitä muut ajattelevat pukeutumisestani. Laitan päälle juuri ne vaatteet jotka hyvältä tuntuu. Paljasta pintaa kuitenkin vältän. Mutta kyllä ne trikoohousut ovat aivan ylivoimainen salivaate, ja myös turvallisuuskysymys että ei vaatteet roiku ja jää kiinni laitteisiin. 

LOL. Laita löysät punttihousut tai verkkarit. Aivan täysin tarpeetonta käyttää persehousuja.

En ole kirjoittaja mutta riippuen tekemisestä ne löysät vaatteet voi olla turvallisuusriski jos jää johonkin kiinni tai liikkeet ei suju niiden takia. 

Ryppytrikoita en tajua minäkään enkä kulje julkisilla peittoamatta hanuriani, mutta perustrikoot on käytännölliset ja mukavat päällä. 

Harrastan mm joogaa ja käsilläseisontaa ja monesti on jäänyt joku liike jumiin ja oikeasti ollut vaarallinen paikka kun housut ottaa kiinni johonkin tai paita lävähtää naamalle kun on käsien varassa. 

Vierailija
65/70 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ainoa mikä teissä on vikana ja suuri, miksi te puututte toisten harrastuksiin ja vartalon muotoon, menkää jo häpeämään idiootit.Ole sinä sinä minä minä.

Peppuvaon esittelijä bongattu. Mikset pue normaaleja shortseja tai legginsejä/verkkareita? Ei ole paljoa pyydetty että älä esittele pyllyvakoa. 

Vierailija
66/70 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta mitä muut ajattelevat pukeutumisestani. Laitan päälle juuri ne vaatteet jotka hyvältä tuntuu. Paljasta pintaa kuitenkin vältän. Mutta kyllä ne trikoohousut ovat aivan ylivoimainen salivaate, ja myös turvallisuuskysymys että ei vaatteet roiku ja jää kiinni laitteisiin. 

LOL. Laita löysät punttihousut tai verkkarit. Aivan täysin tarpeetonta käyttää persehousuja.

En ole kirjoittaja mutta riippuen tekemisestä ne löysät vaatteet voi olla turvallisuusriski jos jää johonkin kiinni tai liikkeet ei suju niiden takia. 

Ryppytrikoita en tajua minäkään enkä kulje julkisilla peittoamatta hanuriani, mutta perustrikoot on käytännölliset ja mukavat päällä. 

Harrastan mm joogaa ja käsilläseisontaa ja monesti on jäänyt joku liike jumiin ja oikeasti ollut vaarallinen paikka kun housut ottaa kiinni johonkin tai paita lävähtää naamalle kun on käsien varassa. 

Mm. Joogahousut/legginsit on keksitty aikaa sitten eikä niissä se housu imeydy peppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/70 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on peppuvakohousut? Tavalliset trikoot?

Ne missä on sellanen rypytyskuminauha siinä pakaroiden välissä, että sauma uppoaa perävakoon. Kuulin näistä itsekin vasta pari vuotta sitten.

Vierailija
68/70 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en pidä niitä housuja edes seksikkäinä. Mustat adidaksen kolmiraitaverkkarit naisella! 👍

 

M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/70 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuisen perse ole peppu.

Vierailija
70/70 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvä ihminen. Meidän kaikkien pitäisi ottaa oppia sinusta, ap. Voimme vain laskea katseemme maahan nöyrinä ja hävetä huonouttamme. Perustetaanko ihailijakerho: ap ei koskaan näytä peppuvakoaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan