Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyväkroppainen mutta en ikinä käyttäisi peppuvakohousuja salilla

Vierailija
27.06.2026 |

Mielestäni kyseessä on puhtaasti halu esitellä itseään. Koska muitakin erittäin hyviä urheiluvaatteita on myytävänä.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Tyylitöntä ja nolon huomionkipeää.

Vierailija
2/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä uhoa, pönkelöperse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin tällaiset vaatteet antavat energiaa siihen, että vielä joskus voisi olla hyvännäköinen.... Jos on jo hyvännäköinen niin sitähän voi pukeutua vaikka perunasäkkiin ja näyttää hyvältä. Kun taas ei ole niin aina löytyy heitä, joiden mielestä ole pukeutunut väärun ja huonosti,  mitä tahansa olet laittanu päällesi... 

Vierailija
4/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 50-vuotiaat ole enää hyväkroppaisia😅😅

Vierailija
5/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 50-vuotiaat ole enää hyväkroppaisia😅😅

Olen 27v

Vierailija
6/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. 

Oon hyväkroppainen mutta enpä mene edes kuntosalille kun tuntuu olevan niin vaikeaa ja kaikilla on jotain sanomista, sama se mitä tekee ja miten pukeutuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 50-vuotiaat ole enää hyväkroppaisia😅😅

Et ole nähnyt Lulu Ranteen leuanvetovideota?  

Vierailija
8/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua miksi kukaan käyttää sellaisia tai stringejä. Hlvtin ärsyttävää kun jotain koko ajan persvaossa.

Miesten pitäis joskus kokeilla vetää sellasset persvakotrikoot koipeen salille mennessä lol

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 50-vuotiaat ole enää hyväkroppaisia😅😅

Olen 27v

Ja vielöä niin vaatimatonkin kun tiedät kertoa muile, että olet hyvä kroppaine ja siksi katsot voivansa sanoa, miten muidenkin tulis pukeutua.....

Vierailija
10/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on peppuvakohousut? Tavalliset trikoot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut menevät minun peppuvakoon vaikka se kuinka sinua harmittaisi.

Vierailija
12/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on peppuvakohousut? Tavalliset trikoot?

Sellaset missä kuminauha vetää housut rypylle persvakoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva osaa pukeutua tyylikkääati. Jostakin syystä moni pukeutuu kuin heillä ei olisi mitään arvokkuutta, sivistystä. Tarkoitus on näyttää kauniilta, ei alastomalta.

Vierailija
14/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on peppuvakohousut? Tavalliset trikoot?

Sellaset missä kuminauha vetää housut rypylle persvakoon

No minulla on se vako ilman rypytystäkin ja parit ihan rypytetyt shortsit.

Vierailija
16/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täytyy myöntää ei kikkuli ottanut eteen vaikka näin erittäin hyvämuotoisen pepun, johtopäätös taidan olla jo liian vanha taikka sitten aisassa on vikaa.

Vierailija
17/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava vaihe lienee se että pukeudutaan ihomaaliin. Eli maalataan vaatteet iholle.

Vierailija
18/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on peppuvakohousut? Tavalliset trikoot?

Parempi jos et tiedä

Vierailija
19/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva osaa pukeutua tyylikkääati. Jostakin syystä moni pukeutuu kuin heillä ei olisi mitään arvokkuutta, sivistystä. Tarkoitus on näyttää kauniilta, ei alastomalta.

Salilla? 

Vierailija
20/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraava vaihe lienee se että pukeudutaan ihomaaliin. Eli maalataan vaatteet iholle.

Eikös tätä ole jo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi