Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkoinen leipä on kyllä niin roskaa. Silti sitä syödään

Vierailija
27.06.2026 |

Milloin olette viimeksi ostaneet kotiin valkoista leipää?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää oikeaa ruokaa.

Riistaa, villivihanneksia ja -marjoja.

Jos on pakko sitä kuitua tankata niin sitten täysjyväviljaa.

Vierailija
42/48 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy tuota esim. ranskalaisilta patonginpurijoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syökää oikeaa ruokaa.

Riistaa, villivihanneksia ja -marjoja.

Jos on pakko sitä kuitua tankata niin sitten täysjyväviljaa.

Riistaa ei ole tarjolla.

Vierailija
44/48 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syökää oikeaa ruokaa.

Riistaa, villivihanneksia ja -marjoja.

Jos on pakko sitä kuitua tankata niin sitten täysjyväviljaa.

Tiesitkö että muiden syömiset eivät kuulu sulle.

Vierailija
45/48 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PASTA  !  Se vasta on pelkkää  sontaa.

Vettä ja vehnäjauhoja.

Ravinteita  tasan   n o l l a.

Tavallinen pasta sisältää noin 75% hiilihydraatteja, 13% proteiinia ja vain 1,5% rasvaa, mikä tekee siitä erinomaisen energianlähteen erityisesti aktiivisille ihmisille ja urheilijoille. Hiilihydraatit ovat pastan pääravintoaine, tarjoten pitkäkestoista energiaa.

Vierailija
46/48 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syökää oikeaa ruokaa.

Riistaa, villivihanneksia ja -marjoja.

Jos on pakko sitä kuitua tankata niin sitten täysjyväviljaa.

Eikä unohdeta kalaa ja sieniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/48 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön niin vähän leipää, että sen kerran, kun syön, niin se on rapeakuorista valkoista leipää. 

Mitä sitten syöt?

Muuta ruokaa. 

Vierailija
48/48 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan osta leipää kaupasta. Joskus leipomosta patongin tai focaccian herkutteluun, mutta tummaa leipää en koskaan. Aiemmin otin lounasravintolassa aina keiton kanssa leivän, mutta nyt oon oppinut syömään jopa lounaskeiton ilman leipää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän