Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäsikö työhönotossa harkita kriteerinä jos palkattavalla on tunnettu sarjapettäjän tausta?

Vierailija
27.06.2026 |

Ihan vaan siksi että jos luottamuksen pettäminen ei kuulu työnantajan arvoihin.


Mitä mieltä palstalaiset?

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ala-asteella luottamushlönä

huseerannut, pitkiä parisuhteita

harjoittanut turvallisuuhakuinen,

lojaali nössö ilmoittautuu. 🙋 x

Vierailija
62/83 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se harkittava ihan jo senkin takia että etenkin jos on pienemmät piirit niin sarjapettäjän petetyksi tulleita uhreja voi olla työpaikallakin jolloin pettäjän palkkaaminen aiheuttaisi firmaan ongelmia. ei jatkoon. etenkin tänhetkisessä työmarkkinatilanteessa löytyy ihan vilpittömiäkin henkilöitä palkattaviksi.

Juurikin näin. Työnantajalla on aina mahdollisuus valita itselleen sopiva henkilö töihin.


Ja hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se harkittava ihan jo senkin takia että etenkin jos on pienemmät piirit niin sarjapettäjän petetyksi tulleita uhreja voi olla työpaikallakin jolloin pettäjän palkkaaminen aiheuttaisi firmaan ongelmia. ei jatkoon. etenkin tänhetkisessä työmarkkinatilanteessa löytyy ihan vilpittömiäkin henkilöitä palkattaviksi.

Olenko minä edelleen töissä CIA:lla? 

Vierailija
64/83 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työttömät alkaisi sarjapettää välittömästi.

Vierailija
65/83 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se harkittava ihan jo senkin takia että etenkin jos on pienemmät piirit niin sarjapettäjän petetyksi tulleita uhreja voi olla työpaikallakin jolloin pettäjän palkkaaminen aiheuttaisi firmaan ongelmia. ei jatkoon. etenkin tänhetkisessä työmarkkinatilanteessa löytyy ihan vilpittömiäkin henkilöitä palkattaviksi.

Olenko minä edelleen töissä CIA:lla? 

Vaikka niin jos se oloasi helpottaa.


Hae itsellesi apua.

Vierailija
66/83 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se harkittava ihan jo senkin takia että etenkin jos on pienemmät piirit niin sarjapettäjän petetyksi tulleita uhreja voi olla työpaikallakin jolloin pettäjän palkkaaminen aiheuttaisi firmaan ongelmia. ei jatkoon. etenkin tänhetkisessä työmarkkinatilanteessa löytyy ihan vilpittömiäkin henkilöitä palkattaviksi.

Juurikin näin. Työnantajalla on aina mahdollisuus valita itselleen sopiva henkilö töihin.


Ja hyvä niin.

Oletko vielä töissä Hy k sissä sai raanhoitajana? Ketä itse petit? Isänmaatasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/83 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

CIA voi palkata minut. 🙋

Ottakeepa yhteyttä! x

Vierailija
68/83 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se harkittava ihan jo senkin takia että etenkin jos on pienemmät piirit niin sarjapettäjän petetyksi tulleita uhreja voi olla työpaikallakin jolloin pettäjän palkkaaminen aiheuttaisi firmaan ongelmia. ei jatkoon. etenkin tänhetkisessä työmarkkinatilanteessa löytyy ihan vilpittömiäkin henkilöitä palkattaviksi.

Olenko minä edelleen töissä CIA:lla? 

Vaikka niin jos se oloasi helpottaa.


Hae itsellesi apua.

Mites toi bisuli, vasuli ja mitä niitä kaikkea onkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/83 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 

CIA voi palkata minut. 🙋

Ottakeepa yhteyttä! x

Olit sä toi harmaaseen pukeutunut vanha ukko tossa Iltasanomien kuvassa?

Vierailija
70/83 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikstäs sä sen tietäisit? Ootko ollut se toinen osapuoli?

Jos asia ollut vaikkapa julkisuudessa.

Että mahdollisten valheellisten juorujen perusteella. No ei ainakaan kannata kertoa siitä kellekään.  Parisuhteet ei kuulu työnantajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/83 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 

CIA voi palkata minut. 🙋

Ottakeepa yhteyttä! x

 

Läppä. Pari hlöä

mainitsi CIA:n. x

Vierailija
72/83 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en palkkaisi Pekka Aittakumpua enkä ketään muutakaan persua. Juoppoja joka ikinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/83 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä pitäisi joku kriteeri tehdä? Ihan vapaasti ne pikkupitäjien puljut saa palkata tai olla palkkaamatta "paikallistiedon" perusteella. Tietysti voi miettiä kuinka luotettava tämä sarjapettäjästä raportoija on. Kriteeri tarkoittaisi sitä, että ilmoittaa ettei palkkaa pettäjiä ja kykenee jotenkin tarkistamaan tämän tiedon. 

Tikkakoskella ainakin tiedetään 😉

Piirrellään jätkäporukalla alapääkuvia oikein "salaisesti".

Vierailija
74/83 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en palkkaisi Pekka Aittakumpua enkä ketään muutakaan persua. Juoppoja joka ikinen. 

Olet tänään juopotellut? No ei me ainakaan juoppoja palkata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/83 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä pitäisi joku kriteeri tehdä? Ihan vapaasti ne pikkupitäjien puljut saa palkata tai olla palkkaamatta "paikallistiedon" perusteella. Tietysti voi miettiä kuinka luotettava tämä sarjapettäjästä raportoija on. Kriteeri tarkoittaisi sitä, että ilmoittaa ettei palkkaa pettäjiä ja kykenee jotenkin tarkistamaan tämän tiedon. 

Tikkakoskella ainakin tiedetään 😉

Piirrellään jätkäporukalla alapääkuvia oikein "salaisesti".

Tikkakoski tuskin monen naisen unelmatyönantaja muutenkaan on. 

Vierailija
76/83 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin moni nainen muutenkaan haluais Pääesikuntaan/Puolustusvoimille töihin (paitsi Elisabet Rehn).

Vierailija
77/83 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

 

CIA voi palkata minut. 🙋

Ottakeepa yhteyttä! x

Olit sä toi harmaaseen pukeutunut vanha ukko tossa Iltasanomien kuvassa?

Ei, en ollut. He ho.

Olen hehkeä, tyttömäinen

taskuvenus, toki Putous-maskeeraaja

loisi minusta näppärästi paitsi 

pastori-Sepån ((( 🥸 ))) >>>

myös pappendaalin mm. kaljupertsalla,

maksaläiskin ja keinorypyillä.  x

Vierailija
78/83 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä pitäisi joku kriteeri tehdä? Ihan vapaasti ne pikkupitäjien puljut saa palkata tai olla palkkaamatta "paikallistiedon" perusteella. Tietysti voi miettiä kuinka luotettava tämä sarjapettäjästä raportoija on. Kriteeri tarkoittaisi sitä, että ilmoittaa ettei palkkaa pettäjiä ja kykenee jotenkin tarkistamaan tämän tiedon. 

Tikkakoskella ainakin tiedetään 😉

Piirrellään jätkäporukalla alapääkuvia oikein "salaisesti".

Tiesitkö jätkä, että sullakin on alapää? Säkin käyt pas kalla, pieret, ku set ja oksennat. 

Vierailija
79/83 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla työpaikallani ne pari puolisonsa pettäjää olivat kyllä kaikin puolin muutenkin kelvottomia työntekijöitä ja kollegoita. Ei ikävä jäänyt.

Vierailija
80/83 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla työpaikallani ne pari puolisonsa pettäjää olivat kyllä kaikin puolin muutenkin kelvottomia työntekijöitä ja kollegoita. Ei ikävä jäänyt.

Petätkö itse muuten koskaan? Kai säkin seurustelet, homomies kun olet? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi