Pitäsikö työhönotossa harkita kriteerinä jos palkattavalla on tunnettu sarjapettäjän tausta?
Ihan vaan siksi että jos luottamuksen pettäminen ei kuulu työnantajan arvoihin.
Mitä mieltä palstalaiset?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikstäs sä sen tietäisit? Ootko ollut se toinen osapuoli?
Jos asia ollut vaikkapa julkisuudessa.
Että mahdollisten valheellisten juorujen perusteella. No ei ainakaan kannata kertoa siitä kellekään. Parisuhteet ei kuulu työnantajalle.
Niin. Ei. Ne. Aina. Valheisiin. Perustu. Vaan. Sarjapettäjän, Omiin. Teksteihin. Netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikstäs sä sen tietäisit? Ootko ollut se toinen osapuoli?
Jos asia ollut vaikkapa julkisuudessa.
Että mahdollisten valheellisten juorujen perusteella. No ei ainakaan kannata kertoa siitä kellekään. Parisuhteet ei kuulu työnantajalle.
Niin. Ei. Ne. Aina. Valheisiin. Perustu. Vaan. Sarjapettäjän, Omiin. Teksteihin. Netissä.
Se on elämänmittainen. Stigma. 😉
Suo anteeksi, mikäli humoristinen
vasta-argumenttini vakoojaläppään
ei miellyttänyt Sinua.
Oletin sinun laskevan leikkiä.
Älä pysyvästi ala inhota, ethän?
Vietä mieluisa ilta. -🥸