Olen hyväkroppainen mutta en ikinä käyttäisi peppuvakohousuja salilla
Mielestäni kyseessä on puhtaasti halu esitellä itseään. Koska muitakin erittäin hyviä urheiluvaatteita on myytävänä.
Kommentit (66)
Näin kerran kun peräeritteet oli valunu siitä rypytyksestä ulospäin. Onhan se ällöä mutta kaikki eivät ole siistejä!
Onko siinä joku tulppa jos tulisi vetinen paukku? Vain laitetaanko siihen joku tena väliin tmv?
Miksi oikeat urheilijat käyttävät tuskin koskaan noita peppuvako-kamelinvarvastrikoita?
Ällöttävän karmeaa. Mitenhän muu hygieniapuoli???
No eihän treeneistä tule yhtään mitään kun joutuu tuijottamaan hikisiä herkkuperseitä. Sellainen nainen kun lähtee laitteelta niin on pakko haistella ekana sitä penkkiä muna kovana että hikisen seksipimatsun perseenhaju jää pyörimään sieraimiin! Häpeäisitte edes vähän!
M40
Vierailija kirjoitti:
Älä uhoa, pönkelöperse!
Hopi, hopi sinne punnitukseen. Joko on alle 120 kg. 😂
Onko nämä jotain laitapuolen tyttösiä tai sellaisia white trasseja. Klassikkotyyli ei oo vahvuus😆
Vierailija kirjoitti:
Miksi oikeat urheilijat käyttävät tuskin koskaan noita peppuvako-kamelinvarvastrikoita?
Koska ne ottaa homman tosissaan. Kaikista eniten ottaa päähän ne jotka menee istumaan laitteeseen ja räpeltää puhelintaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä jotain laitapuolen tyttösiä tai sellaisia white trasseja. Klassikkotyyli ei oo vahvuus😆
WT otti ylivallan somessa. Valitettavasti. X, Instagram, OnlyFans ja ties mitä. Kaikki täynnä pelkkää persettä.
Vierailija kirjoitti:
Housut menevät minun peppuvakoon vaikka se kuinka sinua harmittaisi.
Ne haisoo pahalle. 🥴
Vierailija kirjoitti:
No eihän treeneistä tule yhtään mitään kun joutuu tuijottamaan hikisiä herkkuperseitä. Sellainen nainen kun lähtee laitteelta niin on pakko haistella ekana sitä penkkiä muna kovana että hikisen seksipimatsun perseenhaju jää pyörimään sieraimiin! Häpeäisitte edes vähän!
M40
Tämä ON vähän sama kuin menis paljaalla pesemättömällä pehvalla saunan lauteelle!!! Nyt jotain rajaa.Tosi kuvottavaa.
Onko nämä tapaukset muutenkin jotenkin nuhjuisia?
Joo mitä vielä hahahahahahjjjjjjjjjjjjjjj no mulla on lääke kusipäille 9 mm, niskaan heheheh.
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran kun peräeritteet oli valunu siitä rypytyksestä ulospäin. Onhan se ällöä mutta kaikki eivät ole siistejä!
Olisi uskomattoman kiihottavaa painaa nenä tuollaista märkää kohtaa vasten ja vetää sieraimet täyteen naisen aitoa luonnollista tuoksua muna kovana!
M55
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Litteähkö masu... 🤭 Pakko myöntää, että en ihan päässyt perille, että oliko tämän kirjoittaja mies vai nainen? Tai ehkä muu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän onkin täysin sinun oma valintasi, mitä puet ja et pue päällesi. Sen sijaan ei ole kovin asiallista arvostella toisten pukeutumista 😇
Tietenkin saa arvostella
Jos osaat lukea, niin siinä lukee: ei ole asiallista arvostella.
-eri
Ok korjaan, PITÄÄ arvostella.
Mä voisin käyttää mut en viitsi kun käyn salilla aina samaan aikaan kolmen eläkeläispariskunnan kanssa. Ne varttuneemmat leidit saattais ruveta tsiigaileen mun pebaa ja sitä riskiä mä en uskalla ottaa. Yhden niistä mies on varmaan 130 vee mut tekee viel nyrkkipunnerruksia. Mä en ota riskii jos se suuttuu.
M35
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin käyttää mut en viitsi kun käyn salilla aina samaan aikaan kolmen eläkeläispariskunnan kanssa. Ne varttuneemmat leidit saattais ruveta tsiigaileen mun pebaa ja sitä riskiä mä en uskalla ottaa. Yhden niistä mies on varmaan 130 vee mut tekee viel nyrkkipunnerruksia. Mä en ota riskii jos se suuttuu.
M35
Pahempi riski on se jos se innostuu sinusta & takapuolestasi.
Ei kiinnosta mitä muut ajattelevat pukeutumisestani. Laitan päälle juuri ne vaatteet jotka hyvältä tuntuu. Paljasta pintaa kuitenkin vältän. Mutta kyllä ne trikoohousut ovat aivan ylivoimainen salivaate, ja myös turvallisuuskysymys että ei vaatteet roiku ja jää kiinni laitteisiin.
Yleensä noita käyttää just ne jotka ei ole hyväkroppaisia.