Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyväkroppainen mutta en ikinä käyttäisi peppuvakohousuja salilla

Vierailija
27.06.2026 |

Mielestäni kyseessä on puhtaasti halu esitellä itseään. Koska muitakin erittäin hyviä urheiluvaatteita on myytävänä.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä noita käyttää just ne jotka ei ole hyväkroppaisia.

Vierailija
42/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran kun peräeritteet oli valunu siitä rypytyksestä ulospäin. Onhan se ällöä mutta kaikki eivät ole siistejä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä joku tulppa jos tulisi vetinen paukku? Vain laitetaanko siihen joku tena väliin tmv?

Vierailija
44/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oikeat urheilijat käyttävät tuskin koskaan noita peppuvako-kamelinvarvastrikoita?

Vierailija
45/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävän karmeaa. Mitenhän muu hygieniapuoli???

Vierailija
46/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän treeneistä tule yhtään mitään kun joutuu tuijottamaan hikisiä herkkuperseitä. Sellainen nainen kun lähtee laitteelta niin on pakko haistella ekana sitä penkkiä muna kovana että hikisen seksipimatsun perseenhaju jää pyörimään sieraimiin! Häpeäisitte edes vähän!

M40

Vierailija
47/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä uhoa, pönkelöperse!

Hopi, hopi sinne punnitukseen. Joko on alle 120 kg. 😂 

Vierailija
48/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä jotain laitapuolen tyttösiä tai sellaisia white trasseja. Klassikkotyyli ei oo vahvuus😆

Vierailija
49/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oikeat urheilijat käyttävät tuskin koskaan noita peppuvako-kamelinvarvastrikoita?

Koska ne ottaa homman tosissaan. Kaikista eniten ottaa päähän ne jotka menee istumaan laitteeseen ja räpeltää puhelintaan.

Vierailija
50/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä jotain laitapuolen tyttösiä tai sellaisia white trasseja. Klassikkotyyli ei oo vahvuus😆

WT otti ylivallan somessa. Valitettavasti. X, Instagram, OnlyFans ja ties mitä. Kaikki täynnä pelkkää persettä.

Vierailija
51/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Housut menevät minun peppuvakoon vaikka se kuinka sinua harmittaisi.

Ne haisoo pahalle. 🥴 

Vierailija
52/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän treeneistä tule yhtään mitään kun joutuu tuijottamaan hikisiä herkkuperseitä. Sellainen nainen kun lähtee laitteelta niin on pakko haistella ekana sitä penkkiä muna kovana että hikisen seksipimatsun perseenhaju jää pyörimään sieraimiin! Häpeäisitte edes vähän!

M40

Tämä ON vähän sama kuin menis paljaalla pesemättömällä pehvalla saunan lauteelle!!! Nyt jotain rajaa.Tosi kuvottavaa.

Vierailija
53/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä tapaukset muutenkin jotenkin nuhjuisia?

Vierailija
54/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mitä vielä hahahahahahjjjjjjjjjjjjjjj no mulla on lääke kusipäille 9 mm, niskaan heheheh.

Vierailija
55/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kerran kun peräeritteet oli valunu siitä rypytyksestä ulospäin. Onhan se ällöä mutta kaikki eivät ole siistejä!

Olisi uskomattoman kiihottavaa painaa nenä tuollaista märkää kohtaa vasten ja vetää sieraimet täyteen naisen aitoa luonnollista tuoksua muna kovana!

M55

Vierailija
56/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Litteähkö masu... 🤭 Pakko myöntää, että en ihan päässyt perille, että oliko tämän kirjoittaja mies vai nainen? Tai ehkä muu... 

Vierailija
57/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän onkin täysin sinun oma valintasi, mitä puet ja et pue päällesi. Sen sijaan ei ole kovin asiallista arvostella toisten pukeutumista 😇

Tietenkin saa arvostella 

Jos osaat lukea, niin siinä lukee: ei ole asiallista arvostella.

-eri

Ok korjaan, PITÄÄ arvostella.

Vierailija
58/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin käyttää mut en viitsi kun käyn salilla aina samaan aikaan kolmen eläkeläispariskunnan kanssa. Ne varttuneemmat leidit saattais ruveta tsiigaileen mun pebaa ja sitä riskiä mä en uskalla ottaa. Yhden niistä mies on varmaan 130 vee mut tekee viel nyrkkipunnerruksia. Mä en ota riskii jos se suuttuu.

M35

Vierailija
59/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin käyttää mut en viitsi kun käyn salilla aina samaan aikaan kolmen eläkeläispariskunnan kanssa. Ne varttuneemmat leidit saattais ruveta tsiigaileen mun pebaa ja sitä riskiä mä en uskalla ottaa. Yhden niistä mies on varmaan 130 vee mut tekee viel nyrkkipunnerruksia. Mä en ota riskii jos se suuttuu.

M35

Pahempi riski on se jos se innostuu sinusta &  takapuolestasi.

Vierailija
60/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mitä muut ajattelevat pukeutumisestani. Laitan päälle juuri ne vaatteet jotka hyvältä tuntuu. Paljasta pintaa kuitenkin vältän. Mutta kyllä ne trikoohousut ovat aivan ylivoimainen salivaate, ja myös turvallisuuskysymys että ei vaatteet roiku ja jää kiinni laitteisiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän