Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotteko aina kaikille vieraille, ketkä tulee kylään, mitä olette sillä kerralla saaneet rakennettua/remontoitua?

Vierailija
27.06.2026 |

Mun tuttu mies on semmonen. Oli kyseessä tuttu tai sukulainen, aina käydään läpi huoneet, mitä on viimeksi uusittu ja remontoitu. 

 

Ite en taas rehentele omilla saavutuksillani (sillä siltä se tuntuu, kerskailulta ja rehentelyltä) ja kuten mies itsekin sanoi kerran, että "tää menee jo ehkä vähän kehuskeluksi, mutta...tei taas sitä ja tätä ja tota".

 

Ei sitä mun mielestä kaikille tartte toitottaa, mitä on saanu aikaiseksi. Itse kertoisin vasta jos vieraat itse kysyis, että ootteko työ uusinu tän ja tän tai rempannu tän ja tän...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku joutuu tuollaiseen elämään kuin ap?

Vierailija
2/4 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun meen kylään niin kohta jo kysyn mitä uutta, ootko rempannu viime aikoina?  Katson mielelläni kun ihminen ylpeänä esittelee tekemisiään.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vieras on kiinnostunut sellaisesta. Kaikki eivät ole.

Vierailija
4/4 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme