Pitäsikö työhönotossa harkita kriteerinä jos palkattavalla on tunnettu sarjapettäjän tausta?
Ihan vaan siksi että jos luottamuksen pettäminen ei kuulu työnantajan arvoihin.
Mitä mieltä palstalaiset?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
No onhan se harkittava ihan jo senkin takia että etenkin jos on pienemmät piirit niin sarjapettäjän petetyksi tulleita uhreja voi olla työpaikallakin jolloin pettäjän palkkaaminen aiheuttaisi firmaan ongelmia. ei jatkoon. etenkin tänhetkisessä työmarkkinatilanteessa löytyy ihan vilpittömiäkin henkilöitä palkattaviksi.
Juurikin näin. Työnantajalla on aina mahdollisuus valita itselleen sopiva henkilö töihin.
Ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se harkittava ihan jo senkin takia että etenkin jos on pienemmät piirit niin sarjapettäjän petetyksi tulleita uhreja voi olla työpaikallakin jolloin pettäjän palkkaaminen aiheuttaisi firmaan ongelmia. ei jatkoon. etenkin tänhetkisessä työmarkkinatilanteessa löytyy ihan vilpittömiäkin henkilöitä palkattaviksi.
Olenko minä edelleen töissä CIA:lla?
Kaikki työttömät alkaisi sarjapettää välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se harkittava ihan jo senkin takia että etenkin jos on pienemmät piirit niin sarjapettäjän petetyksi tulleita uhreja voi olla työpaikallakin jolloin pettäjän palkkaaminen aiheuttaisi firmaan ongelmia. ei jatkoon. etenkin tänhetkisessä työmarkkinatilanteessa löytyy ihan vilpittömiäkin henkilöitä palkattaviksi.
Olenko minä edelleen töissä CIA:lla?
Vaikka niin jos se oloasi helpottaa.
Hae itsellesi apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se harkittava ihan jo senkin takia että etenkin jos on pienemmät piirit niin sarjapettäjän petetyksi tulleita uhreja voi olla työpaikallakin jolloin pettäjän palkkaaminen aiheuttaisi firmaan ongelmia. ei jatkoon. etenkin tänhetkisessä työmarkkinatilanteessa löytyy ihan vilpittömiäkin henkilöitä palkattaviksi.
Juurikin näin. Työnantajalla on aina mahdollisuus valita itselleen sopiva henkilö töihin.
Ja hyvä niin.
Oletko vielä töissä Hy k sissä sai raanhoitajana? Ketä itse petit? Isänmaatasi?
CIA voi palkata minut. 🙋
Ottakeepa yhteyttä! x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se harkittava ihan jo senkin takia että etenkin jos on pienemmät piirit niin sarjapettäjän petetyksi tulleita uhreja voi olla työpaikallakin jolloin pettäjän palkkaaminen aiheuttaisi firmaan ongelmia. ei jatkoon. etenkin tänhetkisessä työmarkkinatilanteessa löytyy ihan vilpittömiäkin henkilöitä palkattaviksi.
Olenko minä edelleen töissä CIA:lla?
Vaikka niin jos se oloasi helpottaa.
Hae itsellesi apua.
Mites toi bisuli, vasuli ja mitä niitä kaikkea onkaan?
Vierailija kirjoitti:
CIA voi palkata minut. 🙋
Ottakeepa yhteyttä! x
Olit sä toi harmaaseen pukeutunut vanha ukko tossa Iltasanomien kuvassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikstäs sä sen tietäisit? Ootko ollut se toinen osapuoli?
Jos asia ollut vaikkapa julkisuudessa.
Että mahdollisten valheellisten juorujen perusteella. No ei ainakaan kannata kertoa siitä kellekään. Parisuhteet ei kuulu työnantajalle.
Vierailija kirjoitti:
CIA voi palkata minut. 🙋
Ottakeepa yhteyttä! x
Läppä. Pari hlöä
mainitsi CIA:n. x
Mä en palkkaisi Pekka Aittakumpua enkä ketään muutakaan persua. Juoppoja joka ikinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä pitäisi joku kriteeri tehdä? Ihan vapaasti ne pikkupitäjien puljut saa palkata tai olla palkkaamatta "paikallistiedon" perusteella. Tietysti voi miettiä kuinka luotettava tämä sarjapettäjästä raportoija on. Kriteeri tarkoittaisi sitä, että ilmoittaa ettei palkkaa pettäjiä ja kykenee jotenkin tarkistamaan tämän tiedon.
Tikkakoskella ainakin tiedetään 😉
Piirrellään jätkäporukalla alapääkuvia oikein "salaisesti".
Vierailija kirjoitti:
Mä en palkkaisi Pekka Aittakumpua enkä ketään muutakaan persua. Juoppoja joka ikinen.
Olet tänään juopotellut? No ei me ainakaan juoppoja palkata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä pitäisi joku kriteeri tehdä? Ihan vapaasti ne pikkupitäjien puljut saa palkata tai olla palkkaamatta "paikallistiedon" perusteella. Tietysti voi miettiä kuinka luotettava tämä sarjapettäjästä raportoija on. Kriteeri tarkoittaisi sitä, että ilmoittaa ettei palkkaa pettäjiä ja kykenee jotenkin tarkistamaan tämän tiedon.
Tikkakoskella ainakin tiedetään 😉
Piirrellään jätkäporukalla alapääkuvia oikein "salaisesti".
Tikkakoski tuskin monen naisen unelmatyönantaja muutenkaan on.
Tuskin moni nainen muutenkaan haluais Pääesikuntaan/Puolustusvoimille töihin (paitsi Elisabet Rehn).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
CIA voi palkata minut. 🙋
Ottakeepa yhteyttä! x
Olit sä toi harmaaseen pukeutunut vanha ukko tossa Iltasanomien kuvassa?
Ei, en ollut. He ho.
Olen hehkeä, tyttömäinen
taskuvenus, toki Putous-maskeeraaja
loisi minusta näppärästi paitsi
pastori-Sepån ((( 🥸 ))) >>>
myös pappendaalin mm. kaljupertsalla,
maksaläiskin ja keinorypyillä. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä pitäisi joku kriteeri tehdä? Ihan vapaasti ne pikkupitäjien puljut saa palkata tai olla palkkaamatta "paikallistiedon" perusteella. Tietysti voi miettiä kuinka luotettava tämä sarjapettäjästä raportoija on. Kriteeri tarkoittaisi sitä, että ilmoittaa ettei palkkaa pettäjiä ja kykenee jotenkin tarkistamaan tämän tiedon.
Tikkakoskella ainakin tiedetään 😉
Piirrellään jätkäporukalla alapääkuvia oikein "salaisesti".
Tiesitkö jätkä, että sullakin on alapää? Säkin käyt pas kalla, pieret, ku set ja oksennat.
Omalla työpaikallani ne pari puolisonsa pettäjää olivat kyllä kaikin puolin muutenkin kelvottomia työntekijöitä ja kollegoita. Ei ikävä jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Omalla työpaikallani ne pari puolisonsa pettäjää olivat kyllä kaikin puolin muutenkin kelvottomia työntekijöitä ja kollegoita. Ei ikävä jäänyt.
Petätkö itse muuten koskaan? Kai säkin seurustelet, homomies kun olet?
Jo ala-asteella luottamushlönä
huseerannut, pitkiä parisuhteita
harjoittanut turvallisuuhakuinen,
lojaali nössö ilmoittautuu. 🙋 x