Valkoinen leipä on kyllä niin roskaa. Silti sitä syödään
Milloin olette viimeksi ostaneet kotiin valkoista leipää?
Kommentit (48)
Kysy tuota esim. ranskalaisilta patonginpurijoilta.
Vierailija kirjoitti:
Syökää oikeaa ruokaa.
Riistaa, villivihanneksia ja -marjoja.
Jos on pakko sitä kuitua tankata niin sitten täysjyväviljaa.
Riistaa ei ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Syökää oikeaa ruokaa.
Riistaa, villivihanneksia ja -marjoja.
Jos on pakko sitä kuitua tankata niin sitten täysjyväviljaa.
Tiesitkö että muiden syömiset eivät kuulu sulle.
Vierailija kirjoitti:
PASTA ! Se vasta on pelkkää sontaa.
Vettä ja vehnäjauhoja.
Ravinteita tasan n o l l a.
Tavallinen pasta sisältää noin 75% hiilihydraatteja, 13% proteiinia ja vain 1,5% rasvaa, mikä tekee siitä erinomaisen energianlähteen erityisesti aktiivisille ihmisille ja urheilijoille. Hiilihydraatit ovat pastan pääravintoaine, tarjoten pitkäkestoista energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Syökää oikeaa ruokaa.
Riistaa, villivihanneksia ja -marjoja.
Jos on pakko sitä kuitua tankata niin sitten täysjyväviljaa.
Eikä unohdeta kalaa ja sieniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön niin vähän leipää, että sen kerran, kun syön, niin se on rapeakuorista valkoista leipää.
Mitä sitten syöt?
Muuta ruokaa.
En koskaan osta leipää kaupasta. Joskus leipomosta patongin tai focaccian herkutteluun, mutta tummaa leipää en koskaan. Aiemmin otin lounasravintolassa aina keiton kanssa leivän, mutta nyt oon oppinut syömään jopa lounaskeiton ilman leipää.
Syökää oikeaa ruokaa.
Riistaa, villivihanneksia ja -marjoja.
Jos on pakko sitä kuitua tankata niin sitten täysjyväviljaa.